Broken Sword 5: The Serpent's Curse
- giovanna
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3599
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- skywalker333
- Offline
- Elite Member
- Posts: 82
αλλά όχι να το ξαναπαίξεις, απλά κράτα τα saves σου κ πέρνα τα στο νέο save folder.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3599
Δεν κατάλαβα, δηλαδή εαν δεν έχώ κρατήσει τα save απο το προηγούμενο δεν μπορώ να αρχίσω το επόμενο απο την αρχή, ουφ μπερδεύτηκα
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- skywalker333
- Offline
- Elite Member
- Posts: 82
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
revolution.co.uk/news/need-a-sav ... episode-1/
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3599
Πάλι δεν κατάλαβα γιατί θα πρέπει να κατεβάσω saves δηλαδή εγώ τι ζητάω να παίξω ένα παιγνίδι, πρέπει να έχω προηγούμενα με το λυμένο και όχι να μπω στην διαδικασία να λύσω το καινούργιο, δεν μου αρέσουνε καθόλου αυτά
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- H.P. Lovecraft
- Offline
- Elite Member
- Posts: 13
Με λίγα λόγια, θέλω ένα save μέσα στη santa cova, ή λίγο πιο πριν.
Είδα να χάσκει το σκοτεινό σύμπαν. Εκεί όπου μαύροι πλανήτες κυλούν μόνοι, χωρίς κανείς να γνωρίζει τον τρόμο τους, χωρίς λάμψη, χωρίς σκοπό, χωρίς όνομα.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- fijidreamer
- Offline
- Spammer
Παντως ειμαι κοντα στο τελος και θα πω οτι ειναι προχειροδουλεια αλλα ομορφη και με εξυπνους γριφους, αλλα ταυτοχρονα και λιγο κουφους ειδικα με την κατσαριδα.... :shock:
obductiongame.com/ from the Creators of Myst and Riven
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Nuclear
- Offline
- Moderator
giovanna wrote: @Castle...
Πάλι δεν κατάλαβα γιατί θα πρέπει να κατεβάσω saves δηλαδή εγώ τι ζητάω να παίξω ένα παιγνίδι, πρέπει να έχω προηγούμενα με το λυμένο και όχι να μπω στην διαδικασία να λύσω το καινούργιο, δεν μου αρέσουνε καθόλου αυτά
Pou na katalabeis, dyskola noimata, asto kalytera.
To paixnidi einai ena, DEN einai deytero paixnidi. Apla bgalan to proto miso tou paixnidiou noritera san preview...
Nuclear - Adventure Advocate Ass-kicker
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Nuclear
- Offline
- Moderator
Epitelous ena adventure pou ta exei ola, kai endiaferon senario (an kai den mporo na to xaraktiriso kai sygklonistiko, sigoura den itan adiaforo, me travouse synexos na do tin synexeia), para poly kalous kai arketous grifous, arrikta demenous me tin ploki. Kai teleia isoropia dyskolias, oste na einai challenging, alla na min kolas kai meres se ena grifo gia na kylaei to story.
Meta tin apogoiteysi tou Moebius, ayto mou thymise pragmatika to styl ton adventure games pou anekathen mou aresan.
Episis se antithesi me tin proxeirodoulia tou Moebius, to BS5 to brika tromera kaloftiagmeno. Panemorfa grafika, kai ta backgrounds alla kai oi xaraktires. Kai poly kaloftiagmeno animation (an kai kouraze ligo se merika simia pou einai non-skippable).
Eixa merika mikroprovlimatakia me to fullscreen mode stin linux version tin opoia epaiksa (pigene fullscreen panta se lathos othoni), alla tipota to tragiko. To epaiksa se almost-fullscreen parathyro, me ta window decorations disabled oste na pianei oli tin othoni, alla na mporo na to metakisino stin sosti othoni.
Nuclear - Adventure Advocate Ass-kicker
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- fijidreamer
- Offline
- Spammer
1 Τα γραφικα ειναι ομορφα δεν λεω, αλλα οχι και καταπληκτικα
2. Η ιστορια αν και χιλιοειπωμενη σε βιβλια (ναι ναι) ειναι ενδιαφερουσα και ωραια δοσμενη. (δεν εχω δει το τελος βεβαια αλλα σχεδον το υποθετω).
3. Τωρα τα δυσκολα, αργη κινηση μα πολυ αργη, ουτε να τρεξεις με διπλο κλικ δεν μπορεις (ελεος πια ποσο δυσκολο ειναι αυτο) εκει που υποτιθεται χρειαζεται.
4. Αυτο που με ενοχλησε πολυ παντως ηταν η αργοπορια μεταξυ κλικ και ξεκινηματος ομιλιας καθως και η αργοπορια στην κινηση επισης.
5. Οσο για τους γριφους μεχρι τωρα? καποιοι επιεικως απαραδεκτοι (βλεπε κατσαριδα Νο 2 γριφος) καποιοι αλλοι απλα υπαρχουν για να κανουν το παιχνιδι πιο αργο (φοβερα ευκολοι και προφανεις) Κυριολεκτικα ενιωθα οτι επαιζα αυτα τα καινουργια παιχνιδια με τις στατικες εικονες που ψαχνεις, που θελουν να λεγονται και αdventures
Οσο για την πολυσυζητημενη δυσκολια τι να πρωτοπω Ρε παιδια εφτιαξα την μηχανη του χαζοντεντεκτιβ κατα λαθος σε 10 χτυπηματα (κλικ) την ωρα που προσπαθουσα να καταλαβω τι πρεπει να κανω.. :shock: :shock: :shock: Ε!!!! αυτο δεν μου εχει ξανασυμβει :shock: Νοσταλγησα οταν το καταλαβα οτι το ελυσα ετσι, γριφους επιπεδου Black Dahlia (στα χειροτερα ομως). Καλυτερα να κολαγα μηνες ή να αναγκαζομουνα να πατησω καποιον κωδικο και να ξεπερνουσα το σημειο παρα αυτο!
Και επιτελους μπορουμε να εχουμε ενα adventure πολυ δυσκολο εκει που πρεπει που να εχει επιπεδο δυσκολιας ή κωδικους και να τελειωνουμε με τις αηδιες? Οσο αναφορα τους γριφους με συνδυασμους αντικειμενων, δεν λεω καποιοι ηταν κομψοι και εξυπνη ή απλα διασκεδαστικοι, αλλα γιατι ρε παιδια πρεπει σχεδον ολα να λυνονται σε μια οθονη.
6. Η ροη και το δωσιμο της ιστοριας ομορφο οντως σε κανει να θες να δεις το τελος αυτο ειναι το δυνατο του σημειο, κατι το οποιο στο χαλαει το οτι πρεπει σε καθε σημειο να λυνεις και εναν χαζογριφο (αντικειμενου ή απλα ΑΛΛΟ ενα απλο distraction) ελεος τετοιο distraction (κοινως ξενερωμα) ειχα καιρο να ζησω. Μα να μη σε αφηνει να αφεθεις στην ιστορια?
Διαβασα πολλες φορες walkthrough σε απλους γριφους γιατι δεν μπορουσα να ασχοληθω με αηδιες (εχασα να πω εδω μερικους εξυπνους) αλλα δεν γινοταν να περιμενω, ηθελα να συνεχισει η ιστορια.
Συμπερασμα, να τι συμβαινει οταν εχεις μια πολυ καλη ιστορια και καλα δωσμενη, και απλα βαζεις μερικους γριφους? για να νομιζουν οι νεωτεροι οτι κατι εκανες, ή απλα για να σου παρει περισσοτερη ωρα το παιχνιδι μαζι με το υπερβολικα αργο μπλα μπλα και περπατημα.
Τελος καλο το flashback αλλα τι δουλεια ειχαν ολοι αυτοι ρε παιδια σε διαφορα σημεια (μιλαω για παλιους γνωστους)......
Μην ξανακουσω λοιπον οτι στα Myst οι γριφοι ειναι ασχετοι και κουλοι τουλαχιστον εκει ειχες την ελευθερια να πηγαινεις οπου θελεις χωρις να σε κουραζει η γραμμικοτητα και η ευκολια των γριφων)
Το εθαψα ε? οχι λοιπον δεν αξιζει τα λεφτα του και θα φανει γρηγορα με την πτωση της τιμης του, οποτε μη βιαστειτε να αγορασετε , αλλα να αγορασετε και να παιξετε καποτε, δεν ειναι τοσο κακο οσο λεω οτι ειναι, απλα ειμαι πολυ σκληρος.....
obductiongame.com/ from the Creators of Myst and Riven
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Από άποψη γρίφων τουλάχιστον θεωρώ το BS5 υποδειγματικό και γνησιότατο old-school adventure με την καλύτερη έννοια του όρου. Μόνο η Daedalic το ξεπερνάει σε ευρηματικότητα και όχι σε όλα της τα παιχνίδια.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- skywalker333
- Offline
- Elite Member
- Posts: 82
Castledoque wrote: Θα πω πως απλώς διαφωνώ οριζοντίως, καθέτως, διαγωνίως και σε όλες τις άλλες διαστάσεις που έχουν ανακαλυφθεί ή πρόκειται να ανακαλυφθούν ακόμα.
Από άποψη γρίφων τουλάχιστον θεωρώ το BS5 υποδειγματικό και γνησιότατο old-school adventure με την καλύτερη έννοια του όρου. Μόνο η Daedalic το ξεπερνάει σε ευρηματικότητα και όχι σε όλα της τα παιχνίδια.
θα συμφωνήσω μαζί σου για ένα απλό λόγο.
έχουμε βάλει πάνω σε ένα θρόνο ορισμένα παλιά παιχνίδια MI1, Fate of Atlantis, Broken Sword 1, Longest Journey κλπ κλπ ως υποδείγματα σχεδιασμού και ξεχνάμε πως και εκεί υπήρχαν ανα στιγμές παλαβομάρες.
τα Broken Sword, πάντα είχαν λογικούς γρίφους και πολλούς κατά την εξέλιξή τους ΑΛΛΑ πάντα είχαν και 1-2 οι οποίοι ήταν επίτηδες παράλογοι και κωμικοί. κ γενικά όλα τα μεγάλα παιχνίδια έκαναν κ κάνα αστειάκι. Longest Journey + φουσκωτό παπακι και άγιος ο θεός!!! τον θυμάμαι τον γρίφο με την ίδια νοσταλγία που έχω τον Seprent Rouge του Gabriel Knight 3! εγώ με τη κατσαρίδα γέλασα παρα πολύ.
οποτε, αν εξαιρέσεις αυτό το αστειάκι κ το άλλο του ave maria που κ εκεί γέλασα πάρα πολυ, όλοι οι υπόλοιποι μου βγήκαν αυθορμητα κ μου φάνηκαν πολύ καλά σχεδιασμένοι.
βασικά αυτό που δε κατάλαβα ειναι γιατί παραπονιούντε πολλοί με το μεγάλο cipher? επειδή ειναι δύσκολο? αυτό μονο καλό το θεωρώ, εν αντιθέση με τα cipher στο Moebius που τα έλυνε 5χρονο σε 1 λεπτό.
αν θεωρώ πως υπάρχει ένα προβλημα με το παιχνίδι, ειναι η ροή του.
το 1ο κομμάτι ειναι υπερβολικά τραβηγμένο (χρονικα και σε backtracking) και απλό (σε δυσκολία), ενώ το 2ο ειναι πολύ πιο μαζεμένο και με πολύ περισσότερους γρίφους.
αυτό έγινε γιατί μετά το 1ο episode, ο κόσμος παραπονέθηκε πως δεν υπήρχαν σοβαροί και αρκετοί γρίφοι οπότε άλλαξαν πράγματα κ δυσκόλεψαν το 2ο και φαίνεται άκομψη η αλλαγή. Νομίζω μια director's cut έκδοση που θα στρώσει λίγο το 1ο chapter θα ήταν εξαιρετική λύση για τον τίτλο.
αλλά δε θα γκρινιάξω στο 2ο κομμάτι γινεται streamlined. πάντα έτσι ηταν η σειρά κ δε θα της βρω λάθος σε αυτό. άλλα παιχνίδια ειναι πιο ανοιχτά γιατι ειναι η φύση τους έτσι κ άλλα ειναι κλειστά.
υγ: με τη dadelic διαφωνώ γιατι εκεί πολλοι περισσότεροι γρίφοι ειναι παράλογοι για τα δικά μου μέτρα. αλλά κ πάλι γελάω γιατί άπειρα παλιά adventures ήταν έτσι κ το έχω συνηθήσει!
υγ2: αυτή η καθυστέριση με το να αρχίσουν οι διάλογοι, ναι ειναι θέμα κ εμένα με κούρασε.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- fijidreamer
- Offline
- Spammer
Ναι και εμενα μου αρεσουν τα κωμικα στοιχεια, οπως το να συναντας παλιους φιλους σε ασχετα σημεια, αλλα οταν παραγινεται τοτε μου χαλαει την αισθηση οτι ειμαι μεσα στην ιστορια.
Το δυνατο σημειο σε ενα adventure ειναι η ιστορια και μετα ολα τα αλλα. Και απο αυτο εχει καλο βαθμο, να μη το χαλαγαν ομως τα διαφορα θα ηταν καλυτερο.
obductiongame.com/ from the Creators of Myst and Riven
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- skywalker333
- Offline
- Elite Member
- Posts: 82
fijidreamer wrote: Δηλαδη συμφωνειτε με την υπερχρησιμοποιηση του distraction ?
Ναι και εμενα μου αρεσουν τα κωμικα στοιχεια, οπως το να συναντας παλιους φιλους σε ασχετα σημεια, αλλα οταν παραγινεται τοτε μου χαλαει την αισθηση οτι ειμαι μεσα στην ιστορια.
Το δυνατο σημειο σε ενα adventure ειναι η ιστορια και μετα ολα τα αλλα. Και απο αυτο εχει καλο βαθμο, να μη το χαλαγαν ομως τα διαφορα θα ηταν καλυτερο.
υπερχρησιμοποίηση?
μπορείς να μου πεις ποια σημεία εννοείς?
τον κηπουρό που δεν κανεις στην ουσια καν distraction αλλά κουβέντα? ή τους goons στην εκκλησία που ειναι απλα για για fun κ δεν ειναι γρίφος.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.