Ενήλικα adventure;
- GameLinguist
- Offline
- Adventurous Titan
"Όσο βαθιά και να θάψεις την αλήθεια,
αυτή έχει τον τρόπο να βγει στην επιφάνεια και να ανασάνει"
-- παροιμία των φάλαν // Το Σκήπτρο του Φοίνικα
GameLinguist: Because Language is a Game
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- mkllds
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 674
-"Πάνω στην άμμο την καυτή, γράφαμε τ' όνομα μας".
-Θεοδωράκης.
-Σεφέρης.
-Και τραγουδάει ο Σεφέρης.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- outcry
- Offline
- Walker Survivor
- Posts: 437
Συμφωνώ. Και γενικώς εκπληκτικό παιχνίδι.maladroid wrote: Θα προσθέσω το Faust: Seven Games of the Soul που δεν το θυμάμαι με κάθε λεπτομέρεια αλλά μου είχε φανεί "σκληρό" και διεισδυτικό παιχνίδι όσον αφορά τα themes που έθιγε (ήταν κάπως σπονδυλωτό, οπότε καταπιανόταν με ξεχωριστές ιστορίες/αναμνήσεις που έδεναν στο τέλος) χωρίς να ξεπέφτει σε χυδαιότητες ή αιματοκυλίσματα για να σοκάρει.
Είχε ωστόσο κάτι σοκαριστικές σκηνές, αν θυμάσαι
Συμφωνώ εξίσου. Και για το ρόλο που παίζουν οι ψυχίατροι και τα αντίστοιχα ιδρύματα.maladroid wrote: Αρκετά ενήλικο θεωρώ και τον κεντρικό προβληματισμό του Edna & Harvey (ψυχική ασθένεια και μερίδιο ευθύνης του πάσχοντος στις πράξεις του, το κατά πόσο είναι επιθυμητή η αλλοτρίωση της "ελαττωματικής" προσωπικότητας ενός ατόμου κτλ)
Θα βαζα και το Last Express, όχι τόσο για τους προβληματισμούς περί πολέμου που θέτει (αν θέτει), αλλά δε νομίζω ότι μπορεί να το καταλάβει κανείς σε όλη του τη μεγαλοπρέπεια αν δεν είναι μιας κάποιας ηλικίας-ευφυίας-ωριμότητας, όπως θέτε πείτε το.
[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- maladroid
- Offline
- Templar Hunter
- Posts: 800
Αν θυμάμαι λέει.. Ειδικά το δεύτερο που αναφέρεις ήταν από τις πλέον εφιαλτικές και τολμηρές (με την κυριολεκτική έννοια, όχι την ερωτική) σκηνές που έχω συναντήσει σε οποιοδήποτε μέσο. Σε στοιχειώνει το πόσο παραστατικά αλλά και "φυσιολογικά" παρουσιάζει τα δρώμενα αυτό το παιχνίδι χωρίς να καταφεύγει σε γραφικότητες. Ιδιαιτέρως υποτιμημένος τίτλος.outcry wrote: Είχε ωστόσο κάτι σοκαριστικές σκηνές, αν θυμάσαι
καιWarning: Spoiler!στο πρώτο επεισόδιο, με τις σιαμαίες, που η μία μαχαιρώνει την άλληWarning: Spoiler!στο πέμπτο επεισόδιο, με το θηριοδαμαστή, που τον διακορεύει η τίγρης
No good deed goes unpunished
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Επιτέλους μπορώ να απελευθερώσω τον γκρινιάρη που κρύβω μέσα μου...crocark wrote: Χωρίς να ξέρω τα to the moon και resonance, όλα τ' άλλα είναι ανήλικα. Μόνο τα moment of silence και overclocked είναι παιχνίδια με κότσια.
Έπαιξα χθες και σήμερα το Overclocked (βασικά ξενύχτησα, γιατί δεν μπορούσα να το αφήσω) και το τέλειωσα αισίως σήμερα. Φυσικά για να πέσει τέτοιο τρελό ξενύχτι το παιχνίδι μου άρεσε πολύ. Όμως όσον αφορά τα κότσια λυπάμαι αλλά δεν τα είδα. Το παιχνίδι ομολογουμένως φλερτάρει με τη θεματική της προέλευσης των βίαιων ενστίκτων στους ανθρώπους, αλλά δε νομίζω ότι τελικά ασχολείται σοβαρά με το θέμα, αφού τελικά ακολουθεί την οδό μιας συναρπαστικής μεν αλλά πολύ λιγότερο "βαριάς" ιστορίας συνωμοσίας. Να εξηγηθώ: μου αρέσουν οι ιστορίες συνωμοσίας και η συγκεκριμένη είναι από τις πολύ καλά ανεπτυγμένες που δεν ξεφουσκώνουν δυσάρεστα στο φινάλε
Όσον αφορά το θέμα
Επαναλαμβάνω ότι όλα αυτά δεν θεωρώ ότι μειώνουν την αξία του παιχνιδιού και αν έκανα mini-review (που θεωρώ ότι δε χρειάζεται αφού ήδη υπάρχει ένα εξαιρετικό από τη Giovanna) τα σχόλιά μου θα ήταν πολύ θετικά (αν εξαιρέσουμε μια κάποια επαναληψιμότητα στους γρίφους με το PDA και το γνωστό πρόβλημα των adventure με τα γραφικά, τα οποία ακόμα και για το 2007 μου φαίνονται ξεπερασμένα, αλλά πάντως κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους). Οπότε το Overclocked μου φάνηκε εξαιρετικό και πολύ χαίρομαι που όσα διάβασα στο forum με παρακίνησαν να το αναζητήσω και να το παίξω. Όμως όσον αφορά το θέμα του thread (ενήλικα adventure), για μένα δεν πληρεί τελικά τις αυστηρές προϋποθέσεις που έχω θέσει ώστε να μπει στην κατηγορία. (Με πιο ελαστικές προϋποθέσεις μπαίνει άνετα, αλλά τότε μπαίνουν και πολλοί άλλοι τίτλοι, όπως The Longest Journey, So blonde, Whispered world, Gray Matter, Keepsake και πολλά άλλα). Για να εξηγηθώ, προκειμένου να θεωρήσω ένα adventure ενήλικο, δε μου αρκεί να φλερτάρει με κάπως πιο περίεργα και δύσκολα θέματα, αλλά θέλω η θεματική με την οποία καταπιάνεται (η οποία πρέπει να είναι τουλάχιστον σοβαρή, αλλά όχι απαραίτητα και ζοφερή) να διαπερνά σαν βελόνα με κόκκινη κλωστή την αφήγηση της ιστορίας από άκρη σε άκρη. Η ενήλικη ιστορία δεν έγκειται σε μερικές διακοσμητικές πινελιές, αλλά πρέπει να αφορά τον τρόπο θέασης όλης της πλοκής και τον ίδιο τον σκελετό της αφήγησης.
(Κι έτσι επιτέλους γκρίνιαξα κι εγώ λίγο, γιατί είχα βαρεθεί να παίζω τον "καλό", που υποστηρίζει τους "αδικημένους" developers και τα "κυνηγημένα" παιχνίδια.)
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
1. Καλά κάνεις και γκρινιάζεις. Παλιογκρινιάρη ...
2. Δέχομαι όλες τις ενστάσεις σου για το αν ανήκει και που ανήκει.
3. Διαφωνώ μόνο ως προς την προσέγγιση σου για τη θεματική και τα περί αυτής. Κατάλαβα ότι βάζεις στο κέντρο τη βία. Δεν είναι η βία στο κέντρο του παιχνιδιού. Γι' αυτό και το Beast Within θεωρώ ότι δεν κολλάει με την καμία ... Προφανώς οι αιτίες της βίας είναι πολύ περισσότερες από τα βιντεοπαιχνίδια και, θα προσθέσω, τη φαρμακευτική επίδραση. Δε μας λέει το παιχνίδι ότι είστε βίαιοι γιατί παίζετε παιχνίδια. Όχι εμείς, γενικά λέω. Μας λέει, δες τι μπορεί να σου κάνουν οι ... που παίζεις π.χ. Στο κέντρο του σεναρίου είναι η εκμετάλλευση των αδυναμιών των ανθρώπων για να εξυπηρετούν κάποιοι το σκοπό τους κατ' επέκταση. Δε μας ενδιαφέρει, ξανά, γιατί όλοι είναι βίαιοι. Μας ενδιαφέρει ότι μπορεί κάποιος να εκμεταλλευθεί την αγάπη - μανία σου για κάτι για να σε κάνει υποχείριό του.
4. Επειδή κινούμενος σε αυτά τα συγκεκριμένα εκτός θέματος νερά, είναι πολύ πιθανόν να την ακούσω ... να προσθέσω ότι τα παραπάνω είναι συνωμοσιολογία και σε καμία, μα καμία περίπτωση συνωμοσία πραγματική. Αυτά δε γίνονται στη ζωή
Ontopic
Το Faust ακόμη να το παίξω ...
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
crocark wrote: 1. Καλά κάνεις και γκρινιάζεις. Παλιογκρινιάρη ...
Ε μα με τον υπότιτλο που έχει (A history of violence) και την εξέλιξη της πλοκής μέχρι ένα σημείο επόμενο δεν ήταν να σκέφτομαι έτσι; Από την άλλη βέβαια καλύτερα που δεν υπηρέτησε το θέμα που υπόσχεται ο υπότιτλος του, γιατί τότε πολύ φοβάμαι ότι θα υπέκυπτε στο αμάρτημαcrocark wrote: Κατάλαβα ότι βάζεις στο κέντρο τη βία. Δεν είναι η βία στο κέντρο του παιχνιδιού.
Εντάξει, δε λέω ότι αυτό δεν είναι ένα ενδιαφέρον θέμα, αλλά μόνο ακροθιγώς μπορώ να θεωρήσω ότι το πλησιάζει το παιχνίδι και για πολύ μικρό μέρος της διάρκειάς του.crocark wrote: Μας ενδιαφέρει ότι μπορεί κάποιος να εκμεταλλευθεί την αγάπη - μανία σου για κάτι για να σε κάνει υποχείριό του.
Όσο για το The Beast Within, προσωπικά πιστεύω ότι σαν παιχνίδι πετυχαίνει κάτι που πολύ σπάνια το έχω δει σε video-games: σύζευξη πλοκής και περιεχομένου σε απίστευτο βαθμό, που γίνεται εμφανής από τη μέση και πέρα του παιχνιδιού, αλλά προετοιμάζεται έντεχνα από πολύ νωρίτερα. Σε σεναριακό επίπεδο είναι κατά την προσωπική μου άποψη από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα του gaming story-telling και με διαφορά ότι καλύτερο έχει γράψει η Jane Jensen, όσο καλά κι αν είναι τα άλλα της παιχνίδια. Τα ερώτηματα της θέσης του ανθρώπου μέσα στο ζωικό βασίλειο, της επίδρασης του πολιτισμού ως εκλέπτυνση ή εκφύλιση και της απελευθέρωσης των αταβιστικών ενστίκτων ως έκρηξης ζωτικότητας και αυθεντικότητας ή ως εγωιστικής ανθρωποφαγίας (κυριολεκτικά και μεταφορικά) συζητούνται από πολύ νωρίς σε μακροσκελείς διαλόγους του σεναρίου, πριν ακόμα φανεί η σημασία τους στην πλοκή της ιστορίας και στα μισά του παιχνιδιού ανάγονται σε βασικό αφηγηματικό άξονα τόσο της εξέλιξης της πλοκής όσο και της εξέλιξης του χαρακτήρα του ίδιου του Gabriel Knight, με μια κρίσιμη επιλογή στο τέλος του παιχνιδιού που δυστυχώς δεν αφήνεται στα χέρια του παίκτη. Δεν ξέρω κατά πόσο η Jensen ξεκίνησε με στόχο να αφηγηθεί μια ιστορία με τέτοια θεματική και κατά πόσο της προέκυψε στην πορεία, αλλά αυτό δεν έχει και τόση σημασία, από τη στιγμή που, όποτε κι αν της προέκυψε, κέντησε αυτό το θέμα με τόση μαεστρία στον αφηγηματικό ιστό του παιχνιδιού. Το θέμα "πολιτισμός vs ένστικτο" μπορεί να μοιάζει υπερβολικά κλασικό και σχετικά "ακίνδυνο" σε σχέση με άλλα, όπως πχ η εκμετάλευση ανθρώπου από άνθρωπο, αλλά δε στερείται ενδιαφέροντος, έχει ποικίλες προεκτάσεις στην πραγματικότητα και το κυριότερο, στο συγκεκριμένο παιχνίδι υπηρετείται από την πρώτη μέχρι την τελευταία στιγμή του, με την τελευταία σκηνή να αποτελεί ένα σχεδόν προφανές επιμύθιο.
(Ααααχ, θα ξαναβγάλει ποτέ άραγε η Jane Jensen τόσο καλό παιχνίδι; Υπέροχα βέβαια είναι και τα άλλα της παιχνίδια, - ακόμα και το Gray Matter δεν είναι καθόλου κακό - αλλά τα ύψη του The Beast Within δεν τα έχει ξαναπιάσει...)
Κάτι παρόμοιο στα πιο σύγχρονα παιχνίδια επιδιώκει και το Resonance με το μοτίβο της μοίρας, του "ντετερμινισμού", αλλά και της παρείσφρυσης του απρόβλεπτου παράγοντα στην οποιαδήποτε "μαθηματική" πρόβλεψη κι είναι ένας από τους λόγους που ενθουσιάστηκα τόσο με το συγκεκριμένο παιχνίδι (πέρα από το 100% γνήσιο adventure gameplay του).
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- outcry
- Offline
- Walker Survivor
- Posts: 437
Ναι δυστυχώς. Ίσως παίζει ρόλο το ότι βγήκε σε δύσκολη εποχή για το είδος.maladroid wrote: Ιδιαιτέρως υποτιμημένος τίτλος.
Αν έλειπε και ο γρίφος με
@crocark
Θα σε μαλώσω.
[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Θα ήθελα να ακούσω την κριτική σου επ' αυτού:
Ξέρω. Πολυπαιγμένο. Αλλά είπα να χρησιμοποιήσω μια διαχρονική αξία για έλεγχο ...
Σοβαρά. Τον υπότιτλο, εντάξει ... , φαντάζομαι, μπορείς να τον εκλάβεις ως ΜΙΑ από όλες τις πιθανές ιστορίες βίας. Ε χίστορυ. Όχι Δε χίστορυ. Για να πω την αλήθεια, πάντως, ούτε θυμόμουν ότι υπήρχε υπότιτλος.
Στο Beast Within, δεν ξέρω σε τι αποσκοπεί η ανάλυση. Να πειστώ ότι είναι ενήλικο; Μμμμ, εντάξει. Δε θεωρώ ότι είναι απαραίτητο κάτι τέτοιο. Αφού το θες, δε χαλάμε καρδιές. Σαν παιχνίδι είμαι από τους λίγους μάλλον που θα βρεις να συμφωνούν σε όσα είπες. Οι πλειοψηφία θεωρεί το #1 καλύτερο και μια σχετικά καλούτσικη μειοψηφία το #3. Αλλά το #2 σπάνια αναφέρεται από κάποιον ως το καλύτερο. Εγώ βασικά συμφωνώ λόγω του κόκκινου φορέματος ... Πλάκα κάνω. Μάλλον για την πληρότητά του ως FMV.
Μια σκέψη ... Νομίζω βλέπεις σειρές, ε; Λοιπόν δυο θέματα: α) το να περνάς μηνύματα μέσα από οθόνες και να κατευθύνεις κόσμο σε εκδήλωση βίας, β) οι λυκάνθρωποι. Από την εκγυκλοπαίδεια των X-files, θα δεις ότι τους λυκάνθρωπους τους παίζουν στην πρώτη σεζόν, ενώ τα μηνύματα στη δεύτερη. Δεύτερη=πιο ώριμη από την πρώτη. Αν θεωρείς το συμπέρασμα αυθαίρετο, θα σε παραπέμψω στο μαλλί της Σκάλυ. Αν προσέξεις στη σεζόν Νο1 δε βλέπεται ... όπως και τα ταγιεράκια της. Ενώ στη δεύτερη, δείχνει ωριμότητα με αμφότερες τις επιλογές Ακόμη κι ο Κάρτερ δηλαδή συμφωνεί μαζί μου ότι οι λυκάνθρωποι είναι πιο παιδαριώδης φάση από τα υποσυνείδητα μηνύματα
@ dOutCry
Το ξέχασα. Ένα μυαλό.
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Απλώς τυχαίνει να είναι ένα από τα πολύ αγαπημένα μου παιχνίδια και βρήκα αφορμή να αναλύσω έναν από τους (πολυάριθμους) λόγους.crocark wrote: Στο Beast Within, δεν ξέρω σε τι αποσκοπεί η ανάλυση.
Σειρές παρακολουθώ πλέον πολύ λιγότερο, για να μην πω κιόλας ότι έχω αρχίσει να τις αποφεύγω, γιατί έχω βαρεθεί να ξενερώνω με ιστορίες που ξεκινούν εντυπωσιακά στον πρώτο κύκλο και καταλήγουν να ξεφουσκώνουν άσχημα ή και να γίνονται παρωδίες του εαυτού τους 6-7 κύκλους αργότερα.crocark wrote: Νομίζω βλέπεις σειρές, ε;
Τώρα όσον αφορά τον Πικάσο, προσωπικά το στυλ του δε μου αρέσει ιδιαίτερα, αλλά όσον αφορά την ζωγραφική και τις σχολές τις, η επαφή μου μαζί τους είναι ολότελα επιδερμική και η οποιαδήποτε άποψή μου κάθε άλλο παρά εμβριθής ή εμπεριστατωμένη. (Αν όμως μιλήσουμε για την αισθητική του κινηματογράφου, εκεί αλλάζει το πράγμα τελείως.)
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Και πολύ καλά έκανες Για να είμαι ειλικρινής, σπάνια σκέφτομαι σε βάθος τι σκέφτονται οι δημιουργοί και που εντάσσονται τα δημιουργήματά τους σε σχέση με το σωρό, κρινόμενα με "καλλιτεχνικούς όρους". Συνήθως μένω στα απλά κι επιφανειακά. Ωστόσο όλες αυτές οι απόψεις είναι ενδιαφέρουσες και μάλιστα με κάνουν να προβληματιστώ για πράγματα που αρχικά αντιμετώπισα, όσο να 'ναι, πιο επιφανειακά.Castledoque wrote: Απλώς τυχαίνει να είναι ένα από τα πολύ αγαπημένα μου παιχνίδια και βρήκα αφορμή να αναλύσω έναν από τους (πολυάριθμους) λόγους.
Νόμιζα απλώς ... Πάντως, όσο να 'ναι, X-files θα έχεις δει, θα την κατάλαβες την αναφοράCastledoque wrote: Σειρές παρακολουθώ πλέον πολύ λιγότερο
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- maladroid
- Offline
- Templar Hunter
- Posts: 800
Σε ποιο σύμπαν συμβαίνουν αυτά; Γιατί εδώ στο δικό μας έχω βαρεθεί να βλέπω το GK2 περιτριγυρισμένο από κορδέλες και πλακέτες που γράφουν "Best Adventure game of All Time" και "Play this or Die. Bitch". Και στη μέση ο χάχας που υποδύεται τον Gabe να χαμογελά αυτάρεσκα σα να του ζήτησε μόλις αυτόγραφο η Angelina Jolie.crocark wrote: Οι πλειοψηφία θεωρεί το [Gabriel Knight]#1 καλύτερο και μια σχετικά καλούτσικη μειοψηφία το #3. Αλλά το #2 σπάνια αναφέρεται από κάποιον ως το καλύτερο.
No good deed goes unpunished
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Αααα, αναβίωσε η παλιά διαμάχη Gabriel Knight 1 vs Gabriel Knight 2 (ωραίες εποχές...)maladroid wrote: Σε ποιο σύμπαν συμβαίνουν αυτά; Γιατί εδώ στο δικό μας έχω βαρεθεί να βλέπω το GK2 περιτριγυρισμένο από κορδέλες και πλακέτες που γράφουν "Best Adventure game of All Time" και "Play this or Die. Bitch".
Πολύ γουστάρω!
Πω πω, ευχαριστώ... Καλή κουβέντα από τον croc... Μιλάμε έχω κοκκινίσει...crocark wrote: ...όλες αυτές οι απόψεις είναι ενδιαφέρουσες...
Πέρα από πλάκα πάντως, νομίζω πως αυτό είναι το πιο ενδιαφέρον με αυτού του είδους τις γενικού τύπου συζητήσεις-λίστες: που μπορεί να πάει η κουβέντα και πόσο διαφορετικές και ενδιαφέρουσες απόψεις μπορούν να ακουστούν και να διαξιφιστούν. (Χώρια που επανέρχονται στο προσκήνιο παλιότεροι τίτλοι που μπορεί και να έχουν ξεχαστεί. Εγώ πάντως έχω προσθέσει αρκετά παιχνίδια στη λίστα με τα προς αναζήτηση και παίξιμο adventure.)
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Μπορεί να πέφτω έξω, αλλά η πρόχειρη στατιστική μου για εδώ μέσα (αναδρομική μελέτη) λέει Sins of the fathers. Υπάρχουν και καμιά δεκαριά μέλη που λένε #3. Εγώ είμαι οπαδός του #2, συμπτωματικά κατόπιν δικής σου καθοδήγησης (δεν ξέρω αν το θυμάσαι) γιατί μέχρι τότε δεν του είχα δώσει πολλή σημασία και μου είχε ξεφύγει. Αλλά νιώθω μειοψηφία. Είπαμε. Μπορεί να κάνω και λάθος.maladroid wrote: Σε ποιο σύμπαν συμβαίνουν αυτά; Γιατί εδώ στο δικό μας έχω βαρεθεί να βλέπω το GK2 περιτριγυρισμένο από κορδέλες και πλακέτες που γράφουν "Best Adventure game of All Time" και "Play this or Die.
Αυτή πάλι ποια είναι;maladroid wrote: σα να του ζήτησε μόλις αυτόγραφο η Angelina Jolie.
Α, ναι μωρέ. Η μάνα του Αλέξανδρου ... Και τι έγινε; Της έδωσε τελικά αυτόγραφο;
Καμία διαμάχη. Δεν είχα πει τη γνώμη μου. Νομίζω ότι με το mal συμφωνούμε σ' αυτό. Αν θέλουν να πολεμήσουν άλλοι, εδώ είμαστεCastledoque wrote: αναβίωσε η παλιά διαμάχη Gabriel Knight 1 vs Gabriel Knight 2 (ωραίες εποχές...)
Μη χαίρεσαι πολύ. Περνάω μια κρίση αυτές τις μέρεςCastledoque wrote: Πω πω, ευχαριστώ... Καλή κουβέντα από τον croc... Μιλάμε έχω κοκκινίσει...
Η αλήθεια είναι ότι οι αναλύσεις πάντα μ' άρεσαν, ακόμη κι αν διαφωνώ. Εν προκειμένω, δεν έχει καν σημασία το τι κάνω, ειδικά αφού δεν είμαι σίγουρος αν συμφωνώ ή όχι καν. Συμφωνώ σίγουρα στα οφέλη που μπορεί ν' αποκομίσει κανείς. Ακόμη πάντως περιμένω να μάθω κανένα καινούριο. Πραγματικά μ' ενδιαφέρει αυτή η κατηγορία.
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Castledoque wrote: Αααα, αναβίωσε η παλιά διαμάχη Gabriel Knight 1 vs Gabriel Knight 2 (ωραίες εποχές...)
Μιλάω για την πολύ πολύ παλιά διαμάχη επί εποχής λίγο πριν την κυκλοφορία του Gabriel Knight 3, που οι fans σε όλα τα site σκοτώνονταν αν ήταν καλύτερο το 1 ή το 2.crocark wrote: Καμία διαμάχη. Δεν είχα πει τη γνώμη μου. Νομίζω ότι με το mal συμφωνούμε σ' αυτό. Αν θέλουν να πολεμήσουν άλλοι, εδώ είμαστε
Ναι, βρε παιδιά. Πείτε κανένα παιχνίδι ακόμα. Δεν μπορεί να την εξαντλήσαμε την κατηγορία. (Ελπίζω πως όχι τουλάχιστον...)crocark wrote: Ακόμη πάντως περιμένω να μάθω κανένα καινούριο. Πραγματικά μ' ενδιαφέρει αυτή η κατηγορία.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.