Remakes παλιών παιχνιδιών
- Dream Specialist
- Offline
- Admin
- Posts: 1785
Όσον αφορά τώρα τα περί βελτίωσης και όχι διαμόρφωσης που είπε η Fallen, συγγνώμη αλλά διαφωνώ.
Ας σκεφτούμε ότι όταν φτιάχτηκαν τα συγκεκριμένα παιχνίδια από τους συγκεκριμένους δημιουργούς αυτοί προσάρμοσαν τα παιχνίδια στις δεδομένες συνθήκες, στα pixel δηλαδή κ.ο.κ. (Θυμάμαι στο maniac mansion, μέσα στο σαλόνι έχει ένα πίνακα του κινήματος του πουαντιγισμού, το οποίο είναι ένα κίνημα που αντί για γραμμές χρησιμοποιούσε τελίτσες. Σʼ ένα 'ιλουσταρισμένο' Maniac Mansion κρίμα να χαθεί αυτό το ʽσχόλιοʼ…)
Επίσης δεν υπήρχαν κοντινά σε πρόσωπα αλλά ούτε και εκφράσεις προσώπου, οπότε κάποια πράγματα αποδίδονταν μέσα από τους διαλόγους κτλ. Ή επίσης, επειδή δεν υπήρχε speech οι ήρωες είχαν και την ανάλογη κινησιολογία. (Θυμάμαι τον Stan από το ΜΙ)
Σε μια ενδεχόμενη βελτίωση, τα γραφικά ή το speech θα πλεονάζουν του αρχικού σχεδιασμού και επομένως θα χαθεί μέρος της γοητείας τους.
Άρα μια τέτοιου είδους αλλαγή δεν είναι βελτίωση είναι διαμόρφωση.
Τώρα αν αυτή η διαμόρφωση woody, αρέσει σε κάποιους είναι αποδεχτό, δεν θα είναι όμως για τους ίδιους λόγους που άρεσε σε κάποιους παλιότερα.
(Αυτό ηθελα οπωσδήποτε να το σχολιάσω και για αυτό το κάνω quote, με μια μικρή επιφύλαξη, μήπως δεν κατάλαβα ποιο εννοείς ως μη αναστρέψιμο γεγονός. ) Το παιχνίδι είναι το ίδιο για σένα και για μένα. Αν δεν το απολαύσεις δεν έχει να κάνει με το παιχνίδι, έχει να κάνει με το πώς βλέπεις εσύ το παιχνίδι. Οπότε είναι θέμα στάσης και όχι μη αναστρέψιμο γεγονός. Επίσης η απόλαυση σίγουρα δεν είναι 'μη αναστρέψιμο γεγονός' καθώς το τι σου προκαλεί απόλαυση είναι κάτι που συνεχώς διαμορφώνεται.Fallen_Angel wrote: να πω το εξής μόνο: γίνεται να το παίξω, δε γίνεται (για εμένα και χι άλλους, όχι για όλους προφανώς) να το απολαύσω. Οπότε όχι, δεν είναι θέμα στάσης κι επιλογής. Είναι ένα μη-αναστρέψιμο γεγονός.
.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- woody
- Offline
- Moderator
- Posts: 184
Ας πουμε το Deja Vu το ξερεις? Ειναι ιδιας εποχης με το M. Mansion. Ειναι επισης απο τα αγαπημενα μου, και αυτο θα ηθελα να το δω σε μια καινουρια εκδοχη.
Η το Grim Fandago..Δεν νομιζω να σκεφτοταν κανεις να το αλλαξει.. Ti να του προσθεσει η νεα τεχνολογια αφου ηδη εχει βρει την δικη του αισθητικη. Αλλα τα παιχνιδια που προσπαθουσαν να αποδοσουν ρεαλισμο με τα τοτε γραφικα νομιζω θα ειχε ενδιαφερον να τα ξαναδουμε.
Βεβαια δεν νομιζω να αρχισει να γινεται τωρα αυτο αφου δεν εχει γινει ακομα οποτε μην φοβαστε οτι θα σας χαλασουν τα παιχνιδια!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Dream Specialist
- Offline
- Admin
- Posts: 1785
woody wrote: Βεβαια δεν νομιζω να αρχισει να γινεται τωρα αυτο αφου δεν εχει γινει ακομα οποτε μην φοβαστε οτι θα σας χαλασουν τα παιχνιδια!
Άουτςς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
- Topic Author
- Offline
- Homo Adventurous
dream_specialist wrote: [...](Αυτό ηθελα οπωσδήποτε να το σχολιάσω και για αυτό το κάνω quote, με μια μικρή επιφύλαξη, μήπως δεν κατάλαβα ποιο εννοείς ως μη αναστρέψιμο γεγονός. ) Το παιχνίδι είναι το ίδιο για σένα και για μένα. Αν δεν το απολαύσεις δεν έχει να κάνει με το παιχνίδι, έχει να κάνει με το πώς βλέπεις εσύ το παιχνίδι. Οπότε είναι θέμα στάσης και όχι μη αναστρέψιμο γεγονός. Επίσης η απόλαυση σίγουρα δεν είναι 'μη αναστρέψιμο γεγονός' καθώς το τι σου προκαλεί απόλαυση είναι κάτι που συνεχώς διαμορφώνεται.
Το "μη-αναστρέψιμο" ήταν πράγματι κάπως υπερβολικό ως σχόλιο τώρα που το διαβάζω πιο ήρεμη και χαλαρή. Χθες λίγο από τη συζήτηση εδώ μέσα λίγο που παράλληλα μερικοί-μερικοί (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε, αλλά να πω ότι θεωρεί το Lupin "μετρίας δυσκολίας" ) με είπαν "gfx junky που χαλάω την πιάτσα" επειδή λέω πως τα γραφικά και γενικότερα η οπτικοακουστική παρουσίαση ενός παιχνιδιού παίζουν σημαντικό ρόλο (αλλά ΟΧΙ το σημαντικότερο) φάνηκα τελικά κάπως υπερβολική. Πράγματι αυτά που μας ικανοποιούν διαμορφώνονται συνεχώς. Το μη-αναστρέψιμο ήταν ένας παντελώς λάθος χαρακτηρισμός που χρησιμοποίησα. Από 'κεί και πέρα (κι αφαιρώντας αυτό το επίθετο), στα υπόλοιπα επιμένω.
Και θα σου δώσω ως επεξήγηση το παράδειγμα που έδωσα χθες ως αντίλογο στο ότι είμαι gfx junky:
Συμφωνούμε πως το gaming δε θα έπρεπε να χαίρει διαφορετικής (υπό την έννοια της ξεχωριστής, χαϊδεμένης) αντιμετώπισης από τις υπόλοιπες μορφές διασκέδασης που εμπεριέχουν story-telling, όπως ο κινηματογράφος κι η λογοτεχνία? Ελπίζω πως ναι και συνεχίζω θεωρώντας αυτό ως δεδομένο. Όπως ακριβώς δε θα δω μία ασπρόμαυρη ταινία βωβού κινηματογράφου ή δε θα διαβάσω ένα βιβλίο γραμμένο σε αρχαϊζουσα επειδή πολύ απλά ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζονται οι ιστορίες τους δε με ελκύει (όσο κορυφαίες κι αν είναι οι ιστορίες αυτές καθ' εαυτές), ακριβώς το ίδιο λέω και για παιχνίδια. Τα τεχνολογικά ξεπερασμένα adventures (και δεν αναφέρομαι σε διαφοροποιήσεις τελευταίας τεχνολογίας-λίγων χρόνων παλαιότερα, αναφέρομαι σε παιχνίδια π.χ. εποχής TCB) πολύ απλά δε με ελκύουν ως... πακέτο (να το πω?) για να ασχοληθώ μαζί τους. Όπως δε με ελκύει επίσης μια ασπρόμαυρη βωβή ταινία, όπως δε με ελκύει κι ένα βιβλίο γραμμένο σε γλώσσα "Παπανούτσου" (για να το θέσω χονδροειδώς). Δεν είναι θέμα στάσης και επιλογής αυτό. Είναι γεγονός. Δε με ελκύουν κι αντιθέτως με κουράζουν. Και είμαι σίγουρη πως δεν είμαι η μόνη. Ίσα-ίσα που μάλλον ισχύει το αντίθετο, ότι δηλαδή στους περισσότερους (όχι σε όλους, στους περισσότερους!!) δεν αρέσουν ΠΛΕΟΝ αυτά.
Και θα μου πεις "πρόβλημά σου/σας, μην τα παίξεις/παίξετε". Και θα έχεις εν μέρει δίκιο. Αλλά μόνο εν μέρει. Επειδή αν υπάρχει τρόπος να τα παίξω (π.χ. μέσα από ένα remake), αλλά δεν τα παίζω επειδή "οι παλιοί" λένε πως θα τους χαλούσε η ανάμνηση του original παιχνιδιού (που οι ίδιοι διαλαλούν πως είναι κορυφαίο) κι αποτρέπουν έτσι τους developers από ανάλογο εγχείρημα, τότε συγγνώμη αλλά δεν είναι πλέον πρόβλημά μου μόνο και η δική "τους" στάση με επηρεάζει αρνητικά τελικά. Όπου "με" = νεώτεροι gamers που δε θέλουν να παίξουν τόσο παλιά παιχνίδια ως έχουν, αλλά θα τα έπαιζαν ΠΟΛΥ ευχαρίστως σε μία remake βελτιωμένη οπτικοακουστικά εκδοχή τους και "τους" = οι παλιότεροι που παίζουν μέχρι και σήμερα εκείνα τα παιχνίδια αδιαφορώντας πλήρως για το τεχνολογικό κομμάτι.
Εν ολίγοις, ξαναερχόμαστε στα ίδια που λέγαμε και στην αρχή. ΓΙΑΤΙ να μη γίνουν τα remakes για όσους θα ήθελαν να τα δουν?! Οι "παλιοί" ας μην ασχοληθούν μαζί τους. Οι "νέοι" ας έχουν την ευκαιρία να δουν τόσο κορυφαία όπως λέτε παιχνίδια, κι ας χάσουν τελικά και 2-3 στοιχεία του original. Και από τα βιβλία χάνεις κάτι από τη μετάφραση ή ακόμη κι από τη μεταφορά κλασσικών στη νέα αγγλική ή ελληνική, αλλά προτιμάς να το χάσεις προκειμένου να αναγνωσθεί το έργο από τις νέες γενιές, παρά το αντίθετο. Στο gaming γιατί να έχουμε άλλα μέτρα και σταθμά δηλαδή? Δεν το καταλαβαίνω αυτό...
Τώρα, ως προς αυτά που αναφέρεις συγκεκριμένα πως φοβάσαι ότι θα χαθούν, δεν μπορώ να έχω αντίλογο. Πράγματι ίσως/πιθανά να χαθούν ορισμένα τέτοια στοιχεία που είχαν την ευκαιρία αν εκτιμήσουν όσοι έπαιξαν το original. Αλλά είναι αλήθεια τόσο σημαντικά αυτά τα στοιχεία που να μπορεί κάποιος να μου πει: "καλύτερα να μη γίνει καθόλου ένα remake παρά να χαθεί αυτή η λεπτομέρεια"?!
Όσον αφορά στο ποια παιχνίδια "θα έπρεπε" να γίνουν απόπειρες να δημιουργηθούν remakes, νομίζω πως ο/η Woody με κάλυψε πλήρως. Τουλάχιστον σε όσα ήθελαν με τα τότε μέσα να παρουσιάσουν ένα ρεαλιστικό πλαίσιο (π.χ. το The Colonel's Bequest που βλέπω τώρα) πιστεύω πως θα μπορούσε να βελτιωθεί το οπτικοακουστικό τους κομμάτι χωρίς να χαθεί κάτι επί της ουσίας. Τουλάχιστον αν γινόταν μία σοβαρή κι αξιόλογη προσπάθεια κι όχι μία "αρπαχτή" όπως λέει κι ο Elessar.
Sorry για το μακροσκελές του post (πάλι), αλλά "πνίγομαι" επειδή μου φαίνεται αδιανόητο οι ίδιοι οι adventurάδες να είναι εναντίον μιας τέτοιας κίνησης. Να ρωτούσα FPSάδες και να μου έλεγαν "Απαπα, με τίποτα, σιγά μη θέλουμε να βγουν remakes των παλιών adventures" να το καταλάβω. Αλλά adventurάδες?! :shock: :shock:
ΥΓ: Το ότι δεν έχει συμβεί ακόμη, δε σημαίνει πως δε θα συμβεί ούτε στο μέλλον. Προφανώς, προσωπικά ελπίζω να γίνει κάποια στιγμή σύντομα μία σοβαρή απόπειρα...
Edit: Η λέξη "υπερβολική" γράφεται χρόοονια τώρα με ένα λάμδα. Φτου μου, να μη με ματιάσω...
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- manos426f
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 621
Αλλα αν αλλαζε και το gameplay, τοτε θα μιλουσαμε για εντελως αλλο παιχνιδι.
Πολυ καλο παραδειγμα ηταν οντως αυτο που αναφερθηκε πιο πριν. Resident Evil 1 remake.
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. Βελτιωσαν τα γραφικα παντου, διορθωσαν τα προβληματα του παιχνιδιου αλλα οι χωροι, το κειμενο κ το σεναριο, η ατμοσφαιρα και κυριως το gameplay, παρεμειναν τα ιδια.
αντιθετως, σκεφτειτε πχ το Longest Journey 1 να γινεται remake και να γινεται σαν το dreamfall. Θα ηταν εντελως αλλο παιχνιδι, σε ατμοσφαιρα, gameplay και νοοτροπια.
Kοινως, ΝΑΙ στο οπτικο ρετουσαρισμα. ΟΧΙ στην ριζικη αλλαγη του συνολου.
www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- panagios
- Offline
- Banned
- Posts: 339
Dream_specialist wrote: Βασικά αυτή η άποψη της ''αναδημιουργίας'' μου φαίνεται αρκετά περίεργη.
Εφόσον λες ότι δεν σου αρέσει κάτι, ζητάς να διαμορφωθεί ώστε να σου αρέσει;;
Δεν ξέρω εμένα δεν μου φαίνεται λογικό. Είναι σαν να μη μου αρέσει ένα είδος γραφικών π.χ το καρτουνιστικο, και να ζητάω να βγαίνει και μια έκδοση σε άλλου ύφους γραφικών για να μου αρέσει.
Δεν μου αρέσει κάτι για τον χ, ψ λόγο είναι δεκτό αλλά πρέπει να δεχθώ και ό,τι αυτή η επιλογή μου συνεπάγεται.
Γιατί πλέον δεν είναι θέμα ότι δεν γίνεται να παίξω ένα ''απαρχαιωμένο αριστούργημα" λόγω τεχνικών λόγων αλλά είναι θέμα προσωπικής στάση και επιλογής.
Αν δεν υπήρχε κανένα τρόπος να παίζονται ακόμα και σήμερα, πιθανώς να ήμουν σύμφωνη στην ''αναδημιουργία'' τους.
Και δεν είναι μόνο η ιστορία και το gameplay που κερδίζουν την καρδιά των adventurers, αλλά είναι το σύνολο του παιχνιδιού. Αν δούμε την ίδια ιστορία σε δυο διαφορετικά παιχνίδια, το αποτέλεσμα φυσικά δεν θα είναι το ίδιο.
Καθε ανθρωπος αυτο που του αρεσει θελει. Τι εννοεις ακριβώς; Οτι θα πρεπει να σκεφτομαστε το "μεγαλυτερο καλο";
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- panagios
- Offline
- Banned
- Posts: 339
woody wrote: Ρε παιδια σαν τους γερους που ειναι κολλημενοι στο παρελθον κανετε και που μας λενε κουνοντας το δαχτυλο "Τοοοοοτε ηταν ωραιες εποχεεεες. Σηηημερα παει χαααλασε η κοινωνια". !!
Αν ειναι δυνατον, όπως και το αλλο θεμα με την ημεριδα για το σεναριο που πολλοι ηταν εναντιον της. Τι λογικη ειναι αυτη να ειμαστε αρνητικοι σε κινησεις που μπορει να φερουν κατι καλο. Επειδη μπορει και να αποτυχουν, εμεις εκ των προτερων θα τις κατακεραυνωνουμε?
Δεν γνωριζω σε τι μπορει να κανει καλο να ειμαστε κλειστοι στο καινουριο και να ταμπουρωνομαστε πισω μια παρελθοντολαγνεια οτι ολα παλια ηταν καλυτερα και μοναδικα!
Δεν λεω, πολλες φορες ηταν, και αγαπω και εγω παιχνιδια παλια που εχω συνδεσει με εποχες της ζωης μου κτλ αλλα δεν υπαρχει λογος να εξιδανικευουμε το παρελθον με εναν τετοιο τροπο και να "ιεροποιουμε" παιχνιδια . Και εγω παιζω παιχνιδια απο παλια (ξεκινησα με εναν commodore 64). Αλλα που το κακο σε εναν ακομη πειραματισμο? Ενταξει αν γινει για τα λεφτα μονο μαλλον θα αποτυχει, αλλα μπορει να γινει και με εμπνευση. Και ΔΕΝ αλλαζει το πρωτο παιχνιδι. Αυτο θα υπαρχει εκει. Απλα ξαναδημιουργειται για να ακουμπησει και ενα αλλο κομματι του κοινου.
Συμφωνω οτι στο παρελθον (στο σινεμα) πολλα remakes οντως ειναι κατωτερα του πρωτου. Αλλα θα ημουν υποπτος με καποιον σινεφιλ που θα ελεγε σε μια κουβεντα μας "ΕΓΩ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΝ REMAKE!!!" Γιατι ανθρωπε μου? ασε να κανουν οι ανθρωποι που δημιουργουν οτι θελουν και το κοινο θα κρινει τι ειναι καλο και τι οχι. Το παιχνιδι που αγαπησες εσυ δεν θα χαθει.
Και βεβαια το παραδειγμα με το σινεμα δεν ειναι το απολυτως ευστοχο γιατι το σινεμα εδω και χρονια εχει κατακτησει τα τεχνικα του μεσα, ενω στα παιιχνιδια δεν ισχυει αυτο. Οταν βγηκε το gabriel knight η το phantasmagoria, η τεχνολογια ακομα εψαχνε βα βρει τροπους να απεικονισει καλυτερα το ενα η το αλλο πραγμα που υπαρχει στην φυση .
Τωρα το αν καποιος εχει αγαπησει pixels εγω μπορω να το καταλαβω και να το αισθανθω. Αυτος ομως μπορει να καταλαβει οτι και εγω θα ηθελα να παιξω το indiana jones and the fate of atlantis (που δεν το εχω παιξει) σημερα και να μην "βγαινω" απο την ατμοσφαιρα του παιχνιδιου λογω του γιγαντιαιου pixel?
Εν πασει περιπτωσει εγω χαιρομαι που καποια 15χρονα που δεν ειχαν ιδεα τι ειναι το Βroken Sword (παρολο που το συγκεκριμενο δεν το θεωρω καν γερασμενο στα γραφικα) και μπορει να μην το επαιζαν ποτε αν δεν το εβλεπαν στην βιτρινα σε νεα εκδοση για το DS τους τωρα θα το παρουν να το παιξουν, και θα ειναι το παιχνιδι που αγαπω γνωστο και σε μια πιο νεα γενια. Ευχομαι να ειναι καλο.
ζουμε σε μια κοινωνια που ο καθενας μπορει να κανει ο,τι θελει. Μπορεις να κανεις και εσυ τα ριμεικ αν θες και μπορεις. Σε ενοχλει αν καποιος λεει οτι δεν θελει να τα δει; σε ενοχλει (ακομα και αν ειναι λαθος) η αντιθετη αποψη;
αν οχι, λεγε την αποψη σου και δωσε και στους αλλους τον χωρο για την δικη τους χωρις χαρακτηρισμους
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- woody
- Offline
- Moderator
- Posts: 184
Δεν με ενοχλει να λες οτι θελεις και να πιστευεις οτι θελεις. Απλα κανουμε συζητηση και ανταλλαγη αποψεων και υποστηριζω την αποψη μου με επιχειρηματα θελω να πιστευω.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- odnorf
- Offline
- Templar Hunter
lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- manos426f
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 621
Ίσα ίσα που όταν κάποιος έρθει αντιμέτωπος με ένα παλιο adventure και καταφέρει να ξεπεράσει το αρχικό σοκ "WHAT THE FUCK???" του pixelιάσματος ή όποιου άλλου τεχνικού "προβλήματος" με τα σημερινά δεδομένα, έχει την ευκαιρεία να κατανοήσει από πρώτο χέρι πώς ένα video game μπορεί να σε τραβήξει μέσα στον κόσμο του και να σε ταξιδέψει χωρίς τη βοήθεια οπτικοακουστικών μέσων που αναπαριστούν σε μεγάλη πιστότητα τον πραγματικό κόσμο. Εκεί μόνο μπορεί ο νεός παίκτης να αποκόψει απ'το μυαλό του την ιδέα του "τα ράσα κάνουν τον παπά" και να δει τι είναι πραγματικά αυτό που κάνει ένα παιχνίδι σπουδαίο, τι θα πει ουσία, ποιότητα.
Και γι' αυτό λοιπόν σύγχρονα παιχνίδια υψηλών standards, όπως τα Syberia ή το Still Life στα οποίο χάζευα τα τοπία, παραμένουν απλά "(πολύ) καλά παιχνίδια" στο μυαλό μου και τίποτα παραπάνω (αν και είμαι ένοχος του να μην έχω αρκετή εμπειρία με τους νέους τίτλους κι ίσως να μην έπρεπε να το λέω αυτό). Τα καλά γραφικά είναι απλά το κερασάκι στην τούρτα και τίποτα μα τίποτα παραπάνω. Είναι αστεία στο μυαλό μου η σκέψη και μόνο της σύγκρισης ενός still life με ένα tex murphy (όποιος έχει παίξει, ξέρει πολύ καλά για τι χειρισμό και γραφικά μιλάμε...). Δεν πιστεύω ότι δεν μπορεί να υπάρξει ένα σύχρονο adventure μεγαλοπρεπέστατο και με ουσία, δεν αντιδρώ σε κάθε τι καινούριο μόνο και μόνο επειδή δε φέρει τη στάμπα του κλασσικού απ' το παρελθόν. Είναι γεγονός ωστόσο ότι το βάρος πλέον πέφτει στον τεχνικό τομέα συντριπτικά πιο πολύ απ' ότι θα έπρεπε και απ'τους δημιουργούς και απ' το κοινό κι έτσι τομείς ουσίας πέφτουν σε δεύτερη μοίρα ή ακόμη και χάνονται.
Και πριν ξεφύγω τελείως, αυτό που θέλω να πω είναι: αφού η ουσία υπάρχει ήδη, γιατί να πρέπει να την ντύσεις με ωραίες κορδελίτσες για να την εκτιμήσεις? Γιατί να μπεις καν σε τέτοιο κόπο?
www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- manos426f
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 621
VicTIm wrote: Και πριν ξεφύγω τελείως, αυτό που θέλω να πω είναι: αφού η ουσία υπάρχει ήδη, γιατί να πρέπει να την ντύσεις με ωραίες κορδελίτσες για να την εκτιμήσεις? Γιατί να μπεις καν σε τέτοιο κόπο?
Πολυ απλο, γιατι αυτο πουλαει.
Εχω φιλους που στο παρελθον λιωναv με Riven και Grim Fandango και σημερα, οταν με ρωταν για κανα καινουργιο παιχνιδι, θελουν απαραιτητως να εχει πολυ καλα γραφικα. Το ιδιο βλεπω και στις γενια των 14-15 (little brother at home), που παιζουν παιχνιδια και ουτε κοιτανε το σεναριο. αντιθετα, οπου εχει ομιλιες και βιντεο, τα περνανε στα γρηγορα!
Αλλαξαν οι εποχες δυστυχως.
Δειτε τι χαμος γινεται. Σφαζονται για το αν το Gears of War 2 ή το Killzone 2 εχει τα καλυτερα ultra hyper ντουπερ γραφικα! και συζητανε για αναλυσεις, φωτοσκιασεις, frames, aliasing και τονους αλλα αχρηστα πραγματα.
και φυσικα, ουτε κουβεντα για το παιχνιδι. αυτο απλα ειναι "γαματο" και οι συζητησεις απλα πανε τριγυρω απο τεχνικα και αχρηστα ζητηματα.
Δυστυχως, το να βλεπεις ενα realistic blood splatter μετα απο 436 νεκρους σε μια μαχη, ειναι πολυ πιο σημαντικο στις πωλησεις απο το να εχει δυνατο σεναριο, προτωτυπια και ηθος.
και προς θεου, αγαπαω και το Gears of War 2 και το Killzone 2 δειχνει πως θα ειναι πολυ καλο.
Αλλα δεν κρυβομαι πισω απο το φανταχτερο περιτιλιγμα πετοντας χειροβομβιδες κροτου, λαμψης και ψευδων εντυπωσεων, πως παιζω το καλυτερο παιχνιδι που δημιουργησε ο ιδιος ο Θεος!
Αυτο ξερουμε πως δεν εχει γινει ακομα (κ αν γινοτανε, θα ητανε adventure )
www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- aiRness
- Offline
- Platinum Member
Remakes όπως είπα έχουν ξαναγίνει και με *χαρά* τα έπαιξα. Πράγμα που μερικοί δεν καταλάβανε γιατί μάλλον δεν διάβασαν καλά τα posts μου, μάλλον είδαν μόνο το ενδεικτικό avatar και "απάντησαν". Anyway, ενδειτικά αναφέρω τα: Monkey Island 1 (graphics), Beneath a Steel Sky (speech), Dott (speech), Sam & Max (speech), Another World aka Out of This World (graphics), Gabriel Knight 1 (speech), Myst (graphics) και πάει λέγοντας. Όπως είπα και σε προηγούμενο post και κανείς δεν απάντησε, δεν γίνεται κάθε 10 χρόνια να κάνουνε λίφτινγκ για να παίξουν και τα εγγόνια μας. Η γνώμη μου είναι πως πρέπει να διατηρείτε η αύρα. Εσύ ζητάς διαφορετικό game στην ουσία, γιατί αγαπητό ρηχό gfx junky αν η εικόνα αλλάξει άρδην κατ' εμέ υπάρχει πρόβλημα. Πιστεύω ότι τα πράγματα είναι πιο απλά πάντως. Θεωρείς ότι δεν μπορείς/δεν έχεις παίξει το καλύτερο era (και είναι αλήθεια). Αυτό έχει να κάνει καλώς ή κακώς και με το πως έζησε ο καθένας μας την κάθε κατάσταση. Όσο και ρομαντικό να ακούγεται (και είναι) δεν παύει να είναι αλήθεια. Επαναλαμβάνω πως δεν έχω πει όχι στα remakes...
Ας συνεχίσουμε χειροπιαστά. Συνεχίζω με τίτλους πάλι και αναφέρω: LSL 1 (graphics & audio), αρκετοί τίτλοι από Sierra μεριά (gia X Quests) μιλάω, που είχαν ριζικότερες αλλαγές (graphics & audio πάλι). Εδώ τώρα έχουν γίνει θεωρώ και σύμφωνα με τα λεγόμενα σου, οι αλλαγές που εσύ ζητάς/αποζητάς. Θεωρείς (πολύ θεωρία) οτι πρέπει να ΞΑΝΑματαγίνουν; No problem by me. Ακόμα πόσες φορές μετά από εσένα όμως...;
Γιατί δεν γίνοντε αρκετά remakes *επίσης* απάντησα εν μέρη, δεν ξέρω αν φαίνεται στον browser σας.
ΥΓ. Προφανώς δεν προσβληθηκε κανείς (ναι υπήρχαν χαρακτηρισμοί), αλλά επί του θέματος. Και εγώ πιστεύω πολλά πράγματα αλλά δεν αφορούν το forum/threar (υπάρχουν τα e-mails για αυτό το θέμα), επί του θέματος.
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- aiRness
- Offline
- Platinum Member
Αλλάξαν οι εποχές (κλισέ....
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- odnorf
- Offline
- Templar Hunter
aiRness wrote: Remakes όπως είπα έχουν ξαναγίνει και με *χαρά* τα έπαιξα. Πράγμα που μερικοί δεν καταλάβανε γιατί μάλλον δεν διάβασαν καλά τα posts μου, μάλλον είδαν μόνο το ενδεικτικό avatar και "απάντησαν". Anyway, ενδειτικά αναφέρω τα: Monkey Island 1 (graphics), Beneath a Steel Sky (speech), Dott (speech), Sam & Max (speech), Another World aka Out of This World (graphics), Gabriel Knight 1 (speech) και πάει λέγοντας.
Δεν έχει άμεση σχέση με την συζήτηση καθώς πρόκειται για τυπική λεπτομέρεια και μπορεί να θυμάμαι και λάθος οπότε συγχωρήστε με αλλά έχω την εντύπωση ότι όλα τα παραπάνω, με εξαίρεση το another world, ήταν διπλές εκδόσεις (π.χ. έκδοση σε δισκέτες χωρίς speech και σε cd με speech) που κυκλοφόρησαν ταυτόχρονα και όχι remakes (ports που έγιναν λίγο αργότερα με τα ίδια - ή ελάχιστα διαφοροποιημένα, πχ MI σε FMTOWNS - τεχνικά χαρακτηριστικά επίσης δεν είναι remakes.
lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- aiRness
- Offline
- Platinum Member
Monkey Island 1: 1990 floppy, EGA (λίγο αργότερα VGA), 1992 cd
Dott: Ταυτοχρόνως floppy/cd
Bass: Ταυτοχρόνως floppy/cd
Gk1: Για αυτό δεν είμαι σίγουρος να πω την αλήθεια αν και έχω διαβάσει ότι έγινε ταυτοχρόνως, κρατάω μια πισινή.
s&m: Ταυτοχρόνως ΑΛΛΑ έχει βγει σε high quality mp3 το audio από fans later on.
Myst: Πολλές versions αλλά και remakes. Ενδεικτικά: Myst Masterpiece, Real Myst (άλλαξε άρδην το gameplay), *κλασσικό παράδειγμα*, όσον αφορά την συζήτηση.
Ας βγάλουμε τα dott, sam and max και bass then. Επίσης, αναφέρω και μια δεύτερη μικρή λίστα στην επόμενη παράγραφο (του post που ανέφερα τα adventures).
Όσον αφορά το Another World έχει βγει remake: www.anotherworld.fr/anotherworld_uk/
Για τεχνικά χαρακτηριστικά μιλάμε. Δεν είναι το θέμα αν είναι speech ή EGA > VGA. Ας μην καταπιαστούμε με ορολογίες τώρα, αλλά να κατανοήσουμε καλύτερα την άποψη του καθενός.
Later.
ΥΓ. Άσχετο... Όποιος έχει την version του Full Throttle (limited) με την bandana μπορώ να πέσω αρκετά χαμηλά για να την αποκτήσω. (Την limited έχω και εγώ, χωρίς την bandana.)
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.