Hitchhiker's Guide To The Galaxy (Ιnfocom Remake) - Trailer

More
16 Φεβ 2009 00:13 #23296 by giovanna
@Fallen_

Μάλλον μετά από τόσα χρόνια που περάσανε που έχω παίξει τα Monkey Islands πραγματικά δεν θυμάμαι. Πέθαινα εκεί δεν ξέρω δεν θυμάμαι αλλά γενικά μακριά από εμάς αυτά τα θανατικά φτου ξορκισμένα να είναι. Πάντως από ότι θυμάμαι όταν πέθανα σε αυτά τα παιγνίδια πάντα είχα μια ταφόπλακα που επάνω έλεγε R.I.P φοβερά και με κόκκινα γράμματα rest in peace, φτου :(

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
16 Φεβ 2009 09:24 #23301 by
Συγκεκριμένα ένα από τα κλασσικότερα adventures το King's Quest I έχει και dead-ends και deaths. Τελος πάντων χθές αποφάσισα στο normal mode να μην υπάρχουν dead-ends καθόλου. Συγγνώμη για το ακρωνύμιο giovanna.. :) . Σκέφτομαι να εισάγω κάτι σαν god mode , δηλαδή να μην πεθαίνεις καθόλου...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
16 Φεβ 2009 11:50 #23302 by Fallen Angel

Dualnames wrote: [...]Τελος πάντων χθές αποφάσισα στο normal mode να μην υπάρχουν dead-ends καθόλου. [...]Σκέφτομαι να εισάγω κάτι σαν god mode , δηλαδή να μην πεθαίνεις καθόλου...


Το να μην υπάρχουν dead-ends στο normal mode, αλλά να υπάρχουν στο hard για όποιον θέλει να μαζοχιστεί νομίζω πως είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΙΔΕΑ!! :)

Το God mode επίσης είναι πολύ καλό να υπάρχει ως επιλογή. Παρότι ίσως να μην το έπαιζα προσωπικά (ίσως), νομίζω πως θα ικανοποιήσει άλλους με αποτέλεσμα να παίξει περισσότερος κόσμος το παιχνίδι. Πολύ καλές σκέψεις και οι δύο, πάρα πολύ καλές. Μπράβο σου!!

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
16 Φεβ 2009 16:51 #23315 by

Fallen_Angel wrote: Το να μην υπάρχουν dead-ends στο normal mode, αλλά να υπάρχουν στο hard για όποιον θέλει να μαζοχιστεί νομίζω πως είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΙΔΕΑ!! :)

Το God mode επίσης είναι πολύ καλό να υπάρχει ως επιλογή. Παρότι ίσως να μην το έπαιζα προσωπικά (ίσως), νομίζω πως θα ικανοποιήσει άλλους με αποτέλεσμα να παίξει περισσότερος κόσμος το παιχνίδι. Πολύ καλές σκέψεις και οι δύο, πάρα πολύ καλές. Μπράβο σου!!


Χαίρομαι που σου αρέσει η ιδέα γενικά αποφάσισα να χωρίσω το παιχνίδι σε δύο modes, ένα κανονικό αλλά πιο φιλικό σε όποιον θέλει να ζήσει το pc του και ένα δύσκολο που είναι πιό κοντά στο original παιχνίδι όποτε θα χαροποιήσει τους purists.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
16 Φεβ 2009 17:36 #23317 by odnorf
Τα dead ends πρέπει να υπάρχουν σε ένα τέτοιο παιχνίδι. Να έχουμε και κάτι που να έχει σχέση με τα βιβλία. Βεβαίως ένα god mode είναι εξαιρετική ιδέα για νέους adventurers αλλά θα ήταν καλύτερο να δουλεύει όπως στο MI2. Να κάνουμε πλάκα, αλλά να επιστρέφεις αμέσως πριν το σημείο που χάνεις.

lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
16 Φεβ 2009 18:10 #23319 by Fallen Angel

Dualnames wrote: [...]γενικά αποφάσισα να χωρίσω το παιχνίδι σε δύο modes, ένα κανονικό αλλά πιο φιλικό σε όποιον θέλει να ζήσει το pc του και ένα δύσκολο που είναι πιό κοντά στο original παιχνίδι όποτε θα χαροποιήσει τους purists.

Την ημέρα που θα το καθιερώσουν αυτό ως απαράβατο νόμο των adventures (τα επίπεδα δυσκολίας δηλαδή για να επιλέγει ο κάθε παίχτης ανάλογα με τις ορέξεις ή/και τις δυνατότητές του εκείνο που προτιμά), θα την καθιερώσω επίσημη παγκόσμια ημέρα των adventure games!! Την έλλειψη αυτής της επιλογής, τη θεωρώ το τραγικότερο λάθος όλων στα adventurάκια μας. Και πάλι μπράβο σου, Dualnames!! :D

odnorf wrote: Τα dead ends πρέπει να υπάρχουν σε ένα τέτοιο παιχνίδι.

Ενώ τις σκεφτόσουν, ξέχασες να γράψεις κιόλας τις λέξεις "στο hard mode", σωστά?! :P ;)

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
16 Φεβ 2009 18:42 #23320 by odnorf
@Fallen_Angel

:) σμάιλ, σμάιλ, σμάιλ, :) Είχα και 3 επιπλέον προτάσεις που κόπηκαν από το quote που καλύπτουν το θέμα ;)

lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
16 Φεβ 2009 19:00 #23321 by giovanna
@Dual_

Είσαι θεός προσκυνώ!!! :)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
18 Φεβ 2009 09:23 #23366 by
Καλά όχι και θεός..ημίθεος. Βασικά η δυσκολία δεν έχει σχέση με το πόσο διασκεδαστικό είναι ένα παιχνίδι. Εγώ το θέλω διασκεδαστικό , αν τώρα είναι διασκεδαστικό λόγω δυσκολίας (πολύ θεώρησαν οτι αυτό ίσχυε με το αυθεντικό ) καλώς. Εγώ βασικά θεωρώ ως πλέον διασκεδαστικό παιχνίδι ever to Day Of The Tentacle , ευκολό ναι, διασκεδαστικότατο όμως.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Φεβ 2009 18:44 #23392 by giovanna
@Dual

The Day of the Tentacle είναι το πιο cult παιγνίδι κατά την γνώμη μου που έχει εμφανισθεί ποτέ, είναι ένα must για τους aventurades. Όταν ανακάλυψα ότι μπορούσα να ανταλλάσσω αντικείμενα μεταξύ των ηρώων μέσα από την τουαλέτα, πάει τελείωσα σαν παίκτης. :)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
19 Φεβ 2009 10:57 #23408 by
Giovanna:

Εγώ βασικά κατάλαβα πόσο χρήσιμη είναι η τουαλέτα.. είναι το απόλυτο time-warp. Ούτε στο Star Trek δεν το σκεφτήκαν αυτό..

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
19 Φεβ 2009 11:51 #23409 by Elessar
Χαίρομαι πραγματικά που επιλέξατε να κάνετε αυτό το remake ακριβώς γιατί επιτέλους θα μου δοθεί η ευκαιρία να παίξω ένα από τα adventures με το οποίο πάντα ήθελα να ασχοληθώ.

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
19 Φεβ 2009 16:07 #23416 by aiRness
Το οποίο remake θέλει μεγάλη προσοχή, εφόσον έγινε η επιλογή της ιστορίας που έγινε.

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
20 Φεβ 2009 12:51 #23448 by
Αν και μετά από παρακλήσεις του τύπου "Κάντε ρε ανανέωση στο demo please" και "Αν δεν κάνετε ανανεώση θα σας πάρει και θα σας σηκώσει", είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω την ανανέωση.

Link?!
Α, ναι σωστά.
Download(6MB)


Elessar: Χαίρομαι για αυτό ιδιαίτερα γιατί είναι και ίσως ο βασικός λόγος που γίνεται αυτή η προσπάθεια.

aiRness: Δεν θα μπορούσα παρα να συμγωνήσω απόλυτα. Πολλές φορές σταματάω και σκέφτομαι "Παμέ προς την σωστή κατεύθυνση, ή θα τα σκατώσουμε?" (ελπίζω να μην παραβιάζω κάποιο κανόνα με την "βρισία" οπότε αν το κάνω, διορθώστε το.)

Προσπαθώ γενικότερα να απόδωσω και το όλο οτοστοπατζίδικο στιλ του βιβλίου/ων αλλά και παράλληλα οι μηχανισμοί του παιχνιδιού αν λειτουργούν άρτια. Άσχετα αλλά μιας και μού ρθε, αν κάποιος θέλει να κάνει voice-act ή κάποια μετάφραση(ελληνική δυστυχώς είναι αδύνατη λόγω της μη δυνατότητας χαρακτήρων unicode, δείτε και εδώ (Pumaman is Chris Jones, ο τύπος που έφτιαξε το Adventure Game Studio ) πραγματικά θα το ήθελα.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
20 Φεβ 2009 13:18 #23450 by Fallen Angel
Ααα... βάλατε και τα επίπεδα δυσκολίας στο demo?! Very well done!! Κι επεκτείνατε και τους χώρους που επισκέπτεσαι?! Υπέροχα!! Θα το πιάσω πάλι από την αρχή τώρα που θα μπορώ να σώζω κανονικά. :)

Στη μετάφραση μπορώ να βοηθήσω προς τα Ιταλικά αν σας ενδιαφέρει. Αρκεί να μην τη βιάζεστε. ;)

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum