Diamonds in the Rough - Playable demo
- alkis21
- Topic Author
- Offline
- Banned
Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- odnorf
- Offline
- Templar Hunter
Όσον αφορά το οικονομικό όμως που ανέφερες alkis21 υπάρχουν και πολύ πιο φθηνές λύσεις. Υπάρχουν στην αγορά έτοιμα μοντέλα poser αρκετά καλής ποιότητας με 50-100? και με το κατάλληλο texture μπορούν να φαίνονται πάρα πολύ καλά και πρωτότυπα. Το έχω δει και μάλιστα σε in-game screenshots δεν καταλαβαίνεις εύκολα ότι είναι poser model. Ακόμα και αν χρειαζόταν να αλλάξεις 20 χαρακτήρες και όχι μόνο τον κεντρικό ήρωα το συνολικό κόστος δεν ξεπερνά τα 2000?.
lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
odnorf wrote: Το να συμβουλεύουμε να αλλάξουν οι χαρακτήρες και να κάνουμε προτάσεις είναι θεμιτό αλλά το να απαιτούμε να αλλάξει κάτι σε ένα παιχνίδι με αντίστοιχα budget είναι υπερβολικό (EDIT: και απαράδεκτο και δηλώνει έλλειψη σεβασμού στην προσπάθεια του δημιουργού.)
Δεν νομίζω να απαίτησε κανείς κάτι τέτοιο...
ΥΓ. Το Thoughts Panel φαίνεται εξαιρετική και πρωτότυπη ιδέα.
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- neo83_gr
- Offline
- Schattenjäger
- Posts: 551
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- alkis21
- Topic Author
- Offline
- Banned
Για το Milkshape που λες Neo δεν ξέρω, μπορεί και να έχεις δίκιο, εγώ προγραμματιστής είμαι και δεν γνωρίζω από αυτά τα πράγματα, απλά αγόρασα ότι με συμβούλεψαν.
Το θέμα είναι πως δεν ξέρω κατά πόσο έχει νόημα αυτή η συζήτηση αφού τα γραφικά του παιχνιδιού αυτά είναι και δεν υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξουν. Αν θέλετε να το προσπεράσουμε αυτό και να επικεντρωθούμε σε άλλα στοιχεία του παιχνιδιού (πχ ιστορία) όπως κάνουν όλοι οι άλλοι στα ξένα forums που διαβάζω, ευχαρίστως. Αν σας ενοχλούν τόσο που δεν μπορείτε να ευχαριστηθείτε το παιχνίδι, κανένα πρόβλημα - δεν το συζητάμε άλλο. Εσύ ειδικά φίλε Elessar μου είχες πει ότι δεν σε απασχολούν καθόλου τα γραφικά σ'ένα adventure αλλά μόνο για αυτά έχεις μιλήσει μέχρι στιγμής.
Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
alkis21 wrote: Εσύ ειδικά φίλε Elessar μου είχες πει ότι δεν σε απασχολούν καθόλου τα γραφικά σ'ένα adventure αλλά μόνο για αυτά έχεις μιλήσει μέχρι στιγμής.
Μισό λεπτό να ξεκαθαρίσουμε κάτι...Είδα ένα πολύ μικρό κομμάτι του παιχνιδιού και μέχρι στιγμής ανέφερα την ενδιαφέρουσα υπόθεση, το πρωτότυπο thoughts panel αλλά και το θέμα με τους χαρακτήρες ενώ υπερασπίστηκα την επιλογή σου να χρησιμοποιήσεις το interface με τον κέρσορα που αλλάζει ανάλογα με το action. Πως λες λοιπόν ότι αναφέρθηκα μόνο στα γραφικά;
Το ότι επισημάνω κάτι που δεν μου άρεσε, όπως η κίνηση των χαρακτήρων, δεν σημαίνει ότι τους αποδίδω πρωταρχική σημασία. Το θεωρώ όμως απαραίτητο να αναφερθεί. Επίσης, είναι αυτονόητο ότι θα σχολιαστούν όλα τα σημεία του παιχνιδιού - θετικά ή αρνητικά.
Τους γρίφους, την δομή και την ατμόσφαιρα του παιχνιδιού είναι προφανές ότι δεν μπορώ να την κρίνω από τώρα, έχοντας στα χέρια μου ένα πολύ μικρό δείγμα όπως είναι το demo...
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- odnorf
- Offline
- Templar Hunter
alkis21 wrote: OK, το να προτείνετε εναλλακτικές λύσεις σίγουρα είναι προτιμότερο από ένα ξερό "άλλαξέ το". Αλλά και πάλι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Για παράδειγμα, αν αγοράσεις έτοιμα μοντέλα του Poser αγοράζεις μόνο το μοντέλο και όχι τα αποκλειστικά δικαιώματά του, που σημαίνει ότι το ίδιο ακριβώς μοντέλο μπορεί να βρεθεί σε εκατοντάδες προγράμματα και σελίδες στο internet, κάτι που όπως καταλαβαίνετε δεν θα ήταν και ό,τι καλύτερο. Άλλωστε νομίζω πως το πρόβλημα δεν είναι τόσο τα μοντέλα αυτά καθεαυτά όσο το πώς εναρμονίζονται με το περιβάλλον, κάτι που απαιτεί ώρες rendering (πιστέψτε με, θα μπορούσε να είναι και πολύ χειρότερο από αυτό που βλέπετε αν δεν είχαν δουλευτεί).
Ελπίζω να μην σε κουράζω. Απλώς ενημερωτικά, ίσως για μελλοντικά projects, με τα κατάλληλα textures και 2-3 αλλαγές (που γίνονται στο poser - δεν μιλάω για τρομακτικά πράγματα) το μοντέλο μπορεί να γίνει μοναδικό και να μην μοιάζει ούτε καν με poser model. Για αυτό ακριβώς είπα ότι έχω δει τέτοιες δουλειές. Θα προσπαθήσω τις επόμενες μέρες να σου δείξω μία τέτοια εικόνα αν καταφέρω να πάρω άδεια από ένα φίλο μου.
EDIT: www.nacht-und-nebel.org/cms/
Τρίτο news. Και αυτοί οι χαρακτήρες δεν είναι καν οι καλύτεροι που έχει. Έχει "φτιάξει άλλους" απείρως καλύτερους. Και αυτό μόνο στο poser χωρίς κανένα άλλο εργαλείο. Το καλό texture είναι τα πάντα σε αυτή την περίπτωση.
Το Milkshape είναι 3D modeler & animator και για να φτιάξει κανείς κάποιο καλό μοντέλο με αυτό πρέπει να έχει πολλές γνώσεις. Στην ίδια κατηγορία των φθηνών 3D character modelers είναι και το, καλύτερο για πολλούς, fragmotion. Το θέμα με αυτά είναι ότι ειδικεύονται σε low polygon 3D characters για παιχνίδια με χαρακτήρες 3D πραγματικού χρόνου. Κάτι που δεν συμβαίνει έτσι και αλλιώς στο παρόν παιχνίδι.
lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- alkis21
- Topic Author
- Offline
- Banned
Elessar wrote: Μισό λεπτό να ξεκαθαρίσουμε κάτι...Είδα ένα πολύ μικρό κομμάτι του παιχνιδιού και μέχρι στιγμής ανέφερα την ενδιαφέρουσα υπόθεση, το πρωτότυπο thoughts panel αλλά και το θέμα με τους χαρακτήρες ενώ υπερασπίστηκα την επιλογή σου να χρησιμοποιήσεις το interface με τον κέρσορα που αλλάζει ανάλογα με το action. Πως λες λοιπόν ότι αναφέρθηκα μόνο στα γραφικά;
ΟΚ έχεις δίκιο.. ξαναδιαβάζοντας τα posts σου είδα ότι αναφέρεις κι άλλα πράγματα που μου είχαν διαφύγει μέσα στη γενική κατακραυγή αυτού του thread.
Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- enwsiths
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 662
alkis21 wrote:
Elessar wrote: Μισό λεπτό να ξεκαθαρίσουμε κάτι...Είδα ένα πολύ μικρό κομμάτι του παιχνιδιού και μέχρι στιγμής ανέφερα την ενδιαφέρουσα υπόθεση, το πρωτότυπο thoughts panel αλλά και το θέμα με τους χαρακτήρες ενώ υπερασπίστηκα την επιλογή σου να χρησιμοποιήσεις το interface με τον κέρσορα που αλλάζει ανάλογα με το action. Πως λες λοιπόν ότι αναφέρθηκα μόνο στα γραφικά;
ΟΚ έχεις δίκιο.. ξαναδιαβάζοντας τα posts σου είδα ότι αναφέρεις κι άλλα πράγματα που μου είχαν διαφύγει μέσα στη γενική κατακραυγή αυτού του thread.
Δεν ειναι κατακραυγη φιλε αλκη , συμβουλευτικες καλοπροαιρετες αποψεις θα το ελεγα με σκοπο (αν γινεται) να δουμε ενα καλο αποτελεσμα -επιτελους- απο ελληνα δημιουργο.
