Microids???/Still Life 2

More
01 Απρ 2009 12:34 #24093 by qwerty
Replied by qwerty on topic Still Life 2 - Identifying Mr X
Αν δεν κάνω λάθος, ο δολοφόνος της ιστορίας του Gus έχει αποκαλυφθεί. Άγνωστη παραμένει η ταυτότητα του δολοφόνου της ιστορίας της Vic, οπότε θα μπορούσε να είναι και ο πατέρας της.
Βέβαια αποκλείεται να είναι, γιατί σιγά μην τον έδιναν από το πρώτο κιόλας video. :p

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
01 Απρ 2009 13:10 #24095 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Still Life 2 - Identifying Mr X
***Ακολουθούν ορισμένα spoilers για το Still Life***

Elessar wrote: Μισό λεπτό - ο Gus είναι 100% άτεκνος στην πρώτη σειρά φόνων στο SL1. Το παιδί το αποκτά προφανώς αργότερα, εκτός και αν εμφανίσουν από το πουθενά κανένα τέκνο που είχε κάνει στην αμαρτωλή του νιότη[...]

Η δε-θυμάμαι-πώς τη-λένε, wife-to-be του Gus ήταν και πόρνη το επάγγελμα και έγκυος αν θυμάσαι καλά. Οπότε ο κύριος δεν ήταν... καθολικός. Καθόλου δύσκολο, λοιπόν, να σκαρφιστούν μια ωραία ιστοριούλα για ένα βρώμικο παρελθόν του Gus στη διάρκεια του οποίου απόκτησε ένα ξώγαμο που σάλταρε κι έγινε serial killer για τους όποιους χι λόγους. Δε θα ήταν ό,τι καλύτερο, αλλά δυνητικά μπορεί να σταθεί ως σενάριο. Αν και το πώς θα μπορούσαν να δικαιολογήσουν γιατί έγινε copy-cat του δολοφόνου επί εποχής Gus ο ίδιος του ο γιος πολύ θα ήθελα να το ξέρω...

qwerty wrote: Αν δεν κάνω λάθος, ο δολοφόνος της ιστορίας του Gus έχει αποκαλυφθεί. Άγνωστη παραμένει η ταυτότητα του δολοφόνου της ιστορίας της Vic, οπότε θα μπορούσε να είναι και ο πατέρας της.[...]

Πράγματι, στην ιστορία του Gus ήταν ο τρελλός ζωγράφος. Το έκλεισε αυτό το κομμάτι η ιστορία. Αλλά ας μην ξεχνάμε πως πρέπει να υπάρχει σύνδεσμος μεταξύ των δύο δολοφόνων αφού ο δεύτερος μιμούνταν τον πρώτο -αν δεν ήταν ο ίδιος ασφαλώς. Οπότε επανέρχομαι στο ίδιο ερώτημα: πώς μπορεί να συνδεθεί ο γιος του Gus με τον τρελλό ζωγράφο και γιατί? Επίσης, τώρα που το σκέφτομαι, δε θα ήταν κάπως παρατραβηγμένο ένας βάναυσος (κι ακόμη εν ενεργώ δράση) serial killer που μεγάλωσε μόνος του ένα παιδί να το έκανε τόσο ηθικό που κατέληξε να καταταγεί στο ανθρωποκτονιών του FBI?! Πολλά δεν κολλάνε τελικά σε αυτό το σενάριο. Απορρίπτεται!!

Σενάριο δεύτερο... μια γυναίκα είναι ο Mr. X δολοφόνος (Mr και γυναίκα είναι λίγο οξύμωρο, μας εμπαίζουν στη Microids μου φαίνεται!!)... ποια γυναίκα θα μπορούσε να είναι?! Χμμ... τι ξέρουμε για τη μαμά της Vic?! :lol: :lol:

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
01 Απρ 2009 13:44 #24098 by Elessar
Replied by Elessar on topic Still Life 2 - Identifying Mr X
Λοιπόν παιδιά, το βρήκα. Η γυναίκα δολοφόνος του SL είναι η...Kate Walker! Όλα ταιριάζουν σαν τα κομμάτια ενός puzzle.

[Σιγά μην κάτσω να ασχοληθώ από τώρα με θεωρίες που συναγωνίζονται σε φαντασία τις αηδίες που λέγονται για το Lost]

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
02 Απρ 2009 09:28 #24104 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Still Life 2 - Out in German
Το παιχνίδι κυκλοφόρησε σήμερα στη Γερμανία!! :shock:
Δεν καταλαβαίνω γιατί κυκλοφόρησε πρώτα στα Γερμανικά ο συγκεκρίμενος τίτλος, αλλά ευελπιστώ αυτό να σημαίνει πως πάρα πολύ σύντομα θα τον δούμε επιτέλους και στα Αγγλικά!! :D

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
02 Απρ 2009 13:13 #24106 by Elessar
Replied by Elessar on topic Still Life 2 - Out in German
Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις; :) Πάρα πολλά adventures των τελευταίο καιρό βγαίνουν πρώτα στα γερμανικά.

Όσο για το πότε θα κυκλοφορήσει Ελλάδα, εξαρτάται από το αν έχει ηχογραφηθεί η όχι το αγγλικό speech.

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
02 Απρ 2009 13:33 #24108 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Re: Still Life 2 - Out in German

Elessar wrote: [...]Πάρα πολλά adventures των τελευταίο καιρό βγαίνουν πρώτα στα γερμανικά.[...]

Ναι, ΟΚ. Αλλά όχι όταν πρόκειται για τόσο πολυαναμενόμενους τίτλους που ΚΑΜΙΑ σχέση με Γερμανία δεν έχουν ως προς την παραγωγή τους. Τέλος πάντων... το καλό είναι πως σίγουρα πλησιάζει κι η αγγλική έκδοση εφόσον το γερμανικό είναι προφανώς localisation κι όχι η αρχική γλώσσα παραγωγής. Πλησιάζει η μέρα, πλησιάζει... :)

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
06 Απρ 2009 11:43 #24131 by Dream Specialist
Replied by Dream Specialist on topic Still Life 2 : Ingame Videos
Δύο ingame videos από παίκτες που παίζουν την γερμανική έκδοση εδώ και εδώ .

Kαθώς είναι τραβηγμένα κατά το gameplay έχουν αρκετό spoiler...

Δείτε τα με δική σας ευθύνη...:)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
06 Απρ 2009 12:25 #24132 by shodan
Replied by shodan on topic Still Life 2 : Ingame Videos
Γερμανική ως προς το speech? Γιατί οι επιλογές είναι όλες στα αγγλικά από ότι βλέπω.
*Τελικά τα γραφικά είναι μια χαρά από ότι διακρίνω.

"Lo-lo-look at you, Hacker.
A pa-pa-pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you ru-run through my corridors-s.
H-h-how can you challenge a perfect, immortal machine?"
FB Profile[/url:2nnqt01r] | Twitter Profile[/url:2nnqt01r] | Blog-o-sphere[/url:2nnqt01r]

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
06 Απρ 2009 12:33 #24133 by Dream Specialist
Replied by Dream Specialist on topic Still Life 2 : Ingame Videos
Χμμμ.. χμ...το είδα και εγώ ότι είναι στα αγγλικά, αλλά δεν μπορώ να το εξηγήσω... :lol:

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
06 Απρ 2009 14:59 #24135 by kate
Replied by kate on topic Still Life 2 : Ingame Videos
πιθανοτατα αυτος που το ανεβασε το αγγλικο, είναι καποιος tester ή καποιος που καταφερε να βρει την αγγλικη εκδοση. και για να μην ακουμε φωνες, υποθετω πως η εκδοση που εχει δεν έχει καν speech περασμενο μεσα.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
06 Απρ 2009 21:34 #24142 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Still Life 2 : Ingame Videos
Λοιπόν, δεν πρόκειται για αγγλική έκδοση του παιχνιδιού. Με λίγο-αρκετό ψάξιμο (γιατί με έφαγε η περιέργεια πού βρήκε κι έπαιξε αγγλική έκδοση του παιχνιδιού αυτός :evil:) βρήκα σε forum γνωστού αμερικάνικου adventurosite μήνυμα του τυπά που πόσταρε το gameplay video. Λέει λοιπόν πως πρόκειται για τη γερμανική έκδοση, πως το speech είναι στα Γερμανικά και γι' αυτό κι έχει κόψει τον ήχο και πως οι υπότιτλοι και τα in-game είναι στ' Αγγλικά επειδή ο ίδιος πείραξε ορισμένα αρχεία του παιχνιδιού. Τώρα αλήθεια ή μη τα όσα λέει, δεν το γνωρίζω. Αυτό που είναι βέβαιο, όμως, είναι πως ΔΕΝ υπάρχει ακόμη αγγλική έκδοση του παιχνιδιού!! 8)

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
07 Απρ 2009 00:47 #24143 by kate
Replied by kate on topic Still Life 2 : Ingame Videos
οτι και να ειναι, δεν εχει σημασια. αυτο που εχει σημασια είναι να βγει γρηγορα η αγγλικη εκδοση για να το χαρουμε ολοι μας κ οχι μονο οσοι ξερουν γερμανικα.

κ παλι, παρολο που ξερω γερμανικα, θελω να ακουσω την αγγλικη εκδοση γιατι θα συνδεσω τις φωνες με το πρωτο Still Life που το εχω στα αγγλικα :)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
07 Απρ 2009 09:50 #24144 by Elessar
Replied by Elessar on topic Microids???/Still Life 2
Ξέρουμε αν οι ηθοποιοί είναι οι ίδιοι από το SL1;

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
08 Απρ 2009 11:27 #24161 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Still Life 2 - Identifying Mr X
Ήρθε και η δεύτερη θεωρία για την ταυτότητα του Mr. X!!

***Ακολουθούν ορισμένα spoilers για το Still Life***
Αυτή τη φορά πρόκειται για μία θεωρία γνώριμη σε όλους μας: ο δολοφόνος είναι ο αγαπητός Richard. Δυστυχώς, έχουμε ήδη αποκλείσει να είναι αυτός ο κατά συρροήν δολοφόνος σε παλιότερες συζητήσεις που είχαμε σχετικά με την ταυτότητα του Mr. X λόγω του φινάλε του παιχνιδιού. Mια δεύτερη άποψη που παρουσιάζεται κάνει λόγο για μια ομάδα ανθρώπων, μια σέκτα που λειτουργεί ως ο Μr. Χ. επειδή είναι ακολουθητές του Ackerman. Ελπίζω να μην ακολουθήσουν αυτή τη θεωρία... όχι κι εδώ σέκτες, please!!
***Τέλος spoilers***

Tέλος, το εν λόγω video περίεχει δύο πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες:
α. ΞΑΝΑτίθεται το ερώτημα μήπως ο Mr. X ειναι γυναίκα!! (έχω σπάσει το κεφάλι μου να βρω ποια γυναίκα από την ιστορία θα μπορούσε να είναι τελικά)
β. Το video τελειώνει με την τέλεια υπόσχεση: "Soon on your screen"!! SOON!! :) :)

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
13 Απρ 2009 18:48 #24196 by socraties
Replied by socraties on topic Still Life 2
Ποτε βγαινει?Αντε να βγει αυτες τις μερες που δεν εχω σχολη.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum