Νέα ανακοίνωση απο Lucasarts σήμερα

More
07 Ιουλ 2009 20:35 #25408 by maladroid

aiRness wrote: Σε παραπέμπω και εδώ πάντως (δεν λέει κάτι, αλλά δεν θα δίσταζα να πάρω την τσουγκράνα μου αν με χαλούσε κάτι, αποδεδειγμένα): adventureadvocate.gr/html/index. ... opic&t=567 και adventureadvocate.gr/html/index. ... opic&t=612


Το δεύτερο thread δεν το είχα προσέξει, σε διαφορετική περίπτωση θα είχα όντως γεμίσει τον τόπο Wanted signs για όσους συμμετείχαν στη συνομωσία.

Όσον αφορά τις κατηγορίες μου περι μισαλλοδοξίας οφείλω να αναγνωρίσω ότι η μνήμη μού έπαιξε άσχημο παιχνίδι και δεν θυμόμουν καθαρά πρόσωπα και πράγματα, οπότε θέτω το σχόλιο σε καραντίνα μέχρι νεωτέρας. Μάλλον για άλλον προοριζόταν after all.

Γύρω από τις ανακοινώσεις περί Monkey Island έχω διαμορφώσει μια (πρώιμη έστω) άποψη που είναι συγκρατημένα απαισιόδοξη. Την Telltale την θεωρώ υπόδειγμα νεοσύστατης ομάδας game developing όσον αφορά τις παραγωγές της αυτές καθεαυτές (έχω παίξει μόνο τα Sam and Max και demos των Bone) αλλά και, κυρίως, τις merketing πρακτικές της. Μια και τυγχάνω αρκετά καλός πελάτης, οφείλω να ομολογήσω ότι η εξυπηρέτηση που έλαβα υπήρξε καθ΄ όλα άψογη. Θαυμάζω επίσης την "επιθετική" πολιτική της σε ζητήματα promotion των νέων της τίτλων και διαρκούς υποστήριξης μέσω updates, προσφορών, features γύρω από τους χαρακτήρες και τους δημιουργούς τους, περιφερειακό merchandise κτλ.

Εξακολουθώ όμως να είμαι επιφυλλακτικός κατά πόσο είναι σε θέση να διαχειριστεί ένα project σαν αυτό των Monkey Islands. Διάβασα κάπου ότι ένας εκ των εμπλεκομένων στη δημιουργία των Tales είναι ο Mike Stemmle, συνδημιουργός του Escape from Monkey Island και του Sam and Max Hit The Road. Κατά τη γνώμη μου το EFMI είχε οδηγήσει σε μια εντελώς λανθασμένη κατεύθυνση τη σειρά, συνεπώς αποτελεί ανησυχητική ένδειξη το γεγονός ότι εμπιστευτήκαν έναν από τους κύριους υπαίτιους αυτής της εξέλιξης για την περαιτέρω συνέχιση της ιστορίας.
Η εμπλοκή του Ron Gilbert με τον τρόπο που φαίνεται να έγινε, με αφήνει παντελώς αδιάφορο. Συφωνώ με τον aiRness ότι είναι κάτι εντελώς διαφορετικό να αναδιαμορφώσεις εσύ ο ίδιος το διαμέρισμά σου πλακάκι-πλακάκι από το να δώσεις απλώς το thumbs up στον τύπο από το Extreme Makeover που στο έχει κάνει αγνώριστο όσο έλειπες για διακοπές. Δε σημαίνει ότι στη δεύτερη περίπτωση δείχνει λιγότερο καλό, απλώς δεν αντανακλά τη δική σου (του Gilbert δηλαδή) οπτική. Σκεφτείτε ότι ο Tarantino, φερ' ειπείν, έχει κάνει την παραγωγή (or something) στο Hostel, ο Spielberg είναι executive producer των ταινιών Transformers, ο Copola δέχτηκε να μπει η υπογραφή του στο Jeepers Creepers και ούτω καθεξής. Εμένα αυτό μου λέει ότι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο "εγκρίνουν" τις εν λόγω ταινίες, παράλληλα όμως δεν έχουν καμία συμμετοχή στο δημιουργικό μέρος (άρα ούτε και ευθύνη).

Μια και βολεύτηκα στο πληκτρολόγιο και ίσως περάσουν μερικές μέρες ή βδομάδες ώσπου να ξαναγράψω, συνεχίζω για το Curse of Monkey Island που ο odnorf χαρακτήρισε "μέτριο" Monkey Island. Αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό σου, παρότι δεν συμμερίζομαι την άποψη ότι ήταν εμφανώς κατώτερο των προηγουμένων. Βλέποντας όμως εκ των υστέρων την κατρακύλα της σειράς που ακούει στο όνομα Escape from Monkey Island, συμφωνώ ότι ίσως άθελά του έδωσε λάθος ιδέες στους λάθος ανθρώπους. Προσωπικά το απόλαυσα σε όλα τα επίπεδα (χαρακτήρες, διαλόγους, καλλιτεχνική διεύθυνση, χιούμορ, γρίφους) αλλά δεν παύει να διαθέτει το πιο εγκληματικά "ξενέρωτο" φινάλε στην ιστορία των Monkey Islands (για να μη πω των games γενικά).
Όπως και να 'χει, από μόνο του το γεγονός της αυθαίρετης συνέχισης της ιστορίας, ελλείψει του καπετάνιου Gilbert, προκάλεσε μια κάποια τρικυμία στο franchise η οποία, όμως, φάνηκε μετά, αφού το CMI αυτό καθεαυτώ παραμένει εξαιρετικά γοητευτικό, κατά τη γνώμη μου. Το (Tell)Tales of Monkey Island, απ'την άλλη δείχνει να φλερτάρει έντονα με τις σαχλές ιδέες του EFMI και την γενικότερη sitcom αισθητική του. Δεν θα εκπλαγώ αν δω αξύριστους μαχαιροβγάλτες να πίνουν το grog τους με καλαμάκι και μια φέτα lime...

ΥΓ: Για να μην περεξηγηθούμε, δεν είναι στις προθέσεις μου να ενισχύσω το κίνημα "I already hate your game", απλώς μέχρι σήμερα (οπότε και θα πρέπει να κυκλοφορήσει το παιχνίδι) δεν έχω λάβει ιδιαίτερα ενθαρρυντικά σημάδια από το TOMI. Ανυπομονώ να ανακαλέσω εφόσον παραστεί ανάγκη. Also, το thread ξεκίνησε σαν ενημέρωση γύρω από τις κινήσεις της LucasArts και όχι της Telltale, οπότε ίσως θα πρέπει να μεταφερθούμε.. aiR, πιάσε τις ξαπλώστρες, φέρνω την ομπρέλα.

No good deed goes unpunished

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
07 Ιουλ 2009 20:54 #25410 by aiRness
Np όσον αφορά τα περί μισαλλοδοξίας (κάτι που ίσως φανεί παράξενο σε μερικούς που είναι ολίγον προκατελημένοι), anyway...

Όσον αφορά τον τρόπο που λειτουργεί η TellTale είναι άψογος και θα συμφωνήσω μαζί σου, σαφώς όμως το δημιουργικό κομμάτι είναι άλλο κεφαλαίο. Η λέξη "merchandise" θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ εύστοχη (εκτός του link στην σελίδα της)...

Σαφώς, το CMI είναι κορυφαίο adventure και ένα από τα καλύτερα της 12ετίας και το EFMI έδειξε το δρόμο προς την κατρακύλα, είναι γνωστό. Περί Gilbert τα είπαμε σαφώς. Δεν θέλω να αναφερθώ στο προηγούμενο post μου για το πως βλέπει ο Grossman την παραγωγή του TOMI, σας παραπέμπω εκεί. Δυστυχώς (και το τονίζω) δείχνει άσχημο εφόσον δεν το έχουμε πιάσει στα χέρια μας ακόμα. Όπως αναφέρει και ο qrious σε ένα προηγούμενο post, θα πρέπει να πάρουν μάθημα από την νέα παραγωγή του Tiller όσον αφορά τον τεχνικό τομέα.

Τέλος, δεν κρίνω το γούστο και την υποκειμενικότητα του καθενός, απλά δεν βλέπω επιχειρήματα από την αντίπερα όχθη, ακόμα και όταν κρίνονται κάποιοι τίτλοι που εγώ, ο maladroid και πάει λέγοντας, τους θεωρούμε κλασσικούς-κορυφαίους. Είναι ευχάριστο όταν υπάρχει τέτοιος διάλογος έστω και όταν υπάρχει διαφωνία (καμιά φορά είναι καλύτερο).

Υ.Γ. : ... και ένα scummvm.

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
07 Ιουλ 2009 21:34 #25413 by odnorf
Τα υποκειμενικά θέματα (μου αρέσει ή δεν μου αρέσει ένα παιχνίδι) που δεν επηρεάζουν τη ζωή μας δεν βρίσκω απαραίτητο να περιγράφονται με πληθώρα επιχειρημάτων σε στατιστικό επίπεδο. Η ζυγαριά δεν είναι απαραίτητη γιατί δεν υπάρχει κάτι που μπορεί να μπει σε αυτήν. Παραδέχομαι όμως ότι βοηθούν τις υγιείς συζητήσεις όταν υπάρχουν και από τις δύο πλευρές. Εκτός αν θεωρηθεί ότι υπάρχει μία εδραιωμένη υποκειμενική άποψη (εγώ, αυτός και κάποιος άλλος) η οποία δεν χρειάζεται να ακολουθεί τους ίδιους "κανόνες" που όμως έχω αδυναμία να δεχτώ. Το σημαντικότερο στοιχείο του MI και ιδιαίτερα του MI2 ήταν το μαύρο χιούμορ που ξεπερνούσε τα όρια από ο,τιδήποτε υπήρχε μέχρι εκείνη τη στιγμή στην ψηφιακή ψυχαγωγία. Σε αυτό βοήθησαν και τα καταπληκτικά σκοτεινά handpaint γραφικά. Η συνέχεια αυτών των παιχνιδιών, το CMI, ήταν αλλαγμένο σε όλα τα σημαντικά στοιχεία και κρατούσε μόνο τα αρνητικά (pixel hunting). Τα γραφικά, παρότι εκπληκτικής ποιότητας, ήταν πολύ ωραία για μία παιδική ταινία που μπορώ να δω με την ανιψιά μου με ένδειξη 1+. Το χιούμορ ακολούθησε την ίδια “φωτεινή” λογική με ένα Guybrush που ντρεπόταν να περπατήσει μέσα στο παιχνίδι (σα να του έχουν κλέψει το παγωτό) και με πειρατές που βγήκαν από χαριτωμένη φαρσοκωμωδία. Την ίδια λογική δυστυχώς ακολούθησαν και στο EMI (με λιγότερο φως στα γραφικά και μεγαλύτερη έμφαση στην κωμωδία). Για τις “απαραίτητες εξηγήσεις”, θεωρώ το CMI (και το EMI σε ένα βαθμό) πολύ καλό adventure αλλά ποτέ δε μπόρεσα να το δω σαν συνέχεια του MI2 και αυτό ήταν το νόημα όσων έγραψα. Πιστεύω ότι το ToMI θα είναι πραγματικός απόγονος του MI2; Όχι, αλλά τουλάχιστον οι μέχρι τώρα εικόνες δείχνουν πιο σκοτεινές και έχουμε τη διαβεβαίωση ότι θα υπάρχουν και νυχτερινές σκηνές (στα επόμενα κεφάλαια). Τους διαλόγους (που κρίνουν αναμφίβολα ένα MI) δεν μπορώ να τους κρίνω πριν τους ακούσω αλλά τουλάχιστον η telltale έχει δείξει ότι έχει καλούς συγγραφείς. Αναμένω να δω αν θα είναι όσο καλοί χρειάζεται ένα MI χωρίς από αυτό να εξαρτάται τίποτα, εκτός από μερικές ώρες ψυχαγωγίας.

lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
07 Ιουλ 2009 22:36 #25414 by aiRness
Ποια είναι ακριβώς τα σημαντικά στοιχεία που ΔΕΝ κράτησε το CMI γιατί τα περισσότερα νομίζω ήταν εκεί (και χωρίς τον Gilbert). Επίσης ποτέ δεν θεώρησα κάτι παιδικό ή για "ενήλικες" όσον αφορά το σκίτσο...

Τώρα, συνέχεια δεν ήταν του MI2 το CMI σίγουρα και εμείς αλλιώς το περιμέναμε, αλλά ήταν μια ευχάριστη, για να μην πω φοβερή, έκπληξη. Μακάρι (το τονίζω)να διαψευσθούμε και με το TOMI ευχάριστα τώρα, αλλά δεν το βλέπω...

Δεν θα μπω στον κόπο να συγκρίνω επεισοδιακή μορφή MI (αν το συζητούσαμε όταν έβγαινε το booby trap θα γελάγαμε παρέα βέβαια, αλλά τεσπα...) με τα 2 πρώτα τέρατα και τον απόγονό τους, βλ. CMI. Άλλωστε το ίδιο δεν κάνουν και οι ίδιοι οι δημιουργοί της TellTale, εφόσον δεν θα ήθελαν όπως είπαν να κάνουν κάτι τόσο βαρύ όση και η ιστορία που έχει η συγκεκριμένη σειρά. Προτίμησαν (για τους λόγους τους...) να κάνουν επεισοδιακή μορφή MI.

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
08 Ιουλ 2009 22:43 #25416 by odnorf
Το πρώτο πακέτο κυκλοφόρησε . Σχετικά με τις πρώτες εντυπώσεις από τις μικρο-αλλαγές (και ποιες εκδόσεις είναι) μπορείτε να επισκεφτείτε τη γνωστή ιστοσελίδα mojo . Τελικά δεν χρησιμοποιούν ούτε dosbox ούτε scummvm αλλά τον αρχικό κώδικα με τις απαραίτητες αλλαγές. Αυτές είναι οι ρυθμίσεις που είναι διαθέσιμες για τα γραφικά στο Indiana Jones and the last crusade.

lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
09 Ιουλ 2009 10:10 #25418 by Praetorian
Κάποιες εξτρά παρατηρήσεις:

+ Η τιμή σε ευρώ για κάθε τίτλο είναι 3,99? ενώ σε δολάρια απ'ό,τι λέει το άρθρο του mojo είναι $4.99. Οπότε αν είναι έτσι, παρ'ότι δεν είναι η ακριβής αντιστοιχία, τουλάχιστον δεν μας ρίχνουν "μεταφράζοντας" τα δολάρια σε ευρώ ως συνήθως. Θα μπορούσαν αργότερα ίσως να κάνουν πακετάκια με τα adventures σε πιο φιλική τιμή.

+ Από τη σελίδα του κάθε παιχνιδιού (Loom, Indy 3, The DIG) έχεις πρόσβαση στο επίσημο manual του (σε pdf μορφή, που παραλείπει κάποια πράγματα -but still), χωρίς να έχεις αγοράσει το παιχνίδι. Δεν ξέρω αν είναι κάτι που τους ξέφυγε ή αν έγινε σκόπιμα. :lol:

+ Στα σχόλια του άρθρου του Mojo αναφέρεται πως η LucasArts πήρε κάποιες πρόχειρες "προφυλάξεις", ώστε τα παιχνίδια της από το Steam να μην τρέχουν μέσω ScummVm. Δεν ξέρω γιατί το σκέφτηκαν έτσι, καθώς το ScummVM βοήθησε στη διάδοση των παιχνιδιών της και μπορεί να προσφέρει καλύτερη εμπειρία στο παίξιμό τους μέσω των φίλτρων βελτίωσης των παλιών γραφικών που διαθέτει. Μάλλον είναι για να υπάρχει ο έλεγχος "εγκυρότητας" από το Steam (?) και να αποφευχθεί η πειρατεία.

edit: από μια ματιά στο forum του ScummVM, φαίνεται ότι μπορεί να έχω κάνει και λάθος, όσο αφορά την τακτική της LucasArts. Οι Steam εκδόσεις δεν είναι συμβατές με το ScummVM, αλλά δεν είναι βέβαιο ότι αυτό έγινε σκόπιμα από τη μεριά της LA. Οι developers αναφέρουν ότι δεν είναι στα άμεσα σχέδια τους να υποστηρίξουν τις εκδόσεις αυτές, γιατί μπορεί να "παρεμβληθούν" σε σχέδια της LucasArts, και γενικά υπάρχει θετικό κλίμα προς την πρωτοβουλία για το Steam και ελπίδα για νέα πολιτική αντιμετώπισης και ανάπτυξης όσο αφορά τα adventures από την εταιρεία, αν το εγχείρημα πάει καλά. Επίσης, υπάρχει υπόνοια ότι ίσως επικοινωνήσουν οι μεν με τους δε για να ξεκαθαριστούν οι προθέσεις της LA.

- Τέλος πάντων, όπως είναι τα πράγματα η ελληνική μετάφραση δεν θα δουλεύει για την Steam έκδοση του Indy 3, (ούτε για την Steam έκδοση του LOOM, αλλά αυτό ήταν ήδη γνωστό καθώς δεν υπάρχει πρόθεση να υποστηριχθεί η CD Talkie έκδοση από το ελληνικό patch). Αν είναι τόσο απλά τα πράγματα όσο αναφέρει ο bgbennyboy στα σχόλια και δεν υπάρξουν προβλήματα με πιθανούς ελέγχους του Steam ή με πολιτικές και δικαιώματα της LucasArts, τότε ενδέχεται η έκδοση να υποστηριχθεί με μελλοντικό patch.

patch για ελληνικούς υπότιτλους σε: Monkey Island 1 SE και CD VGA beta patch !!!, Indiana Jones 3 και LOOM , Grim Fandango

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
09 Ιουλ 2009 19:06 #25421 by crocark

Praetorian wrote: [+ Στα σχόλια του άρθρου του Mojo αναφέρεται πως η LucasArts πήρε κάποιες πρόχειρες "προφυλάξεις", ώστε τα παιχνίδια της από το Steam να μην τρέχουν μέσω ScummVm. Δεν ξέρω γιατί το σκέφτηκαν έτσι, καθώς το ScummVM βοήθησε στη διάδοση των παιχνιδιών της και μπορεί να προσφέρει καλύτερη εμπειρία στο παίξιμό τους μέσω των φίλτρων βελτίωσης των παλιών γραφικών που διαθέτει. Μάλλον είναι για να υπάρχει ο έλεγχος "εγκυρότητας" από το Steam (?) και να αποφευχθεί η πειρατεία. ]


Αυτήν ακριβώς την απορία είχα κι εγώ.


ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
11 Ιουλ 2009 23:08 #25451 by Elessar
Εγώ πια προβλέπω σχεδόν με σιγουριά πως από εδώ και στο εξής η Tell-Tale θα φτιάχνει adventures για λογαριασμό της Lucasarts, όλα τα στοιχεία άλλωστε αυτό δείχνουν.

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum