Microids???/Still Life 2

More
04 Ιουλ 2008 14:07 #20683 by long_live_kurt
Replied by long_live_kurt on topic Microids???/Still Life 2
Και εδώ www.microids.com/en/catalogue/vi ... tures.html υπάρχει ένα μικρό βιντεάκι από το παιχνίδι,χωρίς να δείχνει τίποτα ιδιαίτερο.Έτσι για να εγκλιματιζόμαστε :D
Ελπίζω να μην έχει γίνει ποστ κι από άλλον γιατί δεν έχω διαβάσει όλες τις σελίδες του νήματος :)
Εγώ το μόνο που περιμένω περισσότερο από το Still Life 2 είναι το Gray Matter.Οι λατρείες δε ξεπερνιούνται.

"Maybe you should use your brain,you know, the one in your head,rather than just randomly combining objects together." Simon the Sorcerer

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Ιουλ 2008 02:05 #20792 by Dream Specialist
Replied by Dream Specialist on topic "Still Life 2" shots
Νέες shots για το Still Life 2.

In Fall 2008, Agent McPherson is sent to Maine where Audrey Dunnigan's body has just been found. The modus operandi and the video sent to the police and press leave them in no doubt as to the killer's identity: the East Coast Torturer has struck again! No clues are picked up during the autopsy, as the serial killer painstakingly washed the body. Once again, the killer has not committed any errors.
From her motel room, McPherson comes across a report by Paloma Hernandez, the journalist covering all the crimes bearing the East Coast Torturer's signature. Hernandez has been highly critical of the FBI's and McPherson's lack of progress. That does not stop Hernandez from phoning and asking McPherson to meet her later that evening. Hernandez claims to have some so-called clues on the killer in her possession. McPherson flatly refuses. Just moments later, Hernandez is kidnapped by the Torturer…

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Ιουλ 2008 10:21 #20795 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Microids???/Still Life 2
Παραμένει θεά!! Και στις αντιδράσεις και στην εμφάνιση! :)

(και μετά κοροϊδεύω φίλους που παθαίνουν "ζημιά" με game characters... :lol:)

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Ιουλ 2008 10:25 #20796 by long_live_kurt
Replied by long_live_kurt on topic "Still Life 2" shots
Πολύ Saw μου θυμίζει.Δε ξέρω γιατί ωστόσο.

"Maybe you should use your brain,you know, the one in your head,rather than just randomly combining objects together." Simon the Sorcerer

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Ιουλ 2008 11:51 #20799 by Dream Specialist
Replied by Dream Specialist on topic "Still Life 2" shots

long_live_Kurt wrote: Πολύ Saw μου θυμίζει.Δε ξέρω γιατί ωστόσο.

Aκριβώς την ίδια σκέψη έκανα όταν είδα το trailer.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Ιουλ 2008 19:58 #20805 by kate
Replied by kate on topic Microids???/Still Life 2
Βρε παιδιά τα γραφικά των χώρων δεν είναι πολύ απλά??? Καμία σχέση με τις λεπτομέρειες του 1. Λες πχ να πηραν μια ταπετσαρία και να την κόλλησαν στον τοίχο. Τα έπιπλα, τα αντικείμενα, όλα είναι πολύ απλά σχεδιασμένα. Και το ότι θυμίζει Saw αρνητικό είναι! :cry:

Δεν ξέρω για εσάς αλλά ψιλοαπογοήτευση είναι τα γραφικά (του χώρου πάντα). Τώρα για τους χαρακτήρες σε κάποιες εικόνες είναι τέλειοι και σε κάποιες άλλες μέτριοι. Αν και μου φαίνεται ότι κάποιες αποτελούν εικόνες από cutscenes, γι'αυτό και είναι καλοσχεδιασμένοι οι χαρακτήρες. Εσείς τι νομίζετε??? <!-- s:?: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_question.gif" alt=":?:" title="Question" /><!-- s:?: -->

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Ιουλ 2008 20:08 #20806 by qrious
Replied by qrious on topic Microids???/Still Life 2
χμ τώρα ειδα τα shots και όντως ειναι χάλια. Mοιάζουν με κακής ποιότητας 3d γραφικά.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Ιουλ 2008 20:14 #20808 by kate
Replied by kate on topic Microids???/Still Life 2
Μοιάζει λες και βγήκε από B-Movie. Mεγάλη προχειρότητα. Ελπίζω στο story να μην δούμε αντίστοιχη. Η' τουλάχιστον να φταίει η ανάλυση ή κάτι τέτοιο... :cry: :cry: :cry: :cry:

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
17 Ιουλ 2008 21:40 #20809 by odnorf
Replied by odnorf on topic Microids???/Still Life 2
Όντως δεν φαίνονται ιδιαίτερα καλά αλλά πρέπει να έχουμε υπόψη μας ότι τα γραφικά του 1 ήταν prerendered 3D οπότε ως στατικές εικόνες προφανώς είναι καλύτερα και πιο λεπτομερή. Η καλή ή κακή ποιότητα των γραφικών του 2 θα φανεί μόνο στην κίνηση.

lamp dog - <!-- w --> www.dead-code.org <!-- w -->

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
27 Ιουλ 2008 22:10 #20872 by Fallen Angel
Replied by Fallen Angel on topic Microids???/Still Life 2
Το πρώτο (απ' όσο γνωρίζω τουλάχιστον) preview για το Still Life. :D
Η σελίδα είναι στα Γαλλικά, οπότε αν δε γνωρίζετε τη γλώσσα μπορείτε να διαβάσετε την (κατά προσέγγιση) μετάφρασή της εδώ .

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
27 Ιουλ 2008 23:04 #20873 by Elessar
Replied by Elessar on topic Microids???/Still Life 2
Τα shots πάντως δεν φαίνονται και πολύ ενθαρρυντικά. Ελπίζω να μην επιβεβαιωθεί ο qrious που πιστεύει πως το παιχνίδι θα είναι αρπαχτή, αφού συγκεντρώθηκαν ένα μάτσο άσχετοι γι' αυτό το sequel...

Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
27 Ιουλ 2008 23:06 #20874 by qrious
Replied by qrious on topic Microids???/Still Life 2
εχω την προσωπικη μου γραμματεα παντως στο forum, δεν υπαρχει λογος να ποσταρω :lol:

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
31 Αυγ 2008 01:33 #21009 by Dream Specialist
Replied by Dream Specialist on topic Microids???/Still Life 2
Νέες shots για το δεύτερο μέρος του πολυαναμενόμενου Still Life.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
03 Σεπ 2008 15:37 #21051 by The_Highlander
Replied by The_Highlander on topic Microids???/Still Life 2
Χμμμ, όντως τα γραφικά φαίνονται λίγο εποχής Silent Hill 2... Βέβαια αυτό δε θα έχει και μεγάλη σημασία αν η ιστορία και το gameplay είναι της προκοπής.

Ελπίζω να λείπουν ορισμένοι από τους πιο εκνευριστικούς γρίφους του πρώτου ωστόσο... :P

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
03 Σεπ 2008 17:21 #21054 by agrimi78
Replied by agrimi78 on topic Microids???/Still Life 2
Εγω γιατί βρήκα τα γραφικά πολύ καλά? Δείτε την υψηλής ανάλυσης υφή των textures μολις ξεκινάει το video. Εμένα μου αρέσουν πάντως τα "καθαρά" γραφικά, δηλαδή όλα 2D ή όλα 3D. Δεν μπορώ τα prerendered με 3d χαρακτήρες, φαίνεται σαν ηθοποιους που παίζουν σε σκηνικό θεάτρου. Θα ήθελα μια και θα είναι όλο 3D να έχουν τα αντικείμενα physics. Νομίζω ότι αυτό θα ήταν μια μεγάλη εξέλιξη στα adventure games. Σκεφτείτε γρίφους που εκτός απο συνδυασμους αντικειμένων θα παίζει ρόλο η μάζα καθώς και το βάρος τους. Σε αυτο τον τομέα μπορεί και πρεπει (κατα την γνωμη μου πάντα) να δανειστουν στοιχεία απο άλλους τίτλους π.χ. απο το portal ή το halflife 2.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum