Microids???/Still Life 2
- Tasos
-
- Offline
- Templar Hunter
-
- Posts: 758
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- qwerty
-
- Offline
- Moderator
-
- Posts: 198
Αυτά μου ήρθαν τώρα.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Tasos
-
- Offline
- Templar Hunter
-
- Posts: 758
Όσον αφορά στον γρίφο της ζαχαροπλαστικής θα έλεγα ότι ήταν λίγο άσχετος με την ολότητα και την συνέχεια των γρίφων εν γένει. Δεν με ενόχλησε αλλά θα συμφωνήσω με τον Λυτρωτή.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- kate
- Topic Author
- Offline
- Spammer
-
- Posts: 290
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3599
Ελα ντε οι πικρόχολοι, ένα γλυκάκι τους βάλαμε να κάνουνε και σαλτάρανε, τι να πω, ευχαριστώ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- odnorf
- Offline
- Templar Hunter
-
lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- qwerty
-
- Offline
- Moderator
-
- Posts: 198
odnorf wrote: To culpa innata δεν έχει real time 3D γραφικά αλλά είναι κλασικό 2.5D.
Ναι ε; Λάθος μου τότε, συγγνώμη. Είχα την εντύπωση πως είχε real time 3D γραφικά. Το είχα δει για λίγο όταν κυκλοφόρησε και δεν το θυμάμαι καλά. Δυστυχώς δεν έχω κάτσει να το παίξω ακόμα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
-
- Offline
- Adventure's Advocate
-
- Posts: 3599
Eίναι εκπληκτικό παιγνίδι, στριμόκωλο αλλά είναι καλό, δες το!!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- qwerty
-
- Offline
- Moderator
-
- Posts: 198
giovanna wrote: @querty
Eίναι εκπληκτικό παιγνίδι, στριμόκωλο αλλά είναι καλό, δες το!!
Ναι, σίγουρα κάποια στιγμή θα το αναλάβω κι αυτό
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- neo83_gr
-
- Offline
- Schattenjäger
-
- Posts: 551
πρωτες εικονες in game απο το adventuregamers (Που τις πηρε απο το worthplaying νομιζω)...
πως σας φαινονται; το παιχνιδι ειναι πολυ αναμενομενο αλλα δεν το βλεπω και με πολυ καλο ματι για τους γνωστους λογους... (αγνωστοι δημιουργοι κυριως)
θα δειξει. παντως δε με τρελαναν οι εικονες. λειπει εκεινο το "καλλιτεχνικο" του πρωτου. μεχρι και το λογοτυπο εινα μαπα
(ενταξει το σπιτι μεσα βλεπεται)
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Veralion
- Offline
- Elite Member
-
- Posts: 1
elpizw na to apolausoume oso to prwto...still life 2 we can't wait no more...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- long_live_kurt
- Offline
- Moderator
-
- Posts: 151
off topic:Τo Culpa Innata είναι εξαιρετικό με τουλάχιστον έναν σπουδαίο και περίπλοκο γρίφο.Και η διάρκεια του είναι πολύ μεγάλη.Ίσως κάποιες φορές κουράζουν κάποια πράγματα βέβαια(να περιμένεις να περάσει ο χρόνος κ.λπ.)αλλά είναι ρεαλιστικότατο.
"Maybe you should use your brain,you know, the one in your head,rather than just randomly combining objects together." Simon the Sorcerer
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
-
- Offline
- Team
-
- Posts: 2986
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- neo83_gr
-
- Offline
- Schattenjäger
-
- Posts: 551
"The story in Still Life 2 centers on another serial killer..."
www.adventuregamers.com/newsitem.php?id=1582
en.wikipedia.org/wiki/Still_Life_2
αρα δε θα ειναι το "υπολοιπο μισο" (με σικαγο κλπ...) που παντα λεγαμε οτι λειπει απο το παιχνιδι επειδη εκλεισε η Microids. Μαλλον θα ειναι ενα παιχνιδι με την victoria ως ηρωα και μαλλον δε θα ειναι συνεχεια τις υποτιθεμενης σειρας post mortem- still life.
elessar, οταν λεω για τους δημιουργους ενοω βασικα αν θα εχει μελη απο το παλιο team και τον Mathieu Larivière (αυτος δεν ειναι ο δημιουργος
παντως εχω να περιμενω ετσι adventure απο το syberia 2. θα σκασω!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
-
- Offline
- Homo Adventurous
-
neo83_gr wrote: [...]παντως εχω να περιμενω ετσι adventure απο το syberia 2. θα σκασω!
Νομίζω πως ποτέ δεν περίμενα τόσο ανυπόμονα ένα παιχνίδι όσο αυτό. Είναι από τα ελάχιστα που έχω δηλώσει πως αν φτάσει στα χέρια μου καθημερινή, θα πάρω άδεια από τη σημαία για να το παίξω χωρίς να με... διακόπτουν οι ώρες εργασίας.
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.