Ημερίδα "Σενάριο και Ψηφιακό Παιχνίδι"

More
02 Φεβ 2009 11:04 - 09 Απρ 2015 14:47 #22871 by Elessar
Το Adventure Advocate και η Ένωση Ελλήνων Σεναριογράφων οργανώνουν ημερίδα με τίτλο "Σενάριο και Ψηφιακό παιχνίδι".

Ακολουθεί Δελτίο Τύπου:

Η Ένωση Σεναριογράφων Ελλάδος, στα πλαίσια του εορτασμού των 20 χρόνων λειτουργίας της, έχει προγραμματίσει, με τη συνδρομή του Adventure Advocate, τη διεξαγωγή ημερίδας με θέμα «Σενάριο και Ψηφιακό Παιχνίδι», την Πέμπτη, 5 Φεβρουαρίου 2009 και ώρες 10 π.μ. έως 5 μ.μ., στο Κέντρο Τύπου της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας (Φραγκούδη 11 και Αλεξάνδρου Πάντου, Καλλιθέα, δίπλα στο Πάντειο Παν/μιο).

Στόχος της ημερίδας είναι να αναδείξει τη σημασία των δραματουργικών κανόνων και της τέχνης του σεναριογράφου στη δημιουργία των ψηφιακών παιχνιδιών (computer and video games), μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες πολιτιστικές βιομηχανίες στην ψηφιακή εποχή. Παράλληλα δίνεται ο λόγος στους ίδιους τους δημιουργούς ψηφιακών παιχνιδιών για να μιλήσουν για τις προκλήσεις και τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν στα έργα τους. Η ημερίδα, τέλος, θα συμπεριλάβει θεωρητικές προσεγγίσεις πάνω στην έννοια της «διαδραστικής αφήγησης» αλλά και μια προσπάθεια χαρτογράφησης των προοπτικών της ψηφιακής παραγωγής παιχνιδιών στην Ελλάδα.

Με την παραπάνω εκδήλωση η Ένωση Σεναριογράφων πρωτοπορεί εγκαινιάζοντας ουσιαστικά τον διάλογο πάνω στην υβριδική αυτή μορφή αφήγησης και τις νέες, καινοτόμες δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας, και, παράλληλα, γεφυρώνει τους χώρους της «κλασικής» οπτικοακουστικής μυθοπλασίας (κινηματογράφος, τηλεόραση) με αυτόν του ψηφιακού παιχνιδιού.

Ευχαριστούμε θερμά για το ενδιαφέρον σας και τη συμμετοχή σας.


Σε ότι μας ενδιαφέρει, θα μιλήσουν οι:

Σταύρος Βαπορίδης (Adventure Advocate)
Ανδρέας Τσουρινάκης
Έρικ Παρκς (5η Μέρα)
Άλκης Πολυράκης (Diamonds in the Rough)
Μαρίνα και Ανέστης Κοκκινίδης (Conspiracies)
Άννα Παντελακάκη και Κατερίνα Σακκαλή (Destiny)
Κων/νος Γιατίλης (Theseis)

Επίσης θα μιλήσουν μέλη της Ένωσης Ελλήνων Σεναριογράφων αλλά και στελέχη εταιρειών όπως της Audio Visual, Beacon κλπ.

Ο κατάλογος των ομιλητών είναι προσωρινός, έτσι μπορεί να προστεθούν και άλλοι στην συνέχεια.

Η είσοδος θα είναι ελεύθερη, οπότε σας περιμένουμε :)

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Last edit: 09 Απρ 2015 14:47 by Fallen Angel. Reason: κώδικας

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
02 Φεβ 2009 12:31 #22880 by Fallen Angel
Θεωρώ πως είναι πάρα πολύ σημαντική κίνηση αυτή που γίνεται μιας κι αφενός το σενάριο είναι το Α και το Ω ενός παιχνιδιού που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον και θα χαραχτεί στη μνήμη ενός παίχτη, κι αφετέρου σίγουρα έχουμε πολλές καλές πένες στη χώρα μας που θα μπορούσαν να συνεισφέρουν (με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο) και στον τομέα του gaming αν ήθελαν / ενημερώνονταν για το χώρο / κ.πλ.

Και φυσικά είναι πάντα σημαντικό να γίνονται κινήσεις (μικρές ή μεγάλες, αδιάφορο) για την ανάπτυξη του χώρου σε ό,τι αφορά στις ελληνικές δημιουργίες. Άλλωστε δε νομίζω πως στερούμαστε δυναμικού (κάθε άλλο) απέναντι σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες που έχουν παρουσιάσει ουκ ολίγα παιχνίδια (βλέπε Τσεχία). Το έχουν αποδείξει εξάλλου με όσα έχουν ήδη δημιουργήσει εταιρείες όπως η Anima. :)


YΓ: Επί τη ευκαιρία, μάλλον θα λυθούν και βασικές απορίες για το Theseis... ;)

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
03 Φεβ 2009 00:49 #22885 by shodan
από το στόμα μου το πήρες angel... άντε μπας και μάθουμε τι γίνεται αυτό το παίγνιο. πολύ καλή κίνηση οφείλω να αναγνωρίσω, ελπίζω να έχει την αντίστοιχη ανταπόκριση.

"Lo-lo-look at you, Hacker.
A pa-pa-pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you ru-run through my corridors-s.
H-h-how can you challenge a perfect, immortal machine?"
FB Profile[/url:2nnqt01r] | Twitter Profile[/url:2nnqt01r] | Blog-o-sphere[/url:2nnqt01r]

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
03 Φεβ 2009 09:55 #22887 by panagios
εγω παλι εκτος του προφανους (γνωριμιων και lobbying) ποτε δεν καταλαβα την χρησιμοτητα κατι τετοιων συνευρεσεων.

Μου θυμιζουν τις του χωρου μου αχρηστες ομιλιες του τυπου "ο ρολος των hedge funds στις οικονομιες των πλανητων του ηλιακου συστηματος ΗΚΤ-345". ευκαιρια δηλαδη για φαι στην μεγαλη βρετανια (μετα την οικονομικη κριση μαλλον στα ΧΧΧ) και ασκοπη παρλα για θεματα που δεν προσθετουν καμια γνωση αφου το κοινο ειναι ατομα που ηδη τα ξερουν.

Συγνωμη κιολας αλλα τι μπορει να ειπωθει σε ενα τετοιο συνεδριο;
οτι το σεναριο ειναι πολυ σημαντικο για τα παιχνιδια; μια στιγμη να σκεφτω... ... ... να κατι καινουργιο. δεν θα μπορουσα ποτε να το φανταστω οτι ειναι ετσι. Τωρα μολις καταλαβα γιατι χρησιμοποιουνται σεναρια γνωστων συγγραφεων. Ημαρτον
Φανταζομαι οτι στο τελος ολοι μαζι με ταρατατζουμ και πανηγυρια θα συμφωνησουν και θα συγχαρουν ο ενας τον αλλον για τις ορθες αποψεις του.

μαλλον χασιμο χρονου.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
03 Φεβ 2009 10:04 #22888 by panagios
Επισης ολοι θα μιλησουν για τις τρομερες δυσκολιες που αντιμετωπισαν οταν καθονταν στο σπιτι τους και εγραφαν το σεναριο. Το κρυο, την κακη ποιοτητα φαγητου, το πισι που εσβησε και χαθηκε το κειμενο που δεν ειχαν αποθηκευσει, τον εκτυπωτη που κολλαγε.
Μαλλον καποια χρηματοδοτηση απο την ΓΓ Ενημερωσης και επικοινωνιας μου μυριζει. Κατανοητο και θεμιτο (ειδικα σε χαλεπους καιρους οπως αυτους που ζουμε ).

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
03 Φεβ 2009 11:01 #22890 by Fallen Angel
Συγγνώμη, αλλά θα διαφωνήσω. Πρώτα απ' όλα νομίζω πως κάνεις λάθος πως "το κοινο ειναι ατομα που ηδη τα ξερουν". Και μάλιστα κι από τις δύο πλευρές (σεναριογράφοι, gaming). Μην ξεχνάς πως το θέμα των παρουσιάσεων και της συζήτησης δεν είναι αποκλειστικά το σενάριο ή τα παιχνίδια, αλλά το σενάριο στα παιχνίδια.

Ειλικρινά πιστεύεις πως οι σεναριογράφοι στη χώρα μας έχουν κάποια ιδιαίτερη σχέση με το gaming? Προσωπικά θεωρώ πολύ πιο πιθανό 3 στους 4 να μην έχει παίξει ποτέ τίποτε άλλο από καμιά πασιέντζα (δεν το λέω υποτιμητικά αυτό, μην παρεξηγηθώ άδικα). Και δε νομίζεις πως είναι καλό να γίνει η "γνωριμία" τους με το χώρο? Δε θεωρείς πως θα μπορούσαν να προσφέρουν κάποια στιγμή κάτι?

Επίσης, αν κάποιος δεν έχει κάτσει να γράψει σενάριο για παιχνίδι πιστεύεις πως γνωρίζει πραγματικά τις δυσκολίες ενός ανάλογου εγχειρήματος? Προσωπικά πάλι μιλώντας, πολύ θα ήθελα να ακούσω τις δυσκολίες αυτού του τρόπου αφήγησης. Όπως θα ήθελα επιτέλους να καταλάβω πώς γίνεται να δουλεύει μια ομάδα π.χ. 10 ατόμων σε ένα παιχνίδι και να υπάρχουν "τρύπες λογικής/συνοχής" στην ιστορία. Πώς τους ξέφυγε? Υποθέτω πως μαθαίνοντας τις δυσκολίες στη συγγραφή, την ανάπτυξη, κ.λπ. ενός σεναρίου για game, θα λυθούν κι αυτού του είδους οι απορίες. Ενδιαφέρον έχει επίσης να μάθουμε πώς και με τι κριτήριο αποφασίζεται τι θα παρουσιαστεί σε cutscene, τι μέσα από διαλόγους, τι μέσα από κείμενο προς ανάγνωση, κ.λπ.

Γενικά, νομίζω πως πολλά ενδιαφέροντα πράγματα μπορούν να ειπωθούν/ακουστούν τη συγκεκριμένη ημέρα. Τώρα, αν πράγματι "κρύβεται" χρηματοδότηση από πίσω της, ειλικρινά ούτε το ξέρω ούτε και με απασχολεί. ;)

ΥΓ: Περί "ήμαρτον" που είπες: στις ελληνικές παραγωγές παιχνιδιών (μέχρι στιγμής, κι απ' όσο γνωρίζω τουλάχιστον) δεν έχουν χρησιμοποιηθεί σενάρια γνωστών (ξένων ή μη) συγγραφέων. Και τόσο οι Συνομωσίες όσο και το DitR έχουν να επιδείξουν ΠΟΛΥ αξιόλογα σενάρια.

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
03 Φεβ 2009 14:43 #22896 by panagios
δεν μπορει να εχεις γραψει σεναριο και να κανεις λογικα λαθη/κενα. εδω μιλαμε για ερασιτεχνισμο.

Αναλογο θα ηταν να παιζουν οι ηθοποιοι μπροστα στο κοινο χωρις να ξερουν τα επομενα λογια ή να γραφεις ενα βιβλιο και να γραφεις ο,τι σου ερχεται καθως προχωρας.

οσον αφορα στα περι γνωστων σεναριογραφων, φυσικα δεν το εχουμε κανει ως χωρα αφου δεν εχουμε (και λογικα) τους πορους να πληρωνουμε πνευματικα δικαιωματα.

Επισης, τι σχεση εχει αν ο συγγραφεας εχει παιξει παιχνιδι για πισι; ξερεις οτι ενας καλος συγγραφεας γραφει ανεξαρτητου. απο κει και περα σιγουρα θα δουλεψει με την προγραμματιστικη ομαδα για να ρετουσαρει το σεναριο.

Ειναι σαν να λες οτι ο Μαραντονα δεν θα μπορουσε να παιξει μπαλλα σε γηπεδο 5χ5 επειδη επαιζε σε μεγαλο.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
03 Φεβ 2009 14:48 #22897 by panagios
εκει που θελω να καταληξω τελος παντων ειναι οτι καλα κανουν οι ανθρωποι και κανουν αυτο που κανουν (να βρουν δουλεια οι σεναριογραφοι δηλαδη [ αληθεια υπαρχει επισημο επαγγελμα; εγω νομιζα οτι ειναι απλο ταλεντο και τεχνη]).

περιμενω να ακουσω και τι ειπωθηκε εκει ομως, οχι μονο τα λογια του στυλ "περασαμε υπεροχα, ανταλλαξαμε αποψεις, βρηκαμε κοινο εδαφος" και αλλα τετοια κενοτυπα (το ε ειναι σωστο). Ουσιαστικα θελω να ακουσω μηπως και κανω λαθος δλδ.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
03 Φεβ 2009 15:48 #22898 by odnorf

panagios wrote: Επισης, τι σχεση εχει αν ο συγγραφεας εχει παιξει παιχνιδι για πισι; ξερεις οτι ενας καλος συγγραφεας γραφει ανεξαρτητου. απο κει και περα σιγουρα θα δουλεψει με την προγραμματιστικη ομαδα για να ρετουσαρει το σεναριο.


Τα σενάρια γράφονται κατευθείαν για παιχνίδια και δεν γράφονται σε ένα κλειστό δωμάτιο από άτομα που δεν ξέρουν από παιχνίδια. Η "προγραμματιστική ομάδα" γράφει κώδικα, όχι σενάρια.

lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
03 Φεβ 2009 16:55 #22900 by panagios
1ον Τι διαφορετικο εγραψα εγω;
2ον που ξερεις οτι δεν γραφονται σε δωματιο; γραφεις εσυ;

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
03 Φεβ 2009 18:54 #22901 by aiRness
Εγώ ΑΚΟΜΑ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί υπάρχει αυτή η ασυλία σε κινήσεις (καλή ώρα), παραγωγές και πρόσωπα. Έχουμε φάει στην Ελλάδα τέτοιες νοοτροπίες με το κουτάλι και δυστυχώς είναι κάτι που συντηρείται και εδώ μέσα από αρκετούς. Σας έχουν ενοχλήσει κατα καιρούς συμπεριφορές, σχόλια, μπινελίκια, πάντα όμως κρατάτε αμυντική στάση και ελάχιστες φορές ακούτε διαφορετικές φωνές.

Θα συμφωνήσω με τον panagio (από τα λίγα παιδιά εδώ μέσα που έχουν κριτική σκέψη, πολύπλευρη και το πιο σημαντικό... την εκφράζουν).

ΟΛΟΙ όσοι γουστάρουν το συγκεκριμένο είδος έχουν συνεισφέρει με τον τρόπο τους, κανείς δεν είναι ο godfather των adventures, ας το χωνέψουν μερικοί και ας αλλάξουν νοοτροπία. Εκτός από τα χαμόγελα και τα χτυπήματα στην πλάτη ας τεντώσουν και λίγο τα αυτιά τους.

Fallen, θέμα γούστου είναι όλα, απλά δεν μπορώ να βλέπω υπερβολές περί "αξιόλογων σεναρίων". Οκ, σου άρεσε αλλά μην γίνεσαι υπερβολική. Μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο σακί.

Επειδή οι λόγοι που δεν ποστάρω συχνά είναι προφανείς, αν γίνει συζήτηση επί της ουσίας και *ειλικρινής*, aka μην είστε άλλο διακριτικοί και υπερπροστατευτικοί, βαρεθήκαμε, έχουν στόμα και τα "προστατευόμενα" του είδους :), θα επανέλθω.

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
03 Φεβ 2009 19:30 #22902 by aiRness
Επίσης... Τι θα πει πάλι "προγραμματιστική ομάδα"...; Είναι άπειρα τα παραδείγματα στο παρελθόν από προγραμματιστές και γραφίστες που γράφανε και ιστορίες, έλεος...

Ακόμα, τι σχέση έχει το gaming με τον συγγραφέα, είναι αναγκασμένος ο συγγραφέας να έχει παίξει για να γράψει κάτι καλό; Επίσης στο παρελθόν έχει συμβεί και η μία όψη και η άλλη.

Εν ολίγοις, δεν με απασχολεί αν κάποιος έχει τέτοιες απόψεις, το θέμα είναι γιατί καλλιεργούντε; χμμ...

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
03 Φεβ 2009 23:43 #22904 by odnorf
Θα έβρισκα ιδιαίτερα ενδιαφέρον να γινόταν μία συζήτηση για το αν τέτοιου είδους ημερίδες έχουν κάποιο νόημα και αν μπορούν πραγματικά να βοηθήσουν κάποιους κλάδους και αν κάποιος "θεατής" μπορεί να κερδίσει γνώσεις. Σίγουρα θεμιτή συζήτηση. Αμφιβάλω όμως αν εσκεμμένες παρερμηνείες και η διάδοση αφορισμών και χαρακτηρισμών έχουν κάτι άλλο εκτός από αρνητική συνεισφορά.

lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
04 Φεβ 2009 00:48 #22906 by Fallen Angel

panagios wrote: [...]Επισης, τι σχεση εχει αν ο συγγραφεας εχει παιξει παιχνιδι για πισι; ξερεις οτι ενας καλος συγγραφεας γραφει ανεξαρτητου. απο κει και περα σιγουρα θα δουλεψει με την προγραμματιστικη ομαδα για να ρετουσαρει το σεναριο.[...]Ειναι σαν να λες οτι ο Μαραντονα δεν θα μπορουσε να παιξει μπαλλα σε γηπεδο 5χ5 επειδη επαιζε σε μεγαλο.

Δε λέω πως ο Μαραντόνα δε θα μπορούσε να παίξει σε 5x5 επειδή έπαιζε συνήθως σε κανονικό γήπεδο. Λέω πως o Mαραντόνα δε θα έπαιζε σε 5x5 αν:
α. δεν ήξερε πως υπήρχε 5x5 και πως παίζουν ποδόσφαιρο και εκεί
β. δεν του έδειχνε κάποιος σε τι διαφέρει από το γνωστό του γήπεδο
γ. δεν του έλεγε κάποιος τα οφέλη του 5x5
(όπου 5x5 = gaming και Mαραντόνα = σεναριογράφοι, έτσι? ;))

Επίσης, νομίζω πως όσο καλός κι αν είναι ένας συγγραφέας (σε πεζό λόγο π.χ.) δε σημαίνει πως μπορεί να γράψει και σενάριο και να είναι καλό. Άλλοι κανόνες, άλλες απαιτήσεις. Πόσο μάλλον σενάριο για ένα είδος αφήγησης με το οποίο δεν έχει ξανασχοληθεί (τα games στην προκειμένη). Το πώς θα αναπτυχθούν οι χαρακτήρες και θα ξετυλιχθεί μια ιστορία σίγουρα διαφέρει από π.χ. ένα σενάριο τηλεπεισοδίου ή ένα σενάριο κόμικ (και τα δύο επίσης συνδυάζουν την εικόνα).

aiRness wrote: [...]Ακόμα, τι σχέση έχει το gaming με τον συγγραφέα, είναι αναγκασμένος ο συγγραφέας να έχει παίξει για να γράψει κάτι καλό; Επίσης στο παρελθόν έχει συμβεί και η μία όψη και η άλλη.[...]

Αναγκασμένος δεν είναι, όχι. Αλλά αν δε λάβουμε υπόψιν μας τις υπέρλαμπρες εξαιρέσεις που (για να το θέσω χονδροειδώς) κι αγράμματοι να ήταν, κάποια μέρα θα ξεχώριζαν για τη δημιουργική τους ικανότητα στο να πλάθουν ιστορίες, τότε η απάντηση είναι ναι. Για να γράψει ένα καλό σενάριο για παιχνίδι ένας συγγραφέας, πρέπει να έχει σχέση με το gaming. Επειδή πιστεύω πως δεν αρκεί μια καλή ιδέα για να έχεις στα χέρια σου μια καλή ιστορία σε ένα παιχνίδι. Ο σεναριογράφος δε γράφει πώς εξελίσσεται μόνο μια ιστορία, άλλωστε. Πλάθει έναν ολόκληρο κόσμο και σκέφτεται πώς θα περιηγηθεί ο αναγνώστης/θεατής/παίχτης/whatever μέσα σε αυτόν. Σκιαγραφεί ήρωες και δευτερεύοντες χαρακτήρες και σκέφτεται πώς θα αλληλεπιδράσουν αυτοί τόσο μεταξύ τους όσο και με τον παίχτη. Ουσιαστικά, λοιπόν, το σενάριο αποτελεί τη βάση ενός παιχνιδιού (καλά, ενός adventure μιας και τα FPS είναι άλλου παππά ευαγγέλιο). Πώς μπορείς να δημιουργήσεις τη βάση ενός πράγματος αν δεν έχεις ιδέα τι είναι, ποιοι κανόνες το διέπουν, κ.λπ.?


Aυτά... μπορεί να είναι κι εντελώς λάθος η οπτική μου επί του θέματος (δεν είμαι σεναριογράφος), αλλά από τις περιορισμένες γνώσεις μου σε συνδυασμό με τη λογική μου, αυτά μου φαίνονται πιο εύλογα... Και κάπου εδώ ερχόμαστε στη χρησιμότητα της ημερίδας και στη συνεισφορά της σε θεατές όπως και του λόγου μου. ;)

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
04 Φεβ 2009 11:56 #22909 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Πρόγραμμα Ημερίδας
Πρόγραμμα


10.00-12.00
- Έναρξη, Χαιρετισμός Προέδρου Ε.Σ.Ε, Στάθης Βαλούκος
- Γιάννης Μαρούδας (σεναριογράφος, διδάσκων στο Τμ. Κινημ/φου του Α.Π.Θ. Σενάριο): "Διαδραστική αφήγηση"
- Σταύρος Βαπορίδης (αρχισυντάκτης του Adventure Advocate): "Το σενάριο στα adventure games"
- Ανδρέας Τσουρινάκης (ειδικός συντάκτης - συγγραφέας), για τα games και την εξέλιξή τους
- Έρικ Παρκς (Τypical Mutations, "5η μέρα"): "Alternate Reality Games"


12.30&#8211;15.00: ΣΕΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ
- Άλκης Πολυράκης: "Diamonds in the Rough"
- Mαρίνα Κοκκινίδη (Δρ Φιλολογίας ΑΠΘ, Διδάσκουσα Ελληνικής Γλώσσας, Παν/μιο Μακεδονίας / Σεναριογράφος) και Ανέστης Κοκκινίδης (Project/Product Manager/CEO Anima ppd-interactive): "Conspiracies Ι & II"
- Άννα Παντελακάκη και Κατερίνα Σακκαλή: "Destiny"
- Κωνσταντίνος Γιατίλης (3D Artist - Game Designer): "Μεθοδολογία γραφής σεναρίου για ψηφιακά παιχνίδια" - "Theseis"
- Τάσος Φλάμπουρας (Αventurine SA): "Darkfall online"


15.30 -17.00: Η ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ GAMES - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
- Εκπρόσωπος Αudiovisual - Aventurine
- Φαγιέζ Νταούντ (γεν. δντης της Track7inc): "Η επιχειρηματικότητα στο χώρο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών σε συνάρτηση με το σενάριο"
- Ανέστης Κοκκινίδης (Project/Product Manager/CEO Anima ppd-interactive): "Προβλήματα και προοπτικές στην παραγωγή και εκμετάλλευση του εγχώριου ψηφιακού παιχνιδιού"
- Δημήτρης Παυλής / Mιχάλης Μισιρλής (Beacon Multimedia)
- ANOIXTH ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum