Adventure landmarks
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Fallen Angel wrote: Χμμ.. ενδιαφέρον θα είχε να ανοίξουμε μια συζήτηση αναφέροντας ποια adventures υπήρξαν σταθμοί στην ιστορία του genre, πώς και γιατί. Ααα, I like. Για ψηθείτε!!
Επειδή βλέπω η Fallen δεν αποφασίζει να ανοίξει το καινούργιο τόπικ με την πολύ ωραία της ιδέα ή είναι υπερβολικά απασχολημένη αυτή τη στιγμή με το να λιάζεται πλάι στο απέραντο γαλάζιο (τα λέω αυτά επειδή ζηλέυω, γαλάζια εδώ που είμαι είναι μόνο τα ρούχα εργασίας ), παίρνω εγώ την πρωτοβουλία και ανοίγω το τόπικ.
Όμως όχι, αρνούμαι να ξεκινήσω πρώτος με τις δικές μου απόψεις.
Ποιος τολμηρός θα κάνει την αρχή;
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3599
Γιατί ο Tex είναι κούκλος (δεν θέλω σχόλια) είναι απένταρος, πίνει για να ξεχάσει αλλά ειναι ο πιο cult ντεντέκτιβ που έχει υπάρξει ποτέ σε παιγνίδι, γνώρισα σε αυτό τι είναι video cut scenes και τρελλαθηκα με τους απιστευτους γρίφους που τους πιο πολλούς τους έλυσα με την βοήθεια πολλών και αγαπημένων φίλων, ένα παιγνίδι που για χάρη του έκανα την άρρωστη για να προχωρήσω στην επόμενη ημέρα. Δεν έχω λόγια η τελειότητα!!!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
King's Quest 1: Σήμερα είναι unplayable στην πρωτότυπη εκδοχή του (υπάρχουν ωραιότατα remake τόσο το παλιό της ίδιας της Sierra όσο και το πρόσφατo freeware fan remake), αλλά στην εποχή του παρουσίαζε έναν πρωτόγνωρο τρισδιάστατο κόσμο με τον οποίο μπορούσαμε να αλληλεπιδράασουμε μέσω των εντολών μας. Swim και push rock, σήμερα μοιάζουν κωμικά και αυτονόητα, αλλά τότε ήταν ιστορικές στιγμές.
Resonance: Μέτριο έως επιεικώς αδιάφορο στον γραφικό τομέα (ακόμα και για δεδομένα Wadjeteye), αλλά στο gameplay δίνει ρέστα. Χρήση ταυτόχρονα 4 χαρακτήρων για το μεγαλύτερο κομμάτι του παιχνιδιού, ξεχωριστά inventory αντικειμένων
και σκέψεων, εκ των οποίων το δεύτερο υποκαθιστά σχεδόν πλήρως το κουρασμένο dialogue tree (Θες να ρωτήσεις κάποιον για τις κόκκινες κουρτίνες στο δωμάτιο; Αντί να σου προσφέρει το παιχνίδι την ερώτηση έτοιμη στο πιάτο μέσω του dialogue tree, θα πρέπει να βάλεις τις κουρτίνες στο inventory σκέψεων και να τις χρησιμοποιήσεις ως αντικείμενο στον συγκεκριμένο χαρακτήρα). Μοναδική αίσθηση διαδραστικότητας! Μεμονομένα και μερικώς οι βασικές ιδέες του gameplay έχουν εμφανιστεί και σε προηγούμενα παιχνίδια, αλλά στο Resonance για πρώτη φορά αποτελούν τον βασικό κορμό του gameplay και την ζωντανή απόδειξη πως ένα παιχνίδι μπορεί να λειτουργήσει καθ΄όλη του διάρκεια παρέχοντας τέτοιο βαθμό ελευθερίας στον παίκτη. Δυστυχώς το πείραμα δεν είχε συνέχεια μέχρι τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
Θα σχολιάσω μέσα από την πλούσια (και ποιοτική) ελληνική δισκογραφία που πάντα έχει κάτι βαρύγδουπο και ακαταλαβίστικο στον απλό λαουτζίκο να πει...
που σημαίνει ότι... (σε τρίτο πρόσωπο)
Θα επανέλθω δριμύτερος γιατί θα μας τρελάνεις εσύ...
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
ΟΚ, έχω μια απορία. Πολλές αλλά μια είναι η βασική. Το δεύτερο τραγούδι πως το ξέρεις ακριβώς; Δέχομαι ακόμα και την περίεργη δήλωση: είμαι φαν ρε συ, τι θες τώρα; Απλά πες για να δω τι πιθανόν κάνω λάθος στη ζωή μου.
Στο θέμα. Το νήμα έχει τόσο μικρή συμμετοχή που δε μου 'ρχεται να απαντήσω κάτι. Δεν εμπνέομαι. Απλά επειδή το κοιτούσα, μέσα από μια διεστραμμένη ματιά, αντί να σκέφτομαι τι θ' απαντούσα, σκεφτόμουν ποιες θα είναι οι πιθανές απαντήσεις. Αλά: ρωτήσαμε εκατό ανθρώπους και ψάχνουμε τις δέκα δημοφιλέστερες απαντήσεις στην ερώτηση κλπ.
Ακόμη δεν έχει αναφερθεί η γαπημένη Κέητ Γουώκερ, οπότε ναι, χαλαρά ας κατηγορήσουμε τη ραστώνη του θέρους γι' αυτήν την κατάντια. Που πας να ξεκινήσεις εκστρατεία χωρίς να ικανοποιήσεις την Πυθία πρώτα καημένε adventurά. Χοχοχο
Λοιπόν. Syberia για το γυναικείο χαρακτήρα που μας έκανε να πούμε: ΩΩΩΩΩΩΩΩ!, για το συναίσθημα που καθήλωσε, για ο,τιδήποτε, που με μια λέξη θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε σοκαλικό, που έδωσε νέα πνοή, που τότε, μην ξεχνάμε, ήταν από χρόνια απαιτηταία.
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3599
Προσκυνώ και ξέρεις τους λόγους
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Maniac Mansion: Το παιχνίδι που έφερε το verb interface στη ζωή μας και μας απάλλαξε από τους text parsers, ανεβάζοντας αυτομάτως κατά πολλά σκαλιά την ευκολία χειρισμού. Προσθέστε σε αυτό, το καυστικό χιούμορ, τον πολύ ιδιαίτερο για την εποχή γραφικό χαρακτήρα, την ύπαρξη γρίφων με πολλαπλές λύσεις και τον ταυτόχρονο χειρισμό πολλών χαρακτήρων και καταλαβαίνετε πως έχουμε να κάνουμε με ένα παιχνίδι πολλά χρόνια μπροστά από την εποχή του, το οποίο όσο κι αν φαίνεται απίστευτο στέκεται αξιοπρεπέστατα ακόμα και σήμερα!
Τώρα θα ανοίξω τους ασκούς του Αιόλου, αλλά θα το πω. Το παρακάτω παιχνίδι δεν είναι ακριβώς adventure, αλλά δικαιούται να συμπεριληφθεί στη λίστα, διότι πρόκειται για το πρώτο παιχνίδι που θόλωσε τόσο τα όρια ανάμεσα στο puzzle game και το adventure gaming, με αποτέλεσμα να προκληθούν ομηρικοί καβγάδες για την συμπερίληψή του ή όχι σε διάφορες λίστες. Με την τολμηρή ενσωμάτωση μιας σύνθετης δραματικής αφήγησης στον κορμό του gameplay του, το εξαιρετικό ακατάπαυστο χιούμορ και το ιδιοφυώς ανελέητο γκρέμισμα της λογικής "λύνω γρίφους ανά δωμάτιο" του άμεσου προκατόχου του, το Portal 2 μπαίνει στη λίστα μου για να ανάψει κι άλλο τα αίματα στην κουβέντα...
PS: Please, όχι άλλα σκυλάδικα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
- Offline
- Homo Adventurous
Φίλε μου, καλέ μου φίλε, πρέπει να το κοιτάξεις αυτό. Σοβαρά, κάτι σου συμβαίνει. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟ PORTAL ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝΤΙ ΤΟΥ MYST. Απλώς δεν μπορεί. Δεν το διάβασα. Δε συνέβη. Εχω παραισθήσεις επειδή είναι 13 Αυγούστου κι είμαι ακόμη Αθήνα. Ναι, αυτό είναι.Castledoque wrote: [...]Το παρακάτω παιχνίδι δεν είναι ακριβώς adventure, αλλά δικαιούται να συμπεριληφθεί στη λίστα, διότι πρόκειται για το πρώτο παιχνίδι που θόλωσε τόσο τα όρια ανάμεσα στο puzzle game και το adventure gaming, με αποτέλεσμα να προκληθούν ομηρικοί καβγάδες [...]το Portal 2 μπαίνει στη λίστα μου[...]
Και για να προσφέρω κι εγώ τον οβολό μου στη συζήτηση, εκτός από το MYST που ανέφερα παραπάνω, νομίζω πως αξίζει να συμπεριλάβουμε και το Return to Mysterious Island της Kheops στη λίστα. Θυμάμαι πως παραμιλάγαμε με τις δυνατότητες που είχαμε ξαφνικά μες στο inventory. Άσε που μέχρι και σήμερα η λέξη Kheops είναι συνδεδεμένη στο μυαλό των περισσοτέρων με το ξεχωριστό inventory της (και το σέπια φίλτρο, μην ξεχνιώμαστε).
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
Μόνο εσύ εδώ μέσα ξέρεις από σωστά 'σερνικά...
@ croc...
Το Μαρτάκη τον παρακολουθώ γιατί μοιάζουμε πολύ. Εγώ βέβαια έχω πιο τραχιά χαρακτηριστικά, πράσινα μάτια και επιμελώς ατημέλητο μούσι κατά τα άλλα συχνά μας μπερδεύουν...
(αλήθεια δεν ξέρω πως και γιατί το ξέρω)
@Castle...
Εσένα τι να σου πω παιδάκι μου; Τη παλεύεις;;;;
Landmark = ορόσημο, σημείο αναφοράς.
ΤΙ RESONANCE MOY ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΣ;!
Οκ, είχε πολύ καλό gameplay κτλ κτλ ΑΛΛΑ landmark δεν θα γίνει ποτέ γιατί ποτέ δεν θα πούμε τη φράση resonance-clone... και άντε ας πούμε ότι αύριο βγαίνει ένα adventure που έχει αντιγράψει το gameplay του resonance και ταυτόχρονα έχει τέτοια επίπεδα παραγωγής που τρίβουμε τα μάτακια μας (μακάρι) και όλοι αρχίζουν να το αντιγράφουν. Τότε ΕΚΕΙΝΟ θα θεωρείτε ορόσημο και λέγε ό,τι θέλεις. Δηλαδή εσύ ποια από τα δυο θεωρείς ορόσημα στη μουσική; ε;
αυτούς;
ή αυτούς;
αν ενστικτωδώς αναρωτήθηκες ποιοι είναι οι δεύτεροι, μη μπεις καν στο κόπο να απαντήσεις.
Καλά για το portal 2, ούτε καν... πρέπει επειγόντως να πιεις ούζο...
Κατά τα άλλα με κάλυψε και ο crocark και η Fallen. Syberia, σε συνάρτηση και με το Longest Journey λέω εγώ, MYST, KQ's σίγουρα, MI ως προς τη θεματολογία... δεν μου έρχεται τώρα κάτι άλλο...
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Constantine_R wrote: Το Μαρτάκη τον παρακολουθώ γιατί μοιάζουμε πολύ. Εγώ βέβαια έχω πιο τραχιά χαρακτηριστικά, πράσινα μάτια και επιμελώς ατημέλητο μούσι κατά τα άλλα συχνά μας μπερδεύουν...
Constantine_R wrote: @Castle...
Εσένα τι να σου πω παιδάκι μου; Τη παλεύεις;;;;
Landmark = ορόσημο, σημείο αναφοράς.
ΤΙ RESONANCE MOY ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΣ;!
Καθόλου από γενησιμιού μου, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία, που θα έλεγε και ο Ντοστογιέβσκι...
Constantine_R wrote: Οκ, είχε πολύ καλό gameplay κτλ κτλ ΑΛΛΑ landmark δεν θα γίνει ποτέ γιατί ποτέ δεν θα πούμε τη φράση resonance-clone...
Αχ, μακάρι να βλέπαμε resonance-clone... Αλλά δεν το βλέπω... Εξήγησα πάντως και παραπάνω πως ως ορόσημο προσωπικά δεν νοώ μόνο τα παιχνίδια που επηρέασαν βαθιά το είδος, αλλά και τα παιχνίδια που καινοτόμησαν ουσιαστικά και ας έμειναν μεμονομένες περιπτώσεις τελικά.
Constantine_R wrote: και άντε ας πούμε ότι αύριο βγαίνει ένα adventure που έχει αντιγράψει το gameplay του resonance και ταυτόχρονα έχει τέτοια επίπεδα παραγωγής που τρίβουμε τα μάτακια μας (μακάρι) και όλοι αρχίζουν να το αντιγράφουν. Τότε ΕΚΕΙΝΟ θα θεωρείτε ορόσημο και λέγε ό,τι θέλεις.
Καλά ας βγει πρώτα και τότε θα βάλω εκείνο στη θέση του Resonance...
Constantine_R wrote: Καλά για το portal 2, ούτε καν... πρέπει επειγόντως να πιεις ούζο...
Προτιμώ ρακή...
Constantine_R wrote: Κατά τα άλλα με κάλυψε και ο crocark...Syberia
Καλά βρε φίλε, έβαλες croc και Syberia στην ίδια φράση;;;;!!!!!! Που έχει εκφράσει κι εγώ δεν ξέρω πόσες φορές τα λεπτά του αισθήματα ξερατού και αηδίας για το συγκεκριμένο παιχνίδι; Και λες πως εγώ χρειάζομαι ούζο;;;;;;; 7 υποβρύχια στον Constantine_R και γρήγορα!
Και για να έχουμε το καλό ρώτημα, με ποια λογική το Syberia είναι ορόσημο; Επειδή έδωσε πνοή στο είδος σε εποχή βαθιάς παρακμής; Σόρι, αλλά δε φτάνει... Τι καθοριστικό και καινούργιο έφερε στο adventure gaming; Όπως είπα και πριν το landmark δεν καθορίζεται γαι μένα από τον αριθμό των κλώνων αλλά από την φρεσκάδα και την πρωτοτυπία. Αν αυτό επιφέρει και πληθώρα κλώνων (που μπορεί να συμβεί αλλά και όχι) είναι άλλο θέμα.
Συμφωνώ απολύτως για το Longest Journey (αν και δεν πρωτοτύπησε ουσιαστικά σε κάποιον τομέα, συνόψισε και συμπύκνωσε με μοναδικό τρόπο σε μια μεθιστική εμπειρία ό,τι καλύτερο είχε προσφέρει μέχρι την εποχή του το adventure gaming, οπότε χαλαρώνοντας λίγο τη θέση μου περί πρωτοτυπίας, δικαιούται να μπει στα ορόσημα) καθώς και για το MYST, που ανακάλυψε το adventure gaming ως μοναχική εμπειρία περιήγησης σε alien κόσμους και αποκωδικοποίησης των κανόνων και της ιστορίας τους (αν και προσωπικά θα έλεγα το Riven, που αποτέλεσε το απόγειο αλλά και την αρχή του τέλους για αυτό το είδος adventuring, μια και μετά από αυτή την κορυφή υπήρξε πια μόνο σταδιακή κάθοδος).
Και θα συνεχίσω την προκλητική βουτιά μου στο παρελθόν με Mean Streets και LA Noire: Πρωτοποριακός συνδυασμός driving game, σύνθετων ανακρίσεων, όπου πρέπει να διαλέγουμε με προσοχή τις ερωτήσεις μας, πινελιές από action και shooting, και ωραιότατα κομμάτια έρευνας και adventuring σε νουάρ σκηνικό και εφιαλτικά σενάρια μέσα από γραφικά αιχμής για τα δεδομένα της εποχής. Ναι, το adventuring μπορεί να είναι open-world και τα υβριδικά παιχνίδια δεν είναι εχθρός κανενός, όπως είδαμε τόσο στο μακρινό 1989 όσο και στο πολύ πιο κοντινό 2011. Ένα ωραιότατο παράδειγμα πως η καινοτομία χωρίς συνέχεια το 1989 βρίσκει επιτέλους τον φυσικό της διάδοχο πάνω από 20 χρόνια αργότερα (μάλλον ασυνείδητα, μια και αμφιβάλλω πως οι δημιουργοί του LA Noire γνώριζαν το Mean Streets, αλλά δεν έχει σημασία). Οπότε μπορώ να ελπίζω κατά το 2035 σε ένα παιχνίδι με γραφικά αιχμής που θα χρησιμοποιεί επιτέλους τα πολύτιμα διδάγματα του Resonance... Oh, joy!!!!!!
EDIT: Α ξέχασα! Συμφωνώ απολύτως με τον croc και την αναφορά του σε Scumm και imuse engines by Lucasarts. Επίσης αυτό το Return to Mysterious Island και το καταπληκτικό του inventory πρέπει κάποια στιγμή επιτέλους να το δω!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
Και τα γεγονότα λένε ότι έβαλες το Portal 2.... το Portal 2 .... ξαναλέω..... το Portal 2 .... ως ορόσημο των.... adventures.... των adventures ...ξαναλέω.... των adventures!
Κατά τα άλλα σου φταίνε οι κακοί του AG οι και εγώ δεν ξέρω ποιοι που έβαλαν το Portal 2 σε best of.... ρουά και ματ. Που είσαι ρε Τσαμπίκο να του τα χώσεις.... ρε άκου το Portal 2 adventure....
O croc μια χαρά αγαπά το Syberia και του έχει την εκτίμηση που του αρμόζει, ακόμα και πλάκα να έκανε, ψέματα δεν είπε. Μαζί με το LJ καθιέρωσαν τους γυναικείους χαρακτήρες και έναν διαφορετικό τρόπο αφήγησης. Δεν μας ενδιαφέρει αν μας αρέσει ή όχι, ούτε αν ήταν ακόμα και για καλό. Τα ορόσημα είναι ορόσημα. Και η αρχή του Α παγκοσμίου πολέμου, ορόσημο είναι.
Επίσης ο croc ανάφερε το Imuse, για σκεφτείτε για τι μιλάμε.
Μπορείς να συνεχίσεις τα off topic σου τώρα.
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Σόρι φίλε, μα άλλο τα ορόσημα στην ιστορία και άλλο τα ορόσημα σε ότι έχουν να κάνουν με σκέψη και δημιουργία. Ορόσημο στη λογοτεχνία δεν είναι η Agatha Christie (που μου αρέσει πολύ παρεπιπτόντως), αλλά ο Joyce (που δεν είναι κι από τους αγαπημένους μου συγγραφείς, αλλά η αξία του δεν αμφισβητείται). Ποιος επηρέασε περισσότερους συγγραφείς στα επόμενα χρόνια; Κάνε τις αναλογίες σου στον κόσμο των παιχνιδιών...Constantine_R wrote: Και η αρχή του Α παγκοσμίου πολέμου, ορόσημο είναι.
Δεν είπα πως είναι adventure. Υβρίδιο είναι και προσωπικά υβρίδιο σε λίστα με best ever δεν βάζω από άποψη. Σε λίστα όμως με παιχνίδια σταθμούς στην ιστορία δε βλέπω γιατί δεν δικαιούται να μπει, ειδικά για τους συγκεκριμένους λόγους που ανέφερα.Constantine_R wrote: Κατά τα άλλα σου φταίνε οι κακοί του AG οι και εγώ δεν ξέρω ποιοι που έβαλαν το Portal 2 σε best of.... ρουά και ματ. Που είσαι ρε Τσαμπίκο να του τα χώσεις.... ρε άκου το Portal 2 adventure....
Constantine_R wrote: O croc μια χαρά αγαπά το Syberia και του έχει την εκτίμηση που του αρμόζει,
Μην επιμένεις φίλε, το παιχνίδι ΔΕΝ του αρέσει και τόσο. Εντάξει υπερέβαλα λίγο πως του φέρνει αηδία, αλλά θυμάμαι πολύ καθαρά από παλιότερα ποστ πως δεν είναι ούτε κατά διάννοια φαν.
Και να ξεκαθαρίσω πως προσωπικά θεωρώ πως το Syberia είναι πολύ καλό παιχνίδι, αλλά πραγματικά δε βλέπω το λόγο να θεωρηθεί σταθμός στο είδος. Γυναικείους πρωταγωνιστικούς χαρακτήρες είχαμε δει από πολλά χρόνια πριν, ήδη το Longest journey είχε βγει 3 χρόνια νωρίτερα, το δε King's Quest 4 το 1988. Τώρα για τον διαφορετικό τρόπο αφήγησης τι να πω. Ωραία ιστορία σίγουρα, αλλά σταθμός στην ιστορία; ΟΚ πάσο. Εδώ εμπίπτει πολύ η προσωπική άποψη, οπότε δεν μπορώ να πω κάτι παραπάνω.
Επίλογος: Τα παιχνίδια της Daedalic τα λατρεύω. Θεωρώ πως είναι τα καλύτερα και πιο ισορροπημένα adventure που έχουμε σήμερα. Ωστόσο δυσκολεύομαι να πω πως κάποιο από αυτά είναι σταθμός στην ιστορία. Σταθμός στην ιστορία για μένα σημαίνει πρωτοπορία. Δε συνεχίζω, γιατί πάλι θα ακούσω για γλυκά (και μου αρέσουν τα άτιμα)...
Να διευκρινίσω πάντως γιατί μου φαίνεται πως αυτό δεν έχει γίνει κατανοητό, πως δεν αναφέρω ούτε τα πιο αγαπημένα μου παιχνίδια ούτε αυτά που θεωρώ τα καλύτερα ever ούτε τα πιο must play.
Και ναι βρε PORTAL 2 RULES!!!!
Χωρίς παρεξήγηση πάντα ελπίζω, ε;
Κι ευτυχώς πάντως που διαφωνούμε και σε κάτι, γιατί θα άρχιζαν να πιστεύουν πως είμαστε ο ίδιος άνθρωπος που γράφει με διαφορετικά nicks, έτσι που συμφωνούσαμε συνεχώς στα ποστς μας...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
και που είδες εσύ το Resonance ή το mean streets να επηρεάζει δημιουργούς; χαίρομαι που με επιβεβαιώνεις...Σόρι φίλε, μα άλλο τα ορόσημα στην ιστορία και άλλο τα ορόσημα σε ότι έχουν να κάνουν με σκέψη και δημιουργία. Ορόσημο στη λογοτεχνία δεν είναι η Agatha Christie (που μου αρέσει πολύ παρεπιπτόντως), αλλά ο Joyce (που δεν είναι κι από τους αγαπημένους μου συγγραφείς, αλλά η αξία του δεν αμφισβητείται). Ποιος επηρέασε περισσότερους συγγραφείς στα επόμενα χρόνια; Κάνε τις αναλογίες σου στον κόσμο των παιχνιδιών...
και όταν λέω "Δεν μας ενδιαφέρει αν μας αρέσει ή όχι, ούτε αν ήταν ακόμα και για καλό." (που ήταν και το παράδειγμα του ΑΠΠ) εννοώ ότι εγώ μπορεί να επηρεάστηκα από τον Joyce (για να επιστρέψω στο παράδειγμά σου) δε σημαίνει όμως ότι θα γράψω και κάτι ισάξιό του, μπορεί ναι, μπορεί και όχι. Συνεπώς τα ορόσημα επηρεάζουν το που καταλήγει είναι άλλο θέμα.
Για τον croc ήμουν ακριβείς στις κουβέντες μου: το αγαπά (δεν είπα ότι είναι ερωτευμένος), το εκτιμά αν θες και του έχει την εκτίμηση που του αρμόζει, δεν είπα ούτε του αρέσει ούτε δεν του αρέσει. Croc, ελπίζω να μου συγχωρέσεις που μιλάω εξ΄ονόματός σου...
Και για να το κλείσω, αυτά που γράφεις για το Portal 2 να ξέρεις, δε θα περάσουν έτσι... ρε συ τα WW είναι πιο adventures, το Portal είναι ένα πανέξυπνο platform, απόγονος του Lost Vikings, άσε μας να χαρείς. Επειδή δηλαδή έχει δυνατό σενάριο είναι adventure (?), αλήθεια το εννοείς;;
Να συμπληρώσω επίσης ότι αφού το Portal 2 είναι adventure ορόσημο, τότε είναι και το DOOM, το starcraft, το Baldur's Gate,και, αφιερωμένο σε σένα φίλε croc!! H Dora η Μικρή Εξερευνήτρια!!! γιατί αυτή άνοιξε το δρόμο και τώρα τα πιτσιρίκια έχουν το ένα "διαδραστικό" cartoon μετά το άλλο! (τα εν λόγω παιχνίδια/cartoon δεν είναι ορόσημα λόγω του σεναρίου τους, έχουν άλλες adventure χάρες).
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Δεν κατάλαβες το παράδειγμά μου. Η Christie ή ο King ας πούμε έχουν επηρεάσει πολλούς περισσότερους νεότερους συγγραφείς από τον Joyce, οπότε με την έννοια αυτή θα έπρεπε να πούμε πως η Christie και ο King είναι ορόσημα κι όχι ο Joyce, που ελάχιστους έχει επηρεάσει στην πράξη...Constantine_R wrote: και που είδες εσύ το Resonance ή το mean streets να επηρεάζει δημιουργούς; χαίρομαι που με επιβεβαιώνεις... και όταν λέω "Δεν μας ενδιαφέρει αν μας αρέσει ή όχι, ούτε αν ήταν ακόμα και για καλό." (που ήταν και το παράδειγμα του ΑΠΠ) εννοώ ότι εγώ μπορεί να επηρεάστηκα από τον Joyce (για να επιστρέψω στο παράδειγμά σου) δε σημαίνει όμως ότι θα γράψω και κάτι ισάξιό του, μπορεί ναι, μπορεί και όχι. Συνεπώς τα ορόσημα επηρεάζουν το που καταλήγει είναι άλλο θέμα.
Τέλος πάντων, όπως βλέπω δεν πείθω, οπότε μάλλον δεν έχει νόημα να επιμείνω. Απλώς σκέφτηκα πως θα έχει ενδιαφέρον να δούμε ποια υπήρξαν τα πιο πρωτοπόρα παιχνίδια, μια και θα ήταν και μια ευκαιρία να ακουστούν άλλοι τίτλοι από τους συνηθισμένους. Αν δεν υπάρχει ενδιαφέρον για αυτό, no problem. Να πω την αλήθεια μου πάντως αν είναι η κουβέντα να καταλήξει για άλλη μια φορά στο ποια είναι τα αγαπημένα μας παιχνίδια ή ποια είναι τα πιο διάσημα παιχνίδια στο είδος ή τα πιο influential, δε θα πω ψέμματα τη συγκεκριμένη συζήτηση βαριέμαι να την κάνω, γιατί εδώ την έχουμε επαναλάβει μερικές χιλιάδες φορές...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.