upload img
πρώην nickname texmurphy, ημ. εγγραφής 09 Φεβ. 2005
...στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- neo83_gr
- Offline
- Schattenjäger
- Posts: 551
odnorf, μπορει το milkshape να ειναι για realtime 3d αλλα υπαρχουν μοντελα πολυ καλυτερα απο του poser. οποτε τα φορτωνεις στο προγραμμμα και μετα κανεις capture καρε καρε την κινηση σε frames και μετα τα εισαγεις στην ags, την wme ή οπου αλλου
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3599
Μην είσαι άδικος μαζί μας. Εγώ πιστεύω ότι όλα τα παιδιά όπως και εγώ, σου έγραψαν την γνώμη τους καλοπροαίρετα για μερικά πραγματάκια που δεν μας άρεσαν. Εγώ πιστεύω ότι η γνώμη των "συναδέλφων" που έχουν παίξει σχεδόν όλα τα adventure που κυκλοφορούν, θα σε βοηθήσουνε στο project σου να αποφύγεις λάθη και κακοτοπιές πολλών σχεδιαστών παιγνιδιών που κατά καιρούς μας παιδεύουνε. Και μην σου περάσει κατά διάνοια ότι το παιγνίδι δεν είναι καλό. Είναι πολύ καλό απο το λίγο που είδαμε. Την κριτική πρέπει να την δέχεσαι είναι μέσα στην ζωή ενός δημιουργού και γιατί να μην διορθώσεις κάτι τώρα που είσαι ακόμα στην αρχή
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- nikos85
- Offline
- Elite Member
- Posts: 5
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- nikolas
- Offline
- Elite Member
Ήθελα να επισημάνω ένα πράγμα, και να με συγχωρείτε:
enwsiths wrote: ...Η ιστορια ειναι αρκετα ενδιαφερουσα αλλα ενα πραγμα χτυπαει πολυ ασχημα απο την αρχη κι'ολας(και νομιζω ειχε επισημανθει και απο την απλη θεαση των screenshots παλαιοτερα)o jason δεν δενει με τα backgrounds και δεν κινειται αρμονικα σε αυτα imo παντα...
giovanna wrote: ... ο Jason κινείται πολύ παράξενα σαν να έχει ρόδες, κάτι έχι η κίνηση του...
kate wrote: Σίγουρα το παιχνίδι θυμίζει παλαιότερες εποχές...
kate wrote: Δυστυχώς αρνητικά το λέω. Κυρίως όσον αφορά τις επιλογές μεταξύ στόματος ή χεριού κλπ για κάνεις κάποια action, πράγμα που δεν μου αρέσει προσωπικά καθόλου. Τα γραφικά θέλουν δουλειά όσον αφορά τους χαρακτήρες κυρίως και το δέσιμο τους με το περιβάλλον. Επίσης όντως είναι σαν ρομπότ. Θέλουν πιο πολύ ζωή, κίνηση. Θα μπορούσαν όταν μιλάνε πχ στο μπαρ που είδαμε, να κάνουν κάποιες κινήσεις με τα χέρια ή το κεφάλι κλπ και να αλλάζει η κάμερα πλευρές ώστε να μην είναι μονότονο.
Πάντως σαν υπόθεση το βρήκα ενδιαφέρον. Αλλά το χαρακτηριστικό του να επιλέγεις εσύ action (στόμα, χέρι κλπ) πραγματικά με απωθεί. Τα adventures έχουν προχωρήσει και αυτό το σύστημα έχει ξεπεραστεί...
odnorf wrote: ...Όσον αφορά το παιχνίδι, αντίστοιχες παραγωγές με αδύναμα τεχνικά χαρακτηριστικά στο παρελθόν είχαν σχετική επιτυχία....
aiRness wrote: Still, χρειάζεται βελτίωση...
Αυτή τι στιγμή κάνω κάτι που δε συμπαθώ να κάνω. Αποκόβω φράσεις από post διαφόρων για να δείξω κάτι. Πιστεύω όμως ότι δεν έχω βγάλει εκτός νοήματος τίποτα. Αρκετοί απο τους παραπάνω, είπαν και πολύ καλά λόγια για διάφορα πράγματα, και υπήρξαν ενθαρυντικοί καθώς επισης πρότειναν λύσης και ιδέες (όπως πρέπει να είναι μια σωστή κριτική κατα τη γνώμη μου). Οπότε μη μου την πέσετε γιατί είπατε και άλλα πράγματα. Το ξέρω και το εκτιμώ προσωπικά, καθώς είμαι σίγουρος ότι κι ο Άλκης το εκτιμά.
Φανταστείτε λοιπόν, ότι ο Άλκης βάζει τα προσωπικά του χρήματα στο παιχνίδι και ακούει μαζεμένα όλα τα πάραπάνω. Όταν είσαι ανεξάρτητος και αχρηματοδοτιστός (υπάρχει τέτοια λέξη??? ) τότε αυτό που κάνεις είναι το όνειρό σου, η αγάπη σου, το πάθος σου, και είναι αρκετά εύκολο νιώσει κάποιος τα παραπάνω ως κατακραυγή.
Προσωπικά, σχετικά με τα γραφικά θα ομολογήσω ότι τα Background είναι φανταστικά (γιατί έχω δεί και άλλα, που δεν υπάρχουν στο παιχνίδι ), και θα πω απλά ότι έχει πέσει πάρα πολύς κόπος για το animation να φτάσει εκεί που είναι τώρα!
nikos85: Ναι έκει τελειώνει. Κανονικά πρέπει να πάρεις ένα μήνυμα ότι το ντεμο τελείωσε και αν θες να βγείς στα windows.
Νικόλας
ΥΓ. Να επαναλάβω προς αποφυγη παρεξηγήσεων: Το ξέρω ότι όλοι σας σχεδόν είχατε καλά σχόλια για το ντέμο και ξέρω ότι τα σχόλια είχαν σκοπό την βοήθεια και ήταν καλοπροαίρετα. Απλά επισημένω μία διαφορετική οπτική γωνία.
<!-- m --> www.nikolas-sideris.com <!-- m -->
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.