Diamonds in the Rough: Τα διαμάντια έγιναν χρυσά

More
16 Απρ 2008 07:57 #19695 by alkis21
Όντως μπορεί οι συζητήσεις να γίνονται flame που και που αλλά εννοείται ότι δεν γίνονται σε προσωπικό επίπεδο. Σαφώς εκνευρίστηκα για τα γραφόμενά της αλλά για μένα η giovanna παραμένει my favorite flower εδώ μέσα. Δεν έχω τίποτα μαζί της, I assure you!

Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
25 Μάι 2008 20:53 #20109 by odnorf
Καθώς υπάρχουν περισσότερα από ένα threads για το DITR δεν γνωρίζω σε πιο είναι πιο ενδεδειγμένο να γράψω. Επέλεξα το παρόν γιατί σε αυτό έχουν διαμορφωθεί απόψεις από άτομα που το έχουν παίξει (παρότι ο τίτλος δεν είναι ταιριαστός). Χρειάστηκα πολλούς μήνες για να το παίξω (και παράλληλα δυσκόλεψα και μία κατά τα άλλα πολύ ωραία βραδιά - το να προσπαθείς να μην ακούς φωνές που είναι στους 50 πόντους από εσένα, φωνές που περιλαμβάνουν πολλά spoilers, δεν είναι ότι πιο εύκολο) αλλά πλέον το τελείωσα (σε λιγότερο από 6 ώρες είναι η αλήθεια – Κυριακή το ξεκίνησα, Κυριακή το τελείωσα).

Όταν το αγόρασα δεν ήμουν ιδιαίτερα ενθουσιώδεις (λόγω του demo) και το είχα χαμηλά στη λίστα με τα παιχνίδια που έχω σε “σειρά” για να παίξω, όμως εξαιτίας της βραδιάς που αναφέρθηκε παραπάνω απέκτησα ένα ενδιαφέρον γι' αυτό. Θεωρώ ότι είναι εξαιρετικό παιχνίδι με σωστή κλιμάκωση στη δράση, καλή δραματουργική (σταδιακή) αφήγηση και με ένα φινάλε διαφορετικό από ότι έχουμε συνηθίσει και αυτά τα στοιχεία είναι τα σημαντικότερα σε ένα adventure άλλωστε. [Αν και κάποια θέματα τα αγγίζει πολύ επιφανειακά παρότι οι γνώσεις είναι φανερό ότι υπάρχουν σε υψηλό επίπεδο ενώ φαίνεται να έχει γίνει και σωστή έρευνα - επιφυλάσσομαι στο μέλλον για περαιτέρω, σε σχέση με το φινάλε και τι ακολουθεί μετά από αυτό, σε κάποια ακόμα συνάντηση – χαριτωμένη σύμπτωση, εδώ και μερικούς μήνες αναρωτιόμουν γιατί δεν υπάρχει adventure με σχετικό θέμα.]

Αρνητικά έχει αλλά δεν αφαιρούν τίποτα από το παιχνίδι. Αν πάντως συμμετείχα στο testing του παιχνιδιού η αναφορά μου θα ήταν ιδιαίτερα μεγάλη (όχι για bugs - δεν έχει άλλωστε - αλλά για τεχνικά και λειτουργικά στοιχεία – που δεν έχουν καμία σχέση με τη χρηματοδότηση του παιχνιδιού).

@Alkis
Τα ενδιαφέροντα στοιχεία που έχεις γράψει στο gameboomers θα ήταν ενδιαφέρον να τα μεταφέρεις και εδώ.

lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
08 Μαρ 2009 16:15 #23793 by Dream Specialist
Λοιπόν αξιώθηκα και εγώ να ασχοληθώ με αυτό το παιχνίδι μετά από ένα χρόνο που κυκλοφόρησε.

Οι εντυπώσεις μου είναι εξαιρετικές. Πέραν από την υπόθεση που πραγματικά είναι μοναδική τόσο από το πως ξεδιπλώνεται αλλά και από άποψη θεματικής, πέρα από την ατμόσφαιρα και τη μουσική, με ενθουσιάσε πάρα πολύ το κομμάτι των γρίφων.
Πολύ ωραία δουλεμένοι, εντός κλίματος και κυρίως εντός λογικής.

Συνολικά πολύ καλή δουλειά. :)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
09 Μαρ 2009 00:08 #23797 by giovanna
@Drean_

Και η κίνηση σε συνάρπασε εννοώ του ήρωα του αγγούρι, και ο ήρωας που περπατάει σαν χεσμένος και που εξαφανίζεται όταν τον αφήνεις σταθερό ανάμεσα στο πουθενά, απαράδεκτη κίνηση τέλειο σενάριο και παιγνίδι με γρίφους φτιαγμένους για τελειοφοίτους ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΊΟΥ.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
09 Μαρ 2009 12:18 #23802 by Dream Specialist

giovanna wrote: και ο ήρωας που περπατάει σαν χεσμένος

:lol: :lol:

Πραγματικά δεν με πείραξε καθόλου η κίνηση, ούτε τα γραφικά. Αυτό που μου χτύπησε άσχημα στο μάτι είναι ότι μου φάνηκαν λάθος οι 'αναλογίες' ήρωα με background.

Παραδείγματος χάριν όταν ο Jason είναι δίπλα στη βιβλιοθηκάριο φαίνεται πολύ μικρός και αυτή τεράστια. Και άλλες τέτοιες περιπτώσεις.

Γενικά όμως μου άρεσε το παιχνίδι.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
09 Μαρ 2009 18:20 #23808 by Nastyvale
Βασικά καλησπέρα σας!

Κατέβασα το demo από περιέργεια και πρέπει να πώ ότι τα γραφικά για παραγωγή 2008 είναι επιεικώς απαράδεκτα.

Ανάλυση 800χ600, στατικά background, παντελής έλλειψη δυναμικού φωτισμού, απουσία 'περιφερειακών' animation - χαρακτήρων και 'άκαμπτα' textures. Όσο για το animation του πρωταγωνιστή ας μή μιλήσω καλύτερα...Άσε που ο πρωταγωνιστής μου θύμισε τον τραγουδιστή των A-ha από τα '80s.

Μπορεί το σενάριο να είναι ανατρεπτικό, αναπάντεχο, μυστηριώδες αλλά σαν οπτικο-ακουστικό 'ζώον' που είμαι, το οπτικό μέρος με απογοήτευσε.

Δικαιολογίες του στυλ 'να υποστηρίξουμε Ελληνικές προσπάθειες', και 'αρκεί η προσπάθεια' δε νομίζω ότι πρέπει να επηρρεάσουν την κριτική άποψη για οποιοδήποτε παιχνίδι. Ίσα ίσα κάνουν την κατάσταση χειρότερη όσον αφορά μελλοντικές παραγωγές.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
10 Μαρ 2009 12:57 #23843 by alkis21
Βασικά το παιχνίδι το έχω αγοράσει και τερματίσει (πριν από καμμια βδομάδα), το τέλος του ομολογώ οτι δεν με άφησε κάγκελο. Όχι τουλαχιστον η αποκάλυψη για το τι είδους οργάνωση ήταν η DITR. Η απόφαση του πρωταγωνιστή με άφησε. Όπως και το "journal" του Άλκη. Τώρα αν τα γραφικά είναι χάλια, ναί είναι. Αυτό ομώς δεν αποδεικνύει ότι το παιχνίδι δεν είναι καλό. Απλά πιστεύεις οτι τα γραφικά είναι το περιτύλιγμα. Εγώ προσωπικά επιλέγω το βιβλίο. Και για να σε βοήθησω να καταλάβεις πόσο τα γραφικά δεν κάνουν το παιχνίδι αλλά το παιχνίδι τα γραφικά, πήγαινε να δεις τις υπερτατες πωλήσεις του Crysis 25.000 είχε σε 6 μήνες.

Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
10 Μαρ 2009 16:33 #23850 by Nastyvale
Τα γραφικά δεν είναι το παν, αλλά είναι μιά καλή αρχή, ειδικά εάν ο developer επιχειρεί να προσελκύσει νέους παίκτες στο είδος.

Όσον αφορά το Crysis, οι εξωπραγματικές απαιτήσεις συνέβαλαν στις χαμηλές πωλήσεις ειδικά τον πρώτο μήνα, δηλαδή την περίοδο που παραδοσιακά αποφέρει τις περισσότερες. Η ίδια η Crytek είχε ανακοινώσει άν θυμάσαι ότι 'το PC που έχει τις δυνατότητες να τρέξει το παιχνίδι στο μάξιμουμ δεν υπάρχει'. Το ότι 'πάτωσε' σε πωλήσεις δεν με εξέπληξε λόγω του publisher με γνωστή και μή εξαιρετέα τακτική εδώ και 4-5 χρόνια. Το γεγονός ότι το Warhead δεν ήταν μέρος του παιχνιδιού και έπρεπε να κυκλοφορήσει σαν expansion με βάζει σε υποψίες για 'τεμαχισμό' του παιχνιδιού, με άλλα λόγια 'market milking'.

Δεν πέρίμενα γραφικά επιπέδου FPS και Unreal engine στο DITR -άλλωστε πρόκειται για adventure- αλλά ούτε τόσο χάλια. Για budget game είναι αποδεκτά αλλά για full price λίγο δύσκολο.

Κλασσική περίπτωση που το gameplay υπερκαλύπτει τις όποιες τεχνικές ελλείψεις είναι αν θες το Mount &amp; Blade της Taleworlds (indipendent developer) με γραφικά ξεπερασμένα αλλά ο 'πυρήνας' του παιχνιδιού ήταν καταπληκτικός. Δυστυχώς το DITR δεν πλησιάζει ούτε αυτό.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
13 Μαρ 2009 15:16 #23882 by alkis21
Βασικά επειδή το είχαμε συζητήσει με τον Άλκη αφού βγήκε το παιχνίδι βεβαία, μιλάμε για 4 με 5 μήνες μετά, αναρωτήθηκα γιατί επέλεξε 3d και όχι pixelated 2d που θα είχε και καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα και φθηνότερα.

Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
13 Μαρ 2009 15:51 #23885 by manos426f
Χμμμ,με τίποτα δε κρίνω ένα adventure game κυρίως από τα γραφική ή την κίνησή του.
Με την ίδια λογική άλλωστε,δε θα ξαναπαίξω παιχνίδι προ του 1995 ας πούμε,μια και τα γραφικά του δε θα μου αρέσουν και πολύ πλέον...

Είναι σαν να μου πει κάποιος ότι το PES έχει....κακό ήχο και το Crysis πρόχειρο σενάριο !
Ε,και ;

Anyway,γνώμες είναι αυτές πάντα,αλλά μια κι εγώ λίαν προσφάτως έβαλα το παιχνίδι να το ξεκινήσω,θα πω ότι τα αρνητικά του αυτά (θα) μου είναι σχεδόν -για να μη πω τελείως- ασήμαντα,αν η υπόθεση/σενάριό του πραγματικά μου αποδειχθούν "δυνατά"...

Θα επανέλθω εν καιρώ ασφαλώς...

www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
20 Μαρ 2009 22:27 #23965 by BadSector

Dualnames wrote: Βασικά επειδή το είχαμε συζητήσει με τον Άλκη αφού βγήκε το παιχνίδι βεβαία, μιλάμε για 4 με 5 μήνες μετά, αναρωτήθηκα γιατί επέλεξε 3d και όχι pixelated 2d που θα είχε και καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα και φθηνότερα.


Το 3D είναι φθηνότερο από το 2D για παραγωγές του στυλ του DITR (σκέψου μόνο πως σε handmade/pixellated 2D θα πρέπει ΚΑΘΕ χαρακτήρας να σχεδιαστεί για ΚΑΘΕ frame για ΚΑΘΕ οπτική γωνία για ΚΑΘΕ animation, ενώ σε 3D σχεδιάζεις ΜΙΑ φορά τον χαρακτήρα, του κοτσάρεις animations και μπορείς να τον κάνεις render από όποια οπτική γωνία θέλεις, να εφαρμόσεις φωτοσκιάσεις, οπτικά εφέ, κ.α. χωρίς να αλλάξεις το αρχικό μοντέλο). Το 2D είναι φθηνότερο για παιχνίδια με λίγο ή απλό content (arcades) αλλά όσο ανεβαίνει η πολυπλοκότητα το κόστος του ξεπερνάει του 3D κατά πολύ. Το 3D βέβαια αν χρησιμοποιηθεί αλόγιστα μπορεί και να γίνει πολύ πιο ..."κοστοβόρο", αλλά για indie παραγωγές συνήθως είναι φτηνότερο.

Αναφέρομαι προφανώς στο realtime 3D και όχι στο prerendered του DITR. Πιστεύω πως το παιχνίδι θα είχε πολύ καλύτερη παρουσία αν ήταν realtime 3D, ιδιαίτερα μάλιστα αφού τα περισσότερα point-and-click adventures είναι 3D games με 2D απεικονίσεις (δεν είναι τυχαίο πως τα κλασσικά παιχνίδια της Sierra αναφέρονταν σαν "3D games" - η κλασσική AGI engine που χρησιμοποιήθηκε σε τίτλους όπως το Police Quest έχει ξεχωριστό σύστημα που ορίζεις το βάθος κάθε περιοχής της οθόνης ώστε να μπορεί να δίνει την αίσθηση των τριών διαστάσεων ακόμα και με 2D sprites/γραφικά).

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
21 Μαρ 2009 04:27 #23969 by Nastyvale
Κάτι πολύ ενδιαφέρον έκανε στο The Abbey η Alcachofa όπου επάνω σε 2D καρέ έριξε 3D φωτισμό. Βέβαια το τελικό αποτέλεσμα ήταν λίγο χειρότερο απ'ότι είχε δείξει αλλά τέλος πάντων.

Θα επιμείνω στο ότι τα γραφικά του DITR δεν 'στέκονται' με βάση τον ανταγωνισμό καθώς όπως είπα και πριν, είμαι οπτικοακουστικό 'ζώον' οπότε η ποιότητα των γραφικών είναι αρκετά σημαντικός παράγοντας.

Άν απομονώσεις το DITR από τα υπόλοιπα adventure της τελευταίας δεκαπενταετίας τότε ΙΣΩΣ τα γραφικά να είναι αποδεκτά. Δεν με ενδιαφέρει από πού είναι ο developer, πόσο κουράστηκε να τελειώσει το project, τις δυσκολίες που αντιμετώπισε και το τί κάνει τα βράδυα. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι το τελικό αποτέλεσμα και δυστυχώς οπτικά τουλάχιστον το DITR απογοητέυει.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
21 Μαρ 2009 20:40 #23974 by BadSector
Nastyvale δεν διαφωνεί κανείς σε αυτό νομίζω και πιστεύω πως είναι γενικά αποδεκτό οτι η Αχίλλειος πτέρνα του παιχνιδιού είναι τα γραφικά. Απλά μερικοί άνθρωποι δίνουν περισσότερο βάρος σε αυτά, ενώ άλλοι λιγότερο και επειδή συνήθως τα adventures παίζοντα από άτομα που δεν δίνουν ιδιαίτερο βάρος στον γραφικό τομέα έχεις πολλές φωνές να λένε την μάντρα "τα γραφικά δεν έχουν καμία σημασία". Προσωπικά συμφωνώ εν μέρη, με την κυριότερη ένσταση πως ένα καλό παιχνίδι αξίζει καλά γραφικά και ο δημιουργός του οφείλει στο παιχνίδι πρώτα και μετά στους παίκτες να το "ντύσει" με καλά γραφικά όσο το δυνατότερο καλύτερα μπορεί.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum