Diamonds in the Rough - Playable demo

More
23 Ιουλ 2007 16:43 #16668 by alkis21
Replied by alkis21 on topic Diamonds in the Rough - Playable demo

Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Ιουλ 2007 16:56 #16669 by odnorf
Replied by odnorf on topic Diamonds in the Rough - Playable demo
Αντιλαμβάνομαι τα τεχνικά και τα οικονομικά θέματα για αυτό και δεν αναφέρθηκα καθόλου τους χαρακτήρες. Όσον αφορά εμένα ας μείνουν ως έχουν. Το να συμβουλεύουμε να αλλάξουν οι χαρακτήρες και να κάνουμε προτάσεις είναι θεμιτό αλλά το να απαιτούμε να αλλάξει κάτι σε ένα παιχνίδι με αντίστοιχα budget είναι υπερβολικό (EDIT: και απαράδεκτο και δηλώνει έλλειψη σεβασμού στην προσπάθεια του δημιουργού.)

Όσον αφορά το οικονομικό όμως που ανέφερες alkis21 υπάρχουν και πολύ πιο φθηνές λύσεις. Υπάρχουν στην αγορά έτοιμα μοντέλα poser αρκετά καλής ποιότητας με 50-100? και με το κατάλληλο texture μπορούν να φαίνονται πάρα πολύ καλά και πρωτότυπα. Το έχω δει και μάλιστα σε in-game screenshots δεν καταλαβαίνεις εύκολα ότι είναι poser model. Ακόμα και αν χρειαζόταν να αλλάξεις 20 χαρακτήρες και όχι μόνο τον κεντρικό ήρωα το συνολικό κόστος δεν ξεπερνά τα 2000?.

lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Ιουλ 2007 17:06 #16670 by Elessar
Replied by Elessar on topic Diamonds in the Rough - Playable demo

odnorf wrote: Το να συμβουλεύουμε να αλλάξουν οι χαρακτήρες και να κάνουμε προτάσεις είναι θεμιτό αλλά το να απαιτούμε να αλλάξει κάτι σε ένα παιχνίδι με αντίστοιχα budget είναι υπερβολικό (EDIT: και απαράδεκτο και δηλώνει έλλειψη σεβασμού στην προσπάθεια του δημιουργού.)


Δεν νομίζω να απαίτησε κανείς κάτι τέτοιο...

ΥΓ. Το Thoughts Panel φαίνεται εξαιρετική και πρωτότυπη ιδέα.

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Ιουλ 2007 17:14 #16671 by neo83_gr
Replied by neo83_gr on topic Diamonds in the Rough - Playable demo
εγω δε θα ειμαι τοσο επικριτικος για τους χαρακτηρες. ενταξει δεν ξετρελαθηκα κιολας αλλα νομιζω πως οσο ασχολειται καποιος με το παιχνιδι προσπερναει την εμφανιση. ακομα και τον συγχρονισμό περπατηματος - κινησης. αλλα θα συμφωνήσω οτι υπαρχουν και αλλες λυσεις αλλα θελουν ψαξιμο και δουλεια. To poser γενικα μου τι δινει γιατι τα μοντελα του ειναι λιγο ασχημα. Μια λυση ειναι το milkshape 3d που ειναι και τζαμπα νομιζω και ενα αλλο προγραμματακι που το ξεχναω τωρα. με το milkshape μπορεις να κανεις capture τις κινησεις ενος 3d model και μετα να κανεις το animation καρε καρε. νομιζω οτι ειναι αρκετα ευκολο και οχι και τοοοοσο κουραστικο. και με σχεδον ελαχιστο κοστος.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Ιουλ 2007 19:55 #16673 by alkis21
Replied by alkis21 on topic Diamonds in the Rough - Playable demo
OK, το να προτείνετε εναλλακτικές λύσεις σίγουρα είναι προτιμότερο από ένα ξερό "άλλαξέ το". Αλλά και πάλι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Για παράδειγμα, αν αγοράσεις έτοιμα μοντέλα του Poser αγοράζεις μόνο το μοντέλο και όχι τα αποκλειστικά δικαιώματά του, που σημαίνει ότι το ίδιο ακριβώς μοντέλο μπορεί να βρεθεί σε εκατοντάδες προγράμματα και σελίδες στο internet, κάτι που όπως καταλαβαίνετε δεν θα ήταν και ό,τι καλύτερο. Άλλωστε νομίζω πως το πρόβλημα δεν είναι τόσο τα μοντέλα αυτά καθεαυτά όσο το πώς εναρμονίζονται με το περιβάλλον, κάτι που απαιτεί ώρες rendering (πιστέψτε με, θα μπορούσε να είναι και πολύ χειρότερο από αυτό που βλέπετε αν δεν είχαν δουλευτεί).

Για το Milkshape που λες Neo δεν ξέρω, μπορεί και να έχεις δίκιο, εγώ προγραμματιστής είμαι και δεν γνωρίζω από αυτά τα πράγματα, απλά αγόρασα ότι με συμβούλεψαν.

Το θέμα είναι πως δεν ξέρω κατά πόσο έχει νόημα αυτή η συζήτηση αφού τα γραφικά του παιχνιδιού αυτά είναι και δεν υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξουν. Αν θέλετε να το προσπεράσουμε αυτό και να επικεντρωθούμε σε άλλα στοιχεία του παιχνιδιού (πχ ιστορία) όπως κάνουν όλοι οι άλλοι στα ξένα forums που διαβάζω, ευχαρίστως. Αν σας ενοχλούν τόσο που δεν μπορείτε να ευχαριστηθείτε το παιχνίδι, κανένα πρόβλημα - δεν το συζητάμε άλλο. Εσύ ειδικά φίλε Elessar μου είχες πει ότι δεν σε απασχολούν καθόλου τα γραφικά σ'ένα adventure αλλά μόνο για αυτά έχεις μιλήσει μέχρι στιγμής.

Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Ιουλ 2007 20:06 #16674 by Elessar
Replied by Elessar on topic Diamonds in the Rough - Playable demo

alkis21 wrote: Εσύ ειδικά φίλε Elessar μου είχες πει ότι δεν σε απασχολούν καθόλου τα γραφικά σ'ένα adventure αλλά μόνο για αυτά έχεις μιλήσει μέχρι στιγμής.


Μισό λεπτό να ξεκαθαρίσουμε κάτι...Είδα ένα πολύ μικρό κομμάτι του παιχνιδιού και μέχρι στιγμής ανέφερα την ενδιαφέρουσα υπόθεση, το πρωτότυπο thoughts panel αλλά και το θέμα με τους χαρακτήρες ενώ υπερασπίστηκα την επιλογή σου να χρησιμοποιήσεις το interface με τον κέρσορα που αλλάζει ανάλογα με το action. Πως λες λοιπόν ότι αναφέρθηκα μόνο στα γραφικά;

Το ότι επισημάνω κάτι που δεν μου άρεσε, όπως η κίνηση των χαρακτήρων, δεν σημαίνει ότι τους αποδίδω πρωταρχική σημασία. Το θεωρώ όμως απαραίτητο να αναφερθεί. Επίσης, είναι αυτονόητο ότι θα σχολιαστούν όλα τα σημεία του παιχνιδιού - θετικά ή αρνητικά.

Τους γρίφους, την δομή και την ατμόσφαιρα του παιχνιδιού είναι προφανές ότι δεν μπορώ να την κρίνω από τώρα, έχοντας στα χέρια μου ένα πολύ μικρό δείγμα όπως είναι το demo...

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Ιουλ 2007 20:08 #16675 by odnorf
Replied by odnorf on topic Diamonds in the Rough - Playable demo

alkis21 wrote: OK, το να προτείνετε εναλλακτικές λύσεις σίγουρα είναι προτιμότερο από ένα ξερό "άλλαξέ το". Αλλά και πάλι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Για παράδειγμα, αν αγοράσεις έτοιμα μοντέλα του Poser αγοράζεις μόνο το μοντέλο και όχι τα αποκλειστικά δικαιώματά του, που σημαίνει ότι το ίδιο ακριβώς μοντέλο μπορεί να βρεθεί σε εκατοντάδες προγράμματα και σελίδες στο internet, κάτι που όπως καταλαβαίνετε δεν θα ήταν και ό,τι καλύτερο. Άλλωστε νομίζω πως το πρόβλημα δεν είναι τόσο τα μοντέλα αυτά καθεαυτά όσο το πώς εναρμονίζονται με το περιβάλλον, κάτι που απαιτεί ώρες rendering (πιστέψτε με, θα μπορούσε να είναι και πολύ χειρότερο από αυτό που βλέπετε αν δεν είχαν δουλευτεί).


Ελπίζω να μην σε κουράζω. Απλώς ενημερωτικά, ίσως για μελλοντικά projects, με τα κατάλληλα textures και 2-3 αλλαγές (που γίνονται στο poser - δεν μιλάω για τρομακτικά πράγματα) το μοντέλο μπορεί να γίνει μοναδικό και να μην μοιάζει ούτε καν με poser model. Για αυτό ακριβώς είπα ότι έχω δει τέτοιες δουλειές. Θα προσπαθήσω τις επόμενες μέρες να σου δείξω μία τέτοια εικόνα αν καταφέρω να πάρω άδεια από ένα φίλο μου.

EDIT: www.nacht-und-nebel.org/cms/
Τρίτο news. Και αυτοί οι χαρακτήρες δεν είναι καν οι καλύτεροι που έχει. Έχει "φτιάξει άλλους" απείρως καλύτερους. Και αυτό μόνο στο poser χωρίς κανένα άλλο εργαλείο. Το καλό texture είναι τα πάντα σε αυτή την περίπτωση.

Το Milkshape είναι 3D modeler & animator και για να φτιάξει κανείς κάποιο καλό μοντέλο με αυτό πρέπει να έχει πολλές γνώσεις. Στην ίδια κατηγορία των φθηνών 3D character modelers είναι και το, καλύτερο για πολλούς, fragmotion. Το θέμα με αυτά είναι ότι ειδικεύονται σε low polygon 3D characters για παιχνίδια με χαρακτήρες 3D πραγματικού χρόνου. Κάτι που δεν συμβαίνει έτσι και αλλιώς στο παρόν παιχνίδι.

lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Ιουλ 2007 20:24 #16676 by alkis21
Replied by alkis21 on topic Diamonds in the Rough - Playable demo

Elessar wrote: Μισό λεπτό να ξεκαθαρίσουμε κάτι...Είδα ένα πολύ μικρό κομμάτι του παιχνιδιού και μέχρι στιγμής ανέφερα την ενδιαφέρουσα υπόθεση, το πρωτότυπο thoughts panel αλλά και το θέμα με τους χαρακτήρες ενώ υπερασπίστηκα την επιλογή σου να χρησιμοποιήσεις το interface με τον κέρσορα που αλλάζει ανάλογα με το action. Πως λες λοιπόν ότι αναφέρθηκα μόνο στα γραφικά;


ΟΚ έχεις δίκιο.. ξαναδιαβάζοντας τα posts σου είδα ότι αναφέρεις κι άλλα πράγματα που μου είχαν διαφύγει μέσα στη γενική κατακραυγή αυτού του thread.

Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Ιουλ 2007 21:15 #16677 by Elessar
Replied by Elessar on topic Diamonds in the Rough - Playable demo
Πάντως και το σενάριο φαίνεται πολύ ενδιαφέρον, ειδικά μετά το απότομο "μπάσιμο" που κάνει ο ήρωας στην εισαγωγή ;)

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Ιουλ 2007 23:29 #16678 by enwsiths
Replied by enwsiths on topic Diamonds in the Rough - Playable demo

alkis21 wrote:

Elessar wrote: Μισό λεπτό να ξεκαθαρίσουμε κάτι...Είδα ένα πολύ μικρό κομμάτι του παιχνιδιού και μέχρι στιγμής ανέφερα την ενδιαφέρουσα υπόθεση, το πρωτότυπο thoughts panel αλλά και το θέμα με τους χαρακτήρες ενώ υπερασπίστηκα την επιλογή σου να χρησιμοποιήσεις το interface με τον κέρσορα που αλλάζει ανάλογα με το action. Πως λες λοιπόν ότι αναφέρθηκα μόνο στα γραφικά;


ΟΚ έχεις δίκιο.. ξαναδιαβάζοντας τα posts σου είδα ότι αναφέρεις κι άλλα πράγματα που μου είχαν διαφύγει μέσα στη γενική κατακραυγή αυτού του thread.


Δεν ειναι κατακραυγη φιλε αλκη , συμβουλευτικες καλοπροαιρετες αποψεις θα το ελεγα με σκοπο (αν γινεται) να δουμε ενα καλο αποτελεσμα -επιτελους- απο ελληνα δημιουργο.

File Attachment:

upload img
πρώην nickname texmurphy, ημ. εγγραφής 09 Φεβ. 2005

...στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Ιουλ 2007 23:59 #16683 by Elessar
Replied by Elessar on topic Diamonds in the Rough - Playable demo
Ναι, και εγώ πιστεύω ότι η χρησιμοποίηση του όρου "κατακραυγή" ήταν υπερβολική. Πιστεύω ότι όλοι μας εδώ ενδιαφερόμαστε για το DitR και η όποια κριτική γίνεται είναι καλοπροαίρετη.

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
24 Ιουλ 2007 11:34 #16687 by neo83_gr
Replied by neo83_gr on topic Diamonds in the Rough - Playable demo
Ναι αλκη μην το παιρνεις αποτομα. απλα αυτα που λεγονται ειναι πραγματα που ισχυουν. και απο τη στιγμη που κοιταμε και demo, μπορουν να ειπωθουν. γιατι να τα προσπερασουμε; κατα τα αλλα το παιχνιδι θα ξεδιπλωθει στη full εκδοση του. αφησε τα ετσι και ριξε βαρος στο παιχνιδι καλυτερα.
odnorf, μπορει το milkshape να ειναι για realtime 3d αλλα υπαρχουν μοντελα πολυ καλυτερα απο του poser. οποτε τα φορτωνεις στο προγραμμμα και μετα κανεις capture καρε καρε την κινηση σε frames και μετα τα εισαγεις στην ags, την wme ή οπου αλλου

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
24 Ιουλ 2007 18:49 #16689 by giovanna
Replied by giovanna on topic Diamonds in the Rough - Playable demo
@alkis21

Μην είσαι άδικος μαζί μας. Εγώ πιστεύω ότι όλα τα παιδιά όπως και εγώ, σου έγραψαν την γνώμη τους καλοπροαίρετα για μερικά πραγματάκια που δεν μας άρεσαν. Εγώ πιστεύω ότι η γνώμη των "συναδέλφων" που έχουν παίξει σχεδόν όλα τα adventure που κυκλοφορούν, θα σε βοηθήσουνε στο project σου να αποφύγεις λάθη και κακοτοπιές πολλών σχεδιαστών παιγνιδιών που κατά καιρούς μας παιδεύουνε. Και μην σου περάσει κατά διάνοια ότι το παιγνίδι δεν είναι καλό. Είναι πολύ καλό απο το λίγο που είδαμε. Την κριτική πρέπει να την δέχεσαι είναι μέσα στην ζωή ενός δημιουργού και γιατί να μην διορθώσεις κάτι τώρα που είσαι ακόμα στην αρχή 8)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
24 Ιουλ 2007 19:25 #16691 by nikos85
Replied by nikos85 on topic Diamonds in the Rough - Playable demo
Από μερικά λεπτά ενασχόλησης με το demo το σενάριο μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον.Θα συμφωνήσω ότι το thoughts panel είναι πρωτότυπη ιδέα.Το demo αφού πάρεις το report από την Sydelle τελειώνει?

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
24 Ιουλ 2007 19:50 #16693 by nikolas
Replied by nikolas on topic Diamonds in the Rough - Playable demo
Παιδιά καλησπέρα!

Ήθελα να επισημάνω ένα πράγμα, και να με συγχωρείτε:

enwsiths wrote: ...Η ιστορια ειναι αρκετα ενδιαφερουσα αλλα ενα πραγμα χτυπαει πολυ ασχημα απο την αρχη κι'ολας(και νομιζω ειχε επισημανθει και απο την απλη θεαση των screenshots παλαιοτερα)o jason δεν δενει με τα backgrounds και δεν κινειται αρμονικα σε αυτα imo παντα...

giovanna wrote: ... ο Jason κινείται πολύ παράξενα σαν να έχει ρόδες, κάτι έχι η κίνηση του...

kate wrote: Σίγουρα το παιχνίδι θυμίζει παλαιότερες εποχές...

kate wrote: Δυστυχώς αρνητικά το λέω. Κυρίως όσον αφορά τις επιλογές μεταξύ στόματος ή χεριού κλπ για κάνεις κάποια action, πράγμα που δεν μου αρέσει προσωπικά καθόλου. Τα γραφικά θέλουν δουλειά όσον αφορά τους χαρακτήρες κυρίως και το δέσιμο τους με το περιβάλλον. Επίσης όντως είναι σαν ρομπότ. Θέλουν πιο πολύ ζωή, κίνηση. Θα μπορούσαν όταν μιλάνε πχ στο μπαρ που είδαμε, να κάνουν κάποιες κινήσεις με τα χέρια ή το κεφάλι κλπ και να αλλάζει η κάμερα πλευρές ώστε να μην είναι μονότονο.

Πάντως σαν υπόθεση το βρήκα ενδιαφέρον. Αλλά το χαρακτηριστικό του να επιλέγεις εσύ action (στόμα, χέρι κλπ) πραγματικά με απωθεί. Τα adventures έχουν προχωρήσει και αυτό το σύστημα έχει ξεπεραστεί...

odnorf wrote: ...Όσον αφορά το παιχνίδι, αντίστοιχες παραγωγές με αδύναμα τεχνικά χαρακτηριστικά στο παρελθόν είχαν σχετική επιτυχία....

aiRness wrote: Still, χρειάζεται βελτίωση...


Αυτή τι στιγμή κάνω κάτι που δε συμπαθώ να κάνω. Αποκόβω φράσεις από post διαφόρων για να δείξω κάτι. Πιστεύω όμως ότι δεν έχω βγάλει εκτός νοήματος τίποτα. Αρκετοί απο τους παραπάνω, είπαν και πολύ καλά λόγια για διάφορα πράγματα, και υπήρξαν ενθαρυντικοί καθώς επισης πρότειναν λύσης και ιδέες (όπως πρέπει να είναι μια σωστή κριτική κατα τη γνώμη μου). Οπότε μη μου την πέσετε γιατί είπατε και άλλα πράγματα. Το ξέρω και το εκτιμώ προσωπικά, καθώς είμαι σίγουρος ότι κι ο Άλκης το εκτιμά.

Φανταστείτε λοιπόν, ότι ο Άλκης βάζει τα προσωπικά του χρήματα στο παιχνίδι και ακούει μαζεμένα όλα τα πάραπάνω. Όταν είσαι ανεξάρτητος και αχρηματοδοτιστός (υπάρχει τέτοια λέξη??? :D) τότε αυτό που κάνεις είναι το όνειρό σου, η αγάπη σου, το πάθος σου, και είναι αρκετά εύκολο νιώσει κάποιος τα παραπάνω ως κατακραυγή.

Προσωπικά, σχετικά με τα γραφικά θα ομολογήσω ότι τα Background είναι φανταστικά (γιατί έχω δεί και άλλα, που δεν υπάρχουν στο παιχνίδι :D), και θα πω απλά ότι έχει πέσει πάρα πολύς κόπος για το animation να φτάσει εκεί που είναι τώρα!

nikos85: Ναι έκει τελειώνει. Κανονικά πρέπει να πάρεις ένα μήνυμα ότι το ντεμο τελείωσε και αν θες να βγείς στα windows.

Νικόλας

ΥΓ. Να επαναλάβω προς αποφυγη παρεξηγήσεων: Το ξέρω ότι όλοι σας σχεδόν είχατε καλά σχόλια για το ντέμο και ξέρω ότι τα σχόλια είχαν σκοπό την βοήθεια και ήταν καλοπροαίρετα. Απλά επισημένω μία διαφορετική οπτική γωνία.

<!-- m --> www.nikolas-sideris.com <!-- m -->

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum