Moebius: Empire Rising

More
16 Απρ 2014 22:09 #43223 by Vassilis_24
Replied by Vassilis_24 on topic Re: Moebius: Empire Rising

Castledoque wrote: Βρε παιδιά, ποιο μπάτζετ; $435,316 πήρε η Jensen. Το καινούργιο Broken Sword που ομολογουμένως έχει πολύ πιο καλογυαλισμένα (αν και πιο άδεια) γραφικά, τα οποία όμως κι αυτά απέχουν πολύ από ΑΑΑ, είχε στη διάθεσή του $771,560, σχεδόν τα διπλά. Πραγματικά δεν έχω διάθεση να μπω σε αυτήν την κουβέντα περί οικονομικών, αλλά καλό είναι που και που να βάζουμε τα πράγματα και σε κάποιο context. Οι άνθρωποι απλούστατα δεν είχαν λεφτά για motion capture ούτε για έμπειρους animation artists.

Το παιχνίδι θα πάει άπατο και είναι πολύ κρίμα. Μέχρι τώρα (4ο κεφάλαιο) είναι πολύ ωραίο.


300000 ζητούσαν στο kickstarter και τα stretch goals ήταν καλύτερη μουσική, περισσότεροι διάλογοι κοκ, ουδέποτε αναφέρθηκαν ότι χρειάζονται περισσότερα χρήματα για να φτιάξουν καλύτερα γραφικά και καλύτερο animation, αν δεν το ζήτησαν οι ίδιοι πώς εμείς κρίνουμε ότι δεν τους έφταναν τα χρήματα; Αν έλεγαν ότι για να μην υπάρχουν τα προβλήματα που είχε το cognition θα χρειαστούν περισσότερα χρήματα είναι πιθανόν να τα έβρισκαν.
Για να συγκρίνεις τα 2 παιχνίδια που σύγκρινες δεν μπορείς να βλέπεις απλά πόσα μάζεψαν από το kickstarter, δεν είναι το μόνο μέσο από το οποίο παίρνουν χρηματοδότηση κι επίσης ούτε στο broken sword δε χρησιμοποίησαν τα επιπλέον χρήματα για καλύτερα γραφικά αλλά βάλανε περισσότερες τοποθεσίες κοκ και γενικότερα έκαναν πιο πλούσιο τον κόσμο του παιχνιδιού, για μένα το να βγάζεις παιχνίδι με glitches δελιχνει προχειροδουλειά κι ότι δε σέβεσαι το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Απρ 2014 03:05 #43230 by maladroid
Replied by maladroid on topic Re: Moebius: Empire Rising
Βασικά, αν η Jane είχε μαζέψει 200-300 χιλιάρικα παραπάνω πιστεύω ότι θα βλέπαμε ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα. Η ίδια παραδέχτηκε σε δήλωσή της πρόσφατα ότι μεγάλο μέρος της δουλειάς στο Moebius έγινε από την PO σχεδόν εθελοντικά, άρα το μόνο που θα άλλαζε θα ήταν ότι δεν θα χρειαζόταν τέτοιοι ηρωισμοί για να ολοκληρωθεί. Για να είχαμε ένα τελείως διαφορετικό αποτέλεσμα (οπτικά πάντα) θα έπρεπε είτε η Jane να μαζέψει ένα ποσό σημαντικά μεγαλύτερο, που θα της επέτρεπε να αναθέσει το project σε μια άλλη ομάδα, είτε η Phoenix να αντιληφθεί επιτέλους ότι δεν το'χει με το 3D modelling και να αλλάξει τακτική (ή να προσλάβει καινούργιους 3D artists). Και ειλικρινά ελπίζω το κράξιμο που τρώνε δεξιά κι αριστερά αναφορικά με τα μοντέλα να τους ταρακουνήσει, γιατί -κρίνοντας από το Cognition- η ομάδα έχει προοπτικές κατά τα άλλα.

No good deed goes unpunished

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Απρ 2014 03:37 #43231 by WickedMan
Replied by WickedMan on topic Re: Moebius: Empire Rising

Castledoque wrote: ... φοβάμαι πως θα ξαναζήσουμε δεύτερο θάνατο του είδους.

Ο πρώτος πότε ήταν? :?

Πάρε χαφάκι, χαφάκι Ισπανό / Γάλλο πάρε για κόφτη / φουνταριστό Αργεντινό / γκολκίπερ πάντα Γερμανόοοοο / και καπετάν τον Τότι...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
17 Απρ 2014 12:16 #43235 by Castledoque
Replied by Castledoque on topic Re: Moebius: Empire Rising

WickedMan wrote: Ο πρώτος πότε ήταν?

Όταν χάσαμε Lucasarts και Sierra. Παρ'όλο που ένα από τα top adventure, το The Longest Journey, κυκλοφόρησε στα μαύρα χρόνια μετά την απώλειά τους και παρά κάμποσες ευχάριστες εκπλήξεις, τα adventure έκαναν χρόνια να ξαναπάρουν τα πάνω τους. Το δε μπάτζετ τους δεν το ξαναβρήκαν ποτέ...

Το παιχνίδι πάντως το τέλειωσα και πρέπει να πω ότι ήταν εξαιρετικό. Δυνατή ιστορία, καλογραμμένο σενάριο, ενδιαφέροντες χαρακτήρες, ωραίο φινάλε, ακόμα και τα γραφικά και τα animation δε μου φάνηκαν κακά σαν σύνολο παρά τα διάφορα glitches.

Το μόνο σημείο που κάπου δε με ικανοποίησε απόλυτα είναι η σχετική ευκολία των γρίφων. Καμία σχέση με την υπεραπλούστευση του Broken Age, αλλά δε ζορίστηκα και κάπου ιδιαίτερα. Τα deductions ήταν πολύ διασκεδαστικά και πολύ ωραία, όμως οι υπόλοιποι γρίφοι μου φάνηκαν απλώς ΟΚ. Ευχάριστοι, αλλά όχι κάτι το φοβερό, κάπως όπως στο Gray Matter.

Βασικά είμαι σχεδόν απόλυτα σύμφωνος με την πολύ ωραία παρουσίαση του Constantine_R με μόνη διαφορά πως τα γραφικά μου έκαναν κάπως καλύτερη τελική εντύπωση. Τον ίδιο βαθμό θα έβαζα πάντως κι εγώ, 4/5, άντε το πολύ 4,5/5, λόγω της απουσίας μεγαλύτερης πρόκλησης για τον παίκτη στο βαθμό δυσκολίας.

Ήταν μάλιστα ένα σημείο στο παιχνίδι όπου μάζευα κάτι λουλούδια από έναν κήπο με αγάλματα, στο οποίο περίμενα ότι θα χρειαστεί σύντομα να λύσω κάποιον πολύ ευφάνταστο γρίφο, αλλά τελικά μπα κι εδώ η λύση ήταν απλούστατη.

Πολλά likes πάντως για τη δυνατότητα να πεθάνει ο χαρακτήρας μας με δυνατότητα για retry. Επιτέλους!!!

Γενικά, μη φοβηθείτε από κάποιες κριτικές. Το παιχνίδι αξίζει και η μόνη σοβαρή του αδυναμία δεν είναι τα γραφικά που λένε πολλοί, αλλά ο χαμηλός βαθμός δυσκολίας. Όχι πως το Cognition ήταν πιο δύσκολο, αλλά στο Moebius υπήρχαν τα φόντα και η αίσθηση πως το πακετάκι σήκωνε μεγαλύτερη δυσκολία (μπορεί και να φταίει το όνομα της Jensen).

Δείτε το με τα χίλια πάντως. Πολύ καλό.

Update: Για όσους ψήνονται να το δοκιμάσουν, η POStudios και η Pinkerton διέθεσαν το εξής εκπτωτικό κουπόνι (20% έκπτωση για αγορά του παιχνιδιού από το store της POS) στους backers για να το προσφέρουν ελεύθερα σε φίλους και γνωστούς.
CSGMOEB20OFF

store.postudios.com/products/moe ... ire-rising

Όσοι ενδιαφέρεστε χρησιμοποιήστε το ελεύθερα.

"This game could not have happened without the amazing support of the adventure game community, and as a thank you, we've got a discount code for you to share with friends, family, and fellow adventurers for 20% off Moebius at the Phoenix Online Store! For the next two weeks, they can use the coupon code CSGMOEB20OFF during checkout. Feel free to post & share the code, and you can use the image below with it as well! "

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • AstronautDown
  • AstronautDown's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • I'm selling these fine leather jackets™
More
18 Απρ 2014 00:23 #43255 by AstronautDown
Replied by AstronautDown on topic Re: Moebius: Empire Rising
Να με συγχωράτε που είμαι εκτός θέματος (ή πιο σωστά, καθυστέρημένα εντός υπο-θέματος) αλλά αυτή η κουβέντα που είχατε για τα γραφικά με μπρίζωσε τόσο που δε μπορούσα να μείνω απ' έξω...

Θα ήθελα να ποστάρω κάτι ελπίζω θα λήξει το όλο debate μια κ καλή.

Καλά γραφικά:


Καλά γραφικά:


Καλά γραφικά:


Κακά γραφικά (καλή πρόθεσή μεν, κακά γραφικά δε):


Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

Τα σέβη μου.

Music is a product of the mind, not the heart.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Απρ 2014 00:36 #43256 by maladroid
Replied by maladroid on topic Re: Moebius: Empire Rising
Η αλήθεια είναι πως το μωβ ανθρωπάκι στην τελευταία εικόνα φέρνει ελαφρώς στον Malachi, έχουν παρόμοια στάση σώματος.

No good deed goes unpunished

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Απρ 2014 01:26 #43257 by Dream Specialist
Replied by Dream Specialist on topic Re: Moebius: Empire Rising
αχά Chris. :)
Προσωπικά η τελευταία μου αρέσει πιο πολύ από όλες.
Καταλαβαίνω τι θέλει να πει, κάνει σωστή χρήση του χρώματος, έχει ωραία ευδιάκριτα σχήματα και βγάζει το σωστό συναίσθημα σε όποιον και αν την δει.
Πολλοί μάλιστα θα την έβαζαν άνετα πάνω στο ψυγείο τους ή θα την κουβαλούσαν μαζί τους μέσα στο πορτοφόλι τους.
Εγώ λέω ότι αυτή έχει τα καλύτερα γραφικά.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Απρ 2014 22:18 #43268 by Elessar
Replied by Elessar on topic Re: Moebius: Empire Rising
Ωραία ιστορία, πολύ περιεχόμενο (ειδικά ιστορικό που είναι ότι καλύτερο για μένα) αλλά άσχημα γραφικά - το Gray Matter είχε απείρως καλύτερα και μιλάμε για αρκετά χρόνια πριν. Ίσως θα έπρεπε να δουλέψει με άλλους αρτίστες η Jane. Και υπερβολικά εύκολο.
Chapter 3 και προχωράμε.

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
18 Απρ 2014 22:53 #43269 by Castledoque
Replied by Castledoque on topic Re: Moebius: Empire Rising

Elessar wrote: άσχημα γραφικά - το Gray Matter είχε απείρως καλύτερα

Πιο άσχημα, αλλά πιο ζωντανά σε σχέση με το Grey Matter. Win some, lose some.

Επιφυλάττομαι να επανέλθω πιο ψύχραιμος (γιατί έχω πραγματικά στεναχωρηθεί με το όλο σκηνικό και ας πρόκειται απλώς για ένα παιχνίδι, στο κάτω κάτω μερικές φορές τα πιο όμορφα πράγματα είναι και τα πιο "επουσιώδη") και να αναρτήσω ένα full of spoilers κείμενο με θέμα την καλού-b-movie-style αφηγηματική δεινότητα της Jensen στο Moebius (για μένα πολύ ανώτερη σε σχέση με κλάμα-fests τύπου Walking Dead), και ίσως και στα άλλα της παιχνίδια.

Θα παραθέσω μόνο ένα σύντομο κείμενο που έγραψα ως σχόλιο στην κριτική του Μάνου.

"Για μένα το Moebius είχε πραγματικό θέμα τη σχέση των δύο πρωταγωνιστών και έκλεισε με ένα από τα πιο ζεστά και ανθρώπινα φινάλε που έχω δει σε παιχνίδι adventure τα τελευταία χρόνια είτε θεωρήσεις τη σχέση τους απλώς φιλική είτε κρυπτοομοφυλοφιλική. Μου έδωσε την αίσθηση φινάλε καλής ταινίας που όταν κλείνει σε αφήνει ικανοποιημένο και στη συνέχεια όσο ζυμώνεται μέσα σου σκέφτεσαι: "Τι ωραία που έκλεισε αυτή η ιστορία..." Κατά κάποιο τρόπο βγάζει την αίσθηση που ήθελε να δώσει στο κλείσιμο το Grey Matter (άλλο αδικημένο παιχνίδι, έχω μετανιώσει για την αυστηρότητά μου απέναντί του), αλλά για κάποιο λόγο δεν τα κατάφερε απόλυτα."

Θεωρώ το φινάλε τόσο ωραίο που σχεδόν δε θέλω να δω sequel (και πολύ φοβάμαι πως η επιθυμία μου αυτή θα πραγματοποιηθεί), γιατί σε μια ενδεχόμενη συνέχεια η σχέση των δύο ηρώων θα πρέπει να γύρει είτε προς τη μία είτε προς την άλλη κατεύθυνση. Δυστυχώς δεν μπορώ να είμαι πιο συγκεκριμένος , γιατί δε θα αποφύγω τα spoilers.

Νομίζω πάντως πως καταλαβαίνω το λόγο που στενοχωρήθηκε τόσο και ο Άλκης για το θέμα του Moebius. Πέρα από το ότι ενσωματώνει στο gameplay γρίφους με αντικείμενα-σκέψεις, όπως έχει κάνει και αυτός στο εξαιρετικό Diamonds in the Rough, το φινάλε του παιχνιδιού με την αναπάντεχη στροφή σε ένα πιο εσωστρεφές ψυχολογικό κλείσιμο, το οποίο μετατρέπει όλη σχεδόν την περιπετειώδη κατασκοπικη πλοκή και την θεωρία περί Moebius σε ένα τεράστιο MacGuffin (αφηγηματικό πρόσχημα σε μια ιστορία για να ασχοληθεί ο συγγραφέας-σκηνοθέτης με κάποιο άλλο πιο ουσιαστικό για αυτόν θέμα) θυμίζει πολύ έντονα τον τρόπο με τον οποίο του αρέσει να κλείνει κι ο ίδιος τις ιστορίες του.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
19 Απρ 2014 04:10 #43272 by manos426f
Replied by manos426f on topic Re: Moebius: Empire Rising

Castledoque wrote: ..το φινάλε του παιχνιδιού με την αναπάντεχη στροφή σε ένα πιο εσωστρεφές ψυχολογικό κλείσιμο, το οποίο μετατρέπει όλη σχεδόν την περιπετειώδη κατασκοπικη πλοκή και την θεωρία περί Moebius σε ένα τεράστιο MacGuffin (αφηγηματικό πρόσχημα σε μια ιστορία για να ασχοληθεί ο συγγραφέας-σκηνοθέτης με κάποιο άλλο πιο ουσιαστικό για αυτόν θέμα)


A, γεια σου, αυτό ακριβώς είναι το ζήτημα ρε φίλε, ότι εμένα αυτό το πρόσχημα με χάλασε πάρα πολύ και δε θεωρώ ότι χρειαζόταν να περάσει το παιχνίδι απ' όλα αυτά που μας δίνει, προκειμένου να καταλήξει σ' ένα κλισέ και αμφιβόλου ενδιαφέροντος ζήτημα, τουλάχιστον κατά τα δικά μου κριτήρια.

Διάολε, μια χαρά ιστορία είχε, πώς κατάφερε και την έστειλε σε ένα τέτοιο φινάλε; Ακόμη δε μπορώ να το χωνέψω...

www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
19 Απρ 2014 09:28 #43273 by Castledoque
Replied by Castledoque on topic Re: Moebius: Empire Rising
Αυτό ακριβώς το κλείσιμο είναι που άρεσε σε μένα και έκανε το σενάριο του παιχνιδιού πολύ ανθρώπινο. Για μένα αυτό το πολύ ανθρώπινο κλείσιμο ίσα ίσα ήταν που απομάκρυνε την όλη ιστορία από το κλισέ. Σπάνια βλέπω παιχνίδια να κλείνουν τόσο ανθρώπινα. Αν ήταν ταινία, δεν ξέρω, μπορεί να με εντυπωσίαζε λιγότερο (τέτοια φινάλε ήταν συχνά σε παλιές καλές ταινίες του Χόλιγουντ, ειδικά σε κάποια παλιά γουέστερν), αλλά σε παιχνίδι δεν το έχω δει συχνά. Για μένα δηλαδή το φινάλε ανέβασε το παιχνίδι κάμποσους πόντους.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
19 Απρ 2014 11:25 #43274 by alkis21
Replied by alkis21 on topic Re: Moebius: Empire Rising
Αν και δεν έχουμε πει κάποιο ξεκάθαρο spoiler μέχρι στιγμής, ίσως είναι καλύτερα να συνεχίσουμε με tags γιατί αναφερόμαστε σε πράγματα που καλό είναι να μην τα ακούσει κανείς πριν παίξει...

Warning: Spoiler!


Από κει και πέρα, νιώθω αυτή τη μικρή απογοήτευση που νιώθουμε όλοι όταν ένα παιχνίδι που αγαπήσαμε δεν αρέσει σε κάποιους φίλους μας. Όπως πχ. νιώθουν οι δικοί μου φίλοι κάθε φορά που γκρινιάζω για το Black Mirror! :D

Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
19 Απρ 2014 11:47 #43275 by manos426f
Replied by manos426f on topic Re: Moebius: Empire Rising
@ Castledoque & alkis21

Warning: Spoiler!

www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Tasos
  • Tasos's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Templar Hunter
  • Templar Hunter
More
19 Απρ 2014 11:56 #43276 by Tasos
Replied by Tasos on topic Re: Moebius: Empire Rising
Και μένα μου άρεσε το φινάλε και συμφωνώ με τον Άλκη, ωστόσο
Warning: Spoiler!


Πάντως η πυροδότηση τόσο έντονων συζητήσεων γύρω aπό το παιχνίδι, όχι μόνο εδώ αλλά και στο fb και στο σχετικό review του ΑG, κάτι λένε για το παιχνίδι. Σημειωτέον ανήκω σε αυτούς που το Gray Matter τους άρεσε αρκετά, όπως άλλωστε είναι πασιφανές και στο review στο advocate.

Τέλος το review του Mάνου είναι εξαιρετικό και μπράβο για πολλοστή φορά

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
19 Απρ 2014 14:24 #43277 by alkis21
Replied by alkis21 on topic Re: Moebius: Empire Rising
Μπράβο, έτσι ακριβώς όπως το λέει ο Τάσος το εξέλαβα κι εγώ, το είχα συζητήσει μάλιστα με τον Κωνσταντίνο κάποια στιγμή.

Warning: Spoiler!

Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum