Remakes παλιών παιχνιδιών
- Visitor
-
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- manos426f
-
- Offline
- Futuristic Fedora
-
- Posts: 621
patrikspacek.blogspot.com/2008/1 ... emake.html
Αυτό λες μήπως φίλε Dualnames ;
www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- aiRness
- Offline
- Platinum Member
-
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
-
- Offline
- Team
-
- Posts: 2986
manos426f wrote: Δείτε κι αυτό,σας ενδιαφέρει και κολλάει 100% στη συζήτηση...
patrikspacek.blogspot.com/2008/1 ... emake.html
Αυτό λες μήπως φίλε Dualnames ;
Καλά πρώτη φορά το βλέπω αυτό :shock: Που το βρήκες βρε θηρίο;
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- qrious
-
- Offline
- Yahvo
-
manos426f wrote: Δείτε κι αυτό,σας ενδιαφέρει και κολλάει 100% στη συζήτηση...
patrikspacek.blogspot.com/2008/1 ... emake.html
Αυτό λες μήπως φίλε Dualnames ;
:shock:
υποψιαζομαι πως αν αυτο γινει ευρυτερα γνωστο πανε για κλεισιμο απο την lucasarts.
Μια χαρα τα screens παντως.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- manos426f
-
- Offline
- Futuristic Fedora
-
- Posts: 621
Elessar wrote: Καλά πρώτη φορά το βλέπω αυτό :shock: Που το βρήκες βρε θηρίο;
To έχω υπ' όψην εδώ και λίγο καιρό κι είπα να το παραθέσω,μια κι είναι το θέμα της συζήτησής σας...
qrious wrote: :shock:
υποψιαζομαι πως αν αυτο γινει ευρυτερα γνωστο πανε για κλεισιμο απο την lucasarts.
Μια χαρα τα screens παντως.
Αν δεις στα σχόλια από κάτω,λέει ότι δυστυχώς μάλλον δε θα ολοκληρωθεί ποτέ...
aiRness wrote: Είναι πιθανότερο να κυκλοφορήσει κάποτε το εξής project πάντως:
speechproject.mixnmojo.com/
Χμμμ,ο καιρός θα δείξει για την τύχη κι αυτού.
Σαφώς πιθανότερο πάντως,στην παρούσα φάση...
Για ν' απαντήσω και στο θέμα σας λοιπόν,ένα remake σαν αυτό που βλέπουμε παραπάνω (και μιλάμε μάλιστα και για ένα από τα παιχνίδια-κολοσσούς) δε θα με χάλαγε για να πω την αλήθεια,το original θα είναι άλλωστε πάντα το original και ένα τέτοιο remake η καλύτερη αφορμή για να γνωρίσουν κι οι νεότεροι παίκτες τον κόσμο του MI,αλλά και,κακά τα ψέμματα,να το ξαναπαίξουμε κι εμείς για μία ακόμη φορά...
www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3704
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
-
Topic Author
- Offline
- Homo Adventurous
-
manos426f wrote: [...]To έχω υπ' όψην εδώ και λίγο καιρό κι είπα να το παραθέσω,μια κι είναι το θέμα της συζήτησής σας[...]Αν δεις στα σχόλια από κάτω,λέει ότι δυστυχώς μάλλον δε θα ολοκληρωθεί ποτέ[...]
Τι κορυφαίο project είναι αυτό?!?!
Μακάρι να κυκλοφορήσει κάποια στιγμή. Δε νομίζω να είναι τόσο τραγικά δύσκολο να βρουν άνθρωπο να τους φτιάξει τους χαρακτήρες. Όσο για τα δικαιώματα, γιατί να δημιουργηθεί πρόβλημα από τη Lucas Arts? Ας συνεργαστούν!!
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- odnorf
- Offline
- Templar Hunter
-
Εμάς μας φαίνεται λογικό (είμαστε λογικοί άνθρωποι όπως φαίνεται, σπάνιο δείγμα) αλλά η LucasArts λειτουργεί διαφορετικά. Στο παρελθόν έχει λειτουργήσει επιθετικά και έχει σταματήσει αρκετά project που σχετίζονται με τα πνευματικά τους (bwahahahahahaha) δικαιώματα.
lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
-
Topic Author
- Offline
- Homo Adventurous
-
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
-
- Offline
- Team
-
- Posts: 2986
Fallen_Angel wrote: Παρότι δε γνωρίζω ακριβώς τι είχε συμβεί ή αν ήταν άδικα επιθετική στο παρελθόν η εταιρεία προς αντίστοιχα projects, νομίζω πως αν οι άνθρωποι πάνε με ένα έτοιμο remake του MI1 και τους πουν κάτι του στυλ: "Κύριοι, θέλετε σε μεταξύ μας συνεργασία να κυκλοφορήσουμε το remake μαζί με το πρωτότυπο?" δύσκολα θα τους αρνηθεί κάποιος. Δε θα έχουν "καταχραστεί" χαρακτήρες ή άλλα πνευματικά δικαιώματα εφόσον υπό την αιγίδα της εταιρείας θα κυκλοφορήσει πάλι το παιχνίδι, αλλά οι ίδιοι θα έχουν δημοσιεύσει τη δουλειά τους. Οπότε γιατί να μη συνεργαστούν? Τη χαλάει δηλαδή τη LucasArts να αποκτήσει έσοδα από πωλήσεις ήδη έτοιμων παιχνιδιών της που απλώς θα διανείμει διατηρώντας παράλληλα και τα παλιά της δικαιώματα?! Δε βλέπω το λόγο...
Αυτά ίσως συνέβαιναν στην μαγική νεραϊδούπολη αλλά όχι στον πραγματικό κόσμο. Η Lucasarts έχει κλείσει αρκετά fanmade projects στο παρελθόν και τίποτα δεν την εμποδίζει να το κάνει και τώρα.
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- aiRness
- Offline
- Platinum Member
-
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
-
- Offline
- Team
-
- Posts: 2986
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- aiRness
- Offline
- Platinum Member
-
Later.
Whenever I smell asphault, I think of Maureen.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- manos426f
-
- Offline
- Futuristic Fedora
-
- Posts: 621
aiRness wrote: ... και το θέμα κάπου εδώ ξέφυγε.
Θα διαφωνήσω.Εντάξει,λιιιίγο εξώκυλε η συζήτηση,αλλά κι η αντιμετώπιση των fanmade projects,από πλευράς Lucasarts,εντός θέματος είναι πιστεύω.
Άλλωστε πολλά remakes είναι fanmade (σχεδόν όλα δηλαδή),οπότε κάποιος που φυσιολογικά θα μπορούσε να μπορούσε ν' αναρωτηθεί γιατί έστω κι ένα adventure της Lucasrts δεν έχει υποστεί remaking,εδώ θα βρει την απάντηση...
www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.