A new 'Goin'Downtown' Adventure

More
17 Μαρ 2008 01:33 #19404 by odnorf
Replied by odnorf on topic A new 'Goin'Downtown' Adventure
Όσο αφορά τη μαύρη θάλασσα και το όνομά της μπορεί κάποιος να βρει ενδιαφέρουσες πληροφορίες εδώ .

lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Μαρ 2008 01:40 #19405 by giovanna
Replied by giovanna on topic A new 'Goin'Downtown' Adventure
@odnorf

έγραψες παλικάρι μου!! :lol:

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Μαρ 2008 17:18 #19418 by Mill
Replied by Mill on topic A new 'Goin'Downtown' Adventure
@giovanna

Καλως σας βρηκα.Πλακα εκανα...θα μπω στο κλιμα που θα παει. :P

@odnorf

χαχαχα

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Μαρ 2008 18:25 #19420 by Mortal
Replied by Mortal on topic A new 'Goin'Downtown' Adventure
Εντάξει με την μαύρη θάλασσα, αν και θα έπρεπε να ψάχνουμε περισσότερο προς τη βόρεια, μα από πού πάμε για το fucking !? :D <!-- s;-) --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif" alt=";-)" title="Wink" /><!-- s;-) --> [όχι δεν υπονοώ πως το ... κυριολεκτικά το ζήτημα. Μολονότι καλό θα ήταν να είχαμε την δυνατότητα για ένα split του θέματος στα γενικά ζητήματα (και άσχετα εν μέρει). <!-- s;-) --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif" alt=";-)" title="Wink" /><!-- s;-) -->]

Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Μαρ 2008 18:41 #19427 by giovanna
Replied by giovanna on topic A new 'Goin'Downtown' Adventure
@Mortal

Δεν είναι ωραίο έτσι που εξελίσσεται ένα topic. Εαν το μετακινήσεις χάνει την πλάκα του. Ανέβασε αυτό που ξέρεις για τα forum και τα topic. Θα γελάσει κάθε πικραμένος!! :rolleyes:

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Μαρ 2008 18:49 #19429 by Mortal
Replied by Mortal on topic A new 'Goin'Downtown' Adventure
Χαλάρωσε κι εσύ, απλά τώρα τελευταία είδα πως προσφέρει περισσότερο οργάνωση (και ζωή σε διάφορα θέματα) η δυνατότητα που υπάρχει να γίνονται split ορισμένα thread σε καίρια σημεία (που δημιουργούν ένα καινούργιο θέμα) σε νέα ώστε να μπορεί να υπάρχει μια καινούργια συζήτηση δίχως να επηρεάζεται το αρχικό/παλαιότερο thread και δίχως την διαρκή ανάγκη για offtopic μυνήματα ή αναφορές σε γενικότερους offtopicισμούς. <!-- s;-) --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif" alt=";-)" title="Wink" /><!-- s;-) --> Όσο για το videάκι δες το και θα καταλάβεις πως απλά είναι εξίσου offtopic με την μαύρη θάλασσα και αρκετά αστείο θα μπορούσα να πω. <!-- s;-) --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif" alt=";-)" title="Wink" /><!-- s;-) -->

Μέσα από στράτα απόμονη και απόσκια
με αγγέλους του Άδη μόνο στοιχειωμένη
που κει θεά μ' όνομα νύχτα βασιλεύει
κάτω, στα μέρη αυτά έχω φτάσει, τώρα...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Dream Specialist
  • Topic Author
  • Offline
  • Admin
  • Admin
More
18 Μαρ 2008 21:35 #19468 by Dream Specialist
Replied by Dream Specialist on topic A new 'Goin'Downtown' Adventure
Λοιποοοοοόν, νέες shots για το Goin' Downtown. :)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Μαρ 2008 23:04 #19471 by giovanna
Replied by giovanna on topic A new 'Goin'Downtown' Adventure
@Mortal

Με μαλώνεις, ή όχι, δεν κατάλαβα καλά, γιατί εάν είναι έτσι θα βάλω τα κλάματα, και κλαίω άσχημα, μπου-μπου :?

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Μαρ 2008 21:11 #19512 by kate
Replied by kate on topic A new 'Goin'Downtown' Adventure
Απ' ότι έμαθα το σκέφτονται για αγγλική version αλλά μάλλον θα καθυστερήσει αρκετά.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Dream Specialist
  • Topic Author
  • Offline
  • Admin
  • Admin
More
04 Απρ 2008 13:58 #19596 by Dream Specialist
Replied by Dream Specialist on topic A new 'Goin'Downtown' Adventure
Νέες shots για το Goin' Downtown.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Dream Specialist
  • Topic Author
  • Offline
  • Admin
  • Admin
More
07 Απρ 2008 16:35 #19631 by Dream Specialist
Replied by Dream Specialist on topic A new 'Goin'Downtown' Adventure
Επιπλέον νέες shots .

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum