Ποιοι σκότωσαν τα adventures;

More
25 Οκτ 2007 20:05 #17873 by Elessar
Στο καινούριο τεύχος του περιοδικού PC Master και στην στήλη "The Dark Side" του Α. Τσουρινάκη φιλοξενείται ένα κείμενο, με την υπογραφή του Αντρέα βεβαίως, και με τίτλο "Ποιοι σκότωσαν τα adventures;

Στο κείμενο αυτό, μεταξύ άλλων αναδημοσιεύεται ένα μέρος μιας συνέντευξης του Scott Billas στο Adventure Clasic Gaming που σύμφωνα με το άρθρο "ήταν υπεύθυνος του ΄τεχνικού' επανασχεδιασμού του Gabriel Knight 3 (σημείωση δική μου: Μην με ρωτάτε τι είναι αυτό, δεν έχω ιδέα!), ενώ μετά την Sierra δούλεψε επάνω στο Dungeon Siege και τώρα είναι developer director στην Oberon Games".

O Scott Billar λοιπόν λέει (το αναδημοσιεύω από το άρθρο του Αντρέα):

Σκέφτομαι πως τα adventure games έγιναν πολύ 'σκληροπυρηνικά' για τον πολύ κόσμο. Κάθε χρόνο, μία διαρκώς μειούμενη κατηγορία ανθρώπων ήταν πρόθυμη να τα αγοράσει. Μία πολύ μικρή, αλλά ταυτόχρονα πολύ 'ηχηρή' ομάδα παικτών συνέχιζαν να φωνάζουν 'αυτό είναι πολύ εύκολο, αυτό είναι πάρα πολύ εύκολο. ωθώντας τα adventures όλο και πιο μακριά από τον κοινό (μέσο) άνθρωπο.
Σκέφτομαι ότι αυτό είναι που "κατέστρεψε" τα adventure games: οι λεγόμενοι hardcore adventure gamers. Οι λεγόμενοι casual (περιστασιακοί - αμεθόδευτοι) δεν θα το ανέχονταν."


Ο Scott αναφέρει και μερικά παραδείγματα που κατά την άποψη του τεκμηριώνουν τους ισχυρισμούς του, αλλά το κυρίως 'ζουμί' αυτών που λέει είναι το παραπάνω απόσπασμα.

Θα καθίσω κάποια στιγμή να γράψω την άποψη μου πάνω σε αυτά αλλά θέλω να 'κάτσουν' καλύτερα μέσα μου ώστε η θέση μου να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο τεκμηριωμένη και 'ψύχραιμη'. Παραθέτω εδώ το απόσπασμα, ώστε αν θέλετε να το σχολιάσετε.

Τέλος, ο Αντρέας αφιερώνει το κομμάτι της συνέντευξης που μιλά για τους hardcore adventure gamers στους "φίλους του Adventure Advocate, που παρακολουθώντας τα reviews και τα fora τους, νομίζεις πως όλα τα adventures 'είναι πολύ εύκολα, μα πάρα πολύ εύκολα' ".

Ευχαριστούμε Αντρέα :)

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
25 Οκτ 2007 20:31 #17875 by neo83_gr
Replied by neo83_gr on topic Ποιοι σκότωσαν τα adventures;
το διαβασα και γω το αρθρο στα γρηγορα. θα σχολιασω μονο το "΄τεχνικού' επανασχεδιασμού του Gabriel Knight 3". νομιζω πως πριν κυκλοφορήσει το GK3 ειχε περασει απο 40 κυμματα σε σχεση με την μηχανη που θα χρησιμποιουσαν στα γραφικα αλλα και στον τροπο χειρισμου του. μαλλον μετα απο καποιο σημειο το ξαναρχισαν απ'την αρχη

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
25 Οκτ 2007 20:32 #17876 by odnorf
Περίεργη "δυναμική" από παντού. Το τελευταίο διάστημα (πολύ αραιά) προπονούμαι με κανένα action game αλλά σε πραγματική μάχη μάλλον θα μου είναι άχρηστη ενέργεια. "Click machine gun on the enemy" - first person shooter-adventure - λάθος τρόπος, βέβαιος θάνατος.

lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Οκτ 2007 02:16 #17881 by giovanna
Replied by giovanna on topic Ποιοι σκότωσαν τα adventures;
Εγώ καταρχήν θα διαφωνήσω μαζί σου Αντρέα, βάζεις όλα τα μέλη τοιυ adventure advocate κάτω από το ίδιο πρίσμα. Πότε εμείς είπαμε ότι όλα τα παιγνίδια είναι εύκολα. Εγώ προσωπικά τόσα, μα τόσα χρόνια πολλά που παίζω adventure παιγνίδια, δεν έκρυψα ποτέ τα προβλήματα μου στο να τελειώσω ένα παιγνίδι. Οι λόγοι πολλοί και διάφοροι. Πόσες φορές δεν ξενύκτυσα για να λύσω ένα γρίφο. Πόσες φορές δεν ζήτησα την βοήθεια σου για να περάσω το περίεργο εκείνο slide puzzle, πόσες φορές δεν έφτασα στα άκρα μου ότι έπρεπε να ταίσω την κατσίκα το ιδιαίτερο χόρτο για να μπορέσω να πάω παρακάτω? Αλλά ξέρεις όλα είναι μέσα στο παιγνίδι. Εν πάσει περιπτώσει είναι μαγκιά να είσαι adventuras έχεις την χάρη να ζεις τόσες, μα τόσες καινούργιες εμπειρίες.

Και ναι κανείς δεν μπορεί να σκοτώσει τα adventures, γιατί είναι τρόπος ζωής!!! :P

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Οκτ 2007 15:05 #17883 by shodan
Δε ξερω εαν τα adventures περνανε κριση ή τα σκοτωσαν καποιοι ή οτιδηποτε αλλο. Ομως, αλοιμονο εαν ριχνουμε την ευθυνη στους Gamerz, τους τελικους αποδεκτες ενος προιοντος...εντελως παραλογη κι ανευθυνη η θεση του κ. Billar. Καποια στιγμη, τα ατομα της βιομηχανιας αυτης πρεπει να αναλαβουν κι ευθυνες.

Για πολλα χρονια το συνολο των gamers επαιζε adventures. Δε γινεται ομως μια ζωη να ασχολουνται ολοι με το ιδιο ειδος παιχνιδιων. Νομιζω ειναι λογικο. Κι ο κορεσμος μεσα στο παιχνιδι ειναι. Σαυτο το σημειο, ολοκληρη η βιομηχανια παραγωγης advs, πρεπει να δειξει τις ικανοητες της. Δηλαδη, τι αλλαγες πρεπει να κανουν ωστε να ανανεωσουν το ενδιαφερον των Gamerz. Τεσπα..

Τελος, για να μην κουραζω κ πολυ, δε μας αναφερεις φιλε Elessar τη θεση του κ. Τσουρινακη με αποτελεσμα να μην καταλαβαινω (εγω προσωπικα) κατα ποσο κολακευτικη ειναι η τελευταια παραγραφος.

Αυτα/

&quot;Lo-lo-look at you, Hacker.
A pa-pa-pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you ru-run through my corridors-s.
H-h-how can you challenge a perfect, immortal machine?&quot;
FB Profile[/url:2nnqt01r] | Twitter Profile[/url:2nnqt01r] | Blog-o-sphere[/url:2nnqt01r]

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Οκτ 2007 15:26 #17884 by Elessar
Replied by Elessar on topic Ποιοι σκότωσαν τα adventures;
Σύμφωνα με το άρθρο, η γνώμη του κ. Τσουρινάκη είναι, (αντιγράφω από το άρθρο), "Θα υπέγραφα χωρίς δεύτερη σκέψη αυτή την τοποθέτηση...", δηλαδη την τοποθέτηση του κου. Billas.

Οπότε, εκτός και αν έχω κάποιο πρόβλημα κατανόησης του γραπτού λόγου, ο Αντρέας συμφωνεί με τον κο. Billas...

Τεσπα, ο Billas λέει προφανώς την γνώμη του και δεν μπορώ να καταλάβω από που και ως πού αυτή έχει τόσο βαρύνουσα σημασία και γιατί θα έπρεπε να της αποδίδεται τόση σπουδαιότητα.
Το να είσαι στην Oberon Games (εταιρεία που παράγει casual παιχνιδάκια όπως το Betrapped και άλλα) δεν αποτελεί δα και και τόσο τρομερό προσόν.

Τέλος, όσον αφορά την "πολυπλοκότητα" των games που αποτρέπει τον 'μέσο' gamer (επ' ουδενί δεν αποδέχομαι αυτόν τον χαρακτηρισμό. Τι πάει να πει 'μέσος' gamer; Τι πάει να πει 'μέσος' πολίτης; Τέτοιοι χαρακτηρισμοί κατά την γνώμη μου παραπέμπουν σε άλλου είδους εποχές και κοινωνικά συστήματα - όποιος κατάλαβε, κατάλαβε), εμένα όλη αυτή οι κουβέντα μου θυμίζει την 'διαμάχη' μεταξύ κινηματογραφόφιλων.

Υπάρχουν ταινίες όπως 'Ο ηλίθιος και ο πανηλίθιος' αλλά υπάρχουν και ταινίες όπως το 'Ran'. Δικαίωμα κάποιων θεατών είναι να βλέπουν τις πρώτες για να περνάνε απλά την ώρα τους, μα μην κατηγορούμε και αυτούς που αρέσκονται στην δεύτερη κατηγορία πως 'σκοτώνουν' τον κινηματογράφο επειδή απαιτούν κάτι παραπάνω από απλό οπτικό ποπ-κορν...

ΥΓ. Η τελευταία παράγραφος δεν είναι καθόλου κολακευτική φίλε Scatman ;)

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Οκτ 2007 16:47 #17885 by odnorf
Αν δε βρισκόμαστε(σαστε; ) σε περίοδο ανοικτού πολέμου δεν είναι ούτε καταδικαστική (δεν συμφωνώ με την όλη τοποθέτηση εξαρχής -ούτε του άρθρου, ούτε της συνέχειας- αλλά αυτό δεν έχει σημασία &#8211; ο.ε.δ.).

Στη συγκεκριμένη υπόθεση δε θα εμπλακώ ενεργά (στο τμήμα που αφορά ή θα φτάσει να αφορά σχόλια επί προσωπικού απ' όλες τις πλευρές - καμία διάκριση), αλλά ο αγοραστής φέρει την ευθύνη του τι αγοράζει. "Ευθύνη" όχι με τη κυριολεκτική σημασία (υπάρχει και εξαναγκασμός κ.λπ.) αλλά με μια πιο ήπια ερμηνεία (που επιτρέπω στον εαυτό μου να κάνει &#8211; όποιος θέλει το προσπερνά).

Μέσος gamer είναι αυτός που έχει μερική εμπειρία και λίγο χρόνο σε συνέχεια (όποια άλλη ερμηνεία δεκτή εκ των προτέρων) και δεν υπήρχε σε παλαιότερες εποχές για να θυμίζει κάτι. Ενώ ο "μέσος πολίτης" ζει και βασιλεύει στο σημερινό σύστημα και μάλλον δεν υπήρχε παλαιότερα - διαχωρισμός έμμεσου και άμεσου σκλάβου (ο λιθοβολισμός παρακαλώ τρία βήματα πιο δεξιά &#8211; να τρομάξω είναι αρκετό).

Η χρήση πολλών (περισσότερων από όσο πρέπει) παρενθέσεων είναι ηθελημένη. Ο καθένας μπορεί να γνωρίζει εκ των προτέρων (εις διπλούν) ότι μπορεί να κόψει-ράψει ότι θέλει. Πολλά πράγματα μπορούν να λυθούν και από κοντά (έλεγχος διαθεσιμότητας, ένα τηλέφωνο, done)... διαιτητής δεν χρειάζεται (γήπεδο ο κόσμος με πεπερασμένη διάσταση μεν, μεγαλύτερη των δυνατοτήτων μας δε).

lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Οκτ 2007 17:12 #17886 by shodan
Επειδη σαν νεο μελος μαλλον εχω χασει καποια επεισοδια, με στεναχωρει η τοποθετηση του κ. Τσουρινακη. Οτι και να εχει, με συγκεκριμενα προσωπα ή μη, ειναι εντελως λανθασμενη η συγκεκριμενη αναφορα του που βαζει στο ιδιο σακουλι μια ολοκληρη community. Κι επειτα δεν ειναι εντιμο να πεταει "καρφια" μεσα απτην στηλη του αντι να απευθυνθει σε αυτον/αυτους που τον ενοχλησαν.

&quot;Lo-lo-look at you, Hacker.
A pa-pa-pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you ru-run through my corridors-s.
H-h-how can you challenge a perfect, immortal machine?&quot;
FB Profile[/url:2nnqt01r] | Twitter Profile[/url:2nnqt01r] | Blog-o-sphere[/url:2nnqt01r]

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Οκτ 2007 17:22 #17887 by Elessar
Replied by Elessar on topic Ποιοι σκότωσαν τα adventures;
Δεν υπάρχει κανένας ανοιχτός πόλεμος odnorf :)

Απλά επειδή γράφτηκε κάτι δημόσια για το site, θεώρησα σωστό και εγώ να γράψω την άποψη μου δημόσια. Κυρίως όμως, το thread αφορά την τοποθέτηση του Billas και όχι τόσο τα γραφόμενα του κου. Τσουρινάκη.

Εγώ πάντως τον όρο 'μέσος' δεν τον δέχομαι με τίποτα.

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Οκτ 2007 18:03 #17888 by odnorf
Δεκτό! :) απλώς δεν πιστεύω ότι υπάρχει πρόθεση (από καμία πλευρά) να αποδοθούν περίεργες ευθύνες (έμμεσες ή άμεσες). Ο δημόσιος λόγος είναι εδώ για να συζητούμε βεβαίως (με παρενθέσεις ή όχι). Ο όρος "μέσος" δεν σημαίνει "μέτριος" σε αυτή την περίπτωση. Δεν χρειάζεται να τον φοβόμαστε. Αλλιώς θα έπρεπε να μας ενοχλεί και η φράση "πεπειραμένος παίκτης". Λέξεις που μας βοηθούν να έχουμε όμορφους διαλόγους είναι χωρίς να χρειάζεται να περιγράφουμε τα πάντα (γιατί να πω το πορτοκάλι... πορτοκάλι και να μην το περιγράψω επιστημονικά σε 12 σελίδες; - δεν έχω το σχετικό επιστημονικό υπόβαθρο, μην μου το ζητήσεις, παράδειγμα είναι ;)). Πάντως μια λύση μπορεί να βρεθεί - αν νομίζουμε(τε) ότι χρειάζεται (παρένθεση - ή εκτός παρένθεσης - νούμερο 66/7 προηγούμενου post).

lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
27 Οκτ 2007 02:57 #17889 by giovanna
Replied by giovanna on topic Ποιοι σκότωσαν τα adventures;
@odnorf

Πραγματικά εδώ και πολύ ώρα προσπαθώ να καταλάβω τι θέλεις να πείς, αλλά δεν καταλαβαίνω. Με απλά λόγια, εξήγησε το. Η εγώ είμαι πολύ χαζή αλλά, απλά λόγια σίγουρα θα ήτανε ευπρόσδεκτα!! :P

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
27 Οκτ 2007 03:27 #17890 by istar
Η δική μου η απορία είναι άλλη.... (αναφέρομαι στα πρώτα post) Πως είναι δυνατόν να υπαρχει ο υπαινιγμος πως ένα site που είναι αφιερωμένο στα adventure (και ίσως το μοναδικό στην ελλάδα...ενεργό εννοω) ξαφνικά να κατηγορήται (εμμέσως πλην σαφώς) πως φταίει (ή τλχ αποτελεί τον τύπο των φαν που φταίν) για την "πτώση" των adventure...!! ??
Επειδή δλδ τα ψάχνει ισως λιγο περισσότερο?...Χμμ.....και Πότε ακριβώς και σε ποιό topic προεκυψε ότι τα τελευταία adventure είναι πολύ εύκολα??
Περίεργη η άποψη ... ... :rolleyes:

NΗΦΕ ΚΑΙ ΜΕΜΝΗΣΟ ΑΠΙΣΤΕΙΝ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
27 Οκτ 2007 04:03 #17891 by giovanna
Replied by giovanna on topic Ποιοι σκότωσαν τα adventures;
@istar

Ασε καλή μου και εγώ αυτό ψάχνω να βρώ τώρα, με ποση ευκολία όλοι μα όλοι ..και το εννοώ θέλουν να μας βγάλουνε να είμαστε στην τρελή χαρά και να βρίσκουμε όλα τα παιγνίδια τόσο μα τόσο εύκολα, και ξέρεις κάτι εαν καποιος θέλεινα μας πει κάτι, γιατί δεν μπαίνει στο forum και να πεί αυτό που θελει να πει!!! Μάλλον δύσκολο είναι, αλλά είναι πολύ απλό, γράφεσαι και λές την γνώμη σου, Σε προκαλω, κάντο!! :P

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
27 Οκτ 2007 11:33 #17892 by odnorf
@odnorf

Κανένας δεν είναι "χαζός" ασφαλώς, είναι διαφορετικός τρόπος σκέψης. Αυτό που είπα είναι ότι φεύγουν κατηγορίες από παντού προς όλες τις κατευθύνσεις, χωρίς να υπάρχει εμφανής λόγος, ενώ η λύση βρίσκεται λίγα μέτρα δίπλα μας (μισό μέτρο για εμένα αυτή τη στιγμή, εκεί βρίσκεται το κινητό μου).

lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
27 Οκτ 2007 14:59 #17893 by neo83_gr
Replied by neo83_gr on topic Ποιοι σκότωσαν τα adventures;
ρε συ Elessar πως λες οτι δεν υπαρχει "μεσος gamer" δεν μπορω να καταλαβω. νομιζω οτι ο odnorf το εξηγει καλα. δηλαδη ουτε ο hardcore gamer υπαρχει; εκτος αν εννοεις καποιον αλλο διαχωρισμο που δεν κατλαβα.
(odnorf παραπανω αναφερεσαι στον εαυτο σου!)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum