'Α Vampyre Story' εντυπώσεις

More
01 Δεκ 2008 13:04 #22126 by shodan
Replied by shodan on topic 'Α Vampyre Story' εντυπώσεις
και εμένα μου άρεσε πάρα πολύ. πολύ γέλιο κάποιες στιγμές, όμορφη μουσική και προσεγμένα γραφικά.. ο Froderick είναι θεός αλλά καταντάει λιγο κουραστικός, ήθελα να τον κοπανίσω ώρες-ώρες.. :) οι φρίφοι μέχρι στιγμής (είμαι ακόμα στο κάστρο) δείχνουν λογικοί αν και μου ακούγεται λίγο χαζό το να μιλάω σε ένα συντριβάνι.. τέσπα.. όσο για τα hotspot πιστεύω γνωρίζετε πως εμφανίζονται όλα με Tab και η Mona μεταφέρεται αμέσως στο σημείο/οθόνη που θα της υποδείξετε αν πατήσετε space.

"Lo-lo-look at you, Hacker.
A pa-pa-pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you ru-run through my corridors-s.
H-h-how can you challenge a perfect, immortal machine?"
FB Profile[/url:2nnqt01r] | Twitter Profile[/url:2nnqt01r] | Blog-o-sphere[/url:2nnqt01r]

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
01 Δεκ 2008 13:20 #22127 by Elessar
Replied by Elessar on topic 'Α Vampyre Story' εντυπώσεις

shodan wrote: .. όσο για τα hotspot πιστεύω γνωρίζετε πως εμφανίζονται όλα με Tab και η Mona μεταφέρεται αμέσως στο σημείο/οθόνη που θα της υποδείξετε αν πατήσετε space.


Ναι τα είχα ανακαλύψει και τα δύο από την αρχή (τυχαία βέβαια, γιατί έχω την κακή συνήθεια να μην διαβάζω το manual) ενώ σημειώστε πως κλασσικά όταν κάνετε δεξί κλικ σε μία έξοδο αυτομάτως αλλάζετε οθόνη. Πολύ χρήσιμα features και τα τρία :) Μήπως ξέρετε αν υπάρχει πλήκτρο και για τις εξόδους; Σε αρκετές περιοχές είναι λίγο κρυμμένες και δύσκολο να τις εντοπίσεις.

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
01 Δεκ 2008 14:28 #22128 by long_live_kurt
Replied by long_live_kurt on topic 'Α Vampyre Story' εντυπώσεις
Βέβαια θα μπορούσαν να τη κάνουν να κινηθεί γρήγορα με διπλό αριστερό κλικ και να μη χρειάζεται να πατάς το space κάθε φορά.
Πλήκτρο για εξόδους δεν υπάρχει αλλά το βέλος είναι αρκετά μεγάλο οπότε διορθώνεται.

"Maybe you should use your brain,you know, the one in your head,rather than just randomly combining objects together." Simon the Sorcerer

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
01 Δεκ 2008 16:47 #22129 by aiRness
Replied by aiRness on topic 'Α Vampyre Story' εντυπώσεις
συμφωνω και εγω με τα οσα λες kurt.

βασικα ειναι τα μονα μου παραπονα ως τωρα (με εξαιρεση καποια σπαστικα bugs και καποια ακομα πιο σπαστικα crashes).
το spacebar δεν βολευει για αυτη την λειτουργια που του εθεσαν. double click για να πηγαινεις πιο γρηγορα και απλα δεξι κλικ για τους διαλογους θα ηταν σαφεστατα καλυτερη επιλογη.
επισης, οντως το TAB θα επρεπε να δειχνει κ τις εξοδους. το βαλαν που το βαλαν, γιατι να μην κανει ολη την δουλεια?


καταταλλα, ειμαι περιπου στο 75% του παιχνιδιου και οσα εχω δει με εχουν ικανοποιησει κατα πολυ.
Οκ, το χιουμορ ειναι βεβιασμενο, αλλα παιδια, πολλες φορες με επιασα να χαμογελαω αλλα κ να γελαω με αυτα που ακουγα!
+οτι ειναι τιγκα στο easter egg!!!

...θα προτιμουσα ομως το παλιο 2D character design και animation που ειχαν ξεκινησει να κανουν...

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
01 Δεκ 2008 17:27 #22130 by aiRness
Replied by aiRness on topic 'Α Vampyre Story' εντυπώσεις
@sky

i protes eikones kai skines pou eitan 2d, eitan mono gia na diksoun to stil paixnidiou se publisher, gia na broun xrimatodotes...

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
01 Δεκ 2008 18:14 #22131 by aiRness
Replied by aiRness on topic 'Α Vampyre Story' εντυπώσεις
πόση ώρα είναι το gameplay μέχρι το τέλος του ρε παιδιά?

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
01 Δεκ 2008 20:34 #22132 by aiRness
Replied by aiRness on topic 'Α Vampyre Story' εντυπώσεις
kurt, δεν ξερεις ποσο μεσα επεσες...
ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ!
Εμεινα αφωνος κοιτωντας την οθονη με τα credits!!!

Ντροπη και ελεος πια με αυτη την μοδα της εποχης! Ρε παιδια, ομαδα που εκανε τα Monkey Island ειστε, 10000000 adventures εχετε φτιαξει κ παιξει, απαντηστε μου. την ΧΡΥΣΗ εκεινη εποχη για τα adventures, ΚΑΝΑΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ και βγαζαν παιχνιδι διχως τελος?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

Οσο κ να μου αρεσε το παιχνιδι, που μου αρεσε πολυ, αυτο το τελος ηταν απλα απαραδεκτο...

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
01 Δεκ 2008 22:04 #22133 by aiRness
Replied by aiRness on topic 'Α Vampyre Story' εντυπώσεις
@sky

to paixnidi eitan eksarxis sxediasmeno gia 2-3 ekdosis mexri na termatisi telios i istoria tis Mona...

....den einai kainourgio...exei gini kai se tainies....blepe px Lord of the Rings....otan blepis to proto episodia den exei telos tis istorias...

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
01 Δεκ 2008 22:41 #22134 by aiRness
Replied by aiRness on topic 'Α Vampyre Story' εντυπώσεις
Δεν διαφωνω φιλε μου. Αλλα στο Lord τουλαχιστον ξεραμε εδω και 50-60 χρονια το τι συμβαινει στην επομενη!

Σημερα, πραγματικα μετα απο 20+ωρες παιχνιδιου, δεν θελεις να επιβραβευτεις με ενα "τελος"?!?
Εστω κ αν ειναι τμημα τριλογιας, δεν θα επρεπε να τελειωνει καπως πιο σωστα?


Και το προβλημα δεν ειναι ΚΑΝ εκει.

Ειναι στο γεγονος οτι ΑΝ δεν παει καλα το 1, τοτε ΔΕΝ θα δουμε το 2.

και αυτο που σου λεω, οχι απλα ΔΕΝ ειναι καινουργιο, εχει κανει ζημια δεκαδες φορες!

Τι να πω? απο το Exchange Student στο Longest Journey 2? Serious Sam 2, Painkiller, XIII, Undying, System Shock 2, Daggerfall, Lufia 2, Shenmue 2.... H λιστα ειναι τεραστια.

Και φυσικα ξερεις τι συμβαινει τοτε ετσι? Ολοι οσοι εδωσαν τα 30-70Ε για το εκαστοτε παιχνιδι, μενουν μπουκαλα. καθως δεν μαθαινουν ΠΟΤΕ γιατι σπαταλησαν τοσο χρονο σε ενα παιχνιδι, αφου δεν τους δωθηκε ουσιαστικη απαντηση.


Τριλογιες εχουν γινει παρα πολλες σε παιχνιδια και σε adventures. Και παντα συνεχιζαν το story. Αλλα δεν σε αφηναν να κοιτας την οθονη σαν χαζος! Τελειωναν σωστα την περιπετεια κ το επομενο παιχνιδι ηταν μια νεα ή με ανατροπη η εξελιξη της.

Θελω να πω, πως οι περισσοτεροι εδω μεσα, βλεπουν τα adventures ως μια μορφη interactive βιβλιου. Ενα αψογο σεναριο, με αρχη μεση κ τελος, το οποιο το ζουμε στο πετσι μας!
Ειναι αμαρτια να μας στερουν το τελος!

Τελος, θα θεσω ενα ακομα παραδειγμα ΣΩΣΤΗΣ δουλειας.
Τα βιβλια Χαρυ Ποτερ.
Η γενικοτερη ιστορια εξελισετε σε καθε βιβλιο. ΑΛΛΑ, το καθενα ειναι αφοσιομενο σε συγκεκριμενα γεγονοτα κ συμβαντα, ΠΑΝΤΑ με αρχη μεση τελος.


Αυτο που λεω ειναι οτι μπορει να εχει ξαναγινει στο παρελθον, αυτο ομως δεν σημαινει οτι ειναι καλο.
Κ αν ξαναγυρισουμε στις κριτικες αυτων των παιχνιδιων, θα δουμε μεγαλο κραξιμο.
Προσφατα παραδειγματα, Still Life και Runaway 2. μπορει να ετοιμαζονται τα sequels, αλλα οταν βγηκαν τα ακουσαν ασχημα. απλα ετυχε να πουλησουν καλα κ αρα να δικαιολογησουν κ νεο παιχνιδι.
αυτα που ανεφερα πιο πανω ομως........

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
01 Δεκ 2008 22:59 #22135 by Elessar
Replied by Elessar on topic 'Α Vampyre Story' εντυπώσεις
Αν το AVS όντως δεν έχει φινάλε είναι εντελώς απαράδεκτο. Δεν είναι δυνατόν το παιχνίδι να τελειώνει στην μέση. Η τριλογία είναι διαφορετικό πράγμα, έχει αυτόνομη κουλτούρα και λογική.

Επίσης θεωρώ απόλυτα λογική την λειτουργία του space bar. Δεν θα ήταν όμορφο η Mona να τρέχει πάνω - κάτω στην οθόνη σαν δρομέας 100 μέτρων. Αν μη τι άλλο είναι μια κυρία ;)

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
01 Δεκ 2008 23:23 #22138 by long_live_kurt
Replied by long_live_kurt on topic 'Α Vampyre Story' εντυπώσεις
Sky333 ε μόλις είδα αυτό που είπατε ότι θα έχει συνέχεια το υποψιάστηκα.Αλίμονό μας.Έτσι σίγουρα δε πάμε μπροστά.Και είναι πολύ εκνευριστικό αυτό το στυλ καθώς μοιάζει με απειλή, αν θες να μάθεις τί γίνεται πάρε και το επόμενο.Γραφικότητες.

Εlessar η λειτουργία είναι λογική, να έκανε ακριβώς το ίδιο η Μόνα αλλά με διπλό κλικ.Να μη την έδειχνε να τρέχει δηλαδή.

"Maybe you should use your brain,you know, the one in your head,rather than just randomly combining objects together." Simon the Sorcerer

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
01 Δεκ 2008 23:37 #22139 by aiRness
Replied by aiRness on topic 'Α Vampyre Story' εντυπώσεις
Χαιρομαι που ερχεστε στα λογια μου παιδια γιατι προς στιγμην φοβηθηκα οτι εγω ειμαι ο τρελος!


Elessar, αυτο ακριβως που λεει κ ο kurt. απλα να ειχαν μπει οι λειτουργιες του spacebar στο mouse οπως ειναι στο 99% των adventure (φυσικα οσων εχουν την λειτουργια του skip dialogue και fast travel).

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
01 Δεκ 2008 23:37 #22140 by aiRness
Replied by aiRness on topic 'Α Vampyre Story' εντυπώσεις
@sky

tha bgi to deutero meros...exei idi ksekinisi i paragogi.....


i erotisi pou tethike sto siggekrimeno paixnidi eitan i eksis.....to ean tha gini mia iperparagogi me para poles gameplay-ores, i an spasi sta 2-3 paixnidia.....eitan thema to ean tha "kourasis" ton gamer me toso megalo paixnidi kai idios to thema tou kostologiou...to siggekrimeno paixnidi pou bgike, eitan poli akribo stin paragogi tou (peripou 3 fores se siggrisi me kapia alla adventures pou ginonte apo gnostes eteries) kai ean ginotan kai se morfi iperparagogi, to kostologio tha ektinasotan...den eitan biosimi lisi kai den tha ebgene pote stin agora....
...as mi ksexasoume kai ta problimata pou eixe to siggekrimeno paixnidi logou tou proin publisher pou to eixe analabi kai den eixe dosi pote lefta.....tin eixan patisi poli asxima...kai alli pou pigan kai eixan kai meeting mazi tou kai ksodepsan fragga kai fragga :-)

to avs einai to proto paixnidi ton paidion pou bgazoun moni tous, ektos omprelas kai xrimaton lucasarts kai sigoura to mellon tha diksi kata poso epitiximeni tha einai....to an kapio story einai kalo i tha eprepe na einai diaforetiko einai sigoura ena thema....as krini o kathenas mas to paixnidi...

...gia to Lord mpori na kseran poli, edo kai 50-60 xronia oti den telioni sto proto episodio alla den to kseran oli kai den exoun sxesi ta 50-60 xronia...

...to Harry Potter .... an thimame kala apo ena apospasma tis biografias, eitan grameno san olokliromeni istoria, giati den iksere an ksanagrapsi allo, itan kati san teleuteo tis xarti to biblio....mpori na eimai kai lathos....alla san na thimame kati tetio..


...kai ego gamer eimai file Sky...edo kai para pola xronia kai zo kathe paixnidi....na eisai sigouros....einai proipothesi gia ta paixnidia pou asxoloume....


@elessar
to aparadekto gia mia nea eteria paragogis einai xontri koubenta...oxi mono gia to siggekrimeno alla genika...

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
01 Δεκ 2008 23:59 #22142 by aiRness
Replied by aiRness on topic 'Α Vampyre Story' εντυπώσεις
hell, αν δεν πουλησει καλα, θα σταματησει η παραγωγη.
αν γινει καποια στραβη, θα σταματησει η παραγωγη.
αν πουληθει η εταιρια, μπορει κ να σταματησει η παραγωγη.
Κοινως, δεν ξερουμε τι θα γινει.

τωρα για το θεμα μεγαλο μεγεθος=κουραση του παιχτη, λυπαμε αλλα δεν συμφωνω.
πρωτων γιατι εχουν βγει εκατονταδες adventures που ειναι μεγαλυτερα απο το AVS.
δευτερον γιατι συγνωμη κιολας, αλλα αν εχεις σωστη κ δυνατη ιστορια, και 180 να ειναι οι ωρες, μια χαρα κολλας.


Για το κοστολογιο τωρα, το ξαναειπαμε κ αλλου, δεν νομιζω να χρειαζεται να το ξανανοιξουμε το θεμα.
Θα προσθεσω μοναχα οτι αν κ καταλαβαινω οτι η εταιρια ειχε οικονομικα προβληματα, αυτο ΣΕ ΚΑΜΙΑ περιπτωση εμενα δεν με αφορα! Οταν ο καταναλωτης πληρωνει για κατι, εχει το δικαιωμα αυτο το κατι να ειναι πληρες. Να θυμισω το Still Life που η εταιρια εκοψε το τελος του παιχνιδιου λογο ελλιψης χρονου? κ εκει που πηγαινε αψογα, σε αφησε να κοιτας σαν χαζος την οθονη!
ή μηπως το Kotor 2 που επισης ειχε ακριβως το ιδιο προβλημα?

Στην τελικη, δεν νομιζω να ζηταμε πολλα. 2-3 λεπτα βιντεο που θα εκλειναν αυτη την πτυχη της ιστοριας. κ ας συνεχιζαν απο λιγο αργοτερα χρονικα στο 2ο παιχνιδι.


ααα! btw, το Harry Potter ηταν ολοκληρη η ιστορια σχεδιασμενη απο την αρχη. απλα εκανε σωστη δουλεια ικανοποιωντας τον αναγνωστη. :)

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
02 Δεκ 2008 00:04 #22145 by equallyavant
Replied by equallyavant on topic 'Α Vampyre Story' εντυπώσεις
Η μεγαλύτερη απογοήτευση για μένα ήταν το flat humour του. Γούστα είναι αυτά θα μου πείτε, αλλά για ένα παιχνίδι που διαφημιστικά χρησιμοποιεί συνέχεια το όνομα Monkey Island 3, αντικειμενικά δεν έχει wacky humour αλλά ούτε καν.
Γραφικά πόλύ όμορφα (τα σχεδιασμένα στο χέρι τουλάχιστον, γιατί τα μοντέλα τελικά έχουν αρκετά λιγότερο poly-count απότι νόμιζα), τα voice-overs των πρωταγωνιστών πολύ ωραία και επαγγελματικά, όπως και η μουσική.
Γρίφους, τουλάχιστον στο demo αλλά διαβάζω πως τέτοιο στυλ έχει κυρίως το παιχνίδι, καλύτερος απο κάτι γρίφους που έχουμε δει τελευταία στα γερμανικά adventures μαζικής παραγωγής, έχουν όμως το trial and error τους.
Τα cut-scenes είναι άσχημα όμως γιατί είναι χαμηλής ανάλυσης και ηχογραφημένα σε χαμηλό bitrate.
Still, είναι ευχάριστο το κλίμα του παιχνιδιού, δεν ήμουν ξενερωμένος αλλά με το (φλατ) χιουμορ του είχα τουλάχιστον ένα αχνό χαμόγελο συχνα πυκνά οπότε (και στα πλαίσια της στήριξης της adventure κοινότητας θα αγοράσω την πλήρη έκδοσή του)...
...
Η έτσι έλεγα, αν δεν είχε τα σημαντικά τεχνικά προβλήματα. Δεν ξέρω αν είμαι ο μόνος στην Ελλάδα, στο εξωτερικό δεν είμαι ο μόνος που παρατηρεί σημαντικά προβλήματα που σχετίζονται με το anti-aliasing και την συμβατότητα με την κάρτα γραφικών.
Στην ΑΤΙ 4850 μου με ενεργοποιημένο το anti-alias φαίνονται transparent όλα τα 3d αντικείμενα. Μόνο αν το απενεργοποιήσω φαίνονται νορμαλ, ή κάτι τέτοιο αφού χαλάνε απίστευτα τα γραφικά του. (όχι τπτ άλλο αλλα έτσι κάνουν μπαμ κι όλα τα αντικείμενα που κάνεις interaction). Υπάρχουν κι άλλα πολλά bugs που σχετίζονται κ με collision και με hot-spots...
Αλλά πάντως δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εγώ θα πρέπει να δώσω χρήματα για ένα πλήρες προιόν που δεν είναι στην ουσία πλήρες γιατί και ελλειπές τεχνικά είναι και απότι λέτε συμβαίνει το -έχει γίνει μόδα πλέον γαμώτο- να μην ολοκληρώνεται η ιστορία. Πραγματικά άθλιο.
Για παιχνίδι που κρατάει 15ώρες πιστεύω πως μπορεί άνετα να ολοκληρωθεί μια ιστορία και απλά στην συνέχεια να συνδέεται ομαλά παρά να λειτουργούν έτσι φτηνά και απειλητικά προς τους καταναλωτές. (η βλακεία είναι πως επειδή -αν λυθούν τα τεχνικά προβλήματα- εγώ εν τέλει θα το αγοράσω, και η εταιρία θα το εκλάβει σαν επιβράβευση στις λάθος επιλογές της)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum