Pendulo Studios' "DAY ONE"
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
- Posts: 1577
Αυτό που μάλλον καταλαβαίνω είναι ότι το παιχνίδι θα πρέπει να χρηματοδοτηθεί από τους παίκτες με έναν τρόπο α λα Kickstarter. Όλες αυτές οι πληροφορίες ( κι όμως τόσο λίγες) αντλούνται από την ακόλουθη διεύθυνση. Φυσικά δεν χρειάζεται να αναφέρουμε ότι είναι ευχής έργον το παιχνίδι να γίνει πραγματικότητα.
uk.lab.gamesplanet.com/
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
:shock: Βρε Τσαμπίκο ... Βρε τσαμπίκο ... Θεωρώ ότι για να προβεί κανείς σε τόσο βαρύγδουπες δηλώσεις και με χρήση τέτοιας βεβαιότητας, πρέπει τουλάχιστον να είναι οι δηλώσεις αυτές σύμφωνες με την κοινή γνώμη. Πιο πιθανό θεωρώ να πείσεις το πανελλήνιο να ισχυριστεί (όλοι μαζί) ότι ο Άρης είναι η μεγαλύτερη ομάδα, παρά το παραπάνω. Αλλά χαλάλι Έρωτας θα είναι και στον έρωτα δικαιολογούνται όλα. Οπότε ας αλλάξω το χρώμα, γιατί το σορόπι θέλει το δικό τουtsampikos wrote: Mιας και ό,τι έχει βγάλει ως τώρα αποτελεί ορισμό των Adventures
tsampikos wrote: Mιας και ό,τι έχει βγάλει ως τώρα αποτελεί ορισμό των Adventures
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
- Posts: 1577
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- maladroid
- Offline
- Templar Hunter
- Posts: 800
Οπότε όχι κυρία Pendulo, δε θα σας χρηματοδοτήσω
No good deed goes unpunished
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
@ Tsampikos
Αν στόχο είχες το τζέρτζελο (ν' αναστατωθούν τα πνεύματα ...), το δέχομαι σαφώς. Έξυπνη κίνηση Εγώ τσίμπησα πάντως. Η πάλαι ποτέ αγαπημένη έχει φτιάξει τρία από τα καλύτερα παιχνίδια που έχω παίξει προσωπικά. Τι άλλο έκανε όμως; κυκλοφόρησε παιχνίδι με πρόστυχο τρόπο ενεργοποίησης. Οι προστυχιές δεν ταιριάζουν σε κυρίες. Είναι κάτι που δε θα της συγχωρέσω ποτέ. Κυκλοφόρησε επίσης demo και το πούλησε για adventure και μάλιστα σε τιμή adventure, μια ληστεία δηλαδή πρώτα σε ψυχικό επίπεδο και τελευταία σε οικονομικό.
Η σαφώς δεδηλωμένη γνώμη πολλών φίλων είναι ότι όσο κινούνταν οι τύποι σε ερασιτεχνικό επίπεδο και το έκαναν για την πλάκα τους, το έκαναν καλά. Με το που έγιναν "επαγγελματίες" άρχισαν να φέρονται, αν όχι με σαφώς καταδικαστέο τρόπο, τουλάχιστον με αμφιλεγόμενο. Γεγονός αρκετό για να μας προκύψει καθαίρεση από το θρόνο.
Παρεμπιπτόντως, κρίνοντας εκ των υστέρων για το ΝΒΤ τείνω να συμφωνήσω με το θύμα πιο πάνω:
Βασικά από όλες τις απόψεις μιλάμε για ένα παιχνίδι που δε χρειαζόταν να γίνει.VicTIm wrote: Το Next Big Thing έφερνε πιο πολύ σε αρπαχτή... αρκετά μικρό και γενικά προχειρότητα.
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Topic Author
- Offline
- Master of Dimensions
- Posts: 1577
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
VicTIm wrote: Το Next Big Thing έφερνε πιο πολύ σε αρπαχτή... αρκετά μικρό και γενικά προχειρότητα.
Τι λέτε βρε παιδιά; Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί τόση αυστηρότητα. Προσωπικά το The Next Big Thing το ευχαριστήθηκα απίστευτα και είναι από τα πολύ αγαπημένα μου παιχνίδια, οπότε διαφωνώ κάθετα, οριζόντια και διαγωνίως με τέτοιου είδους αφορισμούς.crocark wrote: ...για το ΝΒΤ... Βασικά από όλες τις απόψεις μιλάμε για ένα παιχνίδι που δε χρειαζόταν να γίνει.
Όσο για την προχειρότητα απορώ που την είδατε... Το παιχνίδι ειναι προσεγμένο σε όλους τους τομείς (γραφικά, σενάριο, γρίφους, απουσία bugs).
Και το Yesterday είναι άδικο να χαρακτηρίζεται ως DEMO, αλλά δεν έχω διάθεση να επεκταθώ, μια και το συγκεκριμένο παιχνίδι δε με ενθουσίασε και τόσο. (Παρ'όλα αυτά χαίρομαι που πρόλαβα και τσίμπησα τη δυσεύρετη retail έκδοση, γιατί με την "επιτυχία" που είχε το παιχνίδι δεν το βλέπω να κυκλοφορεί πιο εκτεταμένα σε retail μορφή, οπότε μάλλον πρόκειται για συλλεκτικό κομμάτι.)
Με αυτά που λέτε θα έλεγε κανείς ότι η PENDULO είναι κανένας κολοσσός σαν την EA ή την UBISOFT, που κοιτάζουν μόνο το κέρδος. Να επιβιώσουν σε μια ανταγωνιστική αγορά σε περίοδο κρίσης προσπαθούν οι άνθρωποι, αν και ομολογουμένως όχι με τις καλύτερες επιλογές (κι έτσι που πάνε, να πω την αλήθεια, δεν τους βλέπω να τα καταφέρνουν.)
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Άρα δε λέμε κάτι πολύ διαφορετικό μάλλον. Η διαφορά είναι προφανώς στην αυστηρότητα που εντοπίζεις. Αυστηρότητα με την οποία θεωρώ υποχρέωσή μου ν' αντιμετωπίσω τα πράγματα γενικώς και αφήνω ειδικές εξαιρέσεις απ' έξω του τύπου amanita, joshua nurnberger κλπ.Castledoque wrote: Με αυτά που λέτε θα έλεγε κανείς ότι η PENDULO είναι κανένας κολοσσός σαν την EA ή την UBISOFT, που κοιτάζουν μόνο το κέρδος. Να επιβιώσουν σε μια ανταγωνιστική αγορά σε περίοδο κρίσης προσπαθούν οι άνθρωποι, αν και ομολογουμένως όχι με τις καλύτερες επιλογές (κι έτσι που πάνε, να πω την αλήθεια, δεν τους βλέπω να τα καταφέρνουν.)
Συνεχίζω να υποστηρίζω τα πάντα που είπα. Δε βλέπω πουθενά κανένα αφορισμό.
Το ΝΒΤ δε χρειαζόταν να γίνει. Είναι ουσιαστικά ένα remake με όσες διαφορές μπορεί να περιλαμβάνει. Έγινε για την κονόμα. Και ναι δεν είπα ότι είναι κακό να θέλει κανείς να επιβιώσει. Αντιθέτως. Αλλά όχι επειδή θέλει να επιβιώσει να πρέπει εγώ ντε και καλά να αποδεχτώ αυτό που εξυπηρετεί αυτήν την επιβίωση, ενώ προφανώς δεν το πιστεύω. Εκ των υστέρων πάντα κι έχοντας δει που το πάει η εταιρειάρα Pendulo, κάποιες αμφιβολίες που είχα για κάποια πράγματα τότε (όταν έπαιζα ΝΒΤ) έχουν αρθεί 100%. Γραφικά, δεν το συζητάμε. Είναι το φόρτε τους. Σενάριο το NBT δεν είχε. Μια αφελής ιστοριούλα της πλάκας ήταν στην καλύτερη περίπτωση, γιατί δεν είναι αυτή η ειλικρινής μου γνώμη, είναι πολύ χειρότερη. Γρίφους είχε, αλλά ... χμμμ ... τέλος πάντων, πες ότι είχε ... Κάτι που δε λες. Είχε διαλόγους στα πρότυπα όλων των παιχνιδιών της, πράγμα στο οποίο πάλι τους παραδέχομαι. Και Bugs φυσικά και είχε. Με την ευκαιρία θα σου πρότεινα όταν θες να αποφανθείς για το αν ένα παιχνίδι είχε ή δεν είχε bugs να κάνεις μια αναζήτηση εδώ μέσα και να βάζεις στις παραμέτρους της αναζήτησης "crocark". Εκτός από glitches, όλα τ' άλλα τα συναντώ ΠΑΝΤΑ. Βέβαια αυτά του NBT ήταν Glitches και γι' αυτό γενικά δεν τα τόνισα ποτέ. Γιατί θεωρώ ότι τα glitches είναι ασήμαντα. Αλλά όχι να λέμε κι ότι δεν είχε τελείως.
Ναι. Ήταν περιττό. Παντελώς άχρηστο. Μερικές χαμένες ώρες στην αλληλεπίδρασή μου με το είδος. Και τέλος πάντων θα πρέπει να παραδεχτείτε ότι όσοι έχετε παίξει και αυτό και το monsters σε ένα από τα δυο χάσατε το χρόνο σας, ακόμη κι αν δε συμμερίζεστε την άποψή μου για το παιχνίδι γενικά.
Κατ' επέκταση της σκέψης μου, το demo κακώς το έκαναν. Να κάτσουν και να βγάλουν κανένα παιχνίδι λέω εγώ, όπως παλιά και ν' αφήσουν τα παπατζιλίκια. Αν και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν μπορούν πλέον. Υπέγραψαν ...
Ναι ... χαλαρά. Είναι χειρότεροι πλέον. Γιατί η ΕΑ βγάζει πράγματα που δεν μπορώ να τα πω παιχνίδια συνήθως, αλλά τα demo της τα δίνει τσάμπαCastledoque wrote: Με αυτά που λέτε θα έλεγε κανείς ότι η PENDULO είναι κανένας κολοσσός σαν την EA ή την UBISOFT, που κοιτάζουν μόνο το κέρδος.
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Μπα, δε θα το έλεγα. Και με τα δύο παιχνίδια πέρασα καλά. Το μόνο σημείο στο οποίο με ενόχλησε η ομοιότητα ήταν το ξεκίνημα (ας πούμε κάτι σαν tutorial) στο Hollywood Monsters, όπου όντως η ομοιότητα ήταν ενοχλητικά έντονη (αλλά αυτό ήταν ένα πολύ μικρό κομμάτι του παιχνιδιού). Από εκεί και πέρα όμως τα παιχνίδια ήταν αρκούντως διαφορετικά για να μη νιώθω ότι έχανα το χρόνο μου με οποιοδήποτε από τα δύο.crocark wrote: Και τέλος πάντων θα πρέπει να παραδεχτείτε ότι όσοι έχετε παίξει και αυτό και το monsters σε ένα από τα δυο χάσατε το χρόνο σας...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- manos426f
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 621
www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- outcry
- Offline
- Walker Survivor
- Posts: 437
Και κάτι άλλο.Ε όχι και demo το Υ. Δεν ήταν δα και τόσο μεγάλο.
[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Κρατιέμαι. Δύσκολα, αλλά κρατιέμαι ...
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- skoros
- Offline
- Banned
- Posts: 343
Ξεκίνησε...
Λίγο πριν το τέλος λένε:
We need the funds to make Day One a wonderful game. The wonderful game that the industry doesn’t want us to develop because “it will scare the kids”. With the initial 300.000 € we will make be able to make a complete but short game, just like the one that the ground-breaking studio Double Fine wanted to make… before they got 3 million dollars to develop a full-sized one! However, we don’t ask for millions. If we reach the golden figure of 750.000 €, we will be able to develop a game as long as Runaway: A Twist of Fate, the last of our games that had the budget it needed. Gosh, those were the days!
Βαρέθηκα την καραμέλα των κακών publishers (που σίγουρα έχει κάποια βαση αλλά νομίζω τα παραλένε).
Είμαι πολύ σκεπτικός με τη νέα αυτή μόδα και για την ώρα δεν την καταδικάζω, ούτε την επιδοκιμάζω. Περιμένω να δω τα πρώτα παιχνίδια που θα κυκλοφορήσουν (και κυρίως το Double Fine Adventure). Μακάρι να είναι καλά για ώφελος όλων.
Οικονομικά πάντως δεν εχω στηρίξει κανένα.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- outcry
- Offline
- Walker Survivor
- Posts: 437
Θέμα: Y - The Case of John Yesterday impressions, ημερομηνία 12 Απριλίου 2012, ώρα 15:07.outcry wrote: Όταν έρθουν με το kickstarter και σου πουν θέλουμε να φτιάξουμε adventures σαν το Runaway (σε διάρκεια γρίφους κλπ) αλλά δεν έχουμε τα μέσα, και το είδατε με το Y., θα δεις ότι, στη πραγματικότητα, το επιχείρημα δε χρίζει και τόσης ανάλυσης.
A ρε crocark, μετά μας λένε και καχύποπτους.
[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.