Νέα ανακοίνωση απο Lucasarts σήμερα
- maladroid
- Offline
- Templar Hunter
- Posts: 800
aiRness wrote: Σε παραπέμπω και εδώ πάντως (δεν λέει κάτι, αλλά δεν θα δίσταζα να πάρω την τσουγκράνα μου αν με χαλούσε κάτι, αποδεδειγμένα): adventureadvocate.gr/html/index. ... opic&t=567 και adventureadvocate.gr/html/index. ... opic&t=612
Το δεύτερο thread δεν το είχα προσέξει, σε διαφορετική περίπτωση θα είχα όντως γεμίσει τον τόπο Wanted signs για όσους συμμετείχαν στη συνομωσία.
Όσον αφορά τις κατηγορίες μου περι μισαλλοδοξίας οφείλω να αναγνωρίσω ότι η μνήμη μού έπαιξε άσχημο παιχνίδι και δεν θυμόμουν καθαρά πρόσωπα και πράγματα, οπότε θέτω το σχόλιο σε καραντίνα μέχρι νεωτέρας. Μάλλον για άλλον προοριζόταν after all.
Γύρω από τις ανακοινώσεις περί Monkey Island έχω διαμορφώσει μια (πρώιμη έστω) άποψη που είναι συγκρατημένα απαισιόδοξη. Την Telltale την θεωρώ υπόδειγμα νεοσύστατης ομάδας game developing όσον αφορά τις παραγωγές της αυτές καθεαυτές (έχω παίξει μόνο τα Sam and Max και demos των Bone) αλλά και, κυρίως, τις merketing πρακτικές της. Μια και τυγχάνω αρκετά καλός πελάτης, οφείλω να ομολογήσω ότι η εξυπηρέτηση που έλαβα υπήρξε καθ΄ όλα άψογη. Θαυμάζω επίσης την "επιθετική" πολιτική της σε ζητήματα promotion των νέων της τίτλων και διαρκούς υποστήριξης μέσω updates, προσφορών, features γύρω από τους χαρακτήρες και τους δημιουργούς τους, περιφερειακό merchandise κτλ.
Εξακολουθώ όμως να είμαι επιφυλλακτικός κατά πόσο είναι σε θέση να διαχειριστεί ένα project σαν αυτό των Monkey Islands. Διάβασα κάπου ότι ένας εκ των εμπλεκομένων στη δημιουργία των Tales είναι ο Mike Stemmle, συνδημιουργός του Escape from Monkey Island και του Sam and Max Hit The Road. Κατά τη γνώμη μου το EFMI είχε οδηγήσει σε μια εντελώς λανθασμένη κατεύθυνση τη σειρά, συνεπώς αποτελεί ανησυχητική ένδειξη το γεγονός ότι εμπιστευτήκαν έναν από τους κύριους υπαίτιους αυτής της εξέλιξης για την περαιτέρω συνέχιση της ιστορίας.
Η εμπλοκή του Ron Gilbert με τον τρόπο που φαίνεται να έγινε, με αφήνει παντελώς αδιάφορο. Συφωνώ με τον aiRness ότι είναι κάτι εντελώς διαφορετικό να αναδιαμορφώσεις εσύ ο ίδιος το διαμέρισμά σου πλακάκι-πλακάκι από το να δώσεις απλώς το thumbs up στον τύπο από το Extreme Makeover που στο έχει κάνει αγνώριστο όσο έλειπες για διακοπές. Δε σημαίνει ότι στη δεύτερη περίπτωση δείχνει λιγότερο καλό, απλώς δεν αντανακλά τη δική σου (του Gilbert δηλαδή) οπτική. Σκεφτείτε ότι ο Tarantino, φερ' ειπείν, έχει κάνει την παραγωγή (or something) στο Hostel, ο Spielberg είναι executive producer των ταινιών Transformers, ο Copola δέχτηκε να μπει η υπογραφή του στο Jeepers Creepers και ούτω καθεξής. Εμένα αυτό μου λέει ότι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο "εγκρίνουν" τις εν λόγω ταινίες, παράλληλα όμως δεν έχουν καμία συμμετοχή στο δημιουργικό μέρος (άρα ούτε και ευθύνη).
Μια και βολεύτηκα στο πληκτρολόγιο και ίσως περάσουν μερικές μέρες ή βδομάδες ώσπου να ξαναγράψω, συνεχίζω για το Curse of Monkey Island που ο odnorf χαρακτήρισε "μέτριο" Monkey Island. Αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό σου, παρότι δεν συμμερίζομαι την άποψη ότι ήταν εμφανώς κατώτερο των προηγουμένων. Βλέποντας όμως εκ των υστέρων την κατρακύλα της σειράς που ακούει στο όνομα Escape from Monkey Island, συμφωνώ ότι ίσως άθελά του έδωσε λάθος ιδέες στους λάθος ανθρώπους. Προσωπικά το απόλαυσα σε όλα τα επίπεδα (χαρακτήρες, διαλόγους, καλλιτεχνική διεύθυνση, χιούμορ, γρίφους) αλλά δεν παύει να διαθέτει το πιο εγκληματικά "ξενέρωτο" φινάλε στην ιστορία των Monkey Islands (για να μη πω των games γενικά).
Όπως και να 'χει, από μόνο του το γεγονός της αυθαίρετης συνέχισης της ιστορίας, ελλείψει του καπετάνιου Gilbert, προκάλεσε μια κάποια τρικυμία στο franchise η οποία, όμως, φάνηκε μετά, αφού το CMI αυτό καθεαυτώ παραμένει εξαιρετικά γοητευτικό, κατά τη γνώμη μου. Το (Tell)Tales of Monkey Island, απ'την άλλη δείχνει να φλερτάρει έντονα με τις σαχλές ιδέες του EFMI και την γενικότερη sitcom αισθητική του. Δεν θα εκπλαγώ αν δω αξύριστους μαχαιροβγάλτες να πίνουν το grog τους με καλαμάκι και μια φέτα lime...
ΥΓ: Για να μην περεξηγηθούμε, δεν είναι στις προθέσεις μου να ενισχύσω το κίνημα "I already hate your game", απλώς μέχρι σήμερα (οπότε και θα πρέπει να κυκλοφορήσει το παιχνίδι) δεν έχω λάβει ιδιαίτερα ενθαρρυντικά σημάδια από το TOMI. Ανυπομονώ να ανακαλέσω εφόσον παραστεί ανάγκη. Also, το thread ξεκίνησε σαν ενημέρωση γύρω από τις κινήσεις της LucasArts και όχι της Telltale, οπότε ίσως θα πρέπει να μεταφερθούμε.. aiR, πιάσε τις ξαπλώστρες, φέρνω την ομπρέλα.
No good deed goes unpunished
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- aiRness
- Offline
- Platinum Member
Όσον αφορά τον τρόπο που λειτουργεί η TellTale είναι άψογος και θα συμφωνήσω μαζί σου, σαφώς όμως το δημιουργικό κομμάτι είναι άλλο κεφαλαίο. Η λέξη "merchandise" θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ εύστοχη (εκτός του link στην σελίδα της)...
Σαφώς, το CMI είναι κορυφαίο adventure και ένα από τα καλύτερα της 12ετίας και το EFMI έδειξε το δρόμο προς την κατρακύλα, είναι γνωστό. Περί Gilbert τα είπαμε σαφώς. Δεν θέλω να αναφερθώ στο προηγούμενο post μου για το πως βλέπει ο Grossman την παραγωγή του TOMI, σας παραπέμπω εκεί. Δυστυχώς (και το τονίζω) δείχνει άσχημο εφόσον δεν το έχουμε πιάσει στα χέρια μας ακόμα. Όπως αναφέρει και ο qrious σε ένα προηγούμενο post, θα πρέπει να πάρουν μάθημα από την νέα παραγωγή του Tiller όσον αφορά τον τεχνικό τομέα.
Τέλος, δεν κρίνω το γούστο και την υποκειμενικότητα του καθενός, απλά δεν βλέπω επιχειρήματα από την αντίπερα όχθη, ακόμα και όταν κρίνονται κάποιοι τίτλοι που εγώ, ο maladroid και πάει λέγοντας, τους θεωρούμε κλασσικούς-κορυφαίους. Είναι ευχάριστο όταν υπάρχει τέτοιος διάλογος έστω και όταν υπάρχει διαφωνία (καμιά φορά είναι καλύτερο).
Υ.Γ. : ... και ένα scummvm.
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- odnorf
- Offline
- Templar Hunter
lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- aiRness
- Offline
- Platinum Member
Τώρα, συνέχεια δεν ήταν του MI2 το CMI σίγουρα και εμείς αλλιώς το περιμέναμε, αλλά ήταν μια ευχάριστη, για να μην πω φοβερή, έκπληξη. Μακάρι (το τονίζω)να διαψευσθούμε και με το TOMI ευχάριστα τώρα, αλλά δεν το βλέπω...
Δεν θα μπω στον κόπο να συγκρίνω επεισοδιακή μορφή MI (αν το συζητούσαμε όταν έβγαινε το booby trap θα γελάγαμε παρέα βέβαια, αλλά τεσπα...) με τα 2 πρώτα τέρατα και τον απόγονό τους, βλ. CMI. Άλλωστε το ίδιο δεν κάνουν και οι ίδιοι οι δημιουργοί της TellTale, εφόσον δεν θα ήθελαν όπως είπαν να κάνουν κάτι τόσο βαρύ όση και η ιστορία που έχει η συγκεκριμένη σειρά. Προτίμησαν (για τους λόγους τους...) να κάνουν επεισοδιακή μορφή MI.
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- odnorf
- Offline
- Templar Hunter
lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Praetorian
- Offline
- Walker Survivor
+ Η τιμή σε ευρώ για κάθε τίτλο είναι 3,99? ενώ σε δολάρια απ'ό,τι λέει το άρθρο του mojo είναι $4.99. Οπότε αν είναι έτσι, παρ'ότι δεν είναι η ακριβής αντιστοιχία, τουλάχιστον δεν μας ρίχνουν "μεταφράζοντας" τα δολάρια σε ευρώ ως συνήθως. Θα μπορούσαν αργότερα ίσως να κάνουν πακετάκια με τα adventures σε πιο φιλική τιμή.
+ Από τη σελίδα του κάθε παιχνιδιού (Loom, Indy 3, The DIG) έχεις πρόσβαση στο επίσημο manual του (σε pdf μορφή, που παραλείπει κάποια πράγματα -but still), χωρίς να έχεις αγοράσει το παιχνίδι. Δεν ξέρω αν είναι κάτι που τους ξέφυγε ή αν έγινε σκόπιμα.
+ Στα σχόλια του άρθρου του Mojo αναφέρεται πως η LucasArts πήρε κάποιες πρόχειρες "προφυλάξεις", ώστε τα παιχνίδια της από το Steam να μην τρέχουν μέσω ScummVm. Δεν ξέρω γιατί το σκέφτηκαν έτσι, καθώς το ScummVM βοήθησε στη διάδοση των παιχνιδιών της και μπορεί να προσφέρει καλύτερη εμπειρία στο παίξιμό τους μέσω των φίλτρων βελτίωσης των παλιών γραφικών που διαθέτει. Μάλλον είναι για να υπάρχει ο έλεγχος "εγκυρότητας" από το Steam (?) και να αποφευχθεί η πειρατεία.
edit: από μια ματιά στο forum του ScummVM, φαίνεται ότι μπορεί να έχω κάνει και λάθος, όσο αφορά την τακτική της LucasArts. Οι Steam εκδόσεις δεν είναι συμβατές με το ScummVM, αλλά δεν είναι βέβαιο ότι αυτό έγινε σκόπιμα από τη μεριά της LA. Οι developers αναφέρουν ότι δεν είναι στα άμεσα σχέδια τους να υποστηρίξουν τις εκδόσεις αυτές, γιατί μπορεί να "παρεμβληθούν" σε σχέδια της LucasArts, και γενικά υπάρχει θετικό κλίμα προς την πρωτοβουλία για το Steam και ελπίδα για νέα πολιτική αντιμετώπισης και ανάπτυξης όσο αφορά τα adventures από την εταιρεία, αν το εγχείρημα πάει καλά. Επίσης, υπάρχει υπόνοια ότι ίσως επικοινωνήσουν οι μεν με τους δε για να ξεκαθαριστούν οι προθέσεις της LA.
- Τέλος πάντων, όπως είναι τα πράγματα η ελληνική μετάφραση δεν θα δουλεύει για την Steam έκδοση του Indy 3, (ούτε για την Steam έκδοση του LOOM, αλλά αυτό ήταν ήδη γνωστό καθώς δεν υπάρχει πρόθεση να υποστηριχθεί η CD Talkie έκδοση από το ελληνικό patch). Αν είναι τόσο απλά τα πράγματα όσο αναφέρει ο bgbennyboy στα σχόλια και δεν υπάρξουν προβλήματα με πιθανούς ελέγχους του Steam ή με πολιτικές και δικαιώματα της LucasArts, τότε ενδέχεται η έκδοση να υποστηριχθεί με μελλοντικό patch.
• patch για ελληνικούς υπότιτλους σε: Monkey Island 1 SE και CD VGA beta patch !!!, Indiana Jones 3 και LOOM , Grim Fandango
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Praetorian wrote: [+ Στα σχόλια του άρθρου του Mojo αναφέρεται πως η LucasArts πήρε κάποιες πρόχειρες "προφυλάξεις", ώστε τα παιχνίδια της από το Steam να μην τρέχουν μέσω ScummVm. Δεν ξέρω γιατί το σκέφτηκαν έτσι, καθώς το ScummVM βοήθησε στη διάδοση των παιχνιδιών της και μπορεί να προσφέρει καλύτερη εμπειρία στο παίξιμό τους μέσω των φίλτρων βελτίωσης των παλιών γραφικών που διαθέτει. Μάλλον είναι για να υπάρχει ο έλεγχος "εγκυρότητας" από το Steam (?) και να αποφευχθεί η πειρατεία. ]
Αυτήν ακριβώς την απορία είχα κι εγώ.
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.