Pendulo Studios' "DAY ONE"

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
26 Ιουν 2012 19:38 #37987 by tsampikos
Pendulo Studios' "DAY ONE" was created by tsampikos
H Pendulo Studios δημιουργεί νέο Αdventure. Mιας και ό,τι έχει βγάλει ως τώρα αποτελεί ορισμό των Adventures δεν υπάρχει λόγος να μην συμβαίνει το ίδιο και με το νέο παιχνίδι, αφού οι άνθρωποι αποδεδειγμένα κατέχουν το άθλημα. Το παιχνίδι ονομάζεται "DAY ONE" και εκτός από το όνομα το μόνο γνωστό στοιχείο είναι ένας καραφλός, μάλλον βίαιος, τύπος....

Αυτό που μάλλον καταλαβαίνω είναι ότι το παιχνίδι θα πρέπει να χρηματοδοτηθεί από τους παίκτες με έναν τρόπο α λα Kickstarter. Όλες αυτές οι πληροφορίες ( κι όμως τόσο λίγες) αντλούνται από την ακόλουθη διεύθυνση. Φυσικά δεν χρειάζεται να αναφέρουμε ότι είναι ευχής έργον το παιχνίδι να γίνει πραγματικότητα. :D

uk.lab.gamesplanet.com/

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Ιουν 2012 21:25 #37988 by crocark
Replied by crocark on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"

tsampikos wrote: Mιας και ό,τι έχει βγάλει ως τώρα αποτελεί ορισμό των Adventures

:shock: :? Βρε Τσαμπίκο ... Βρε τσαμπίκο ... Θεωρώ ότι για να προβεί κανείς σε τόσο βαρύγδουπες δηλώσεις και με χρήση τέτοιας βεβαιότητας, πρέπει τουλάχιστον να είναι οι δηλώσεις αυτές σύμφωνες με την κοινή γνώμη. Πιο πιθανό θεωρώ να πείσεις το πανελλήνιο να ισχυριστεί (όλοι μαζί) ότι ο Άρης είναι η μεγαλύτερη ομάδα, παρά το παραπάνω. Αλλά χαλάλι :) Έρωτας θα είναι και στον έρωτα δικαιολογούνται όλα. Οπότε ας αλλάξω το χρώμα, γιατί το σορόπι θέλει το δικό του :wink:

tsampikos wrote: Mιας και ό,τι έχει βγάλει ως τώρα αποτελεί ορισμό των Adventures


ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
26 Ιουν 2012 21:41 #37990 by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Καλά για τον ΑΡΗ δεν το συζητω καν . Αν δεν είναι και λίγο βαρύγδουπες οι δηλώσεις να αναστατώνονται τα πνεύματα τι γούστο έχει.... Πάντως εκτιμώ πολύ την Pendulo και τα κατά τόπους Reviews δικαιολογούν αυτή μου την εκτίμηση.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
27 Ιουν 2012 00:28 #37993 by maladroid
Replied by maladroid on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Tα Runaway ήταν όντως εξαιρετικά σε γενικές γραμμές. Το Next Big Thing έφερνε πιο πολύ σε αρπαχτή... αρκετά μικρό και γενικά προχειρότητα. Γιατί δεν έγραψα στο mini review thread όταν το χα πιο πρόσφατο;;; Πρέπει να έγραψα 2 κουβέντες στο γκρουπ στο fb όλες κι όλες, τώρα άντε βρες τες...

Οπότε όχι κυρία Pendulo, δε θα σας χρηματοδοτήσω :)

No good deed goes unpunished

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
27 Ιουν 2012 08:56 #37995 by crocark
Replied by crocark on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Άσχετα με το θέμα της χρηματοδότησης, γιατί δε μ' ενδιαφέρει ... μα καθόλου ...

@ Tsampikos

Αν στόχο είχες το τζέρτζελο (ν' αναστατωθούν τα πνεύματα ...), το δέχομαι σαφώς. Έξυπνη κίνηση :lol: Εγώ τσίμπησα πάντως. Η πάλαι ποτέ αγαπημένη έχει φτιάξει τρία από τα καλύτερα παιχνίδια που έχω παίξει προσωπικά. Τι άλλο έκανε όμως; κυκλοφόρησε παιχνίδι με πρόστυχο τρόπο ενεργοποίησης. Οι προστυχιές δεν ταιριάζουν σε κυρίες. Είναι κάτι που δε θα της συγχωρέσω ποτέ. Κυκλοφόρησε επίσης demo και το πούλησε για adventure και μάλιστα σε τιμή adventure, μια ληστεία δηλαδή πρώτα σε ψυχικό επίπεδο και τελευταία σε οικονομικό.

Η σαφώς δεδηλωμένη γνώμη πολλών φίλων είναι ότι όσο κινούνταν οι τύποι σε ερασιτεχνικό επίπεδο και το έκαναν για την πλάκα τους, το έκαναν καλά. Με το που έγιναν "επαγγελματίες" άρχισαν να φέρονται, αν όχι με σαφώς καταδικαστέο τρόπο, τουλάχιστον με αμφιλεγόμενο. Γεγονός αρκετό για να μας προκύψει καθαίρεση από το θρόνο.

Παρεμπιπτόντως, κρίνοντας εκ των υστέρων για το ΝΒΤ τείνω να συμφωνήσω με το θύμα πιο πάνω:

VicTIm wrote: Το Next Big Thing έφερνε πιο πολύ σε αρπαχτή... αρκετά μικρό και γενικά προχειρότητα.

Βασικά από όλες τις απόψεις μιλάμε για ένα παιχνίδι που δε χρειαζόταν να γίνει.

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
27 Ιουν 2012 09:04 #37996 by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Εμένα πάντως το Υesterday moy άφησε άριστες εντυπώσεις. Δεν γίνεται μια εταιρεία να βγάζει συνεχώς παιχνίδια που αρέσουν σε όλους. Αρκει να αρέσει στην πλειοψηφία. Αυτό είναι αρκετό και με το Yesterday έτσι ακριβώς έγινε. Ο τρόπος ενεργοποίησης είναι ρουφιάνικος εντελώς, αλλά από την άλλη με τόση πειρατία δεν ξέρουν πια τι να κάνουν. Ίσως θα ήταν καλύτερα για τους ίδιους να τα αφήνουν DRM free.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
27 Ιουν 2012 12:37 #37997 by Castledoque
Replied by Castledoque on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"

VicTIm wrote: Το Next Big Thing έφερνε πιο πολύ σε αρπαχτή... αρκετά μικρό και γενικά προχειρότητα.

crocark wrote: ...για το ΝΒΤ... Βασικά από όλες τις απόψεις μιλάμε για ένα παιχνίδι που δε χρειαζόταν να γίνει.

Τι λέτε βρε παιδιά; Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί τόση αυστηρότητα. Προσωπικά το The Next Big Thing το ευχαριστήθηκα απίστευτα και είναι από τα πολύ αγαπημένα μου παιχνίδια, οπότε διαφωνώ κάθετα, οριζόντια και διαγωνίως με τέτοιου είδους αφορισμούς.
Όσο για την προχειρότητα απορώ που την είδατε... Το παιχνίδι ειναι προσεγμένο σε όλους τους τομείς (γραφικά, σενάριο, γρίφους, απουσία bugs).

Και το Yesterday είναι άδικο να χαρακτηρίζεται ως DEMO, αλλά δεν έχω διάθεση να επεκταθώ, μια και το συγκεκριμένο παιχνίδι δε με ενθουσίασε και τόσο. (Παρ'όλα αυτά χαίρομαι που πρόλαβα και τσίμπησα τη δυσεύρετη retail έκδοση, γιατί με την "επιτυχία" που είχε το παιχνίδι δεν το βλέπω να κυκλοφορεί πιο εκτεταμένα σε retail μορφή, οπότε μάλλον πρόκειται για συλλεκτικό κομμάτι.)

Με αυτά που λέτε θα έλεγε κανείς ότι η PENDULO είναι κανένας κολοσσός σαν την EA ή την UBISOFT, που κοιτάζουν μόνο το κέρδος. Να επιβιώσουν σε μια ανταγωνιστική αγορά σε περίοδο κρίσης προσπαθούν οι άνθρωποι, αν και ομολογουμένως όχι με τις καλύτερες επιλογές (κι έτσι που πάνε, να πω την αλήθεια, δεν τους βλέπω να τα καταφέρνουν.)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
27 Ιουν 2012 12:59 #37998 by crocark
Replied by crocark on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"

Castledoque wrote: Με αυτά που λέτε θα έλεγε κανείς ότι η PENDULO είναι κανένας κολοσσός σαν την EA ή την UBISOFT, που κοιτάζουν μόνο το κέρδος. Να επιβιώσουν σε μια ανταγωνιστική αγορά σε περίοδο κρίσης προσπαθούν οι άνθρωποι, αν και ομολογουμένως όχι με τις καλύτερες επιλογές (κι έτσι που πάνε, να πω την αλήθεια, δεν τους βλέπω να τα καταφέρνουν.)

Άρα δε λέμε κάτι πολύ διαφορετικό μάλλον. Η διαφορά είναι προφανώς στην αυστηρότητα που εντοπίζεις. Αυστηρότητα με την οποία θεωρώ υποχρέωσή μου ν' αντιμετωπίσω τα πράγματα γενικώς και αφήνω ειδικές εξαιρέσεις απ' έξω του τύπου amanita, joshua nurnberger κλπ.

Συνεχίζω να υποστηρίζω τα πάντα που είπα. Δε βλέπω πουθενά κανένα αφορισμό.

Το ΝΒΤ δε χρειαζόταν να γίνει. Είναι ουσιαστικά ένα remake με όσες διαφορές μπορεί να περιλαμβάνει. Έγινε για την κονόμα. Και ναι δεν είπα ότι είναι κακό να θέλει κανείς να επιβιώσει. Αντιθέτως. Αλλά όχι επειδή θέλει να επιβιώσει να πρέπει εγώ ντε και καλά να αποδεχτώ αυτό που εξυπηρετεί αυτήν την επιβίωση, ενώ προφανώς δεν το πιστεύω. Εκ των υστέρων πάντα κι έχοντας δει που το πάει η εταιρειάρα Pendulo, κάποιες αμφιβολίες που είχα για κάποια πράγματα τότε (όταν έπαιζα ΝΒΤ) έχουν αρθεί 100%. Γραφικά, δεν το συζητάμε. Είναι το φόρτε τους. Σενάριο το NBT δεν είχε. Μια αφελής ιστοριούλα της πλάκας ήταν στην καλύτερη περίπτωση, γιατί δεν είναι αυτή η ειλικρινής μου γνώμη, είναι πολύ χειρότερη. Γρίφους είχε, αλλά ... χμμμ ... τέλος πάντων, πες ότι είχε ... Κάτι που δε λες. Είχε διαλόγους στα πρότυπα όλων των παιχνιδιών της, πράγμα στο οποίο πάλι τους παραδέχομαι. Και Bugs φυσικά και είχε. Με την ευκαιρία θα σου πρότεινα όταν θες να αποφανθείς για το αν ένα παιχνίδι είχε ή δεν είχε bugs να κάνεις μια αναζήτηση εδώ μέσα και να βάζεις στις παραμέτρους της αναζήτησης "crocark". Εκτός από glitches, όλα τ' άλλα τα συναντώ ΠΑΝΤΑ. Βέβαια αυτά του NBT ήταν Glitches και γι' αυτό γενικά δεν τα τόνισα ποτέ. Γιατί θεωρώ ότι τα glitches είναι ασήμαντα. Αλλά όχι να λέμε κι ότι δεν είχε τελείως.

Ναι. Ήταν περιττό. Παντελώς άχρηστο. Μερικές χαμένες ώρες στην αλληλεπίδρασή μου με το είδος. Και τέλος πάντων θα πρέπει να παραδεχτείτε ότι όσοι έχετε παίξει και αυτό και το monsters σε ένα από τα δυο χάσατε το χρόνο σας, ακόμη κι αν δε συμμερίζεστε την άποψή μου για το παιχνίδι γενικά.

Κατ' επέκταση της σκέψης μου, το demo κακώς το έκαναν. Να κάτσουν και να βγάλουν κανένα παιχνίδι λέω εγώ, όπως παλιά και ν' αφήσουν τα παπατζιλίκια. Αν και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν μπορούν πλέον. Υπέγραψαν ...

Castledoque wrote: Με αυτά που λέτε θα έλεγε κανείς ότι η PENDULO είναι κανένας κολοσσός σαν την EA ή την UBISOFT, που κοιτάζουν μόνο το κέρδος.

Ναι ... χαλαρά. Είναι χειρότεροι πλέον. Γιατί η ΕΑ βγάζει πράγματα που δεν μπορώ να τα πω παιχνίδια συνήθως, αλλά τα demo της τα δίνει τσάμπα :wink:

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
27 Ιουν 2012 13:24 #37999 by Castledoque
Replied by Castledoque on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"

crocark wrote: Και τέλος πάντων θα πρέπει να παραδεχτείτε ότι όσοι έχετε παίξει και αυτό και το monsters σε ένα από τα δυο χάσατε το χρόνο σας...

Μπα, δε θα το έλεγα. Και με τα δύο παιχνίδια πέρασα καλά. Το μόνο σημείο στο οποίο με ενόχλησε η ομοιότητα ήταν το ξεκίνημα (ας πούμε κάτι σαν tutorial) στο Hollywood Monsters, όπου όντως η ομοιότητα ήταν ενοχλητικά έντονη (αλλά αυτό ήταν ένα πολύ μικρό κομμάτι του παιχνιδιού). Από εκεί και πέρα όμως τα παιχνίδια ήταν αρκούντως διαφορετικά για να μη νιώθω ότι έχανα το χρόνο μου με οποιοδήποτε από τα δύο.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
27 Ιουν 2012 16:06 #38002 by manos426f
Replied by manos426f on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Εγώ αναμένω με ενδιαφέρον τη νέα δημιουργία της Pendulo,έστω κι αν το Yesterday με απογοήτευσε,κυρίως διότι περίμενα πολλά από αυτό....

www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
27 Ιουν 2012 16:51 #38004 by outcry
Replied by outcry on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Εγώ αναμένω με ενδιαφέρον ποια θα είναι η μέθοδος για την από τους παίκτες χρηματοδότηση.
Και κάτι άλλο.Ε όχι και demo το Υ. Δεν ήταν δα και τόσο μεγάλο.

[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
27 Ιουν 2012 20:07 #38009 by crocark
Replied by crocark on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Μφφχφφμχφχμφφ ...

Κρατιέμαι. Δύσκολα, αλλά κρατιέμαι ...

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
28 Ιουν 2012 00:01 #38015 by Constantine_R
Replied by Constantine_R on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"

outcry wrote: Και κάτι άλλο.Ε όχι και demo το Υ. Δεν ήταν δα και τόσο μεγάλο.

Άαααουτς!!!!


“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
10 Ιουλ 2012 22:30 #38273 by skoros
Replied by skoros on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
www.lab.gamesplanet.com/dayone/

Ξεκίνησε...

Λίγο πριν το τέλος λένε:
We need the funds to make Day One a wonderful game. The wonderful game that the industry doesn’t want us to develop because “it will scare the kids”. With the initial 300.000 € we will make be able to make a complete but short game, just like the one that the ground-breaking studio Double Fine wanted to make… before they got 3 million dollars to develop a full-sized one! However, we don’t ask for millions. If we reach the golden figure of 750.000 €, we will be able to develop a game as long as Runaway: A Twist of Fate, the last of our games that had the budget it needed. Gosh, those were the days!

Βαρέθηκα την καραμέλα των κακών publishers (που σίγουρα έχει κάποια βαση αλλά νομίζω τα παραλένε).
Είμαι πολύ σκεπτικός με τη νέα αυτή μόδα και για την ώρα δεν την καταδικάζω, ούτε την επιδοκιμάζω. Περιμένω να δω τα πρώτα παιχνίδια που θα κυκλοφορήσουν (και κυρίως το Double Fine Adventure). Μακάρι να είναι καλά για ώφελος όλων.
Οικονομικά πάντως δεν εχω στηρίξει κανένα.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
10 Ιουλ 2012 22:48 #38274 by outcry
Replied by outcry on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"

outcry wrote: Όταν έρθουν με το kickstarter και σου πουν θέλουμε να φτιάξουμε adventures σαν το Runaway (σε διάρκεια γρίφους κλπ) αλλά δεν έχουμε τα μέσα, και το είδατε με το Y., θα δεις ότι, στη πραγματικότητα, το επιχείρημα δε χρίζει και τόσης ανάλυσης.

Θέμα: Y - The Case of John Yesterday impressions, ημερομηνία 12 Απριλίου 2012, ώρα 15:07.

A ρε crocark, μετά μας λένε και καχύποπτους.

[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum