Moebius: Empire Rising
- Castledoque
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Σίγουρα τα γραφικά στα παιχνίδια της σηκώνουν (μεγάλη) βελτίωση και οπωσδήποτε είναι χρήσιμη η γόνιμη κριτική, αλλά γιατί τόσο θάψιμο; Νομίζετε αυτοί δε θα ήθελαν να έχουν καλύτερα animation στα παιχνίδια τους; Οι πιο πολλοί εκεί δουλεύουν από μεράκι και με τα λεφτά που προσφέρουν πιο έμπειρους animation artists δεν μπορούν να προσλάβουν. Προσωπικά βλέπω αλματώδη βελτίωση από παιχνίδι σε παιχνίδι και θεωρώ πως η κριτική θα έπρεπε να συνδυάζεται και με κάποια στοιχειώδη ενθαρρυντικά σχόλια. Εκτός και αν σας έχει φανεί τόσο χάλια το Cognition, οπότε πάω πάσο. Περί ορέξεως...
Όπου βλέπουμε όμως και κάτι θετικό, καλό θα ήταν να το αναφέρουμε.
Και στο κάτω κάτω, τουλάχιστον η Phoenix κάνει μια προσπάθεια να παρουσιάσει παιχνίδια με σύγχρονα γραφικά, ενώ άλλες (εξαιρετικά αξιόλογες) εταιρείες βολεύονται με την πιο εύκολη λύση της ρετρό αισθητικής, στην οποία κανείς δε μπορεί να βρει ψεγάδι, αφού κρύβει εύκολα τις όποιες ατέλειες πίσω από τα (υπερμεγέθη) pixels.
Επαναλαμβάνω πως δεν είμαι κατά της κριτικής (και για το ίδιο το Moebius δεν μπορώ να έχω γνώμη μια και έχω παίξει μόνο μια παλιά alpha version των δύο πρώτων κεφαλαίων και απέφυγα να ασχοληθώ με τις υπόλοιπες alpha για να παίξω το ολοκληρωμένο παιχνίδι), απλώς δεν καταλαβαίνω το αρνητικό πνεύμα που βλέπω να κυριαρχεί.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Offline
- Master of Dimensions
- Posts: 1577
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- manos426f
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 621
Castledoque wrote: ..απλώς δεν καταλαβαίνω το αρνητικό πνεύμα που βλέπω να κυριαρχεί.
Kαλά, δυσκολεύομαι πάρα πολύ να πιστέψω ότι δεν καταλαβαίνεις μεγάλο μέρος του λόγου για τον οποίο γράφονται όσα γράφονται. Άλλο αν δε θες να τον αναφέρεις, είναι δικαίωμά σου και το σέβομαι απόλυτα.
Έχει πολλή πλάκα όμως το όλο πράγμα, οπότε αφού σε μία τέτοια συζήτηση δεν υφίσταται λόγος να πάρεις μέρος, απλά κάθεσαι και την παρακολουθείς, για να δεις αν και πού υπάρχουν όρια σε κάποια πράγματα. Ναι, προς ώρας φαντάζουν τελείως ανύπαρκτα...
www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- alkis21
- Offline
- Banned
Έχοντας παίξει τα δυο πρώτα κεφάλαια, πρέπει να πω ότι σε αντίθεση με τους υπόλοιπους εμένα μου αρέσει πολύ το παιχνίδι μέχρι στιγμής. Καταλαβαίνω ότι το demo δεν βοηθά, το πρώτο κεφάλαιο είναι καλύτερο και βοηθά και στο να μπεις στο κλίμα και να απολαύσεις περισσότερο το δεύτερο. Το animation είναι όντως κακό αλλά όχι τόσο ώστε να μου το χαλάσει. Άλλος είναι ο καημός μου αυτή τη στιγμή... μου κρασάρει ανεξήγητα και δεν έχω βρει ακόμα γιατί, περιμένω να μου βρουν λύση. Ελπίζω να λυθεί το θέμα μέχρι το release γιατί δεν είμαι ο μόνος που έχει αυτό το πρόβλημα.
EDIT: Sorry για το off topic αλλά μια και το ανέφερα, βρήκα μια συνέντευξη του ηθοποιού που υποδυόταν το βαρόνο, στην οποία αναφέρει για το θέμα:
This has been presumed by the scene in which you gently brush a lock of Gabriel's hair back. So what's the truth? The truth? Von Glover was a man of a lot of secrets and I think we should leave him this way.
Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Dream Specialist
- Offline
- Admin
- Posts: 1785
Λυπάμαι.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- mkllds
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 674
Μόνο να πω στον Castle ότι κανένα μίσος δεν έχω με την Phoenix και ούτε θέλω να κλείσει ή κάτι τέτοιο. Και για ποιό λόγο δηλαδή να το θέλω; Το Cognition μια χαρά ήταν και το ευχαριστήθηκα και έχω πει ότι ήταν από τα καλύτερα adventures που έπαιξα πέρσι. Τα θέματα όμως που είχε με κάποια bugs, glitches και στο animation με χάλασαν και θα ήθελα να τα διορθώσουν. Στο δεύτερο επεισόδιο παραλίγο να το παρατήσω γιατί έκανα κλικ και έκανε μισό λεπτό για να πάρει το αντικείμενο. Κάτι που μου έκανε εντύπωση γιατί δεν υπήρχε στα άλλα επεισόδια.
Για το Moebius την έγραψα την γνώμη μου. Είπα ότι η ιστορία του με τράβηξε αρκετά, με ιντρίκαρε και ότι το αναμένω. Αλλά και ότι δεν μ' άρεσαν τόσο τα γραφικά του και καθόλου το animation. Οι γρίφοι του επίσης μου φάνηκαν συνηθισμένοι αλλά εντάξει demo είναι δεν περίμενα κάτι φοβερό. Οπότε θα ήθελα αν γίνετε να βγει σε κουτί (που δεν το νομίζω) και να έχει και μια καλή διάρκεια.
-"Πάνω στην άμμο την καυτή, γράφαμε τ' όνομα μας".
-Θεοδωράκης.
-Σεφέρης.
-Και τραγουδάει ο Σεφέρης.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- WickedMan
- Offline
- Tentacled Overlord
- Posts: 1098
Ε, παίδες, guess what? Έχουμε 2014. Τα υπερμεγέθη pixels ΕΙΝΑΙ ψεγάδια.Castledoque wrote: ... ενώ άλλες (εξαιρετικά αξιόλογες) εταιρείες βολεύονται με την πιο εύκολη λύση της ρετρό αισθητικής, στην οποία κανείς δε μπορεί να βρει ψεγάδι, αφού κρύβει εύκολα τις όποιες ατέλειες πίσω από τα (υπερμεγέθη) pixels.
Κατά τα άλλα συμφωνώ. Εδώ υπάρχουν παιχνίδια που βαφτίζονται εξαιρετικά χωρίς να γίνεται κουβέντα για τα απαίσια γραφικά τους επειδή αυτά είναι ρετρό (κοροϊδευτική φωνή) και σε αυτό που οι άνθρωποι τουλάχιστον προσπάθησαν να το φτιάξουν με γραφικά που να βλέπονται (αυτού του αιώνα δηλαδή) κριτικάρουμε το περίεργο animation (και πάλι κοροϊδευτική φωνή). Υπερβολές γενικά. Οκ, να κάνεις μια παρατήρηση για το animation που δεν είναι τέλειο, αλλά εσείς το έχετε αναγάγει σε μεσανατολικό ζήτημα. Έλεος.
Περί του κυρίου Malachi και των σεξουαλικών προτιμήσεων του (σεναριακά μιλώντας) δεν έχω ιδέα, αλλά δε θα με χαλούσε είναι η αλήθεια. Έχουμε παίξει τόσα και τόσα adventures με straight χαρακτήρες, στατιστικά μιλώντας είναι καιρός να δούμε και κανέναν gay πρωταγωνιστή. Ή πρωταγωνίστρια. Ήδη έχουν κάνει την εμφανισή τους στα RPGs (Dragon Age, Mass Effect κλπ), σύντομα και στα λημέρια μας.
Πάρε χαφάκι, χαφάκι Ισπανό / Γάλλο πάρε για κόφτη / φουνταριστό Αργεντινό / γκολκίπερ πάντα Γερμανόοοοο / και καπετάν τον Τότι...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
and see if the
new game is as
exciting as many thought
it will be.
some things must
been seen
as a whole and you must avoid to
come to a conclusion before you see them with a
keen eye.
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3599
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
...
...
...
...
...
...
...
...
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- alkis21
- Offline
- Banned
WickedMan wrote: Εδώ υπάρχουν παιχνίδια που βαφτίζονται εξαιρετικά χωρίς να γίνεται κουβέντα για τα απαίσια γραφικά τους επειδή αυτά είναι ρετρό (κοροϊδευτική φωνή) και σε αυτό που οι άνθρωποι τουλάχιστον προσπάθησαν να το φτιάξουν με γραφικά που να βλέπονται (αυτού του αιώνα δηλαδή) κριτικάρουμε το περίεργο animation (και πάλι κοροϊδευτική φωνή).
Χμμ.. δεν είναι όλα τόσο απόλυτα όσον αφορά τα γραφικά, ούτε πιστεύω ότι ισχύει το όσο μεγαλύτερη ανάλυση, τόσο καλύτερα. Υπεισέρχεται και το θέμα του γούστου. Προσωπικά, προτιμώ χίλιες φορές τα γραφικά του Primordia (δεξιά) από αυτά του 1954 Alcatraz (αριστερά) ή του Moebius.
Βρίσκω το καλαίσθητο, low-res 2D πιο ευχάριστο από το χοντροκομμένο, generic 3D.
Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
- Offline
- Homo Adventurous
Για το Moebius, συγκεκριμένα, θεωρώ πως υπήρχαν τα φόντα για καλύτερη δουλειά στα γραφικά και γι' αυτό τελικά με απογοητεύει στον συγκεκριμένο τομέα (για το γεγονός ότι τα μοντέλα του πάσχουν ούτε λόγος). Ωστόσο, εάν το gameplay και η ιστορία του είναι σε χι επίπεδα, νομίζω πως οι περισσότεροι είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε λίγο τα στραβά μάτια. Let's see...
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Zagorin
- Offline
- Spammer
- Posts: 258
Άσχετα από αυτό σίγουρα δεν θα σταθεί εμπόδιο για να απολαύσω το Moebius αν το gameplay και το story είναι πολύ καλό.
Εγώ δεν πιστεύω ότι είναι gay. Απλώς θέλανε να περάσουν ένα connection μεταξύ δύο αντρών, όπως δύο πολύ καλοί φίλοι. Αλλά δεν πέρασε καλά με τα γραφικά του παιχνιδιού και σου δίνει την εντύπωση οτι ο Malachi το στύβει το αγγούρι .
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- WickedMan
- Offline
- Tentacled Overlord
- Posts: 1098
Διαφωνώ, σόρρυ. Ενοχλητικό, ναι, δεν αντιλέγω, αλλά δεν υπάρχει τίποτα σαν τα τροφαντά pixels για να σου χαλάνε το immersion (και την όραση).Fallen_Angel wrote: Το χοντροκομμένο 3D είναι εξίσου κακό με τα low res γραφικά.
Πάρε χαφάκι, χαφάκι Ισπανό / Γάλλο πάρε για κόφτη / φουνταριστό Αργεντινό / γκολκίπερ πάντα Γερμανόοοοο / και καπετάν τον Τότι...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Αυτό ακριβώς! Το Cognition ας πούμε είχε άνισο μεν art direction, αλλά το επίπεδο κυμαίνονταν από συμπαθέστατο έως ατμοσφαιρικό και άψογο τόσο στα comic panel cut-scenes όσο και στα γραφικά του κυρίως παιχνιδιού. Προβλήματα στο animation και πολυποίκιλα graphic glitzes σαφώς και υπήρχαν, αλλά με καμία δύναμη δε μου χάλασαν το immersion. Ίσα ίσα η σκηνή που ο Robert Goodman θυμάται τη γυναίκα του στο πρώτο επεισόδιο του Cognition ήταν για μένα μια από τις πιο συγκηνητικές εμπειρίες σε παιχνίδι adventure τη χρονιά που πέρασε. Και για το Moebius από όσο βλέπω ως επί το πλείστον τα αρνητικά σχόλια αφορούσαν το animation και τα γραφικά glitzes και όχι το ίδιο το art direction (με ένα μικρό demo πως θα μπορούσαν άλλωστε...)mkllds wrote: Οκ, να κάνεις μια παρατήρηση για το animation που δεν είναι τέλειο, αλλά εσείς το έχετε αναγάγει σε μεσανατολικό ζήτημα.
Εδώ δε συμφωνώ. Αν το παιχνίδι είναι καλό δε με πειράζουν τα pixels. Και για να πάω παρακάτω...WickedMan wrote: Ενοχλητικό, ναι, δεν αντιλέγω, αλλά δεν υπάρχει τίποτα σαν τα τροφαντά pixels για να σου χαλάνε το immersion (και την όραση).
Το Primordia είχε όντως απίστευτα ατμοσφαιρικά γραφικά που τα θυμάμαι ακόμα και τώρα παρά τη χαμηλή ανάλυση. Τις αδυναμίες όμως του animation μια χαρά τις έκρυβε στη χαμηλή του ανάλυση. Το ίδιο θα μπορούσε να πει κανείς για το The Cat Lady. Απίστευτο και ανεπανάληπτο art direction, αλλά το animation; Δεν ενοχλούσε κάπου, αλλά σαφώς και έκρυβε έξυπνα τις αδυναμίες του πίσω από τη χαμηλή ανάλυση. Το Resonance ήταν για μένα το παιχνίδι του 2012. Ωστόσο το art direction έπασχε. Με ελάχιστες εξαιρέσεις τους εφιάλτες της Anna, το art direction ήταν απλώς ουδέτερο, όσο για το animation με καμία δύναμη δεν μπορώ να το θεωρήσω καλύτερο από τη δουλειά που έχει γίνει στο Cognition και σε ότι έχω δει από το Moebius.alkis21 wrote: Προσωπικά, προτιμώ χίλιες φορές τα γραφικά του Primordia (δεξιά) από αυτά του 1954 Alcatraz (αριστερά) ή του Moebius.
Μόνο που η Daedalic είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής adventure στη Γερμανία με πολλά παιχνίδια ήδη στο ενεργητικό της και ένα σαφώς μεγαλύτερο team. Συγκρίνουμε μια μικρή εταιρεία που ακόμα το παλεύει και το ψάχνεται με έναν κολοσσό στο απόγειο της γνώσης και της εμπειρίας του. Λίγο άδικο νομίζω...Zagorin wrote: Σωστά, πιο σημαντικό το art direction με τα καλά γραφικά καθεαυτά. Απλώς τα μοντέλα και το animation όπως είναι στο moebius χαλάνε/χτυπάνε το immersion σου. Σε αντίθεση π.χ. με το Memoria που εμένα δεν με πείραξε γιατί είχε ένα art direction από πίσω.
Αυτά προς το παρόν. Θα επανέλθω αργότερα, αν σκεφτώ και κάτι άλλο.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.