A Vampyre Story 2 : A Batʼs Tale
- Pournelaos
-
- Offline
- Moderator
-
Less
More
- Posts: 149
15 Δεκ 2011 05:52 #35057
by Pournelaos
Replied by Pournelaos on topic Re: A Vampyre Story 2 : A Batʼs Tale
Για την ιστορία, ακόμη περιμένω, το έχω και κάθεται το 1
(ονομάζεται pre-order fail).
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
-
Less
More
- Posts: 2929
15 Δεκ 2011 12:02 #35065
by crocark
Κάτι ακόμη που θυμήθηκα από το προηγούμενο μήνυμα:
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Replied by crocark on topic Re: A Vampyre Story 2 : A Batʼs Tale
Περαστικά φίλε μουConstantine_R wrote: είμαι και άρρωστος άνθρωπος
Συμφωνώ. Ειδικά αυτή η περίπτωση ανάμεσα σε άλλες παρόμοιες, ναι!Constantine_R wrote: ακόμα και ΑΝ βγει είναι πλέον καμμένο χαρτί
Εσένα ακόμη δε σ' έχω καταλάβει σωστά, αλλά έχω την αμυδρή υποψία ότι δεν πρέπει να είναι λίγα αυτά που έχεις στο περίμενε. Αν πέφτω μέσα, μάλλον μικρό το κακόPournelaos wrote: Για την ιστορία, ακόμη περιμένω, το έχω και κάθεται το 1 (ονομάζεται pre-order fail).
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Pournelaos
-
- Offline
- Moderator
-
Less
More
- Posts: 149
15 Δεκ 2011 16:44 #35066
by Pournelaos

ΑΛΛΑ δε ξαναπαίρνω adventure που να λέει to be continued.
Replied by Pournelaos on topic Re: A Vampyre Story 2 : A Batʼs Tale
Δε βιάζομαι, περιμένω να πέσει η τιμή (όριο τα ?20 για όσα είναι game of the year edition ή περισσότερα για collectors που αξίζει) και τελικά τα παίρνω 5-5 με αποτέλεσμα να στοιβάζονται.crocark wrote:
Εσένα ακόμη δε σ' έχω καταλάβει σωστά, αλλά έχω την αμυδρή υποψία ότι δεν πρέπει να είναι λίγα αυτά που έχεις στο περίμενε. Αν πέφτω μέσα, μάλλον μικρό το κακόPournelaos wrote: Για την ιστορία, ακόμη περιμένω, το έχω και κάθεται το 1 (ονομάζεται pre-order fail).
ΑΛΛΑ δε ξαναπαίρνω adventure που να λέει to be continued.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.