Microids???/Still Life 2

More
02 Φεβ 2009 12:56 #22881 by Dream Specialist
Replied by Dream Specialist on topic Microids???/Still Life 2
Τώρα που έβλεπα τις shots, παρατήρησα ότι είναι όλες τραβηγμένες από τα τρία fanmade trailers που κερδίσανε στον διαγωνισμό! :wink: :)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
09 Φεβ 2009 10:03 #22979 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Still Life 2 - Intro
Καλούδια, καλούδια!! :)

Κυκλοφόρησαν νέες screenshots και το intro του παιχνιδιού.

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
09 Φεβ 2009 14:58 #22992 by shodan
Replied by shodan on topic Still Life 2 - Intro
αν και διατηρώ επιφυλάξεις επιμένω.. πολύ χοντροκομένοι δείχνουν οι χαρακτήρες και μερικά αντικείμενα στους χώρους.

"Lo-lo-look at you, Hacker.
A pa-pa-pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you ru-run through my corridors-s.
H-h-how can you challenge a perfect, immortal machine?"
FB Profile[/url:2nnqt01r] | Twitter Profile[/url:2nnqt01r] | Blog-o-sphere[/url:2nnqt01r]

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
09 Φεβ 2009 20:43 #22997 by azriel84
Replied by azriel84 on topic Still Life 2 - Intro
hmmm perimena kati kalitero apo to intro enos tetiou paixnidiou...oi xaraktires mia xara inai, stin kinisi ligo xanoun idika tou dolofonou...pantos an mou to edixne auto to video kapios tha elega oti inai to trailer i kapio ingame videaki kai sigoura oxi to intro...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
16 Φεβ 2009 12:58 #23308 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Still Life 2
Tελικά οι φόβοι περί γραφικών επιβεβαιώνονται. Δυστυχώς, οι πρώτες εντυπώσεις όσων έπαιξαν preview του παιχνιδιού (και δεν ήμουν εγώ :cry: :cry:) αναφέρουν πως τα γραφικά δεν είναι τόσο καλά όσο θα περίμενε κάποιος από το συνεχιστή του Still Life που σίγουρα είχε εντυπωσιάσει (και) σε αυτό τον τομέα. Για περισσότερα σχόλια κάποιου που έπαιξε το παιχνίδι, μπορείτε να διαβάσετε το μεταφρασμένο (από google) preview του γαλλικού Jeuxvideo.

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
16 Φεβ 2009 13:20 #23310 by kate
Replied by kate on topic Still Life 2
Μα είναι δυνατόν τα γραφικά του sequel να είναι χειρότερα απ το 1?? Περίεργο το πισωγύρισμα...

Τα γραφικά του 1 με είχαν αφήσει με το στόμα ανοιχτό. Αν και παίζει να συνέβη γιατί έχω παίξει ελάχιστες νέες κυκλοφορίες, αλλά και πάλι ήταν να τα χαζεύεις κ να θαυμάζεις

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Φεβ 2009 00:35 #23325 by Elessar
Replied by Elessar on topic Still Life 2
Όντως τα γραφικά φαίνονται εντελώς απαράδεκτα ενώ και ο χειρισμός μοιάζει για direct control. Τελικά αρχίζω και πιστεύω ότι πρόκειται πράγματι για μεγάλη αρπαχτή...

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Φεβ 2009 09:09 #23328 by odnorf
Replied by odnorf on topic Still Life 2
Όχι ότι με ενοχλεί το direct control αλλά σε αυτή την περίπτωση ο κέρσορας μάλλον δείχνει point & click. Τα real-time 3D γραφικά όντως φαίνονται μέτρια στις screenshots αλλά ας περιμένουμε να δούμε αν το παιχνίδι αξίζει. ;)

lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Φεβ 2009 11:01 #23330 by Dream Specialist
Replied by Dream Specialist on topic Still Life 2
Πείτε παρακαλώ ένα παιχνίδι με 3d γραφικά τα οποία ήταν 'τέλεια' γιατί τώρα δεν μου έρχεται κανένα. :)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Φεβ 2009 12:27 #23331 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Re: Still Life 2
Αρνούμαι πεισματικά να δεχτώ πως το παιχνίδι δε θα είναι άξιος συνεχιστής του προκατόχου του, δηλαδή κο-ρυ-φή!! Πράγματι τα γραφικά δε φαίνεται να είναι του ίδιου επιπέδου (κατ' αντιστοιχίαν εποχής), αλλά αν η ατμόσφαιρα κι οι χαρακτήρες είναι δουλεμένα όσο στο πρώτο, τότε τα γραφικά θα μπουν σε δεύτερη μοίρα (πάντα είναι βασικά, αλλά όταν μιλάμε για το συνεχιστή του Still Life περιμένεις/απαιτείς ΚΑΙ αυτά να είναι εντυπωσιακά). Όπως και να 'χει, γενικά δεν είναι άσχημα τα γραφικά -αν εξαιρέσεις τη Vic σε μία shot που φαίνεται σα να έχει μαγουλάδες. Απλώς δεν είναι κάτι ξεχωριστό, κάτι "super-duper" όπως θα περιμέναμε βάσει του τι είχαμε δει πριν από τέσσερα χρόνια.

VicTIm,
Κι εμένα με είχαν αφήσει με το στόμα ανοιχτό τα γραφικά του πρώτου και παίζω σχεδόν ποκλειστικά νέες κυκλοφορίες. Ήταν απίστευτα καλοσχεδιασμένα και καλοσκηνοθετημένα. Και για adventure συγκεκριμένα ήταν απλώς... εκτός πραγματικότητας. ;)

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Φεβ 2009 12:48 #23333 by odnorf
Replied by odnorf on topic Re: Still Life 2
@Dream_specialist

Ο καθένας βλέπει κάτι διαφορετικό σε κάθε παιχνίδι αλλά μερικά τέλεια real-time 3D adventures όπως μου έρχονται τώρα (γνωρίζοντας ότι πολλοί θα διαφωνήσουν - δεν είναι αυτός ο σκοπός μου) θεωρώ τα Gabriel Knight 3, Experience112, Fahrenheit, Myst 5, s&amp;m seasons 1&amp;2 (να μην αναφερθώ σε παιχνίδια άλλων κατηγοριών). Γενικά δεν βλέπω αντιστοιχία του μέσου (είδος γραφικών - χειρισμού) με την ποιότητα.

lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Φεβ 2009 16:18 #23340 by equallyavant
Replied by equallyavant on topic Still Life 2
Μόλις είδα το intro και έχω να πω ένα πράγμα...
"Vic.... I am your father!"

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
(star wars darth vader-ish inside joke)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Φεβ 2009 12:11 #23377 by Dream Specialist
Replied by Dream Specialist on topic Still Life 2

odnorf wrote: Ο καθένας βλέπει κάτι διαφορετικό σε κάθε παιχνίδι αλλά μερικά τέλεια real-time 3D adventures όπως μου έρχονται τώρα (γνωρίζοντας ότι πολλοί θα διαφωνήσουν - δεν είναι αυτός ο σκοπός μου) θεωρώ τα Gabriel Knight 3, Experience112, Fahrenheit, Myst 5, s&m seasons 1&2 (να μην αναφερθώ σε παιχνίδια άλλων κατηγοριών). Γενικά δεν βλέπω αντιστοιχία του μέσου (είδος γραφικών - χειρισμού) με την ποιότητα.


Και εγώ δεν βλέπω τέτοια αντιστοιχία, για αυτό και προσπαθούσα να θυμηθώ παιχνίδια με 'τέλεια' γραφικά για να δω που κινούμαι.
Η αλήθεια είναι ότι κατά βαση δεν με απασχολεί το θέμα των γραφικών, εκτός αν με προκαλεί ή μου δυσχεραινει τον τρόπο παιξίματος.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Φεβ 2009 15:33 #23383 by odnorf
Replied by odnorf on topic Still Life 2
@Dream_specialist

Η λίστα μου έχει να κάνει με προσωπικές επιλογές για τέλεια adventures με real-time 3d και όχι τέλεια γραφικά ;) [Δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς, με εξαίρεση το Myst5 όλα τα υπόλοιπα είχαν - τουλάχιστον μέτρια - γραφικά όταν κυκλοφόρησαν]

lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Φεβ 2009 15:35 #23384 by aiRness
Replied by aiRness on topic Microids???/Still Life 2
Petition για την ακύρωσή του υπάρχει;

Whenever I smell asphault, I think of Maureen.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum