Remakes παλιών παιχνιδιών

  • Visitor
  • Visitor
24 Φεβ 2009 13:04 #23578 by
Να αναφέρω προσπάθεια της Sierra να ανανεώσει όλα της τα adventures, θεωρήθηκε ως λάθος τότε αλλά σημερά το βλέπουμε πολύ σωστό. Κάποτε είχα δουλέψει σε ενα project το οποίο λεγόταν Remake of MI και ήταν ολόιδιο με το κανονικό μόνο που ήταν όλα 3d.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
25 Φεβ 2009 01:13 #23605 by manos426f
Replied by manos426f on topic Remakes παλιών παιχνιδιών
Δείτε κι αυτό,σας ενδιαφέρει και κολλάει 100% στη συζήτηση...

patrikspacek.blogspot.com/2008/1 ... emake.html

Αυτό λες μήπως φίλε Dualnames ;

www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
25 Φεβ 2009 02:58 #23606 by aiRness
Replied by aiRness on topic Remakes παλιών παιχνιδιών
Είναι πιθανότερο να κυκλοφορήσει κάποτε το εξής project πάντως:

speechproject.mixnmojo.com/

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
25 Φεβ 2009 10:58 #23607 by Elessar
Replied by Elessar on topic Remakes παλιών παιχνιδιών

manos426f wrote: Δείτε κι αυτό,σας ενδιαφέρει και κολλάει 100% στη συζήτηση...

patrikspacek.blogspot.com/2008/1 ... emake.html

Αυτό λες μήπως φίλε Dualnames ;


Καλά πρώτη φορά το βλέπω αυτό :shock: Που το βρήκες βρε θηρίο;

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
25 Φεβ 2009 11:05 #23608 by qrious
Replied by qrious on topic Remakes παλιών παιχνιδιών

manos426f wrote: Δείτε κι αυτό,σας ενδιαφέρει και κολλάει 100% στη συζήτηση...

patrikspacek.blogspot.com/2008/1 ... emake.html

Αυτό λες μήπως φίλε Dualnames ;


:shock:
υποψιαζομαι πως αν αυτο γινει ευρυτερα γνωστο πανε για κλεισιμο απο την lucasarts.

Μια χαρα τα screens παντως.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
25 Φεβ 2009 11:52 #23609 by manos426f
Replied by manos426f on topic Remakes παλιών παιχνιδιών

Elessar wrote: Καλά πρώτη φορά το βλέπω αυτό :shock: Που το βρήκες βρε θηρίο;


To έχω υπ' όψην εδώ και λίγο καιρό κι είπα να το παραθέσω,μια κι είναι το θέμα της συζήτησής σας...

qrious wrote: :shock:
υποψιαζομαι πως αν αυτο γινει ευρυτερα γνωστο πανε για κλεισιμο απο την lucasarts.
Μια χαρα τα screens παντως.


Αν δεις στα σχόλια από κάτω,λέει ότι δυστυχώς μάλλον δε θα ολοκληρωθεί ποτέ...

aiRness wrote: Είναι πιθανότερο να κυκλοφορήσει κάποτε το εξής project πάντως:

speechproject.mixnmojo.com/


Χμμμ,ο καιρός θα δείξει για την τύχη κι αυτού.
Σαφώς πιθανότερο πάντως,στην παρούσα φάση...


Για ν' απαντήσω και στο θέμα σας λοιπόν,ένα remake σαν αυτό που βλέπουμε παραπάνω (και μιλάμε μάλιστα και για ένα από τα παιχνίδια-κολοσσούς) δε θα με χάλαγε για να πω την αλήθεια,το original θα είναι άλλωστε πάντα το original και ένα τέτοιο remake η καλύτερη αφορμή για να γνωρίσουν κι οι νεότεροι παίκτες τον κόσμο του MI,αλλά και,κακά τα ψέμματα,να το ξαναπαίξουμε κι εμείς για μία ακόμη φορά... :wink:

www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
25 Φεβ 2009 14:12 #23611 by Mortal
Replied by Mortal on topic Remakes παλιών παιχνιδιών
Πάντως θα πρότεινα να μην βλέπετε το remakes σαν το ίδιο παιχνίδι, το βέβαιο είναι πως δεν θα είναι το ίδιο, συνεπώς θα πρέπει να το κρίνετε σαν αυτοτελές προϊόν. Προσωπικά μιας και ψάχνω μόνο καινούργιες ιδέες πλέον στα πάντα, δεν θα καθόμουν να ξαναπαίξω ένα remake. Σίγουρα υπάρχουν και ψυχαγωγικά προϊόντα που να μπορείς να τα δείς και να τα ευχαριστηθείς πολλές φορές, αλλά συνήθως απειροελάχιστον ποσοστό το επιτυγχάνει αυτό.

Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Fallen Angel
  • Fallen Angel's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Homo Adventurous
  • Homo Adventurous
More
26 Φεβ 2009 01:08 #23623 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Remakes παλιών παιχνιδιών

manos426f wrote: [...]To έχω υπ' όψην εδώ και λίγο καιρό κι είπα να το παραθέσω,μια κι είναι το θέμα της συζήτησής σας[...]Αν δεις στα σχόλια από κάτω,λέει ότι δυστυχώς μάλλον δε θα ολοκληρωθεί ποτέ[...]


Τι κορυφαίο project είναι αυτό?!?! :) :)
Μακάρι να κυκλοφορήσει κάποια στιγμή. Δε νομίζω να είναι τόσο τραγικά δύσκολο να βρουν άνθρωπο να τους φτιάξει τους χαρακτήρες. Όσο για τα δικαιώματα, γιατί να δημιουργηθεί πρόβλημα από τη Lucas Arts? Ας συνεργαστούν!! 8)

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Φεβ 2009 01:23 #23625 by odnorf
Replied by odnorf on topic Remakes παλιών παιχνιδιών
@Fallen_Angel

Εμάς μας φαίνεται λογικό (είμαστε λογικοί άνθρωποι όπως φαίνεται, σπάνιο δείγμα) αλλά η LucasArts λειτουργεί διαφορετικά. Στο παρελθόν έχει λειτουργήσει επιθετικά και έχει σταματήσει αρκετά project που σχετίζονται με τα πνευματικά τους (bwahahahahahaha) δικαιώματα.

lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Fallen Angel
  • Fallen Angel's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Homo Adventurous
  • Homo Adventurous
More
26 Φεβ 2009 01:39 #23626 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Remakes παλιών παιχνιδιών
Παρότι δε γνωρίζω ακριβώς τι είχε συμβεί ή αν ήταν άδικα επιθετική στο παρελθόν η εταιρεία προς αντίστοιχα projects, νομίζω πως αν οι άνθρωποι πάνε με ένα έτοιμο remake του MI1 και τους πουν κάτι του στυλ: "Κύριοι, θέλετε σε μεταξύ μας συνεργασία να κυκλοφορήσουμε το remake μαζί με το πρωτότυπο?" δύσκολα θα τους αρνηθεί κάποιος. Δε θα έχουν "καταχραστεί" χαρακτήρες ή άλλα πνευματικά δικαιώματα εφόσον υπό την αιγίδα της εταιρείας θα κυκλοφορήσει πάλι το παιχνίδι, αλλά οι ίδιοι θα έχουν δημοσιεύσει τη δουλειά τους. Οπότε γιατί να μη συνεργαστούν? Τη χαλάει δηλαδή τη LucasArts να αποκτήσει έσοδα από πωλήσεις ήδη έτοιμων παιχνιδιών της που απλώς θα διανείμει διατηρώντας παράλληλα και τα παλιά της δικαιώματα?! Δε βλέπω το λόγο...

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Φεβ 2009 10:31 #23629 by Elessar
Replied by Elessar on topic Remakes παλιών παιχνιδιών

Fallen_Angel wrote: Παρότι δε γνωρίζω ακριβώς τι είχε συμβεί ή αν ήταν άδικα επιθετική στο παρελθόν η εταιρεία προς αντίστοιχα projects, νομίζω πως αν οι άνθρωποι πάνε με ένα έτοιμο remake του MI1 και τους πουν κάτι του στυλ: "Κύριοι, θέλετε σε μεταξύ μας συνεργασία να κυκλοφορήσουμε το remake μαζί με το πρωτότυπο?" δύσκολα θα τους αρνηθεί κάποιος. Δε θα έχουν "καταχραστεί" χαρακτήρες ή άλλα πνευματικά δικαιώματα εφόσον υπό την αιγίδα της εταιρείας θα κυκλοφορήσει πάλι το παιχνίδι, αλλά οι ίδιοι θα έχουν δημοσιεύσει τη δουλειά τους. Οπότε γιατί να μη συνεργαστούν? Τη χαλάει δηλαδή τη LucasArts να αποκτήσει έσοδα από πωλήσεις ήδη έτοιμων παιχνιδιών της που απλώς θα διανείμει διατηρώντας παράλληλα και τα παλιά της δικαιώματα?! Δε βλέπω το λόγο...


Αυτά ίσως συνέβαιναν στην μαγική νεραϊδούπολη αλλά όχι στον πραγματικό κόσμο. Η Lucasarts έχει κλείσει αρκετά fanmade projects στο παρελθόν και τίποτα δεν την εμποδίζει να το κάνει και τώρα.

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Φεβ 2009 14:56 #23634 by aiRness
Replied by aiRness on topic Remakes παλιών παιχνιδιών
... και το θέμα κάπου εδώ ξέφυγε.

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Φεβ 2009 14:58 #23635 by Elessar
Replied by Elessar on topic Remakes παλιών παιχνιδιών
όπως και σε πολλά άλλα threads βέβαια...;)

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Φεβ 2009 15:04 #23636 by aiRness
Replied by aiRness on topic Remakes παλιών παιχνιδιών
Ε ας το σταματήσουμε τότε, np. Αν βάζεις στο ίδιο καζάνι threads που έχουν ενδιαφέρον και όχι υπαρξιακούς προβληματισμούς ok. Στην τελική για μένα είχε ενδιαφέρον, μπορείτε να το συνεχίσετε. Δεν βοηθάει όμως η απάντηση αυτή και δεν έχω διάθεση να "μονολογώ" (aka, να απαντάω σε posts, να παραθέτω την άποψή μου και να μην τρέχει κάστανο).

Later.

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
27 Φεβ 2009 21:51 #23673 by manos426f
Replied by manos426f on topic Remakes παλιών παιχνιδιών

aiRness wrote: ... και το θέμα κάπου εδώ ξέφυγε.


Θα διαφωνήσω.Εντάξει,λιιιίγο εξώκυλε η συζήτηση,αλλά κι η αντιμετώπιση των fanmade projects,από πλευράς Lucasarts,εντός θέματος είναι πιστεύω.

Άλλωστε πολλά remakes είναι fanmade (σχεδόν όλα δηλαδή),οπότε κάποιος που φυσιολογικά θα μπορούσε να μπορούσε ν' αναρωτηθεί γιατί έστω κι ένα adventure της Lucasrts δεν έχει υποστεί remaking,εδώ θα βρει την απάντηση... :wink:

www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum