Microids???/Still Life 2
- qwerty
-
- Offline
- Moderator
-
- Posts: 198
Βέβαια αποκλείεται να είναι, γιατί σιγά μην τον έδιναν από το πρώτο κιόλας video.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
-
- Offline
- Homo Adventurous
-
Η δε-θυμάμαι-πώς τη-λένε, wife-to-be του Gus ήταν και πόρνη το επάγγελμα και έγκυος αν θυμάσαι καλά. Οπότε ο κύριος δεν ήταν... καθολικός. Καθόλου δύσκολο, λοιπόν, να σκαρφιστούν μια ωραία ιστοριούλα για ένα βρώμικο παρελθόν του Gus στη διάρκεια του οποίου απόκτησε ένα ξώγαμο που σάλταρε κι έγινε serial killer για τους όποιους χι λόγους. Δε θα ήταν ό,τι καλύτερο, αλλά δυνητικά μπορεί να σταθεί ως σενάριο. Αν και το πώς θα μπορούσαν να δικαιολογήσουν γιατί έγινε copy-cat του δολοφόνου επί εποχής Gus ο ίδιος του ο γιος πολύ θα ήθελα να το ξέρω...Elessar wrote: Μισό λεπτό - ο Gus είναι 100% άτεκνος στην πρώτη σειρά φόνων στο SL1. Το παιδί το αποκτά προφανώς αργότερα, εκτός και αν εμφανίσουν από το πουθενά κανένα τέκνο που είχε κάνει στην αμαρτωλή του νιότη[...]
Πράγματι, στην ιστορία του Gus ήταν ο τρελλός ζωγράφος. Το έκλεισε αυτό το κομμάτι η ιστορία. Αλλά ας μην ξεχνάμε πως πρέπει να υπάρχει σύνδεσμος μεταξύ των δύο δολοφόνων αφού ο δεύτερος μιμούνταν τον πρώτο -αν δεν ήταν ο ίδιος ασφαλώς. Οπότε επανέρχομαι στο ίδιο ερώτημα: πώς μπορεί να συνδεθεί ο γιος του Gus με τον τρελλό ζωγράφο και γιατί? Επίσης, τώρα που το σκέφτομαι, δε θα ήταν κάπως παρατραβηγμένο ένας βάναυσος (κι ακόμη εν ενεργώ δράση) serial killer που μεγάλωσε μόνος του ένα παιδί να το έκανε τόσο ηθικό που κατέληξε να καταταγεί στο ανθρωποκτονιών του FBI?! Πολλά δεν κολλάνε τελικά σε αυτό το σενάριο. Απορρίπτεται!!qwerty wrote: Αν δεν κάνω λάθος, ο δολοφόνος της ιστορίας του Gus έχει αποκαλυφθεί. Άγνωστη παραμένει η ταυτότητα του δολοφόνου της ιστορίας της Vic, οπότε θα μπορούσε να είναι και ο πατέρας της.[...]
Σενάριο δεύτερο... μια γυναίκα είναι ο Mr. X δολοφόνος (Mr και γυναίκα είναι λίγο οξύμωρο, μας εμπαίζουν στη Microids μου φαίνεται!!)... ποια γυναίκα θα μπορούσε να είναι?! Χμμ... τι ξέρουμε για τη μαμά της Vic?!
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
-
- Offline
- Team
-
- Posts: 2986
[Σιγά μην κάτσω να ασχοληθώ από τώρα με θεωρίες που συναγωνίζονται σε φαντασία τις αηδίες που λέγονται για το Lost]
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
-
- Offline
- Homo Adventurous
-
Δεν καταλαβαίνω γιατί κυκλοφόρησε πρώτα στα Γερμανικά ο συγκεκρίμενος τίτλος, αλλά ευελπιστώ αυτό να σημαίνει πως πάρα πολύ σύντομα θα τον δούμε επιτέλους και στα Αγγλικά!!
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
-
- Offline
- Team
-
- Posts: 2986
Όσο για το πότε θα κυκλοφορήσει Ελλάδα, εξαρτάται από το αν έχει ηχογραφηθεί η όχι το αγγλικό speech.
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
-
- Offline
- Homo Adventurous
-
Ναι, ΟΚ. Αλλά όχι όταν πρόκειται για τόσο πολυαναμενόμενους τίτλους που ΚΑΜΙΑ σχέση με Γερμανία δεν έχουν ως προς την παραγωγή τους. Τέλος πάντων... το καλό είναι πως σίγουρα πλησιάζει κι η αγγλική έκδοση εφόσον το γερμανικό είναι προφανώς localisation κι όχι η αρχική γλώσσα παραγωγής. Πλησιάζει η μέρα, πλησιάζει...Elessar wrote: [...]Πάρα πολλά adventures των τελευταίο καιρό βγαίνουν πρώτα στα γερμανικά.[...]
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Dream Specialist
- Offline
- Admin
-
- Posts: 1785
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- shodan
- Offline
- Schattenjäger
-
*Τελικά τα γραφικά είναι μια χαρά από ότι διακρίνω.
"Lo-lo-look at you, Hacker.
A pa-pa-pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you ru-run through my corridors-s.
H-h-how can you challenge a perfect, immortal machine?"
FB Profile[/url:2nnqt01r] | Twitter Profile[/url:2nnqt01r] | Blog-o-sphere[/url:2nnqt01r]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Dream Specialist
- Offline
- Admin
-
- Posts: 1785
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- kate
- Offline
- Spammer
-
- Posts: 290
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
-
- Offline
- Homo Adventurous
-
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- kate
- Offline
- Spammer
-
- Posts: 290
κ παλι, παρολο που ξερω γερμανικα, θελω να ακουσω την αγγλικη εκδοση γιατι θα συνδεσω τις φωνες με το πρωτο Still Life που το εχω στα αγγλικα
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
-
- Offline
- Team
-
- Posts: 2986
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
-
- Offline
- Homo Adventurous
-
***Ακολουθούν ορισμένα spoilers για το Still Life***
Αυτή τη φορά πρόκειται για μία θεωρία γνώριμη σε όλους μας: ο δολοφόνος είναι ο αγαπητός Richard. Δυστυχώς, έχουμε ήδη αποκλείσει να είναι αυτός ο κατά συρροήν δολοφόνος σε παλιότερες συζητήσεις που είχαμε σχετικά με την ταυτότητα του Mr. X λόγω του φινάλε του παιχνιδιού. Mια δεύτερη άποψη που παρουσιάζεται κάνει λόγο για μια ομάδα ανθρώπων, μια σέκτα που λειτουργεί ως ο Μr. Χ. επειδή είναι ακολουθητές του Ackerman. Ελπίζω να μην ακολουθήσουν αυτή τη θεωρία... όχι κι εδώ σέκτες, please!!
***Τέλος spoilers***
Tέλος, το εν λόγω video περίεχει δύο πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες:
α. ΞΑΝΑτίθεται το ερώτημα μήπως ο Mr. X ειναι γυναίκα!! (έχω σπάσει το κεφάλι μου να βρω ποια γυναίκα από την ιστορία θα μπορούσε να είναι τελικά)
β. Το video τελειώνει με την τέλεια υπόσχεση: "Soon on your screen"!! SOON!!
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- socraties
- Offline
- Elite Member
-
- Posts: 19
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.