Secret of Monkey Island: Special Edition
- giovanna
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3599
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
-
- Offline
- Homo Adventurous
-
Indeed, indeed... mea culpa!! Δεν το θυμόμουν καλά -για να είμαι ειλικρινής, ενδέχεται να μην το είχα πάρει χαμπάρι παίζοντας το original μιας και το έπαιζα με μισή καρδιά ομολογουμένως. Οπότε ανακαλώ το "σχολιάκι", και κρατάω μόνο αυτά περί οπτικοακουστικής βελτίωσης!!Praetorian wrote: [...]Πηγαίνοντας τον κέρσορα (sic) πάνω σε ένα αντικείμενο (πχ πόρτα), τότε αυτόματα γίνεται highlight στο προεπιλεγμένο verb, και με δεξί κλικ κάνεις την προεπιλεγμένη πράξη -εδώ το open.
Δεν το έχεις παίξει?! Αχά!! Θα σε κάνω τον επόμενο στόχο μου τότε ώστε αφενός να σε πείσω να το αγοράσεις κι αφετέρου να... καταλάβεις τι εννοώ πως έχω τρελλάνει τον κόσμο!! Φίλοι, γνωστοί, διαδικτυακές επαφές, οποιοσδήποτε έχει PC και παίζει adventures (έστω και περιστασιακά) έχει μπει στο στόχαστρο.crocark wrote: Το μεταδίδεις μια χαρά γι' αυτό και σου λέω ότι χάρηκα - παρόλο που εγώ δεν το 'χω παίξει. Γι' αυτό και για το hunk of meat που πρόσεξα στο inventory σου (έτσι δεν το λένε ; ) και για τα πολλά pieces of eight που σου λείπουν
Ποιους έχεις τρελάνει;[...]
Όσο για τα pieces of eight... με μια κατσαρόλα και μια βολτούλα στο ξέφωτο... πολλαπλασιάστηκαν!! Αν και σύντομα χάθηκαν πάλι... τι πειρατής θα ήμουν αν κατάφερνα να κρατήσω χρυσό στα χέρια μου άλλωστε?!
EDIT:
Τζιοβάννα, νομίζω πως με τέτοια φάτσα καμία δε θα δυσκολευόταν να τον αγαπήσει...
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 2929
Η Fallen_angel από τις φανατικότερες οπαδούς του Monkey Island <!-- s:o --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_surprised.gif" alt="
Το είδαμε κι αυτό
Από αυτά που σου γράφω καταλαβαίνεις προφανώς πως δεν έχω παίξει τη νέα έκδοση. Την παλιά, όπως έχω ξαναγράψει στο site, την έχω παίξει στο παρελθόν δεκάδες φορές. Τη λύση του παιχνιδιού την ξέρω από μνήμης τόσο καλά, όσο τα στοιχεία της ταυτότητάς μου (κι απ' ό,τι είδα, δεν έχει αλλάξει τίποτα σε εντολές και διαλόγους). Αλλά Fallen, δε χρειάζεται να με πείσεις εσύ για τίποτε. Εγώ ήμουν που ωρυόμουν στο παλιό thread, όταν πρωτοανακοινώθηκε το remake, πως πρέπει να βγει οπωσδήποτε στα pcs κλπ. Απλώς η εταιρεία πρέπει να προβεί στην αμέσως επόμενη λογική κίνηση και να βγάλει κουτί. Και μακάρι ο Moumiaq να βγει αληθινός και να βάλουν και τίποτα καλούδια μέσα και να δώσω και αρκετά παραπάνω από 10€. Συνεχίζω να πιστεύω πως η Lucas θα βγάλει τρελά χρήματα από αυτήν την κίνηση, γιατί μιλάμε για τον απόλυτο θρύλο του gaming (τουλάχιστον για μένα όχι μόνο του adventuring).
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
-
- Offline
- Team
-
- Posts: 2986
ΥΓ. Φανταστείτε να κάνουν κάτι ανάλογο και με το Loom, θα παραμιλάμε για χρόνια...
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
-
- Offline
- Homo Adventurous
-
Πέραν αυτού, όμως, θέλω να μου λύσετε μία απορία, αγαπητοί καραβανάδες του ΜΙ γιατί εκνευρίστηκα in-game σήμερα: ΠΟΥ ΚΡΥΦΤΗΚΑΝ ΟΙ ΑΡΟΥΡΑΙΟΙ?!?!
@Crocark,
Όσο απίστευτο κι αν ακούγεται (πάνω απ' όλα σε εμένα την ίδια), δηλώνω πλέον φανατική του παιχνιδιού. Εχμ... του remake για την ακρίβεια, διότι η γνώμη μου για το παλιό παραμένει η ίδια.
ΥΓ: Επί τη ευκαιρία να αναφέρω πως όποιος αγόρασε το εν λόγω παιχνίδι κι έχει γραφτεί στο Steam, μπορεί να κάνει join στο group του Adventure Advocate που δημιουργήσαμε εντός Steam. Είμαστε παντού!! "Οι adventurers εξαπλώνεστε πάλι ανησυχητικά" όπως λέει κι ένας φίλος των μπαμ-μπουμ παιχνιδιών (ο οποίος τώρα παίζει ΜΙSE!!
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 2929
Για το πρώτο μισό του προηγούμενου μηνύματός σου, μόνο ένα πράγμα:
Χι,Χι, Χι
(προς Θεού, δεν κοροιδεύω, απλώς διασκεδάζω λιγάκι)
Για το 2ο μισό, σε ό,τι με αφορά, έχεις από εμένα το ελεύθερο να λες ο,τιδήποτε σκέφτεσαι. Μην περιμένεις άδεια. Αλλά προς το παρόν, εμμένω στην προηγούμενα εκφρασθείσα άποψη. Άλλωστε, σκέφτομαι και το εξής. Αν πάμε όλοι και το αγοράσουμε τώρα, μετά ξέχνα το κουτί
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Praetorian
-
- Offline
- Walker Survivor
-
crocark wrote: Αν πάμε όλοι και το αγοράσουμε τώρα, μετά ξέχνα το κουτί
Είναι δύσκολο να φανταστώ τη LucasArts να μη βγάζει μια έκδοση με κουτί που να περιέχει το SoMI SE. Νομίζω ότι είναι βεβαια πιο πιθανό να περιμένει και να βάλει σε collectors' κουτί τα δύο πρώτα σε SE έκδοση ή πχ όλη την τετραλογία με τα δύο πρώτα (ή και το 4ο :shock: ) σε SE έκδοση.
Δε θα ξεζουμίσει "νέο" τίτλο η LucasArts;
• patch για ελληνικούς υπότιτλους σε: Monkey Island 1 SE και CD VGA beta patch !!!, Indiana Jones 3 και LOOM , Grim Fandango
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
-
- Offline
- Homo Adventurous
-
Και μιας και μιλάμε για "τα πάντα γύρω από αυτό"... ενδεχομένως να ενδιαφέρει τους action-figure-collectors (είμαι φανατική
@ Crocark, Praetorian, Elessar, Qrious, κι όποιον άλλο πιστό του ΜΙ:
Πού είναι τα αρούρια, καλέ?!?! Τόσο κόπο έκανα να ελευθερώσω το φυλακισμένο και δε θα τα δω πουθενά τελικά να χαίρονται τον έρωτά τους?!
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- qrious
-
Topic Author
- Offline
- Yahvo
-
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Praetorian
-
- Offline
- Walker Survivor
-
Fallen_Angel wrote: @ Crocark, Praetorian, Elessar, Qrious, κι όποιον άλλο πιστό του ΜΙ:
Πού είναι τα αρούρια, καλέ?!?! Τόσο κόπο έκανα να ελευθερώσω το φυλακισμένο και δε θα τα δω πουθενά τελικά να χαίρονται τον έρωτά τους?!
Παρεμπιπτόντως, έχει βρει κανείς επιλογή για αλλαγή γλώσσας μέσα από το παιχνίδι;
• patch για ελληνικούς υπότιτλους σε: Monkey Island 1 SE και CD VGA beta patch !!!, Indiana Jones 3 και LOOM , Grim Fandango
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
-
- Offline
- Homo Adventurous
-
Praetorian wrote: Παρεμπιπτόντως, έχει βρει κανείς επιλογή για αλλαγή γλώσσας μέσα από το παιχνίδι;
Δε νομίζω πως γίνεται in-game, διάβασες κάπου ότι γίνεται? Λογικά (δεν το έχω δοκιμάσει) θα γίνεται από το Settings.ini (μέσα στα Application Data, στο φάκελο LucasArts) αλλάζοντας την τιμή language (είναι 0 για Αγγλικά), αλλά εντός παιχνιδιού δε νομίζω πως γίνεται. Τουλάχιστον εγώ δεν το είδα πουθενά... but then again, εγώ δεν είδα και τα αρούρια οπότε ενδέχεται και να υπάρχει κάπου... κρυμμένο!!
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 2929
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- odnorf
- Offline
- Templar Hunter
-
Σχετικά με τη γλώσσα η Fallen_Angel έχει δίκιο. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος να αλλάξεις τους υπότιτλους (English, French, German, Spanish, Italian - πάντα όμως με αγγλικό voice over). Είναι πραγματικά περίεργο που δεν έχουν ενσωματώσει αυτή τη δυνατότητα και μέσα από τα μενού τους παιχνιδιού.
lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Praetorian
-
- Offline
- Walker Survivor
-
Απλά νόμιζα ή αχνοθυμόμουν ότι σε κάποια φαση επέλεξα τη γλώσσα. Και μετά ψαχούλεψα λίγο τα αρχεία με τους υπότιτλους και είδα πως κάθε ατάκα ήταν σε 5 γλώσσες και ήθελα να το δω να δουλεύει in-game. Θα ήταν όντως καλή η επιλογή να επιλέγεις και να αλλάζεις γλώσσα μέσα από το παιχίδι
(Ως εναλλακτικο τρόπο στα επίσημα forums προτείνουν να σβήσει ο χρήστης το αρχείο .ini, οπότε το παιχνιδι θα εμφανιζει την επιλογή γλώσσας κατά την εκκίνησή του -την πρώτη επόμενη φορά)
• patch για ελληνικούς υπότιτλους σε: Monkey Island 1 SE και CD VGA beta patch !!!, Indiana Jones 3 και LOOM , Grim Fandango
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- pennydunk_1
- Offline
- Elite Member
-
- Posts: 14
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.