Jane Jensen says: Follow the Pinkerton Road
- Castledoque
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Μα ακριβώς επειδή η Jensen είναι κυρίως γνωστή στο μικρότερο κοινό των adventure game παικτών, ενώ οι υπόλοιποι game players μάλλον δεν την ξέρουν, θα έπρεπε να έχει την υποστήριξη τουλάχιστον αυτής της μικρής μερίδας (τούλαχιστον όσων μελών της δεν είναι ενάντιοι στη λογική του kickstarter) και όχι να δέχεται όλων των ειδών τα αρνητικά σχόλια επειδή τα video της δεν είναι αστεία ή επειδή το καινούργιο της παιχνίδι δε θα είναι Gabriel Knight ή επειδή είναι παχουλή.maladroid wrote: Πρόσεξε όμως: εδώ μιλάμε για Kickstarter και για να πετύχεις εκεί καλό είναι να έχεις στήριξη από όσο γίνεται περισσότερους, όχι μόνο adventurers και μάλιστα μιας κάποιας ηλικίας. Τον Schafer τον γνωρίζει πολύ περισσότερος κόσμος, ανάμεσά τους και αρκετοί που παίζουν άλλα είδη παιχνιδιών. Δοκίμασε να ρωτήσεις 10 τυχαίους gamers που δε πολυπαίζουν adventures ποια είναι η Jane Jenses...
Λυπάμαι αλλά το επιχειρήμα ότι ο Schafer χρειάζεται υποστήριξη επειδή έχει δική του εταιρία, ενώ η Jensen δεν τη χρεάζεται γιατί δεν έχει, δεν το καταλαβαίνω καθόλου. Δηλαδή μια υπάρχουσα εταιρία χρειάζεται υποστήριξη για να βγάλει ένα adventure game που ίσως δεν πουλήσει, ενώ μία καταξιωμένη game designer που προσπαθεί να ιδρύσει από το μηδέν μια εταιρία παραγωγής adventure games στην οποία θα ρίξει και το προσωπικό της κεφάλαιο δε χρειάζεται; Να βοηθήσουμε τον Schafer να μην κλείσει η εταιρία του ή να μη χρειαστεί να απολύσει υπαλλήλους, αλλά να μη βοηθήσουμε την Jensen να ανοίξει τη δική της και να δώσει δουλειά σε κόσμο; Άσε που το project της Jensen είναι σαφώς πιο μακροπρόθεσμο, δηλαδή μετά από το Double Fine Adventure ο Schafer μπορεί και να μην ξαναβγάλει ποτέ adventure game, ενώ η Jensen αν πετύχει στην προσπάθεια της θα έχει ιδρύσει μια εταιρία παραγωγής adventure στο πρότυπο της παλιάς SIERRA, που κάθε χρόνο θα βγάζει ένα ή περισσότερα adventure.maladroid wrote: Μη ξεχνάς άλλωστε ότι ο Schafer διευθύνει και την εταιρεία, δεν είναι απλά ένας designer με μίσθωση έργου. Αυτό σημαίνει ότι έχει (έστω μερικώς) ευθύνη και για τους άλλους εκεί μέσα, άρα η έννοια του να βρει χρηματοδότηση/publisher και να μην αναγκαστεί να τους διώξει είναι πολύ επιτακτικότερη από της Jane.
Άρα ποιος χρειάζεται περισσότερο υποστήριξη; Τόσα χρόνια ο Schafer κουτσά στραβά καταφέρνει να εκδίδει τακτικά τα παιχνίδια του, ενώ η Jensen ίδρωσε για να κυκλοφορήσει το Gray Matter (αφού πέρασε από 40 κύματα).maladroid wrote: Επίσης, όπως νομίζω ξαναείπα, ο Schafer είναι και πιο επίκαιρος, δραστηριοποιείται εντονότερα στο χώρο τη τελευταία δεκαετία απ' ότι η Jane...
Όλα αυτά δεν τα λέω για να υποτιμήσω το project του Schafer, στο οποίο και κάτω κάτω είμαι backer. Απλώς θλίβομαι για την αρνητική διάθεση που βλέπω απέναντι στη Jensen από την κοινότητα των παικτών adventure games που θα έπρεπε να την υποστηρίζουν. Αν σε κάποιον δεν αρέσουν τα παιχνίδια της ή δεν τον ενδιαφέρει το στυλ τους ή δε συμφωνεί με τη λογική αυτού του τρόπου χρηματοδότησης δικαίωμά του. Δε μου αρέσει όμως να βλέπω δικαιολογίες του τύπου: Θα χρηματοδοτούσα το παιχνίδι, αλλά η Jensen έκανε αυτό ή εκείνο ή το άλλο στραβά και γι'αυτό δε συμμετέχω. Πες βρε παιδί μου ότι δε σε έπεισε το συγκεκριμένο project, αλλά μη βγάζουμε και σκάρτη μια τόσο καταξιωμένη designer που έχει δώσει τόσο σημαντικά παιχνίδια.
EDIT: Το καλό είναι ότι τις τελευταίες μέρες τα σχόλια στα ξένα (adventure κυρίως) forum είναι σαφώς πιο θετικά και μετρημένα.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- shodan
- Offline
- Schattenjäger
Για τσακώνεστε ρα; Εμείς θα λύσουμε το θέμα για το ποιος την έχει μεγαλύτερη; Τη φήμη εννοώ!
Και οι δυο έχουν αποδείξει τόσο στο παρελθόν, μακρινό ή και πιο πρόσφατο, ότι τα καταφέρνουν καλά και έχουν αποκτήσει φανατικούς οπαδούς
Αν είναι να πάρετε μερίδιο από τα χρήματα ή τη δόξα να μου το πείτε και εμένα μιας και οι εποχές είναι δύσκολες.
Όσο αφορά το kickstarter προσωπικά ούτε κρυο ούτε ζέστη. Απλά βρήκαν όλοι την ευκαιρία να δημιουργήσουν/αναβιώσουν/συνεχίσουν κάποιο project/παιχνίδι χωρίς την ανάγκη χρηματοδότησης από κάποιο publisher και χωρίς ίσως deadlines. Αυτό μόνο θετικά μπορώ να το εκλάβω μιας και πιστεύω ότι θα έχουν όλο το χρόνο να ρίξουν τρελή δουλειά και χρήματα (βλ. περίπτωση Τιμ) στην ανάπτυξη του παιχνιδιού. Μπορεί βέβαια να βγει και πατάτα στο τέλος οπότε 50-50
Τέλος, με την JJ θα ασχολούμαστε και αν είναι παχούλη λες και ο Τιμ είναι μοντέλο; Αλληλεγγύη στους παχουλούς ή έστω σε αυτούς που τρώνε όλο το φαγητό τους και ας κάνουν αυτό που ξέρουν καλύτερα. Εμείς μόνο κερδισμένοι θα βγούμε στο τέλος.
Btw, γιατί δεν ανέφερε κανείς την κόρη της η οποία είναι φίνο γκομενάκι;
@croc, εσύ φεύγεις για ταχύρυθμα... ακούς εκεί να αγνοεί την Kate.
"Lo-lo-look at you, Hacker.
A pa-pa-pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you ru-run through my corridors-s.
H-h-how can you challenge a perfect, immortal machine?"
FB Profile[/url:2nnqt01r] | Twitter Profile[/url:2nnqt01r] | Blog-o-sphere[/url:2nnqt01r]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Πάντως όντως πολύ ωραία η κόρη (αν και γι' αυτή ρίξανε φαρμάκι σε κάποια σχόλια ότι και καλά την έβαλαν σαν κράχτη στα pitch videos για να τραβήξει κόσμο) και αρκετά ταλαντούχα. Είναι η τραγουδίστρια των Scarlet Furies (ακούμε τη φωνή της στο Gray Matter) και θα δώσει τη φωνή της στην Erica Reed, την πρωταγωνίστρια στο Cognition.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- shodan
- Offline
- Schattenjäger
Μέχρι στιγμής έχει συγκεντρώσει 186,000 και απομένουν 30 ημέρες ακόμη. Δεν κακό
"Lo-lo-look at you, Hacker.
A pa-pa-pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you ru-run through my corridors-s.
H-h-how can you challenge a perfect, immortal machine?"
FB Profile[/url:2nnqt01r] | Twitter Profile[/url:2nnqt01r] | Blog-o-sphere[/url:2nnqt01r]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- GameLinguist
- Offline
- Adventurous Titan
shodan wrote: Νταξ μωρέ τώρα, έστω κόρη του άντρα της. Είναι όμως μπάνικο
Μέχρι στιγμής έχει συγκεντρώσει 186,000 και απομένουν 30 ημέρες ακόμη. Δεν κακό
Με τόσα χρήματα μόνο Intro και outro θα ετοιμάσουν... Για το υπόλοιπο μια μαύρη σελίδα όπου θα παίζει το μήνυμα Start kicking your imagination....
"Όσο βαθιά και να θάψεις την αλήθεια,
αυτή έχει τον τρόπο να βγει στην επιφάνεια και να ανασάνει"
-- παροιμία των φάλαν // Το Σκήπτρο του Φοίνικα
GameLinguist: Because Language is a Game
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Για κοίτα ρε κάτι κουβαρνταλίκια. Από το φτωχό adv_adv εκστρατείες για σωτηρία θέσεων εργασίας χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά. Πείτε μου σας παρακαλώ οι εκφραστές των απόψεων αυτών ... Ο Ωρίωνας από εκεί που βρίσκεστε φαίνεται πράγματι τόσο συμμετρικός όσο κι από τον πλανήτη Γη (έτσι τον αποκαλούμε εμείς εδώ οι κάτοικοί του - εσείς δεν ξέρω πως τον έχετε στα βιβλία σας ... αλλά αφού μιλάμε την ίδια γλώσσα, δε φοβάμαι ...)Castledoque wrote: Να βοηθήσουμε τον Schafer να μην κλείσει η εταιρία του ή να μη χρειαστεί να απολύσει υπαλλήλους, αλλά να μη βοηθήσουμε την Jensen να ανοίξει τη δική της και να δώσει δουλειά σε κόσμο;
Θα προσθέσω ότι άμα είναι να ξεπουληθούν σπίτια, νεφροί και δε συμμαζεύεται, μπορώ να σας βρω αρκετούς άλλους σοβαρότερους σκοπούς να επενδύσετε. Άμα λάχει τα κάνουμε και Kickstarter ...shodan wrote: Αν είναι να πάρετε μερίδιο από τα χρήματα ή τη δόξα να μου το πείτε και εμένα μιας και οι εποχές είναι δύσκολες.
Σάφερ. Ειλικρινά δεν έχω δει τη σελίδα παρά μια φορά πολύ επιφανειακά. Θεωρώ ότι υπάρχουν απείρως σοβαρότερα θέματα για να περνώ το χρόνο μου, γνώμη μου. Αλλά θυμίστε μου όσοι το κατέχετε για να σιγουρευτώ. Πεντακόσιες χιλιάδες δε ζητούσε στην αρχή; Και μάζεψε τελικά 9 φορές παραπάνω; Πιστεύετε ότι μπορεί να φτιάξει 9 φορές καλύτερο παιχνίδι από αυτό που είχε στο μυαλό του;
Πολύ δύσκολη κατ' εμέ η θέση του. Τέτοια που δεν έχει βρεθεί κανείς στο χώρο ποτέ. Έθεσε τον πήχυ εκεί. Κι οι οπαδοί τον ανέβασαν τόσες φορές επάνω. Εγώ στη θέση του θα είχα μόνιμη ταχυκαρδία και θα υπέφερα από κρίσεις πανικού.
Οπαδοί. Υπάρχει περίπτωση έστω και μια στο τρισεκατομμύριο να είναι όλοι ικανοποιημένοι από το παιχνίδι του; Κι ας μη βάλουμε εμένα μέσα που είμαι μίζερος. Ας πάρουμε υπόψη μόνο τους επενδυτές. Υπάρχει περίπτωση να μην πέσει κράξιμο; Αν το κράξιμο είναι κι αυτό 9x δεν το βλέπω να ξαναβγάζει παιχνίδι. Απ' την άλλη δε χρειάζεται κιόλας. Πληρωμένη τέχνη - πεθαμένη τέχνη / προπληρωμένη τέχνη - ανύπαρκτη τέχνη.
Προβλέπω δε ότι αυτοί που θα γκρινιάζουν περισσότερο μετά είναι αυτοί που πλήρωσαν το βασικό. Αυτοί που πλήρωσαν περισσότερα θα προστατεύουν το κύρος της επένδυσης.
Αλήθεια ... Review για το παιχνίδι όταν με το καλό βγει, ποιος θα κάνει;;; Θεωρώ ότι πλέον θα πρέπει να γράφεται σε όλα τα reviews δίπλα στο βαθμό και το ποσό που προπλήρωσε ο συγγραφέας. Να ξέρουμε πόσο αντικειμενικός είναι ...
Παπαπαπαπαπα γκρίνια πρωί - πρωί ... Ούτε εγώ δε με αντέχω ...
Ας επισημάνουμε μερικά ωραία τώρα.
shodan wrote: γιατί δεν ανέφερε κανείς την κόρη της η οποία είναι φίνο γκομενάκι;
shodan wrote: Νταξ μωρέ τώρα, έστω κόρη του άντρα της. Είναι όμως μπάνικο
Χρόνια πολλά Shodan και σε όλους τους υπόλοιπους. Ξεχάσαμε. Η Giovanna φταίει.
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
Εγώ θα είχα κλάσει μέντες...crocark wrote: Πολύ δύσκολη κατ' εμέ η θέση του. Τέτοια που δεν έχει βρεθεί κανείς στο χώρο ποτέ. Έθεσε τον πήχυ εκεί. Κι οι οπαδοί τον ανέβασαν τόσες φορές επάνω. Εγώ στη θέση του θα είχα μόνιμη ταχυκαρδία και θα υπέφερα από κρίσεις πανικού.
Όχι, είναι μαθηματικώς αδύνατο. Η πιθανότητα είναι σίγουρα πολύ μεγαλύτερη και αν θέλετε σας το αποδεικνύω...crocark wrote: Υπάρχει περίπτωση έστω και μια στο τρισεκατομμύριο να είναι όλοι ικανοποιημένοι από το παιχνίδι του;
Εδώ δεν έχουμε πρόβλημα, θα το γράψει ο Μάνος που "αγαπάει" και αυτός όλη αυτήν την ιστορία.crocark wrote: Αλήθεια ... Review για το παιχνίδι όταν με το καλό βγει, ποιος θα κάνει;;; Θεωρώ ότι πλέον θα πρέπει να γράφεται σε όλα τα reviews δίπλα στο βαθμό και το ποσό που προπλήρωσε ο συγγραφέας. Να ξέρουμε πόσο αντικειμενικός είναι ...
Τι είπες ρε μεγάλε!! Ζωγράφισες....crocark wrote: Πληρωμένη τέχνη - πεθαμένη τέχνη / προπληρωμένη τέχνη - ανύπαρκτη τέχνη.
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Στην τελική (εναλλακτική οπτική) έχω καμιά χιλιάδα μηνύματα μέχρι να φτάσω τη Giovanna (που θέλει κι αυτή τραγουδάκι από μέρα σε μέρα παρεμπιπτόντως). Ε, κάτι πρέπει να γράψω.
Ποια πιθανότητα; Πραγματικά δεν καταλαβαίνω. Εννοείς ότι είναι πάνω από 1/1.000.000.000.000 η πιθανότητα να είναι όλοι ευχαριστημένοι; Επειδή ο Τιμ είναι απίθανο να κάνει κάτι που να στενοχωρήσει κόσμο;Constantine_R wrote: crocark έγραψε:
Υπάρχει περίπτωση έστω και μια στο τρισεκατομμύριο να είναι όλοι ικανοποιημένοι από το παιχνίδι του;
Όχι, είναι μαθηματικώς αδύνατο. Η πιθανότητα είναι σίγουρα πολύ μεγαλύτερη και αν θέλετε σας το αποδεικνύω...
Εννοείται ... οποιαδήποτε απόδειξη για οποιοδήποτε πραγματάκι όσο μικρό κι αν είναι, είναι ευπρόσδεκτη.
Θυμάσαι μια φορά που με είχες βοηθήσει να καταλάβω γιατί το μοσχάρι το τρώνε μέσα στα αίματα; Για πες τώρα. Αυτό πως επικράτησε; 'Εχεις καμιά ιδέα; Λες είναι η φρούδα ελπίδα του ανθρώπου που δεν ησυχάζει να αρωματίσει ευχάριστα το H2S;Constantine_R wrote: Εγώ θα είχα κλάσει μέντες...
Χμμμμ....
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Αμάν βρε παιδί μου. Πήγα να συμπληρώσω κάτι στο post μου κι είχες προλάβει κιόλας να απαντήσεις. Δε σε προλαβαίνουμε πια.
θα ξεγλιστρίσω λίγο από το κυρίως θέμα, αλλά δεν πειράζει. Άλλωστε αυτό που θα πω δεν είναι καθόλου άσχετο.
Μιλάμε διαφωνώ κάθετα (και οριζόντια κλπ) και γενικά τέτοιου είδους αφορισμοί δε μου αρέσουν. Καταρχήν τα video games δεν είναι πάντα τέχνη κι όταν είναι δεν είναι μόνο τέχνη, αλλά και εμπορικό είδος-hobby-παιχνίδι-είδος πολυτελείας. Επίσης η τέχνη πάντα ήταν και πάντα θα είναι πληρωμένη. Ακόμα και καλλιτέχνες που πέθαναν στην ψάθα προσπαθούσαν να ζήσουν από τα έργα τους. Και για να μιλήσουμε για πραγματικούς καλλιτέχνες και όχι αμφισβητήσιμους ημι-καλλιτέχνες τύπου game designers, οι ζωγράφοι της Αναγέννησης (Μιχαήλ Άγγελος, Ντα Βίντσι) αρκετά συχνά προπληρώνονταν για τα έργα τους και μάλιστα κάποιους τους κυνηγούσαν επειδή δεν τα τέλειωναν, οι μεγάλοι συγγραφείς του 19ου αιώνα (Ντίκενς, Ντοστογιέφσκι) πληρώνονταν από τις εφημερίδες στις οποίες δημοσιεύονταν σε συνέχειες τα μυθιστορήματά τους, κορυφαίοι συνθέτες όπως ο Bach και ο Mozart έγραφαν και έργα κατά παραγγελία κοκ.crocark wrote: Πληρωμένη τέχνη - πεθαμένη τέχνη / προπληρωμένη τέχνη - ανύπαρκτη τέχνη.
Άσε που με βάση τη λογική σου ο κινηματογράφος δεν είναι τέχνη. Και δεν αναφέρομαι στα blockbusters του Hollywood, αλλά σε κλασικές και καταξιωμένες ταινίες και σε ανεξάρτητες δημιουργίες. Τίποτα από αυτά δε γίνεται ούτε γινόταν τζάμπα και αν λάβεις υπόψη ότι σκηνοθέτες, σεναριογράφοι, ηθοποιοί κλπ πληρώνονται και πληρώνονταν πριν ακόμα κυκλοφορήσει η ταινία, σχεδόν καμιά ταινία δεν μπορεί να θεωρηθεί τέχνη εκτός από κάποια διαμάντια καταραμένων δημιουργών, που έγιναν με προσωπικές θυσίες και που σίγουρα δεν είναι οι μοναδικές περιπτώσεις καλλιτεχικά άρτιων κινηματογραφικών ταινιών. (Άσε που και εκεί συχνά υπήρχαν ιδιωτικοί υποστηρικτές και backers.)
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Ό,τι και οι ταινίες, ειδικά αν αναφέρεσαι στο Hollywood σε σχέση με τα παιχνίδια που κυκλοφορούν σήμερα και μιλάω πάντα για adventures.Castledoque wrote: Καταρχήν τα video games δεν είναι πάντα τέχνη κι όταν είναι δεν είναι μόνο τέχνη, αλλά και εμπορικό είδος-hobby-παιχνίδι-είδος πολυτελείας.
Οι αφορισμοί έχουν γίνει αγαπημένο χόμπι τελευταία. Εσύ καλά κάνεις και δε σου αρέσουν φυσικά. Για το συγκεκριμένο αφορισμό πάντως, να σου πω την αλήθεια, δεν είμαι και πολύ σίγουρος. Το επεξεργάζομαι ακόμη και θα το κάνω μάλλον και για χρόνια αφού θα έχει κυκλοφορήσει η "αιτία του κακού" ή "το αυγό της έχιδνας", εφόσον βέβαια βγαίνει που και που κανένα παιχνίδι που να κρατάει ζωντανό το πάθος... Τι λέγαμε; Α ... Εγώ το είπα περισσότερο εμφατικά αυτό. Θεωρώ ότι εστιάζεις σε λάθος σημείο. Γιατί δεν κοιτάς προς:"άμα βγάλω από πριν τα φράγκα που μ' ενδιέφερε να βγάλω, μην τον είδατε τον Παναγή μετά"; Δε λέω ότι οι kickstarterάδες σκέφτονται έτσι, αλλά μπορεί και να σκέφτοναται. Π.χ., πέρα από το ότι έχουμε να κάνουμε με μια "κάκιστη τροπή γενικά", ειδικά αυτό το 9x, εμένα εδώ μου έχει κάτσει. Εδώ ... Δηλαδή τι σκέφτεται κανείς όταν προπληρώνει τα $ υπ' αριθμόν 4.499.991 - 4.500.000; ΘΑ ΣΚΑΣΩ ΑΝ ΔΕ ΜΑΘΩ και δεν κάνω πλάκα. Τι; Ότι έβαλε κι αυτός ένα λιθαράκι για να δημιουργηθεί το μεγαλύτερο αριστούργημα όλων των εποχών; Ότι είναι χορηγός; Τι;Castledoque wrote: crocark έγραψε:
Πληρωμένη τέχνη - πεθαμένη τέχνη / προπληρωμένη τέχνη - ανύπαρκτη τέχνη.
Μιλάμε διαφωνώ κάθετα (και οριζόντια κλπ) και γενικά τέτοιου είδους αφορισμοί δε μου αρέσουν.
Πάμε γενικά, λίγο πιο εκτός, όπως λες. Οι σχέσεις μου με την τέχνη είναι πολύ καλές, το ίδιο και με την ιστορία της. Ειδικά δε με την ιστορία της μουσικής, είναι άριστες, αν και οι γνώσεις χάνονται με τον καιρό. Ξέρω πολύ καλά πως λειτουργούσε η τέχνη λοιπόν, αν κι έχω μερικές ενστάσεις για κάποια από τα ονόματα. Τώρα ... Άλλο ο 19ος αιώνας και η μουσική του και άλλο το gaming το 2012. Γι' αυτό θα σκάσω παραπάνω. Φοβάμαι καμιά απάντηση του στυλ: "την είδα Λαυρέντιος Μέδικος" ........... Έχω κι άλλους φόβους, αλλά επειδή το πήγες εκεί, αναφέρομαι σ' αυτόν
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Απλώς έτυχε να θίξεις ένα θέμα που με ενδιαφέρει και δεν μπορούσα να μην πω την άποψή μου.crocark wrote: Θεωρώ ότι εστιάζεις σε λάθος σημείο.
Για τους συγκεκριμένους δεν πιστεύω ότι σκέφτονται έτσι. Άλλωστε είναι τόσο γνωστοί που δεν τους παίρνει να κάνουν κάτι τέτοιο. Να τσεπώσει ο Schafer τα δολλάρια και να εξαφανιστεί στην Αργεντινή ή στο Ρίο το βλέπω λίγο δύσκολο. Πάντως θα δείξει πολύ σύντομα (σε κανά χρόνο θα ξέρουμε.)crocark wrote: Γιατί δεν κοιτάς προς:"άμα βγάλω από πριν τα φράγκα που μ' ενδιέφερε να βγάλω, μην τον είδατε τον Παναγή μετά"; Δε λέω ότι οι kickstarterάδες σκέφτονται έτσι, αλλά μπορεί και να σκέφτοναται.
Ότι έβαλε ένα λιθαράκι για να γίνει ένα παιχνίδι που θέλει να παίξει και για να καταλάβουν οι μεγαλο-publishers ότι και οι μικρές αγορές έχουν αγοραστική αξία (δεν είναι ανάγκη όλα τα παιχνίδια να είναι FPS ούτε να κοστίζει δισεκατομμύρια η παραγωγή τους). Ή ότι απλώς κάνει προπαραγγελία ένα παιχνίδι που θέλει να παίξει.crocark wrote: Δηλαδή τι σκέφτεται κανείς όταν προπληρώνει τα $ υπ' αριθμόν 4.499.991 - 4.500.000; ΘΑ ΣΚΑΣΩ ΑΝ ΔΕ ΜΑΘΩ και δεν κάνω πλάκα. Τι; Ότι έβαλε κι αυτός ένα λιθαράκι για να δημιουργηθεί το μεγαλύτερο αριστούργημα όλων των εποχών;
Γιατί άλλο το ένα κι άλλο το άλλο; Δε ζούνε από το έργο τους οι σύγχρονοι καλλιτέχνες;crocark wrote: Άλλο ο 19ος αιώνας και η μουσική του και άλλο το gaming το 2012.
Ναι, αλλά διευκρίνισα ότι δεν αναφέρομαι στα blockbusters.crocark wrote: Ό,τι και οι ταινίες, ειδικά αν αναφέρεσαι στο Hollywood...
Γιατί; Τι έχουν τα ονόματα που διάλεξα; Επεδίωξα να αναφέρω ονόματα ευρέως αποδεκτά ως προς την αξία τους.crocark wrote: ...αν κι έχω μερικές ενστάσεις για κάποια από τα ονόματα.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Ebon Page
- Offline
- Elite Member
- Posts: 45
Ίσως οι μόνοι που θα "έπρεπε" να καταφύγουν σε ένα τέτοιο μέσο θα έπρεπε να ήταν πραγματικά άγνωστοι δημιουργοί. Και πάλι κραταω κάποιες επιφυλάξεις. Αλλά όταν βλέπεις μεγάλα ονόματα να καταφευγουν σε αυτόν τον πλάγιο τρόπο, δεν ξέρω με πιάνει μια απαισιοδοξία. Γιατί αν δεν μπορεί, δεν έχει τα μέσα η Jensen να βγάλει ένα adventure που στο κάτω κάτω έχει βγάλει μερικά από τα καλύτερα στην ιστορία του gaming και πριν κανα δυο χρόνια μας έδωσε το Gray Matter, εγώ δεν πείθομαι για την κινηση της αυτή. Τι να πουν δηλαδή οι νέοι δημιουργοί.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- WickedMan
- Offline
- Tentacled Overlord
- Posts: 1098
maladroid wrote: Πρόσεξε όμως: εδώ μιλάμε για Kickstarter και για να πετύχεις εκεί καλό είναι να έχεις στήριξη από όσο γίνεται περισσότερους, όχι μόνο adventurers και μάλιστα μιας κάποιας ηλικίας. Τον Schafer τον γνωρίζει πολύ περισσότερος κόσμος, ανάμεσά τους και αρκετοί που παίζουν άλλα είδη παιχνιδιών. Δοκίμασε να ρωτήσεις 10 τυχαίους gamers που δε πολυπαίζουν adventures ποια είναι η Jane Jenses κι άμα 1-2 δε τη μπερδέψουν με τη Jena Jameson να μου τρυπήσεις τη μύτη :Ρ. Το ίδιο φοβάμαι ότι συμβαίνει και με τη σειρά Tex Murphy, γι'αυτό ετοιμάζομαι να ανταλλάξω το σπίτι με πιθάρι, γιατί δεν αισιοδοξώ ότι τον γνωρίζει αρκετός κόσμος από τους σημερινούς gamers και εμείς οι λίγοι θα χρειαστεί να φανούμε γενναιόδωροι. Μ' αυτή την έννοια είπα ότι ο Schafer είναι πιο μεγάλο όνομα, όχι φυσικά όσον αφορά την αξία αλλά την υπεραξία, τρόπον τινά, δηλαδή την αναγνωρισιμότητα που έχει σαν φυσιογνωμία στο gaming στερέωμα. Επίσης, όπως νομίζω ξαναείπα, ο Schafer είναι και πιο επίκαιρος, δραστηριοποιείται εντονότερα στο χώρο τη τελευταία δεκαετία απ' ότι η Jane κι έτσι η φάτσα και τ' όνομά του είναι πιθανότερο να έχουν βρεθεί στο δρόμο του υποψήφιου backer.
Αν καταλαβαίνω σωστά τι λες, συνεχίζω να διαφωνώ. Είμαι νεότερος από τους περισσότερους εδώ μέσα (no pun intended ) και συνεχίζω να βρίσκω το όνομα της Jensen πιο αναγνωρίσιμο. Αλλά γενικά αυτό είναι εκτίμηση. Εσύ εκτιμάς ότι ο Schafer (έστω και στους "μη αποκλειστικά adventurerers") είναι πιο "όνομα". Εγώ εκτιμώ διαφορετικά...
Επίσης, δε νομίζω ότι ο Schafer είναι πιο επίκαιρος. Θα ήταν, εάν μιλούσαμε πριν από την κυκλοφορία του Gray Matter. Όμως το τελευταίο κυκλοφόρησε σχετικά πρόσφατα και νομίζω ότι δημιούργησε σαφώς περισσότερο θόρυβο απ ότι π.χ. το Stacking (άσχετα αν και γω δεν είμαι μεγάλος φαν του GM).
Αλλά anyway, το βασικό μας θέμα δεν είναι να δούμε ποιος την έχει μεγαλύτερη (που λέει και ο Shodan), αλλά οι διαφορές στα δύο projects που θα δικαιολογούσαν κάποιον να τηρεί διαφορετική στάση απέναντί τους. Αυτό που λέω εγώ είναι ότι κατά τη γνώμη μου το στοιχείο "αναγνωρισιμότητα/φανέλα" δεν είναι διαφορά (περισσότερο ομοιότητα).
@crocark
βαριέμαι να κάνω quote, αλλά συμφωνώ απόλυτα με τους προβληματισμούς σου για τη δύσκολη θέση του Schafer. Η φράση που μου ήρθε εμένα στο μυαλό είναι "ούτε ψύλλος στον κόρφο του" Βασικά έχω την αίσθηση ότι μονά-ζυγά βγαίνει χαμένος. Και πάλι, όμως, αυτό πηγαίνει τη συζήτηση προς τη γενικότερη έννοια "kickstarter". Ας μην το πάμε κατά κει πάλι...
Πάρε χαφάκι, χαφάκι Ισπανό / Γάλλο πάρε για κόφτη / φουνταριστό Αργεντινό / γκολκίπερ πάντα Γερμανόοοοο / και καπετάν τον Τότι...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Λυπάμαι που το λέω αλλά το ότι είναι πάρα μα πάρα πολύ δύσκολο να βγάλει adventure στην Αμερική είναι σίγουρο. Δηλαδή το Gray Matter βγήκε εύκολα; Έκανε πόσα χρόνια να κυκλοφορήσει, άλλαξε κι εγώ δεν ξέρω πόσους publishers, τελικά κυκλοφόρησε από εταιρία μη Αμερικανική νομίζω και κάποια στιγμή υπήρξε και περίπτωση να μη βγει καθόλου. Δηλαδή τι άλλο έπρεπε να γίνει για να φανεί ότι, όχι, δεν έχει η Jensen τα μέσα να βγάλει ένα adventure. Τουλάχιστον όχι εύκολα. Επίσης ένας νέος δημιουργός έχει την ευχέρεια να βγάλει ένα παιχνίδι χαμηλού κόστους, με απλά γραφικά σε μια μηχανή του τύπου AGS, που θα πωλείται σε ανάλογη χαμηλή τιμή. Ένας καταξιωμένος designer δε θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο.Ebon Page wrote: Γιατί αν δεν μπορεί, δεν έχει τα μέσα η Jensen να βγάλει ένα adventure...
Επίσης πληροφοριακά να προσθέσω ότι η Jensen έχει δηλώσει ότι θα ρίξει και δικά της λεφτά στην ίδρυση της επιχείρησής της κι ότι αν αποτύχει το kickstarter θα προσπαθήσει να βρει επενδυτές για το ποσό που υπολείπεται.
Δεν καταλαβαίνω αυτή τη λογική. Δηλαδή οι designers σχεδιάζουν τα παιχνίδια απρόσκοπτοι χωρίς παρεμβάσεις από τους εκδότες; Ή αλλιώς η προπληρωμή ενός παιχνιδιού από το κοινό παραβιάζει την καλλιτεχνική δημιουργία περισσότερο από τις παρεμβάσεις των εκδοτών; Δε βλέπετε την μετάλλαξη της Bioware από την EA; Για να μην αναφέρω πιο σχετικά παλιότερα παραδείγματα όπως την κατάρευση της SIERRA όταν πουλήθηκε.Ebon Page wrote: Εγώ προσωπικά είμαι τελείως αντίθετος με την πρακτική του Kickstarter γιατί παραβιάζει την έννοια της καλλιτεχνικής δημιουργίας. Όταν ένα έργο χρηματοδοτείται από τους ίδιους τους μελλοντικούς αποδέκτες του έχει βιαστεί από όλες τις μπάντες. Είναι άλλο πράγμα να ακούς και να αφουγκράζεσαι τις επιθυμίες του κοινού σου και άλλο να γράφεις επι πληρωμή. Και μόνο οι μεγαλες προσδοκίες που δημιουργεί ένα τέτοιο εγχείρημα περιορίζει την ελευθερια του εκάστοτε δημιουργού.
Μπα... Το Stacking γενικά δημιούργησε πολύ περισσότερο θόρυβο από το Gray Matter και πήρε και πολύ καλύτερες κριτικές. Είναι λιγότερο γνωστό στους PC κύκλους γιατί άργησε να βγει η PC έκδοση κι όταν κυκλοφόρησε είχε προλάβει να κοπάσει ο θόρυβος.WickedMan wrote: ...το τελευταίο (Gray Matter) κυκλοφόρησε σχετικά πρόσφατα και νομίζω ότι δημιούργησε σαφώς περισσότερο θόρυβο απ ότι π.χ. το Stacking
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.