'Α Vampyre Story' εντυπώσεις
- aiRness
- Offline
- Platinum Member
Εγω παντως δεν αντιμετωπισα τετοιο προβλημα.
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- aiRness
- Offline
- Platinum Member
sigoura mporoun na ginoun pola kai na stamatisi i paragogi....auto den mporoume na to kseroume....se ola ta entertainment-products mpori na gini auto...to idio kai se tainia....pantos opos eipa ksekinise i paragogi...kai mexri stigmis einai ok....
...gia thema tis eterias....nai, sigoura den einai problima sou....kai ego theoro ena proion prepi na einai oso to dinaton kalitero, gia na proselkisi emena san katanaloti kai oso to dynaton perissoterous xristes ston ypologisti, gia auton ton logo prospathoume panta ena proion na to bgaloume me oso to dynaton ligotera problimata se siggrisi me tis ekdosis se alles xores...
exo apopsi gia to avs perissotero apo ta alla pou anaferes...an kai ta exo peksi kai auta...alla ginete sixna, oxi mono sto SL kai Kotor....an kai auto den to enoo san dikaiologia, alla pleon etsi einai....se kapious aresi oti se afini me tin periergia....
.... zitai omos kai allo o katanalotis.....to ftino paixnidi...anigo megalo thema, alla etsi einai....sinexos zitai ftinotero proion me kaliteri piotita....as thimithoume kai poso ekane ena paixnidi paliotera....
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- aiRness
- Offline
- Platinum Member
tha bgi sintoma ena patch to opio lini kapia problimatakia....gia to diko sou den ksero, den mou exei anaferthi kati analogo...pantos otan xreiastis boithia, enimerose me kai tha broume lisi gia to problima sou....se thema demo omos den ksero, isos einai kai mono to demo....
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- long_live_kurt
- Offline
- Moderator
- Posts: 151
Από δικαιολογίες μια εταιρεία θα μπορούσε να βρεί πολλές.Πολλές όμως.
"Maybe you should use your brain,you know, the one in your head,rather than just randomly combining objects together." Simon the Sorcerer
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- aiRness
- Offline
- Platinum Member
blepe ti teleutea paragrafo tou proteleuteou mou post
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- long_live_kurt
- Offline
- Moderator
- Posts: 151
Και για την τελευταία παράγραφο:δε νομίζω να κόστιζε τόσο περισσότερο αν είχε ένα βίντεο τερματισμού, για το θεό.Και επίσης δε νομίζω να χάλαγε κανέναν να δώσει 40-45 ευρώ για ένα παιχνίδι υψηλού επιπέδου διάρκειας 25-30 ωρών.Αυτά γενικά ανήκουν στις δικαιολογίες που λέγαμε.
Edit:Το τελείωσα.Ναι μεν έχει μια μικρή, μικρή όμως, σκηνή για το τέλος αλλά νιώθεις πως κάποια πράγματα(δε λέω ποια για να μη χαλάσω τίποτα) έγιναν χωρίς κανένα λόγο.Και βεβαίως στους τίτλους τέλους υπάρχει η κλασσική πια υπόσχεση για sequel.
Κατά τη γνώμη μου, το πιο ωραίο στοιχείο στο παιχνίδι είναι η μουσική.Ποιος να το λεγε.
Πάντως σαν σύνολο μου άρεσε αρκετά.Ίσως είχα αρκετά μεγάλες προσδοκίες γι αυτό απογοητεύτηκα κάποιες φορές.
Και σαν διάρκεια είναι ικανοποιητικότατο.
"Maybe you should use your brain,you know, the one in your head,rather than just randomly combining objects together." Simon the Sorcerer
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Topic Author
- Offline
- Team
- Posts: 2986
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Dream Specialist
- Offline
- Admin
- Posts: 1785
Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο βάλανε αυτό το feature στο inventory να αφήνει ίχνος του αντικειμένου και όχι το αντικείμενο το ίδιο επειδή είναι πολύ μεγάλο/βαρύ/άχρηστο τη παρούσα στιγμή κτλ κτλ...
Αφού πρακτικά είναι ακριβώς ακριβώς ακριβώς το ίδιο πράγμα σαν να το παίρνεις επομένως ποιος είναι ο σκοπός;; Και γιατί να μπει ένα ρεαλιστικό στοιχείο σε ένα κατά τα άλλα σουρεάλ παιχνίδι;;
Επίσης και κάτι άλλο που πρόσεξα. Αν και το παιχνίδι λέγεται και γράφεται Vampyre Story, όλες τις φορές που αναφέρεται η λέξη μέσα στο παιχνίδι είναι γραμμένη ως Vampire...
(Να τι παθαίνει κανείς όταν έχει κολλήσει πολύ ώρα σ'ένα σημείο... )
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Dream Specialist
- Offline
- Admin
- Posts: 1785
Σας το παραθέτω σε περίπτωση που και κάποιος άλλος είχε την ίδια 'απορία' με εμένα...
A-T: "It's not a secret that A Vampyre Story is a lot like those 90'sLucasArts adventures, although there is some new stuff like the idea inventory.What did you keep and what did you change?"
Bill: "I have no imagination when it comes to interfaces and GUIs.I simply like the CMI and Full Throttle GUI and wanted it for our game,simple as that. I wonder if I should have come up with something newand more experimental, but I just didn't have a great new ideaand really don't want to take the risk on something that may or may not work.The GUI worked fine for CMI and it should work fine for AVS. We may tinkerwith it a bit here and there but I don't ever see it changing majorly anytime soon.The idea inventory was an idea that Brian Moriarty and Bill Eaken came up withfor The Dig because they were making a serious game and they wanted the playerto be able to use large objects like a ten foot long metal beam.So they came up with this idea of examining the object and getting the ideaand then applying the idea to a problem and then we'd see the character go backand get it and then apply it. I just though it might work betterthan just grabbing a dog and stuffing it in the characters coat like in Monkey Island 2,It works great there but that kind of thing I didn't think would work for our game.Plus I wanted to use some abstract ideas for puzzles and idea icons are good for that."
Όλη η συνέντευξη
Καλά όχι ότι τώρα πια θα μου αρέσει αλλά είναι μια αιτιολόγηση.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- socraties
- Offline
- Elite Member
- Posts: 19
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- aiRness
- Offline
- Platinum Member
και τωρα που ξερεις οτι θα τελειωσει αποτομα, δεν θα φρικαρεις και θα εισαι μια χαρα!
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3704
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Topic Author
- Offline
- Team
- Posts: 2986
Dream_specialist wrote: Μιας και το παίζω λίγο αργοπορημένα μου έχει δημιουργηθεί η εξής απορία...
Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο βάλανε αυτό το feature στο inventory να αφήνει ίχνος του αντικειμένου και όχι το αντικείμενο το ίδιο επειδή είναι πολύ μεγάλο/βαρύ/άχρηστο τη παρούσα στιγμή κτλ κτλ...
Αφού πρακτικά είναι ακριβώς ακριβώς ακριβώς το ίδιο πράγμα σαν να το παίρνεις επομένως ποιος είναι ο σκοπός;; Και γιατί να μπει ένα ρεαλιστικό στοιχείο σε ένα κατά τα άλλα σουρεάλ παιχνίδι;;
Προσωπικά την βρίσκω πολύ έξυπνη σαν ιδέα αφού μας απαλλάσσει κάπως από τα inventories - τσάντες του Sport Billy
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Dream Specialist
- Offline
- Admin
- Posts: 1785
Επειδή παίρνουμε το ίχνος;;Ουσιαστικά παίρνουμε το αντικείμενο. Απλά είναι διαφορετικά σχεδιασμένο...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- aiRness
- Offline
- Platinum Member
θα ταιριαζε σε ενα πιο Normal παιχνιδι.
παρολαυτα, ειναι πολυ ωραια ιδεα και θα χαρω να την ξαναδω στο μελλον.
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.