Τι ζητάτε απο ένα Adventure;
- Mortal
- Topic Author
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3704
Real NC wrote:
Αυτό ήταν, κατά τη γνώμη μου, το μοναδικό μειονέκτημα του Longest Journey. Μαζί με τα skips στον ήχο βαίβαια (μου χάλασαν την ατμόσφαιρα), αλλά φαντάζομαι πως δεν το είχαν όλοι το πρόβλημα αυτό.AiRNESS wrote: Άσχετα με τι είδος γρίφων έχουμε να κάνουμε, οι πολύ εύκολοι γρίφοι 'ρίχνουν' έναν τίτλο.
Skips στον ήχο, που; Δεν θυμάμαι να τα συνάντησα. Βug; Να πω την αλήθεια οι γρίφοι του LJourney δεν με χάλασαν τόσο όσο με χαλάει το Orlando που παίζω τώρα.
Τα τρελλά inventory με χαλάνε ή τα άχρηστα αντικείμενα που απλώς τα σέρνεις μαζί σου ως το τέλος (όχι τον σκελετό του τυρανόσαυρου δεν τον βάζω στην τσέπη μου! ).
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Real NC
- Offline
- Banned
Μάλλον. Το χαζό είναι ότι έχω skips στον ήχο και με τις τρεις κάρτες ήχου που έχω (AudioPCI, Maestro 32/96 και AWE32). Πολύ σπαστικό. Οι διάλογοι πάνε κάπως έτσι:Mortal wrote:
Skips στον ήχο, που; Δεν θυμάμαι να τα συνάντησα. Βug;Real NC wrote: Μαζί με τα skips στον ήχο βαίβαια (μου χάλασαν την ατμόσφαιρα), αλλά φαντάζομαι πως δεν το είχαν όλοι το πρόβλημα αυτό.
He...he...he...hello. Where ar...ar...ar...are you go...go..go..going?
Μου χάλασε όλο το παιχνίδι αυτό.
Sig? We don't need no stinking sig!
members.lycos.co.uk/realnc qtads.sf.net
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
- Topic Author
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3704
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- neo83_gr
- Offline
- Schattenjäger
- Posts: 551
θα μου αρεσε μια συγκληση των adv προς την λογοτεχνεια ας πουμε,απο τη στιγμη που τα advs ειναι πολυ καλυτερος τροπος αφηγησης μιας ιστοριας απο οτι μια ταινια.αυτο θα εστρεφε περισσοτερους ασχετους με τα games να ασχοληθουν με αυτα.κατι τετοιο ειδα στο syberia (ποτε επιτελους θα ερθει εδω το 2?) και νομιζω οτι μπορει στο μελλον να παει παραπερα.προσπαθω να βλεπω τα adventures σαν αφηγηση μιας ιστοριας (τα puzzle games -myst κλπ -τα διαφοροποιω λιγο απο αυτο ) παρα σαν games και μονο.
Μην νομιζετε πως δεν μου αρεσουν τα 3D γραφικα. Ετσι και αλλιως εχω φαει απειρες ωρες στα quake , tomb raider κλπ.Αλλα νομιζω πως ειναι νωρις για τα adventures γιατι οι πολλες λεπτομερειες που απαιτουν τρωνε μνημη και ξαναλεω ως παραδειγμα το URU που με πεθανε στο loading
Αυτα και by the way , εχει παξει κανενας τα 2 παχvιδακια (στην ουσια 1 χωρισμενο στα 2) που ειχα στελει στο PCmaster?τα the lost islalnd 1&2
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
- Topic Author
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3704
neo83_gr wrote: Σχετικα με το 'ενηλικα' Adventures που ειπα ,μην το παιρνετε και πολυ στα σοβαρα βεβαια.δεν εννοω να σοβαρεψουμε και πολυ.απλα βαρεθηκα τα απειρα fantasy adventures που υπαρχουν με τις παραμυθενιες ιστοριες (δεν λεω οτι δεν μου αρεσουν-μ'αρεσουν και πολυ μαλιστα-αλλα νομιζω πως υπαρχουν παρα πολλα και ετσι παιζει και πολυ σαβουρα).θα μου αρεσε μια συγκληση των adv προς την λογοτεχνεια ας πουμε,απο τη στιγμη που τα advs ειναι πολυ καλυτερος τροπος αφηγησης μιας ιστοριας απο οτι μια ταινια.αυτο θα εστρεφε περισσοτερους ασχετους με τα games να ασχοληθουν με αυτα.κατι τετοιο ειδα στο syberia (ποτε επιτελους θα ερθει εδω το 2?) και νομιζω οτι μπορει στο μελλον να παει παραπερα.προσπαθω να βλεπω τα adventures σαν αφηγηση μιας ιστοριας (τα puzzle games -myst κλπ -τα διαφοροποιω λιγο απο αυτο ) παρα σαν games και μονο.
Κατανοητό απολύτως! Πλέον έχω φτάσει να παίρνω ελάχιστους τίτλους γιατί γενικά επαναλαμβάνονται, ωστόσο αν το καλοσκεφθείς πως υπήρξαν κατα καιρούς ωραία adventures βασισμένα σε βιβλία, το I Have no mouth, and I must scream (Harlan Ellison?), The new adventures of the time machine χαλαρά βασισμένο (H.G. Wells), το Legend Of the prophet and the Assassin (Pablo Coehlo?), ως επίσης άλλα πρωτότυπα και λίγο πιο περίεργα όπως τα Dark Seed I,II. Το Reah - the unknown το οποίο ήταν ωραίο μολονότι δεν χαίρομαι και πολύ τους γρίφους στυl mastermind, και Hanoi towers(?).
neo83_gr wrote: Μην νομιζετε πως δεν μου αρεσουν τα 3D γραφικα. Ετσι και αλλιως εχω φαει απειρες ωρες στα quake , tomb raider κλπ.Αλλα νομιζω πως ειναι νωρις για τα adventures γιατι οι πολλες λεπτομερειες που απαιτουν τρωνε μνημη και ξαναλεω ως παραδειγμα το URU που με πεθανε στο loading
Για το URU άκουσα πολλά, αλλά adventure πολλών χρηστών μου φάνηκε λίγο περίεργο οπότε μάλλον δεν θα το προσθέσω στην συλλογή μου. Όσο για τα 3D σκέψου ότι έπαιζα wolfenstein στους Xian servers για ένα φεγγάρι με ping 600-700 και λάτρευα καθε φλογοβόλο που με έκαιγε . Πάντως αν ένα adventure στηριζόταν πάνω στην Net Immerse Engine (πολύ καλά τοπία και ευκολία κίνησης) (Morrowind και γράφεται αυτή την περίοδο και ένα βασισμένο στην μυθολογία Kthulhu, Dark Corners Of The Earth) και την επερχόμενη Doom III Engine (φωτορεαλισμός ανευ προηγουμένου απο ότι ακούγεται) με μια καλή ιστορία, γρίφους διαφόρων επιπέδων δυσκολίας για διάφορες κατηγορίες χρηστών, eye candy που να το ζηλεύει και το Riven ή το Uru, και μουσική που να κάνει Jarre, C. Franke, A. Vollenwider να χλωμιάζουν απο το κακό τους θα το περίμενα πως και πως, και θα το έλυνα μόνο και μόνο για να το απολαύσω περισσότερο και όχι απλώς για να το λύσω (π.χ SH3, το άρχισα προχθές, το τελείωσα σήμερα, ετοιμάζομαι να το σουτάρω. )
Αυτα και by the way , εχει παξει κανενας τα 2 παχvιδακια (στην ουσια 1 χωρισμενο στα 2) που ειχα στελει στο PCmaster?τα the lost islalnd 1&2
Σε ποιό τεύχος, αν βρω τα CD να τους ρίξω μια ματιά. Συνήθως κοιτάζω κανά review, κανα trailer και κατόπιν το παρατάω.
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Trabookizmo
- Offline
- Elite Member
- Posts: 49
Για το URU άκουσα πολλά, αλλά adventure πολλών χρηστών μου φάνηκε λίγο περίεργο οπότε μάλλον δεν θα το προσθέσω στην συλλογή μου.
Απεναντίας εμένα μου κίνησε πάρα πολύ το ενδιαφέρον και περισσότερο γι αυτό το πήρα. Δεν ακούγεται ενδιαφέρον το να βάζει η εταιρία κάποιες "αποστολές" του στυλ "βρείτε εκείνο το πουλί" κ.λ.π.; Νομίζω ότι θα μπορόύσε να αυξήσει την αντοχή του παιχνιδιού στο χρόνο πάρα πολύ. Θυμίζει βέβαια λίγο on-line RPG μιας και έχει το ...χμ... περίεργο gameplay (ε όχι ρε παιδιά. Myst είναι, η πλοήγηση έπρεπε να γίνεται με το κλασσικό χεράκι!) αλλά... Τεσπα, τελικά η προσπάθεια εγκαταλέιφθηκε καθώς λέει δεν είχαν αρκετές συμμετοχές, ούτε καν δοκιμαστικές... δωρεάν δηλαδή. Τώρα ελπίζω να μην έχουν βασιστεί μόνο στο UruLive για να φτιάξουν το παιχνίδι ειδάλλως θα είναι πολύ μικρό και θα κλαίω τα λεφτά μου.
Ask me about Grim Fandango
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
- Topic Author
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3704
Trabookizmo wrote: Απεναντίας εμένα μου κίνησε πάρα πολύ το ενδιαφέρον και περισσότερο γι αυτό το πήρα. Δεν ακούγεται ενδιαφέρον το να βάζει η εταιρία κάποιες "αποστολές" του στυλ "βρείτε εκείνο το πουλί" κ.λ.π.; Νομίζω ότι θα μπορόύσε να αυξήσει την αντοχή του παιχνιδιού στο χρόνο πάρα πολύ. Θυμίζει βέβαια λίγο on-line RPG μιας και έχει το ...χμ... περίεργο gameplay (ε όχι ρε παιδιά. Myst είναι, η πλοήγηση έπρεπε να γίνεται με το κλασσικό χεράκι!) αλλά... Τεσπα, τελικά η προσπάθεια εγκαταλέιφθηκε καθώς λέει δεν είχαν αρκετές συμμετοχές, ούτε καν δοκιμαστικές... δωρεάν δηλαδή. Τώρα ελπίζω να μην έχουν βασιστεί μόνο στο UruLive για να φτιάξουν το παιχνίδι ειδάλλως θα είναι πολύ μικρό και θα κλαίω τα λεφτά μου.
Όχι, εντάξει βρε παιδί, απλά στο internet η προσωπική μου εμπειρία είναι βασισμένη σε "ανεγκέφαλα", γρήγορα παιχνίδια, όπως το Quake ή το Wolfenstein (σε όλα τα είδη παιχνιδιού) και όχι τόσο το να ψάχνω, να βρω την λύση σε ένα γρίφο. Οπότε και για αυτό το λόγο προτιμώ τα adventure, τα rpg, και τα strategy, σε single player mode. Πές πως είναι ένα είδος ψύχωσης μου. Το adventure αποτελεί ένα είδος ταινίας κατά την οποία προχωρώ το σενάριο απο μόνος μου όσο μπορώ ή όσο θέλω και κατόπιν σταματώ και συνεχίζω απο το σημείο αυτό, το οποίο δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν εφφικτό σε ένα δικτυακό adventure.
Όσον αφορά το ζήτημα της εγκατάλειψης αυτό μάλλον θα έχει να κάνει με τον αριθμό των ενεργών "συμβολαίων" για να μπορούν να συντηρούν το υποσύστημα του δικτύου τους και να βγάζουν και ένα γεναίο κέρδος. Στην Ασία, απο ότι έχω διαβάσει, έχει πιάσει πολύ περισσότερο το θέμα του online gaming, απο όσο στον δικό μας "δυτικό" κόσμο. Πιθανότατα να μην υπήρξε η αναγκαία συμμετοχή για κάτι τέτοιο, λόγω του γεγονότος πως ο κόσμος του myst (και οι D'Ni?) δεν ήταν και ότι καλύτερο για κάποιους που δεν είχαν ιδέα απο adventures . Ας πούμε ότι ήταν μια καλή ιδέα που ωστόσο θα έπρεπε να ωριμάσει λίγο περισσότερο ακόμη όσον αφορά το θέμα των adventure. Τα RPG (ultima online, everquest, anarchy online (??)) και τα action (Doom, quake), έχουν πλέον καθιερωθεί σαν net-games, τα adventure μάλλον έχουν κάποιο καλό δρόμο να διανύσουν ακόμη.
Μην ξεχνάς πως υπάρχουν και τα πακετάκια που θα δώσει η εταιρεία για το URU (είδα μια αναφορά στο <!-- w --> www.justadventure.com <!-- w --> για ένα απο αυτά), δεν ξέρω ωστόσο αν θα είναι άμμεσα downloadable ή θα τα παραγγέλνεις απο την εταιρεία με κάποιο κόστος. Checkάρισε το.
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Trabookizmo
- Offline
- Elite Member
- Posts: 49
Στην Ασία, απο ότι έχω διαβάσει, έχει πιάσει πολύ περισσότερο το θέμα του online gaming, απο όσο στον δικό μας "δυτικό" κόσμο. Πιθανότατα να μην υπήρξε η αναγκαία συμμετοχή για κάτι τέτοιο, λόγω του γεγονότος πως ο κόσμος του myst (και οι D'Ni?) δεν ήταν και ότι καλύτερο για κάποιους που δεν είχαν ιδέα απο adventures . Ας πούμε ότι ήταν μια καλή ιδέα που ωστόσο θα έπρεπε να ωριμάσει λίγο περισσότερο ακόμη όσον αφορά το θέμα των adventure. Τα RPG (ultima online, everquest, anarchy online (??)) και τα action (Doom, quake), έχουν πλέον καθιερωθεί σαν net-games, τα adventure μάλλον έχουν κάποιο καλό δρόμο να διανύσουν ακόμη.
Οι εταιρίες έχουν πάρει πρέφα ότι το μέλλον του gaming είναι το να σκοτώνονται μεταξύ τους οι χρήστες. Σε αυτή τη διαδικασία το internet είναι καθοριστικός παράγοντας. Αν μέσα σε αυτό το κλίμα υπήρξε μια ευκαιρία να αναδειχθεί το adventure, έστω κι ως on-line αυτή ήταν το URU. Τεσπα, γενικά είμαι απαισιόδοξος με το μέλλον των adventures αλλά ειδικά αυτή η ευκαιρία νομίζω ότι θα έπρεπε να αξιοποιηθεί...
Ask me about Grim Fandango
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
- Topic Author
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3704
Trabookizmo wrote: Τα "πακετάκια" που λες θα μπορείς να τα κατεβάσεις free απο το site της εταιρίας. Έχει βγει ήδη το πρώτο τέτοιο "patch" και αναμένονται κι άλλα.
[Off-topic]Το διάβασα όπως ανέφερα, αλλά μάλλον θα το προσπεράσω, ας πούμε ότι τίτλοι που μάλλον θα "χτυπήσω" είναι το Syberia II (Ναι, μου ψιλοάρεσε το πρώτο), το Doom III (When It's done! ), και απο εκεί και μετά περιμένω Longest Journey II, και πιθανόν και μερικά απο την Ανατολική Ευρώπη (Πρέπει να αναφέρει και το PC-Master ένα-δυο απο αυτά), και φυσικά να μην ξεχνιόμαστε (ο actionas μέσα μου), το Quake IV (όταν έχεις ότι έχει βγάλει η ID δεν κάνεις τίποτα άλλο παρα να αγοράσεις ότι βγάζει ο καναλωτής μίλησε τώρα ). Γενικά δεν παίρνω adventure για να πάρω adventure, προτιμώ να κάνω βόλτες μεταξύ διαφόρων ειδών. Ας πούμε ότι τους τελευταίους δυο μήνες έπαιξα τα εξής Medal Of Honour (Breakthrough, Spearhead), Generals Zero-Hour, Morrowind (Bloodmoon και με περιμένει και το Tribunal), Call to Power (PCM), Jack Orlando (το έφτασα στο μαγαζί του Charlie και το απεγκατέστησα ), Return To Krondor (PCM), Silent Hill III, Runaway.
Οι εταιρίες έχουν πάρει πρέφα ότι το μέλλον του gaming είναι το να σκοτώνονται μεταξύ τους οι χρήστες. Σε αυτή τη διαδικασία το internet είναι καθοριστικός παράγοντας. Αν μέσα σε αυτό το κλίμα υπήρξε μια ευκαιρία να αναδειχθεί το adventure, έστω κι ως on-line αυτή ήταν το URU. Τεσπα, γενικά είμαι απαισιόδοξος με το μέλλον των adventures αλλά ειδικά αυτή η ευκαιρία νομίζω ότι θα έπρεπε να αξιοποιηθεί...
Δυστυχώς ή ευτυχώς, ανάλογα με την περίσταση (και την ψυχολογική κατάσταση ) έτσι είναι. Οι εταιρείες θέλουν μικρό κόστος συσντήρησης, μεγάλη διάρκεια ζωής, και την δυνατότητα να πουλάνε αμέτρητα AddOns. Οπότε τα action και τα RPG είναι ευκολότερα, γιατί εκεί δεν θέλουν και πολύ σκέψη, σου πετάνε δέκα επίπεδα (ωραία textures, παρανοϊκά μοντέλα) και ένα μη-σενάριο( τριαλαράμ τριαλαρόμ και δυο κοκόροι στο μαντρί!), κοινώς ότι κατέβει στην καθαρίστρια του 5ου γραφείου αριστερά καθώς βγαίνουμε , και στην συνέχεια στήνουν και ένα community portal που αμέσως τρέχουν όλοι να το εκμεταλευθούν (GameSpy κανείς). Το Adventure απο την άλλη θέλει πολύ δουλειά για να βγει απο την πόρτα, και όταν το τελειώσεις συνήθως δεν το ξαναπαίζεις πριν περάσουν ένα δυο χρόνια ή και περισσότερα, και αν δεν πάει καλά έχει χαθεί πολύς χρόνος και πολύ χρήμα για την εταιρεία (Ουσιαστικά ο publisher με καμιά εικοσαριά ομάδες ή μικρο-εταιρείες απο κάτω που κάνουν όλη την δουλειά και που συνήθως παίρνουν ψίχουλα. Και όχι δεν τους υποστηρίζω, αλλά ξέρω τι σημαίνει αρνητική επένδυση, και είναι άσχημο να το νοιώθεις), όποτε βγάζουν πολλούς εύπεπτους (ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε, πάρε κόσμε) τίτλους και ενδιάμεσα πετάνε και ένα ξεροκόμματο στον σκύλο (adventurάδες). Ας είμαστε λοιπόν ευχαριστημένοι να έχουμε, που και που, έναν μοναδικό τίτλο μέσα απο όλη αυτήν την θάλλασα software που στην πλειονότητα της αποτελεί αντιγραφή της αντιγραφής δίχως πρωτοτυπία.
Μια σύγκριση, λίγο ασχετη ίσως, είναι όταν πας στον κινηματογράφο να δεις μια ταινία (URU online) και όταν κάθεσαι σπίτι σου στο DVD σου με τον καφέ/ποτό και την ησυχία να δεις την ταινία όπως εσύ θέλεις (όποιο καλό adventure θέλεις). Το 2ο είναι πολύ καλύτερο imho, και πολύ πιο ευχάριστο. Οπότε καλύτερα να αγοράζουμε ένα καλό adventure όταν πρέπει και όχι γιατί έχει κολλημένο πάνω το ταμπελάκι που λέει adventure, (αν δεχθώ το review του JA για τον παράλογο και εκνευριστικό χειρισμό), και να στείλουμε το μύνημα στις εταιρίες ότι θέλουμε κάτι καλύτερο και πιο προσεγμένο. Το Syberia ΙΙ π.χ. θα έπρεπε να το πάρουμε τώρα ολόκληρο και όχι να αγοράζουμε το υπόλοιπο βιβλίο δυο χρόνια μετά. Εντάξει ας μην τιμωρήσουμε την microids (ούτως ή άλλως παραλίγο να έκλεινε, είχε μπει σε ειδικό καθεστώς προ πτώχευσης), αλλά κάπου θα πρέπει να μάθουμε να αγοράζουμε τις πραγματικά καλές δουλειές, και όχι τις μέτριες. (Με τις εταιρείες γενικά είμαι μονίμως σε παρόμοια ψυχολογική κατάσταση
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- panagios
- Offline
- Banned
- Posts: 339
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
- Topic Author
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3704
panagios wrote: Δυσκολους (οχι παραλογους) γριφους, ομορφο στορυ, αρκετα μεγαλο σε διαρκεια, καλα γραφικα με σειρα προτιμησης. Ζηταω πολλα; Α, και ομορφες γυναικες σαν μπονους
Gina!?!?!?! Ή την κοκκινομάλα Αμαζόνα απο το FoAQ!!! (Βέβαια, για να εξηγούμαστε, σε πραγματική έκδοση!)
Πάντως κάτι που ανέφερες κάπου αλλού σχετικά με το όχι eye-candy, δίχως καλή εικονα, και καλή μουσική χάνει πολύ ακόμη και το καλύτερο σενάριο. Είπαμε μας καλόμαθαν πολύ και τα θέλουμε πλέον όλα!
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- treptolemus
- Offline
- Elite Member
- Posts: 75
Γενικά:
-Κατευθείαν μου έρχονται στο νου μου τα εξής: Syberia games/Nibiru/Black mirror/tunguska/broken sword games/cartoon based games κλπ. κλπ. - και γενικά ποιοτικά τρίτου προσώπου. Τα έχω βάλει στο νου μου ως ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α*
(προσοχή δεν βάζω καν τα πολύ παλιά -όσο τέλεια κι αν είναι- βάζω μόνο αυτά που μπορούν και σήμερα να τα δει κι ένας πιτσιρικάς και να μη ξινίσει βλέποντας pixels στην οθόνη)
* τα γενναία remakes των epic παλαιών ευχαρίστως θα τα δεχτώ στη κατηγορία αυτή*
-Τι ζητάω? (στα μελλοντικά που θα βγουν δηλ. και θα είναι στο στυλ τους)
Story:
Ας κάνει αυτό που θέλει ο δημιουργός τους, καθόλου μα καθόλου δε με ενοχλεί να είναι από εντελώς πρωτότυπο η αν έχει κάτι που να θυμίζει από παλιούς τίτλους (reference) δε με πειράζει. Νέο game, ε τι στο καλό νέα ιστορία στον ορίζοντα. Δεν νομίζω ότι μόνο ότι ο κ.Sokal μπορεί... σαφέστατα τα πράγματα εδώ είναι καθοριστικά για το πόσο θα έχει επιτυχία ο τίτλος. Ας δούμε κάποιους συγγραφείς (ή και άλλοι με ιδέες) να κάνουν μερικές συνεργασίες στο μέλλον. Οι developers μπορεί να μη τα καταφέρνουν σε όλα...
Interface-control-inventory-riddles-puzzles:
Να είναι πάνω απ' όλα λειτουργικό-απλό-εύχρηστο. Δεν νοείται στην εποχή μας να ακούμε διάφορα ωραία όπως "μου έσπασε τα νεύρα το τάδε/ το save-load σύστημα & management δε γινόταν σωστά / δε φαινόταν καλά κάτι εμφανές που έπρεπε να διαβάσω (πχ. γραμματοσειρά σε γράμμα, άστα να πάνε). Παιχνίδι είναι όχι εφιάλτης! Βάλτε γρίφους να μας δυσκολεύουν (κι ας είναι ότι να'ναι κι αυτοί μερικές φορές το αποδεχόμαστε-έστω με πίκρα!). Επίσης το προαιρετικό "in-game hint system" μου φαίνεται μονόδρομος για το μέλλον (με όποια υλοποίηση manual pdf, inventory help, σπόντες που πετάει ο χαρακτήρας- ας είναι κι έτσι)
Γραφικά:
Βλέπω ότι μερικοί λένε "πολύ απαίτηση έχουμε". Σόρυ παιδιά, -ναι μεν δίκιο έχουμε να το λέμε αυτό-, αλλά σε όλους αρέσουν τα όμορφα φτιαγμένα και προσεχτικά λεπτομερή γραφικά. Γνωρίζουμε ότι θέλει τρομερή δουλειά, οκ... το αποδεχόμαστε κ αυτό και ας είμαστε 60-80% ευχαριστημένοι! Αυτό που όμως είναι απαράδεκτο στη σημερινή εποχή των δεινοσαύρων, είναι: βρε developers αν μπορείτε, λέμε αν... έτσι? βάλτε κανα NPC παραπάνω, ένα ρημάδι εφε, καμία βροχή, ομίχλη, κανα άσχετο random στον ορίζοντα, κάτι τέλος πάντων να μη είναι τόσο "ξερό" το τοπίο. Άντε κ κανα interaction με το περιβάλλον.. Δεν 'εχω δει τα παρα πολλά adventure games, αλλά να μη περιμένουμε ότι, παιδιά: "θα βγει το μπλακ μιρορ 2, καντ' υπομονή ορε λεβέντες. θα ιδούμε λευτεριά"
Έπίσης & το pathfinding / κ λίγο πιο ελευθερία που μπορεί να πάει ο χαρακτήρας, (ας πατήσει κ λίγο στο χορτάρι δε θα πάθει τίποτα)
[Για εμφάνιση συσκευσίας/τιμή/τρόπος διάθεσης στην αγορά δε θα πω τίποτα, είναι τα γνωστά]
Λοιπόν πάνω κάτω αυτά... Ας κάνω post το λιγοστό αυτό κείμενο...
[i:3vscgu69]"Vast Universe...Cosmic Sea...This emptiness is normal,
the richness of our own neighbourhood is the exception..."[/i:3vscgu69]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Για το hint system θα πω ότι μου τη δίνει απερίφραστα με όποια μορφή κι αν υπάρχει κι εκεί σίγουρα διαφωνούμε.
Επίσης, άσχετο, κατ' εσέ που οριοθετείς την ηλικία των πιτσιρικάδων (ναι, ναι, έχω ένα κόλλημα με το θέμα αυτό ... )
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
- Offline
- Homo Adventurous
Mε τα περισσότερα θα συμφωνήσω κι εγώ μαζί σου. Νομίζω, άλλωστε πως ειδικά σε ό,τι αφορά γραφικά, ελευθερία κίνησης κι αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον, αλλά και συσκευασίας είμαστε όλοι σύμφωνοι, χωρίς παρεκκλίσεις.
Crocark,
Γιατί σου τη δίνει το hint system; Και μάλιστα σε οποιαδήποτε μορφή του; Προσωπικά, το θεωρώ must σε όλα τα adventures (ειδικά εάν δεν περιλαμβάνουν επιλογή επιπέδου δυσκολίας) και μου προκαλεί μεγάλη εντύπωση το γεγονός πως υπάρχει κόσμος που τα απεχθάνεται τόσο πολύ. Για πες...
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- woody
- Offline
- Moderator
- Posts: 184
Επισης να πω για μενα το κυριοτερο ολων των στοιχειων ενος καλου adventure ειναι η ιστορια, αν νιωσω οτι υποτιμαται η νοημοσυνη μου απο την ιστορια το παιχνιδι με εχει ξενερωσει ηδη. Στις υπολοιπες αδυναμιες ειμαι πιο διαλλακτικος. Το κακο ειναι οτι καλη και ρεαλιστικη ιστορια σπανιως υπαρχει...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.