Microids???/Still Life 2

More
19 Φεβ 2009 18:00 #23421 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Still Life 2 - ingame video
Κι επιτέλους ήρθε η ώρα να δούμε κι ένα (πολύ μικρούλι δυστυχώς) ingame video του παιχνιδιού. Για να το δείτε ή και να το κατεβάσετε (12ΜΒ) πατήστε εδώ .

ΥΓ: Αντιπαρέρχομαι το σχόλιο για petition ακύρωσης και λέω μόνο πως με τόσο υλικό που κυκλοφορεί τελευταία για το παιχνίδι, μάλλον βρισκόμαστε σε τελική ευθεία για την κυκλοφορία του! ;) :P

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
05 Μαρ 2009 17:51 #23750 by qwerty
Replied by qwerty on topic Still Life 2 - ingame video
Ένα ακόμα in game video του παιχνιδιού μπορείτε να δείτε εδώ .

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
05 Μαρ 2009 21:42 #23759 by Dream Specialist
Replied by Dream Specialist on topic Microids???/Still Life 2
Χμμμ, χμμμ...
Εμένα μια χαρά μου φαίνονται τα γραφικά...μόνο που...γιατί τόσο μίνι αυτή η Vic?? <!-- s:o --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_surprised.gif" alt=":o" title="Surprised" /><!-- s:o -->

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
06 Μαρ 2009 09:14 #23765 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Still Life 2 - Ingame video

Dream_specialist wrote: [...]γιατί τόσο μίνι αυτή η Vic?? <!-- s:o --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_surprised.gif" alt=":o" title="Surprised" /><!-- s:o -->

Mπας και φανεί λίγο βρακάκι ala Reprobates style?! :lol: :lol:

Πολύ μου αρέσει η ιδέα να παίζουμε παράλληλα και τις δύο. Κι απ' ό,τι φαίνεται θα επισκέπτονται και τους ίδιους χώρους. Μου φέρνει λίγο σε Fahrenheit αυτό -ειδικά αν έχει σχεδιαστεί με την ίδια λογική, όπου το τι κάνει η μία επηρεάζει το περιβάλλον της άλλης κι η εξερεύνηση του ίδιου χώρου αφήνει μια εντελώς διαφορετική αίσθηση. Και το "The sentence is passed" σε συνδυασμό με τα αίματα υπόσχεται άλλη μια bloody περιπέτεια. Ωραία, ωραία... :D :D

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
20 Μαρ 2009 18:50 #23959 by qwerty
Replied by qwerty on topic Still Life 2 - Ingame video
Ακόμα ένα in game video του Still Life 2.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
21 Μαρ 2009 11:53 #23971 by Dream Specialist
Replied by Dream Specialist on topic Still Life 2 - Ingame Video
Μου κάνει εντύπωση γιατί και στο προηγούμενο ingame trailer και σε αυτό δείχνουν τη Vic να ακολουθεί ακριβώς την ίδια πορεία με τη Paloma.
Μάλλον φαίνεται ότι θα μας ζητάει να κάνουμε αναπαράσταση των κινήσεων της δεύτερης για να βρίσκουμε στοιχεία. 8)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
21 Μαρ 2009 18:29 #23972 by giovanna
Replied by giovanna on topic Still Life 2 - Ingame Video
@Dream_

Έγραψες πάλι να σαι καλά!!

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Μαρ 2009 11:34 #23981 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Still Life 2
Mεταφέρω την πληροφορία με πάσα επιφύλαξη, αλλά χάρηκα τόσο πολύ που δεν κρατιέμαι: μια ψυχή μου είπε πως το Still Life 2 θα κυκλοφορήσει κατά πάσα πιθανότητα εντός Απριλίου!! Εντός μηνός δηλαδή!! :D :D
Βέβαια δεν υπάρχει ακόμη ούτε καν για pre-order... :cry: :cry:

Dream_specialist wrote: [...]Μάλλον φαίνεται ότι θα μας ζητάει να κάνουμε αναπαράσταση των κινήσεων της δεύτερης για να βρίσκουμε στοιχεία. 8)

Εγώ αντίθετα, ελπίζω να μην ισχύει αυτό... εφόσον θα χειριζόμαστε και την Paloma, αν πρέπει μετά να κάνουμε αναπαράσταση με τη Vic, δε θα είναι ρεαλιστικό γιατί θα ξέρουμε ακριβώς τι έκανε η Paloma. Άσε που θα είναι και κάπως επαναλαμβανόμενο. Τέλος πάντων, τα πάντα είναι θέμα σχεδιασμού. Αν είναι καλοσχεδιασμένο και μελετημένο (όπως οφείλει να είναι το συγκεκριμένο!!), θα είναι κι ενδιαφέρουσα (to say the very least) η ενασχόληση μαζί του, με αναπαράσταση κινήσεων ή μη. :)

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Μαρ 2009 11:50 #23983 by Dream Specialist
Replied by Dream Specialist on topic Still Life 2
Να ρωτήσεις τη ψυχή....:)

Αν ξέρει ότι θα κυκλοφορήσει εντός Απριλίου, θα ξέρει πιθανώς και πως περίπου ξεδιπλώνεται η υπόθεση... 8)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Μαρ 2009 12:10 #23987 by shodan
Replied by shodan on topic Still Life 2
Χμμμ... με μια πρόχειρη αναζήτηση όντως κάποια site αναφέρουν σαν ημερομηνία κυκλοφορίας την 16η απριλίου (οσο αφορά τη Γαλλία). Ίδωμεν...

&quot;Lo-lo-look at you, Hacker.
A pa-pa-pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you ru-run through my corridors-s.
H-h-how can you challenge a perfect, immortal machine?&quot;
FB Profile[/url:2nnqt01r] | Twitter Profile[/url:2nnqt01r] | Blog-o-sphere[/url:2nnqt01r]

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
23 Μαρ 2009 12:16 #23989 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Still Life 2
Δυστυχώς, δεν έχει παίξει το παιχνίδι και δεν έχει ιδέα. Κι η δική μου πρώτη ερώτηση ήταν για το gameplay. Αν το είχε παίξει (που σημαίνει πως θα είχε τουλάχιστον playable demo στα χέρια του), θα είχα γίνει η κολλημένη βελόνα ενός γραμμοφώνου μες το μυαλό του: "Gimme, gimme, gimme!! I wanna see it, see it, see it!!" :lol: :lol:

Aλλά δεν... οπότε πρέπει να περιμένουμε... :(

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
01 Απρ 2009 10:07 #24087 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Still Life 2 - Identifying Mr X
Μία από τις υποσχέσεις του Still Life 2 η οποία μας ώθησε να "μετράμε μέρες" για την κυκλοφορία του ήταν πως θα αποκαλυφθεί επιτέλους ο κατά συρροήν δολοφόνος του πρώτου Still Life. O αφανής αυτός χαρακτήρας για την ταυτότητα του οποίου έγιναν ατελείωτες συζητήσεις και διατυπώθηκαν αμέτρητες θεωρίες πριν λίγα χρόνια έρχεται πάλι στο προσκήνιο.

2009... H περιπέτεια ξεκινάει πάλι. Θα καταφέρουμε επιτέλους να προδιορίσουμε την ταυτότητα του κου Χ, του κατά συρροήν δολοφόνου που κυνηγούσε η Vic McPherson στο Still Life?

Αυτή τη φορά, οι θεωρίες για την ταυτότητα του άγνωστου δολοφόνου προέρχονται από την ίδια τη Microids η οποία κυκλοφόρησε ένα video με την πρώτη από μία σειρά θεωρίες που διαθέτουν τα μέλη της δημιουργικής ομάδας της GameCo Studios σχετικά με την ταυτότητα του δολοφόνου. Είναι άραγε ο γιος του Gus (a.k.a. ο πατέρας της Vic)? Η μήπως είναι μία γυναίκα της οποίας, όμως, την ταυτότητα μπορεί να μας δώσει μόνο η Κατρίν και θα πρέπει να περιμένουμε για τη θεωρία Νο. 2?

Απολαύστε την πρώτη "επίσημη" θεωρία στο "The killerʼs identity - Theory #1" !!

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
01 Απρ 2009 10:17 #24088 by Elessar
Replied by Elessar on topic Still Life 2 - Identifying Mr X
Πως είναι δυνατόν να είναι ο πατέρας της Vic; Αυτός προφανώς ήταν αγέννητος στην ιστορία του Gus στο SL1.

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
01 Απρ 2009 10:34 #24090 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Still Life 2 - Identifying Mr X
Για να είμαι ειλικρινής, δε θυμάμαι πόσο υποτίθεται πως ήταν ο Gus στο flashback του SL1 ή αν έλεγε κιόλας την ηλικία του στις πληροφορίες του παιχνιδιού. Αν δεν είχε διευκρινιστεί η ηλικία του, πάντως, άνετα θα μπορούσε να έχει ένα γιο στην εφηβεία όσο εξελίσσεται το flashback. Δεν ήταν και τόσο νέος ο ίδιος! Βέβαια, αυτό θα αναιρούσε το γεγονός πως η Vic είναι εγγονή εκείνης που νόμιζε πως είναι μιας και η ιστορία του Gus τελειώνει με την "έναρξη" της οικογένειάς του. Εντούτοις, ακόμη κι αυτό δε θα ήταν τόσο αξιοπερίεργο και θα μπορούσαν να το "κουμαντάρουν" σεναριακά.

Σε κάθε περίπτωση, δε νομίζω να μας "έδωσαν" τόσο απλά το δολοφόνο από το πρώτο κιόλας video με τις θεωρίες. Απλώς μας κρατούν σε εγρήγορση επειδή πλησιάζει η κυκλοφορία του παιχνιδιού... ;)


ΥΓ: Με βλέπω να τα ξαναπαίζω και τα δύο (Post Mortem &amp; Still Life) για να φρεσκάρω τη μνήμη μου και να μπορώ να έχω συνέχεια (κι ελπίζω συνέπεια) στην ιστορία...

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
01 Απρ 2009 11:32 #24092 by Elessar
Replied by Elessar on topic Still Life 2 - Identifying Mr X
Μισό λεπτό - ο Gus είναι 100% άτεκνος στην πρώτη σειρά φόνων στο SL1. Το παιδί το αποκτά προφανώς αργότερα, εκτός και αν εμφανίσουν από το πουθενά κανένα τέκνο που είχε κάνει στην αμαρτωλή του νιότη...
Εντάξει, δεν είπα να μας δώσουν τον δολοφόνο αλλά τουλάχιστον να βγάζουν προς τα έξω σενάρια που στέκουν λογικά.

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum