Cordes, τι μαγειρεύεις;
- Elessar
- Offline
- Team
Less
More
- Posts: 2986
24 Οκτ 2014 12:34 #44913
by Elessar
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Replied by Elessar on topic Re: Cordes, τι μαγειρεύεις;
Και μένα μου κάνει εντύπωση που κάνει ακόμα updates - επίσης μην κάνει κανείς το λάθος να μπει να διαβάσει τα comments, το έχουν κουράσει πολύ το θέμα σε σημείο να νομίσεις ότι μπήκες σε chat room.
Μεταφέρω από Serena Nelson:
Μεταφέρω από Serena Nelson:
[...]the plan is to put CDW on hold and do a smaller game should it not get funded this time around.
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
- Offline
- Homo Adventurous
26 Οκτ 2014 14:46 #44963
by Fallen Angel
Nothing happens unless first a dream...
Replied by Fallen Angel on topic Re: Cordes, τι μαγειρεύεις;
Μεταφέρω από Serena Nelson:
Και κυρίως: το Asylum; Αν τρέχει να ξεκινήσει κάτι εντελώς νέο (ας μην ξεχνάμε ότι το CDW το δουλεύει καιρό τώρα), δε θα έχει αντίκτυπο στην πρόοδο του Asylum; Πραγματικά ελπίζω να το έχουν σκεφτεί καλά. Δε θα ήθελα να καθυστερήσει κι άλλο το Asylum. Περιμένω πώς και τι να κυκλοφορήσει για να το παίξουμε επιτέλους και να χοροπηδήσουμε στην καρέκλα μας μες τα μαύρα μεσάνυχτα. Και η αλήθεια είναι πως το έχω δέσει κόμπο ότι αυτό θα γίνει εντός του '15...
Ο Agustin έλεγε τις προάλλες πως θα προσπαθήσουν να βρουν εκδότη αν δε χρηματοδοτηθεί. Χμμ.. τι άλλαξε άραγε; Και τι εννοεί "smaller game"; Εάν υπάρχει κάτι στα σκαριά ήδη, πώς σκοπεύουν να το χρηματοδοτήσουν, με νέο Kickstarter και μικρότερο ποσόν;[...]the plan is to put CDW on hold and do a smaller game should it not get funded this time around.
Και κυρίως: το Asylum; Αν τρέχει να ξεκινήσει κάτι εντελώς νέο (ας μην ξεχνάμε ότι το CDW το δουλεύει καιρό τώρα), δε θα έχει αντίκτυπο στην πρόοδο του Asylum; Πραγματικά ελπίζω να το έχουν σκεφτεί καλά. Δε θα ήθελα να καθυστερήσει κι άλλο το Asylum. Περιμένω πώς και τι να κυκλοφορήσει για να το παίξουμε επιτέλους και να χοροπηδήσουμε στην καρέκλα μας μες τα μαύρα μεσάνυχτα. Και η αλήθεια είναι πως το έχω δέσει κόμπο ότι αυτό θα γίνει εντός του '15...
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- alkis21
- Offline
- Banned
26 Οκτ 2014 16:21 #44976
by alkis21
Δεν άλλαξε κάτι, ισχύει ότι θα προσπαθήσουν να βρουν εκδότη αλλά όχι για τόσο μεγάλη χρηματοδότηση, εξ' ου και το μικρότερο παιχνίδι.
Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.
Replied by alkis21 on topic Re: Cordes, τι μαγειρεύεις;
Fallen_Angel wrote: Ο Agustin έλεγε τις προάλλες πως θα προσπαθήσουν να βρουν εκδότη αν δε χρηματοδοτηθεί. Χμμ.. τι άλλαξε άραγε; Και τι εννοεί "smaller game"; Εάν υπάρχει κάτι στα σκαριά ήδη, πώς σκοπεύουν να το χρηματοδοτήσουν, με νέο Kickstarter και μικρότερο ποσόν;
Δεν άλλαξε κάτι, ισχύει ότι θα προσπαθήσουν να βρουν εκδότη αλλά όχι για τόσο μεγάλη χρηματοδότηση, εξ' ου και το μικρότερο παιχνίδι.
Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
- Offline
- Homo Adventurous
31 Οκτ 2014 01:09 #45063
by Fallen Angel
Nothing happens unless first a dream...
Replied by Fallen Angel on topic Re: Cordes, τι μαγειρεύεις;
Το CDW δεν τα κατάφερε, ανακοινώθηκε κι επισήμως. Δε θα αναζητήσουν εκδότη, δε θα αυτοχρηματοδοτηθεί. Προς το παρόν. Όταν με το καλό κυκλοφορήσει το Asylum, θα δούμε τι θα αλλάξει. Ο Agustin γράφει, πάντως:
"Unfortunately, we have to move on. We’re disbanding part of our team as we focus solely on completing Asylum, which is coming along great. Let me clarify that in spite of this disastrous and shameful conclusion, Senscape is in no way at risk, and we have money to deliver an amazing horror game that will stay in your memory for aeons to come. It would have been great to work on two projects at the same time, especially as they share the same roots, but there’s nothing left to do; this was our best shot. As I will explain next, this project required a monumental effort and the launch of the campaign was carefully orchestrated. We can’t easily reproduce that, not without taking more time away from Asylum, which isn’t an option. The same goes for talking to investors and publishers: these things demand time and effort. The whole idea was to produce an amazing game based on Lovecraft’s novel, with a generous budget and no constraints. I don’t want to develop this game under other conditions, and risk not doing justice to the source material. Thus, I’m afraid The Case of Charles Dexter Ward is being put on hold for the time being. [...]
As for Charles Dexter Ward, wish I had better news, but I don’t. You know how I kept pushing the campaign and delivering rich updates, but the truth is that by the first night I knew we weren’t going to make it. Since then I’ve come up with a plan B that may help us fund the game ourselves, but it will take time. For the time being, it’s best if you don’t keep your hopes up. [...]
As for Charles Dexter Ward… Now is the moment to let go and submerge him in the depths of uncharted seas where strange star constellations are sometimes glimpsed on the darkest nights and alien things surface occasionally, putting him to rest in that sunken city of oddly angled shapes and ever-present slime where an abominable being awaits patiently and speaks to us in our deepest dreams. Time to fhtagn."
https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/002/828/477/fc723febd548eb6b1bdc44927eab99ad_large.jpg?1414706631
Για περισσότερα διαβάστε το αναλυτικό post mortem μήνυμα όπου αναλογίζεται και αναλύει γιατί το συγκεκριμένο Kickstarter απέτυχε, αλλά και γιατί το Kickstarter γενικά δείχνει να χάνει την ισχύ του εδώ .
"Unfortunately, we have to move on. We’re disbanding part of our team as we focus solely on completing Asylum, which is coming along great. Let me clarify that in spite of this disastrous and shameful conclusion, Senscape is in no way at risk, and we have money to deliver an amazing horror game that will stay in your memory for aeons to come. It would have been great to work on two projects at the same time, especially as they share the same roots, but there’s nothing left to do; this was our best shot. As I will explain next, this project required a monumental effort and the launch of the campaign was carefully orchestrated. We can’t easily reproduce that, not without taking more time away from Asylum, which isn’t an option. The same goes for talking to investors and publishers: these things demand time and effort. The whole idea was to produce an amazing game based on Lovecraft’s novel, with a generous budget and no constraints. I don’t want to develop this game under other conditions, and risk not doing justice to the source material. Thus, I’m afraid The Case of Charles Dexter Ward is being put on hold for the time being. [...]
As for Charles Dexter Ward, wish I had better news, but I don’t. You know how I kept pushing the campaign and delivering rich updates, but the truth is that by the first night I knew we weren’t going to make it. Since then I’ve come up with a plan B that may help us fund the game ourselves, but it will take time. For the time being, it’s best if you don’t keep your hopes up. [...]
As for Charles Dexter Ward… Now is the moment to let go and submerge him in the depths of uncharted seas where strange star constellations are sometimes glimpsed on the darkest nights and alien things surface occasionally, putting him to rest in that sunken city of oddly angled shapes and ever-present slime where an abominable being awaits patiently and speaks to us in our deepest dreams. Time to fhtagn."
https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/002/828/477/fc723febd548eb6b1bdc44927eab99ad_large.jpg?1414706631
Για περισσότερα διαβάστε το αναλυτικό post mortem μήνυμα όπου αναλογίζεται και αναλύει γιατί το συγκεκριμένο Kickstarter απέτυχε, αλλά και γιατί το Kickstarter γενικά δείχνει να χάνει την ισχύ του εδώ .
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.