Microids???/Still Life 2

More
13 Ιουν 2008 22:01 #20443 by Tasos
Replied by Tasos on topic Microids???/Still Life 2
Μπορείτε να αναφέρετε έναν τίτλο 3D παιχνιδιού;

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
13 Ιουν 2008 23:30 #20444 by qwerty
Replied by qwerty on topic Microids???/Still Life 2
Παιχνίδια με 3D real time γραφικά : Culpa Innata, οι 2 seasons του Sam & Max, Dreamfall, Sherlock Holmes vs Arsene Lupin (Nemesis), Sherlock Holmes: The Awakened, Ankh, The Experiment (Experience 112), Fahrenheit (Indigo Prophecy)...
Αυτά μου ήρθαν τώρα. :)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
14 Ιουν 2008 00:14 #20445 by Tasos
Replied by Tasos on topic Microids???/Still Life 2
Wow! Απίστευτα παιχνίδια! Ακόμα ένας λόγος να περιμένουμε με ανυπομονησία την συνέχεια του Still Life 2.

Όσον αφορά στον γρίφο της ζαχαροπλαστικής θα έλεγα ότι ήταν λίγο άσχετος με την ολότητα και την συνέχεια των γρίφων εν γένει. Δεν με ενόχλησε αλλά θα συμφωνήσω με τον Λυτρωτή.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
14 Ιουν 2008 00:52 #20446 by kate
Replied by kate on topic Microids???/Still Life 2
Ναι μπορεί να ήταν ψιλοάσχετος αλλά ένα break με μερικά κουλουράκια σε ένα adventure πάντα χρειάζεται!!! :D :D :D

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
14 Ιουν 2008 02:13 #20447 by giovanna
Replied by giovanna on topic Microids???/Still Life 2
@kate

Ελα ντε οι πικρόχολοι, ένα γλυκάκι τους βάλαμε να κάνουνε και σαλτάρανε, τι να πω, ευχαριστώ :?

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
14 Ιουν 2008 19:04 #20457 by odnorf
Replied by odnorf on topic Microids???/Still Life 2
To culpa innata δεν έχει real time 3D γραφικά αλλά είναι κλασικό 2.5D.

lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
14 Ιουν 2008 19:20 #20459 by qwerty
Replied by qwerty on topic Microids???/Still Life 2

odnorf wrote: To culpa innata δεν έχει real time 3D γραφικά αλλά είναι κλασικό 2.5D.


Ναι ε; Λάθος μου τότε, συγγνώμη. Είχα την εντύπωση πως είχε real time 3D γραφικά. Το είχα δει για λίγο όταν κυκλοφόρησε και δεν το θυμάμαι καλά. Δυστυχώς δεν έχω κάτσει να το παίξω ακόμα...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
15 Ιουν 2008 00:38 #20461 by giovanna
Replied by giovanna on topic Microids???/Still Life 2
@querty

Eίναι εκπληκτικό παιγνίδι, στριμόκωλο αλλά είναι καλό, δες το!! 8)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
15 Ιουν 2008 00:53 #20464 by qwerty
Replied by qwerty on topic Microids???/Still Life 2

giovanna wrote: @querty

Eίναι εκπληκτικό παιγνίδι, στριμόκωλο αλλά είναι καλό, δες το!! 8)


Ναι, σίγουρα κάποια στιγμή θα το αναλάβω κι αυτό :p :)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Ιουν 2008 00:58 #20512 by neo83_gr
Replied by neo83_gr on topic Microids???/Still Life 2
www.adventuregamers.com/gallery.php?id=1245

πρωτες εικονες in game απο το adventuregamers (Που τις πηρε απο το worthplaying νομιζω)...

πως σας φαινονται; το παιχνιδι ειναι πολυ αναμενομενο αλλα δεν το βλεπω και με πολυ καλο ματι για τους γνωστους λογους... (αγνωστοι δημιουργοι κυριως)

θα δειξει. παντως δε με τρελαναν οι εικονες. λειπει εκεινο το "καλλιτεχνικο" του πρωτου. μεχρι και το λογοτυπο εινα μαπα

(ενταξει το σπιτι μεσα βλεπεται)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Ιουν 2008 02:25 #20514 by Veralion
Replied by Veralion on topic still life 2
eimai trelos fan ton adventures k perimenw na kuklooforeisoun polla pws kai pws...ena apo auta einai kai to polupo8ito still life 2...alla opws lete k eseis elpizw pws to paixnidi apo mono tou oso kai to telos tou na einai exisou kalo me to prequel...eidi egw opws kai polu alloi exoun arxisei na fantazontai poios eiani o dolofonos(kai den ennow auton pou afise i etairia na upo8esoume logo kleiseimatos tou project) alla ton paronta diladi auton tin twrinis epoxis...
elpizw na to apolausoume oso to prwto...still life 2 we can't wait no more...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Ιουν 2008 10:00 #20516 by long_live_kurt
Replied by long_live_kurt on topic still life 2
Aναρωτιέμαι όμως αν είναι συνέχεια του πρώτου πως θα το κάνουν?Αφού στο τέλος υπάρχει σαφέστατο υπονοούμενο πως ο δολοφόνος πέθανε.Θα τον αναστήσουν μάλλον.Θα χει πλάκα πάλι να μη μάθουμε ποιός είναι και να βρίσκουν δικαιολογίες μετά :P

off topic:Τo Culpa Innata είναι εξαιρετικό με τουλάχιστον έναν σπουδαίο και περίπλοκο γρίφο.Και η διάρκεια του είναι πολύ μεγάλη.Ίσως κάποιες φορές κουράζουν κάποια πράγματα βέβαια(να περιμένεις να περάσει ο χρόνος κ.λπ.)αλλά είναι ρεαλιστικότατο.

"Maybe you should use your brain,you know, the one in your head,rather than just randomly combining objects together." Simon the Sorcerer

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Ιουν 2008 11:59 #20517 by Elessar
Replied by Elessar on topic still life 2
neo, δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με το ότι δεν είναι "γνωστοί δημιουργοί". Όσο για τα shots, είναι προφανώς πολύ πρώιμα για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
18 Ιουν 2008 15:20 #20522 by neo83_gr
Replied by neo83_gr on topic still life 2
Το σεναριο λενε τουλαχιστον οτι δε θα εχει αμεση σχεση με το 1ο.εκτος αν μας κρατανε εκπληξη!
"The story in Still Life 2 centers on another serial killer..."
www.adventuregamers.com/newsitem.php?id=1582
en.wikipedia.org/wiki/Still_Life_2

αρα δε θα ειναι το "υπολοιπο μισο" (με σικαγο κλπ...) που παντα λεγαμε οτι λειπει απο το παιχνιδι επειδη εκλεισε η Microids. Μαλλον θα ειναι ενα παιχνιδι με την victoria ως ηρωα και μαλλον δε θα ειναι συνεχεια τις υποτιθεμενης σειρας post mortem- still life.

elessar, οταν λεω για τους δημιουργους ενοω βασικα αν θα εχει μελη απο το παλιο team και τον Mathieu Larivi&#232;re (αυτος δεν ειναι ο δημιουργος;). Γιατι αλλιως ισως να λειπει κατι. Τουλαχιστον αν μας πουν το δολοφονο, να ειναι αυτος που σκεφτηκαν εξαρχης και καποιος που αποφασισαν μετα. Τα shot πραγματι φαινονται πρώιμα. Μακαρι να προλαβουν το νοεμβρη.
παντως εχω να περιμενω ετσι adventure απο το syberia 2. θα σκασω!

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
04 Ιουλ 2008 11:56 #20682 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Microids???/Still Life 2
Νέα artworks για Still Life 2. :)

neo83_gr wrote: [...]παντως εχω να περιμενω ετσι adventure απο το syberia 2. θα σκασω!


Νομίζω πως ποτέ δεν περίμενα τόσο ανυπόμονα ένα παιχνίδι όσο αυτό. Είναι από τα ελάχιστα που έχω δηλώσει πως αν φτάσει στα χέρια μου καθημερινή, θα πάρω άδεια από τη σημαία για να το παίξω χωρίς να με... διακόπτουν οι ώρες εργασίας. ;)

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum