A new 'Goin'Downtown' Adventure
- odnorf
- Offline
- Templar Hunter
-
17 Μαρ 2008 01:33 #19404
by odnorf
lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->
Replied by odnorf on topic A new 'Goin'Downtown' Adventure
Όσο αφορά τη μαύρη θάλασσα και το όνομά της μπορεί κάποιος να βρει ενδιαφέρουσες πληροφορίες
εδώ
.
lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
Less
More
- Posts: 3599
17 Μαρ 2008 01:40 #19405
by giovanna
Replied by giovanna on topic A new 'Goin'Downtown' Adventure
@odnorf
έγραψες παλικάρι μου!!
έγραψες παλικάρι μου!!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mill
- Offline
- Elite Member
-
Less
More
- Posts: 42
17 Μαρ 2008 17:18 #19418
by Mill
Replied by Mill on topic A new 'Goin'Downtown' Adventure
@giovanna
Καλως σας βρηκα.Πλακα εκανα...θα μπω στο κλιμα που θα παει.
@odnorf
χαχαχα
Καλως σας βρηκα.Πλακα εκανα...θα μπω στο κλιμα που θα παει.
@odnorf
χαχαχα
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
Less
More
- Posts: 3704
17 Μαρ 2008 18:25 #19420
by Mortal
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Replied by Mortal on topic A new 'Goin'Downtown' Adventure
Εντάξει με την μαύρη θάλασσα, αν και θα έπρεπε να ψάχνουμε περισσότερο προς τη βόρεια, μα από πού πάμε για το
fucking
!?
<!-- s;-) --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif" alt="
" title="Wink" /><!-- s;-) --> [όχι δεν υπονοώ πως το ... κυριολεκτικά το ζήτημα. Μολονότι καλό θα ήταν να είχαμε την δυνατότητα για ένα split του θέματος στα γενικά ζητήματα (και άσχετα εν μέρει). <!-- s;-) --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif" alt="
" title="Wink" /><!-- s;-) -->]
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
Less
More
- Posts: 3599
17 Μαρ 2008 18:41 #19427
by giovanna
Replied by giovanna on topic A new 'Goin'Downtown' Adventure
@Mortal
Δεν είναι ωραίο έτσι που εξελίσσεται ένα topic. Εαν το μετακινήσεις χάνει την πλάκα του. Ανέβασε αυτό που ξέρεις για τα forum και τα topic. Θα γελάσει κάθε πικραμένος!!
Δεν είναι ωραίο έτσι που εξελίσσεται ένα topic. Εαν το μετακινήσεις χάνει την πλάκα του. Ανέβασε αυτό που ξέρεις για τα forum και τα topic. Θα γελάσει κάθε πικραμένος!!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Mortal
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
Less
More
- Posts: 3704
17 Μαρ 2008 18:49 #19429
by Mortal
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Replied by Mortal on topic A new 'Goin'Downtown' Adventure
Χαλάρωσε κι εσύ, απλά τώρα τελευταία είδα πως προσφέρει περισσότερο οργάνωση (και ζωή σε διάφορα θέματα) η δυνατότητα που υπάρχει να γίνονται split ορισμένα thread σε καίρια σημεία (που δημιουργούν ένα καινούργιο θέμα) σε νέα ώστε να μπορεί να υπάρχει μια καινούργια συζήτηση δίχως να επηρεάζεται το αρχικό/παλαιότερο thread και δίχως την διαρκή ανάγκη για offtopic μυνήματα ή αναφορές σε γενικότερους offtopicισμούς. <!-- s;-) --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif" alt="
" title="Wink" /><!-- s;-) --> Όσο για το videάκι δες το και θα καταλάβεις πως απλά είναι εξίσου offtopic με την μαύρη θάλασσα και αρκετά αστείο θα μπορούσα να πω. <!-- s;-) --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif" alt="
" title="Wink" /><!-- s;-) -->
Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Dream Specialist
- Topic Author
- Offline
- Admin
-
Less
More
- Posts: 1785
18 Μαρ 2008 21:35 #19468
by Dream Specialist
Replied by Dream Specialist on topic A new 'Goin'Downtown' Adventure
Λοιποοοοοόν, νέες
shots
για το Goin' Downtown.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
Less
More
- Posts: 3599
18 Μαρ 2008 23:04 #19471
by giovanna
Replied by giovanna on topic A new 'Goin'Downtown' Adventure
@Mortal
Με μαλώνεις, ή όχι, δεν κατάλαβα καλά, γιατί εάν είναι έτσι θα βάλω τα κλάματα, και κλαίω άσχημα, μπου-μπου
Με μαλώνεις, ή όχι, δεν κατάλαβα καλά, γιατί εάν είναι έτσι θα βάλω τα κλάματα, και κλαίω άσχημα, μπου-μπου
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- kate
- Offline
- Spammer
-
Less
More
- Posts: 290
23 Μαρ 2008 21:11 #19512
by kate
Replied by kate on topic A new 'Goin'Downtown' Adventure
Απ' ότι έμαθα το σκέφτονται για αγγλική version αλλά μάλλον θα καθυστερήσει αρκετά.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Dream Specialist
- Topic Author
- Offline
- Admin
-
Less
More
- Posts: 1785
04 Απρ 2008 13:58 #19596
by Dream Specialist
Replied by Dream Specialist on topic A new 'Goin'Downtown' Adventure
Νέες
shots
για το Goin' Downtown.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Dream Specialist
- Topic Author
- Offline
- Admin
-
Less
More
- Posts: 1785
07 Απρ 2008 16:35 #19631
by Dream Specialist
Replied by Dream Specialist on topic A new 'Goin'Downtown' Adventure
Επιπλέον νέες
shots
.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.