Pendulo Studios' "DAY ONE"

More
12 Ιουλ 2012 10:18 #38320 by crocark
Replied by crocark on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Καλά Τσαμπίκο. Άμα βλέπεις τη Ντόρα ή αναφορά στη Ντόρα δε σημαίνει ότι επιθυμώ να απαγορεύσω γνώμες ή ο,τιδήποτε :wink:
Ήταν ένας τρόπος να πω με λίγα λόγια ότι ασχολείστε με κάτι που τελείωσε. Ακόμη κι αν δεν ήταν το υ το τελευταίο τους παιχνίδι, όπως λέει ο Doque και τύχει και βγάλουν κι άλλο. Εστιάζετε (όχι εσύ - όλοι) για πολλοστή φορά στο λάθος επίπεδο. Σα να είστε μέτοχοι της εταιρείας ή λογιστές τους. Για τον αντίκτυπο που έχει δημιουργήσει ήδη η σειρά των κινήσεών τους τα τελευταία έτη ... τίποτα. Για τον αντίκτυπο στο καταναλωτικό κοινό λέω. Σε μια μερίδα του τέλος πάντων που χάθηκε ανεπιστρεπτί.

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
12 Ιουλ 2012 10:36 #38321 by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Το τι θα γίνει από εδώ και πέρα δεν το γνωρίζουμε. H Pendulo είναι μια εταιρεία με ιστορία στον χώρο και πιστεύω ότι αξίζει τη βοήθειά μας. Όπως και ο C_R δεν τους θεωρώ ψεύτες και λαμόγια. Και φυσικά δεν μιλάω σαν εκπρόσωπος επειδή τους στηρίζω. Τους στηρίζω γιατί μου αρέσουν ΟΛΑ τα παιχνίδια τους. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς λογιστής ή μέτοχος της Pendulo για να πει μερικές καλές κουβέντες γι αυτήν.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
12 Ιουλ 2012 10:57 #38323 by crocark
Replied by crocark on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"

tsampikos wrote: πιστεύω ότι αξίζει τη βοήθειά μας

Θεμιτό. Βέβαια αυτήν την περίοδο όλο και πιο πολλοί χρειάζονται βοήθεια και δεν τολμώ ν' αρχίσω να ιεραρχώ σε ένα φόρουμ το ποιος θα πάρει πρώτος βοήθεια και ποιος δεύτερος κλπ. Όσοι το βλέπετε έτσι καλά κάνετε :)

tsampikos wrote: Όπως και ο C_R δεν τους θεωρώ ψεύτες και λαμόγια.

Ούτε κι εγώ. Χωρίς να υπεισέρχομαι σε λεπτομέρειες που δεν ξέρω, έχω την εντύπωση ότι είναι συνεπείς ως προς το τι υπόσχονται. Ό,τι λένε κάνουν, δεν μπορεί να τους κατηγορήσει κανείς. Το αν κάποια στιγμή μόνος μου εγώ ή κάποιος άλλος νομίσαμε ότι θα έκαναν παραπάνω από αυτά που μπορούν, προφανώς, μόνο δικό τους πρόβλημα δεν είναι τελικά.

tsampikos wrote: Τους στηρίζω γιατί μου αρέσουν ΟΛΑ τα παιχνίδια τους.

Πιθανότατα δε θα το έκανα ακόμα κι αν μου άρεσαν όλα τα παιχνίδια τους υπό την έννοια της "χρηματοδότησης".

tsampikos wrote: Δεν χρειάζεται να είναι κανείς λογιστής ή μέτοχος της Pendulo για να πει μερικές καλές κουβέντες γι αυτήν.

Δεν αναφέρθηκα στις καλές κουβέντες. Αναφέρομαι στο πόσα λεφτά είχαν, πόσα τους έμειναν, γιατί δεν κράτησαν, ποιος κακός τους τα 'φαγε κι άιντε πάλι το γνωστό γαιτανάκι για πράγματα που δεν ξέρουμε τα πραγματικά μεγέθη, αλλά που υποθέτουμε από τα νούμερα που διεκδικούν στις δυο περιπτώσεις, του φτηνού - μικρού και του χορταστικού στα πρότυπα του Twist of fate (...μεγάλο ... λες και το twist ήταν κανένα πολύ μεγάλο - τεράστιο ... τέλος πάντων). Ότι δηλαδή χρειάστηκαν 1.500.000 για να φτιάξουν το Runaway 2 που ήταν όντως μεγάλο. Ότι κάναμε τα παιχνίδια σαν την πίτσα με το μέτρο. Δίνεις τόσο παίρνεις τόσο. Και το χειρότερο όλων. Ότι τη συζήτηση αυτήν την κάνουμε μόνοι μας. Ωσάν να ήμασταν οι λογιστές τους κι έπρεπε να ασχολούμαστε με το ΙΚΑ των υπαλλήλων.

Δε μιλάω για τις καλές κουβέντες. Μιλάω για το γιατί πρέπει εγώ να κάθομαι από τώρα ν' ασχολούμαι με όλη αυτήν τη λογιστική και το αλισβερίσι.

Επανέρχομαι όμως. Δεν μπορώ να παρακολουθήσω τη συζήτηση, μιας κι άμα θέλω να κάνω λογαριασμούς για το ΙΚΑ, έχω το δικό μου και μου είναι υπεραρκετό. Και γι' αυτό δε λέω τίποτα. Αυτοσυγκράτηση και προσπάθεια να δω τα πράγματα από μια άλλη ματιά. Ας αποδώσω στην κρίση το γεγονός πως οι περισσότερες συζητήσεις το τελευταίο εξάμηνο εδώ μέσα έχουν να κάνουν με νούμερα και ισολογισμούς εταιρειών κι ας αποδεχτώ επιτέλους ότι τα πράγματα άλλαξαν και δεν πρόκειται ποτέ ξανά να είναι ούτε καν παρόμοια με πριν ...
:)
:wink:
:D

ΥΓ δε δεσμεύομαι ότι θα συγκρατηθώ άμα διαβάσω κανένα πραγματικά τρελό ...

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
12 Ιουλ 2012 11:47 #38324 by skoros
Replied by skoros on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"

tsampikos wrote: Η Pendulo δεν πήγε στο Kickstarter ακριβώς επειδή δεν είναι "starter". Γι αυτό και στράφηκε στη λύση του GamesPlanetLab που προβάλλεται ως αντλία χρηματοδότησης για παλιούς και νέους δημιουργούς.

Δεν είναι Γιάννης, είναι Γιαννάκης. Μη στέκεσαι στο όνομα. Την ίδια δουλειά κάνουν και τα δύο.

tsampikos wrote: H Pendulo είναι μια εταιρεία με ιστορία στον χώρο και πιστεύω ότι αξίζει τη βοήθειά μας.

Και γω τους βοηθάω, αγοράζω τα παιχνίδια τους. Βέβαια ένα χρόνο αφού κυκλοφορήσουν, όχι ένα χρόνο πριν.

crocark wrote: Για τον αντίκτυπο στο καταναλωτικό κοινό λέω.

Έχεις δίκιο. Πάει να δημιουργηθεί μια κατάσταση "Προπλήρωσε γιατί αλλιώς παιχνίδι δεν έχει... Και όσο πιο πολλά δώσεις τόσο μεγαλύτερο..."
Μόνο από πρωτάρηδες στο χώρο θα το δεχόμουν.

crocark wrote: κάναμε τα παιχνίδια σαν την πίτσα με το μέτρο. Δίνεις τόσο παίρνεις τόσο.

Έλα ντε... Ξεχείλωμα κατά παραγγελία. Πόσο συνοχή σε σενάριο και γρίφους μπορεί να έχει ένα τέτοιο παιχνίδι;

crocark wrote: Και το χειρότερο όλων. Ότι τη συζήτηση αυτήν την κάνουμε μόνοι μας.

Δεν είναι κακό που το συζητάμε έστω και μόνοι μας. Ο προβληματισμός οδηγεί σε κάποιο καταναλωτικό προσανατολισμό. Αν οι gamers τα συζητούσαν κάτι τέτοια οπως εμείς δε θα είχαν επικρατήσει στην αγορά πρακτικές όπως:
- DRM
- εξόφθαλμα bugs
- φτωχές retail
- dlc
- ψηφιακές διανομές αξίας 50 και 60 €

crocark wrote: Βέβαια αυτήν την περίοδο όλο και πιο πολλοί χρειάζονται βοήθεια και δεν τολμώ ν' αρχίσω να ιεραρχώ σε ένα φόρουμ το ποιος θα πάρει πρώτος βοήθεια και ποιος δεύτερος κλπ.

Μη το πας εκεί, δεν ειναι συζητήσεις αυτές για φόρουμ. Δε θα τελειώσουμε ποτέ. Εδώ δεν τελειώνουν όταν τις ξεκινάω σε παρέα...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
12 Ιουλ 2012 14:11 #38327 by maladroid
Replied by maladroid on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"

skoros wrote: tsampikos έγραψε:
Η Pendulo δεν πήγε στο Kickstarter ακριβώς επειδή δεν είναι "starter". Γι αυτό και στράφηκε στη λύση του GamesPlanetLab που προβάλλεται ως αντλία χρηματοδότησης για παλιούς και νέους δημιουργούς.

Δεν είναι Γιάννης, είναι Γιαννάκης. Μη στέκεσαι στο όνομα. Την ίδια δουλειά κάνουν και τα δύο.

Ακριβώς. Εξάλλου ο σημαντικότερος λόγος που δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το Kickstarter είναι ότι απαιτεί να είσαι ιδιώτης/εταιρεία με βάση στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αν και αυτό φαίνεται να αλλάζει αφού ήδη επίκειται το άνοιγμά του στη Μεγάλη Βρετανία με προοπτική -υποθέτω- να συμπεριλάβει μελλοντικά και άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Άλλωστε το όνομα Kick-starter δεν υπονοεί ότι απευθύνεται σε πρωτοεμφανιζόμενους (starters) δημιουργούς αλλά ότι αποτελεί το εφαλτήριο, την (οικονομική) "σπρωξιά" που χρειάζεται ένα project προκειμένου να προχωρήσει και τελικά να υλοποιηθεί.

No good deed goes unpunished

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
03 Αυγ 2012 16:23 #38671 by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
H ιστοσελίδα της Pendulo Studios, ανανεώθηκε και έχει σαν πρώτο θέμα το Day One. To παιχνίδι δυσκολεύεται στην χρηματοδότηση, προφανώς γιατί το Games Planet Lab δεν είναι τόσο διαδεδωμένο όσο το Kickstarter. Πάντως πιστεύω πως σε όποιον αρέσουν τα καλά adventures θα μπορούσε να δώσει τον οβολό του στην Pendulo Studios που ιστορικά και διαχρονικά έχει προσφέρει πολλά. Εγώ προσωπικά θα το κάνω. Πιστεύω πως θα έχουμε να κάνουμε ένα παιχνίδι με επίπεδο και διάρκεια τουλάχιστον σαν τα Runaway :D .

www.pendulo-studios.com/

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
03 Αυγ 2012 17:39 #38672 by Castledoque
Replied by Castledoque on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"

tsampikos wrote: Πιστεύω πως θα έχουμε να κάνουμε ένα παιχνίδι με επίπεδο και διάρκεια τουλάχιστον σαν τα Runaway .

@tsampikos
Τη διάρκεια σαν τα Runaway μάλλον θα πρέπει να την ξεχάσεις. Στην ιστοσελίδα του Gamesplanet οι ίδιοι οι δημιουργοί της Pendulo λένε ότι για να κάνουν ένα παιχνίδι με τη διάρκεια των Runaway θα πρέπει να μαζέψουν 750.000 ΕΥΡΩ. Με τις 300.000 που ζητάνε (και που δυστυχώς δεν το πιστεύω ότι θα τις φτάσουν), θα φτιάξουν ένα "ολοκληρωμένο μα σύντομο" ("a complete but short") παιχνίδι, όπως λένε και οι ίδιοι. Ακόμα ένα δείγμα αποτυχημένου marketing από μέρους τους. Ούτε που θέλω να φανταστώ πόσοι αποφάσισαν να ΜΗΝ τους χρηματοδοτήσουν εξαιτίας ακριβώς αυτής της "απειλής" για συντομία. Ακόμα κι εγώ που γενικά υποστηρίζω αυτού του είδους τις προσπάθειες, το σκέφτομαι να δώσω λεφτά για ένα τέτοιο σύντομο παιχνίδι, γιατί βέβαια 750.000 δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μαζέψουν. (Εδώ και για τις 300.000 που θέλουν το βλέπω πάρα πολύ χλωμό.) Μπορεί βέβαια προς το τέλος να ενδώσω και να τους τα στάξω, αλλά δεν πιστεύω ότι θα τα καταφέρουν ούτε ότι θα μπορέσουν να αναστρέψουν την οικονομική κατρακύλα που έχει πάρει η εταιρία τους. Πολύ φοβάμαι μάλιστα ότι λίαν συντόμως θα δούμε PENDULO=R.I.P. :cry:

Και για να πω την αλήθεια πολύ ωραίο το concept του Day one, αλλά διάλεξαν κι αυτοί τη χειρότερη δυνατή περίοδο για έναν τόσο αντι-εμπορικό τίτλο με έναν πρωταγωνιστή κυνικό και ετοιμοθάνατο. (Όχι πως εμένα με χαλάει, κάθε άλλο, αλλά τους περισσότερους το θέμα σίγουρα θα τους αποθαρρύνει.)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
03 Αυγ 2012 18:13 #38673 by Constantine_R
Replied by Constantine_R on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Τι εννοείς όταν λες αντιεμπορικό; Ως προς το θέμα;

“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
03 Αυγ 2012 19:34 #38675 by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Έχουμε δει δράματα και δράματα στα adventures (και μάλιστα γλυκανάλατα).Αντθέτως η Pendulo ποτέ δεν έβγαλε παιχνίδι με βαρετή ιστορία. Τουλάχιστον οι άνθρωποι είναι ειλικρινείς και λένε "ξέρετε θέλουμε τόσα για να πετύχουμε αυτό". Πιο καλά έτσι παρά να έγραφαν κάτι άλλο για να χαϊδέψουν αυτιά και μετά να τους λένε απατεώνες ή βαρεμένους. Επομένως δεν τίθεται θέμα "απειλής" ή "εκβιασμού". Η Pendulo δεν νομίζω ότι θα κατεβάσει ρολά. Τώρα ειδικά με την Ισπανία να καταρρέει οικονομικά θα λάβει τα μέτρα της. Άλλωστε έχει δείξει πως δεν απλώνει το χέρι περισσότερο από όσο αντέχει η τσέπη της. Μεταξύ του να μην φτιάξει τίποτα και του να φτάξει κάτι μικρό σε διάρκεια, αλλά καλό, σαφώς και προτιμώ το δέυτερο. Εντάξει, ας μην έχει διάρκεια σαν τα Runaway, αρκεί να έχει την αντίστοιχή ποιότητα και μια μέση διάρκεια (την μικρή διάρκεια την ερμηνεύει κανείς όπως θέλει).Πιστεύω ότι το Games Planet Lab δεν έχει την απήχηση που έχει το Kickstarter, ενώ δύσκολα κάποιος που έχει έναν Kickstarter λογαριασμό θα ανοίξει indiegogo ή Games Planet Lab. Εγώ πάντως θα τους στηρίξω. Θα δώσω χρήματα με την ευχή να τα καταφέρουν με τον άλφα ή βήτα τρόπο. Και επιπλέον θα επισημάνω (κατά την ταπεινή μου άποψη) ότι ΔΕΝ έχουμε την πολυτέλεια να χάσουμε και την Pendulo.Θα μου πείτε από εμάς εξαρτάται αυτό? Όχι βέβαια αλλά αν μπορούμε να κάνουμε κάτι όσοι είμαστε έστω διστακτικοί ας το κάνουμε....

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
03 Αυγ 2012 21:02 #38678 by Castledoque
Replied by Castledoque on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"

Constantine_R wrote: Τι εννοείς όταν λες αντιεμπορικό; Ως προς το θέμα;

Ναι, για το θέμα λέω. Προσωπικά με ιντριγκάρει τρελά και μακάρι οι δημιουργοί της PENDULO να καταφέρουν να αφηγηθούν μια δραματική μαύρη κωμωδία, αλλά πιστεύω πολλούς υποψήφους αγοραστές θα τους τρομάξει, όπως τρόμαξε και τους publishers (αν γίνει ποτέ αυτό το παιχνίδι, που προς το παρόν μάλλον χλωμό το βλέπω).

tsampikos wrote: Τουλάχιστον οι άνθρωποι είναι ειλικρινείς και λένε "ξέρετε θέλουμε τόσα για να πετύχουμε αυτό".

Αυτό μπορεί να είναι ειλικρίνεια, αλλά ταυτόχρονα είναι πολύ κακό marketing. Θα μπορούσαν να το διατυπώσουν κάπως πιο κομψά το θέμα ή τέλος πάντων να αναζητήσουν μερική χρηματοδότηση κι από αλλού. Όπως και νά' χει το "θέλουμε 300.000 για να κάνουμε ένα σύντομο παιχνίδι" χτυπάει κάπως άσχημα στα αυτιά, όσο ενδιαφέρον κι αν ακούγεται το θέμα κι όσο καλό ενδεχομένως κι αν είναι το τελικό προϊόν. Τέλος πάντων, δεν το βρίσκω σκόπιμο να επεκταθώ, μια και όλα αυτά τα έχουμε ξανασυζητήσει σε αυτό το thread λίγο παραπάνω. Στο κάτω κάτω δεν αποκλείεται καθόλου να λυγίζω κάποια στιγμή και να τους ρίξω κι εγώ τον οβολό μου (αν και είμαι σχεδόν βέβαιος ότι δεν θα τα καταφέρουν).

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
03 Αυγ 2012 21:56 #38680 by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Εδώ βρε παιδιά ολόκληρο Lucius, με τον μικρό Αντίχριστο σε ρόλο σφαγέα, δεν τρομάζει κόσμο και Publishers και θα τους τρομάξει το Day One? Προσωπικά επειδή η Pendulo κατέχει την τέχνη όσο λίγοι, αλλά και επειδή είναι καταδικασμένη να μας προσφέρει κατά καλό, αν θέλει να ξαναέχει την υποστήριξή μας, με πείθει για τις προθέσεις της. Αν δεν μας πείθει η Pendulo Studios δεν θα έπρεπε να μας πείθει και καμιά άλλη εταιρεία.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
03 Αυγ 2012 22:13 #38681 by maladroid
Replied by maladroid on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"

tsampikos wrote: Αν δεν μας πείθει η Pendulo Studios δεν θα έπρεπε να μας πείθει και καμιά άλλη εταιρεία.

Εντάξει, κόψε κάτι.

Για το συγκεκριμένο crowdfunding τοποθετήθηκα και νωρίτερα, δε μου κάνει την παραμικρή εντύπωση που πηγαίνει τόσο άσχημα. Αυτές οι προσπάθειες στηρίζονται κατά κανόνα στην καλή πίστη του εκάστοτε στούντιο/ δημιουργού και η Pendulo "ξόδεψε" σημαντικό μέρος αυτής με το Next Big Thing και (ιδίως) το Yesterday. Περισσότερο μοιάζει σαν μια απόπειρα να ρεφάρει για τα δικά της στραβοπατήματα παρά σαν statement ενάντια στους καχύποπτους και κοντόφθαλμους publishers, όπως πάει να το περάσει. Ομοίως με τον Castledoque, προβλέπω σύντομα ταφόπλακα ή ριζική αναδιοργάνωση (αποχώρηση στελεχών για άλλες πολιτείες, συρρίκνωση του στούντιο, συγχώνευση με άλλο κτλ.).

No good deed goes unpunished

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
04 Αυγ 2012 01:55 #38684 by Castledoque
Replied by Castledoque on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"

tsampikos wrote: Εδώ βρε παιδιά ολόκληρο Lucius, με τον μικρό Αντίχριστο σε ρόλο σφαγέα, δεν τρομάζει κόσμο και Publishers και θα τους τρομάξει το Day One?

Δε νομίζω ότι το Lucius κινείται στο ίδιο μήκος κύματος με το Day one. Οι περισσότερες ιστορίες με τον Αντίχριστο είναι κάτι σαν τις ταινίες με τα ζόμπι, παρά το αίμα που τρέχει αβίαστα ελάχιστα προβληματίζουν τον παίκτη-θεατή σχετικά με το θάνατο και την αβεβαιότητα της ύπαρξης. Είναι σα να συγκρίνεις το "The Omen" με το "Ikiru" ή το "Lorenzo's oil". Ένα παιχνίδι με τον Αντίχριστο έχει κάτι το εξωτικό που μπορεί να "διασκεδάσει" πολύ κόσμο, ένα παιχνίδι όμως με ένα καθαρματάκι που μαθαίνει ότι έχει μόνο λίγες μέρες ζωής σαν concept είναι πολύ λιγότερο ελκυστικό για πολύ κόσμο. Εγώ θα το έπαιζα και προσωπικά το βρίσκω πολύ πιο ενδιαφέρον από την οποιαδήποτε ιστορία με τον μικρό Αντίχριστο, αλλά ο πολύς κόσμος νομίζω πως ούτε που θα το πλησίαζε.

Κατά τη γνώμη μου πάντως, αν η Pendulo ήθελε τόσο να καταπιαστεί με ένα τέτοιο δύσκολο θέμα, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν ρισκάρει και με κάποιο δικό της κεφάλαιο και να ζητήσει τα υπόλοιπα από το crowd-funding (σε ποσοστό ας πούμε 50-50), ώστε να μπορέσει να δώσει ένα ολοκληρωμένο και σε διάρκεια παιχνίδι με το συνολικό ποσό που θα μαζευτεί. Άλλωστε αν ο κόσμος έβλεπε ότι και η Pendulo ρίχνει λεφτά στο παιχνίδι, πολλοί θα ήταν ίσως πιο δεκτικοί στο να βάλουν το χέρι στην τσέπη. Αν πάλι οι άνθρωποι της Pendulo δε θέλουν να ρισκάρουν έτσι το μέλλον του κεφαλαίου και της εταιρείας τους (πράγμα απόλυτα σεβαστό), τότε γιατί δεν αφήνουν αυτό το υπερφιλόδοξο εγχείρημα για κάποια στιγμή που θα υπάρχουν ευνοϊκότερες συνθήκες και δε βγάζουν ένα παιχνίδι πιο φιλικό για το ευρύτερο κοινό (των adventure-fan πάντα εννοείται), για το οποίο θα έβρισκαν και publisher και δε θα χρειαζόταν να καταφύγουν στο crowd-funding;

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
08 Αυγ 2012 20:55 #38703 by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Βασικά δεν πιστεύω ότι η Pendulo ξόδεψε την καλή της πίστη σε δύο παιχνίδα που και στα reviews πήγαν καλά και σε πολύ κόσμο άρεσαν. Πιστεύω πως H Pendulo Studiος δεν έχει τα χρήματα για να χρηματοδοτήσει το Project. Αν μέχρι τώρα χρηματοδοτούσε τα παιχνίδια της με μέρος του κεφαλαίου της, ε, κάποια στιγμή οι αντοχές θα εκκλείψουν. Oι Publishers καρπώνονται τη μερίδα του λέοντος απόι τα έσοδα του παιχνιδιού, (δεδομένης τόσο της πειρατίας όσο και του μικρού μεγέθους της Adventure αγοράς). Πιστεύω αν το παιχνίδι είχε βγει στο Kickstarter θα είχε μαζέψει μέχρι τώρα τα διπλάσια ή και παραπάνω. To θέμα του παιχνιδιού είναι όντως κάτι το νέο, αλλά η Pendulo Studios έχει δείξει ότι ξέρει να μετουσιώνει σε πράξη τα σενάριά της πολύ καλά.

Τέλος πάντων, παρακάτω βλέπουμε το επίσημο trailer του Day One.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
08 Αυγ 2012 21:36 #38705 by maladroid
Replied by maladroid on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Το θέμα είναι ότι στο χώρο αυτό τις περισσότερες φορές κρίνεσαι τόσο αξιόπιστος όσο η τελευταία κυκλοφορία σου. Η κοινή γνώμη ξεχνάει, συχνά, τα παλιά σου κατορθώματα και σε μεγάλο βαθμό αυτό οφείλεται στο ότι τα στούντιο -εκ των πραγμάτων- δεν έχουν απόλυτα σταθερή δομή άρα δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι εκείνοι που έφτιαξαν ένα καταπληκτικό παιχνίδι 7-8 χρόνια πριν είναι οι ίδιοι άνθρωποι που ετοιμάζουν το παρόν game (δε μιλάω ειδικά για τη Pendulo αλλά γενικότερα).

Π.χ. όταν η Lucas κυκλοφόρησε το Escape from Monkey Island, οι προσδοκίες του κοινού για τα επόμενα adventures της (τότε ήταν τα Sam and Max: Freelance Police και το υβριδικό Full Throttle 2) προσαρμόστηκαν ανάλογα και όχι με βάση τα ηρωικά επιτεύγματα του παρελθόντος γιατί το μόνο που είχε μείνει ίδιο ήταν το label, η δημιουργική ομάδα είχε αλλάξει άρδην. Και το εν λόγω game θυμάμαι ότι τα πήγε μια χαρά στα reviews της εποχής (ο κολοσσός Τσουρινάκης του είχε βάλει 99% σε μια κρίση υπερβολικής αυστηρότητας) αλλά αυτό δε σημαίνει ότι έπεισε εξίσου και τους fans...

Εν πάση περιπτώσει, η Pendulo, κρίνοντας από την αποδοχή των Next Big Thing και Yesterday στους κύκλους των adventurers, δεν απολαμβάνει πλέον εν λευκώ την εμπιστοσύνη τους, κάτι που συνέβαινε οπωσδήποτε σε μεγαλύτερο βαθμό την εποχή των πρώτων Runaway. Καλώς η κακώς, στο crowdfunding πρέπει να κατεβαίνεις (τουλάχιστον) με τον αέρα του αγαπημένου της εξέδρας, άμα χωλαίνεις κι εκεί δύσκολα τα πράγματα. Όσο για το αν θα τα πήγαινε καλύτερα στο Kickstarter, κατά πάσα πιθανότητα ναι μια και το ξέρουν πολλοί περισσότεροι αλλά θα έφτανε και πάλι το ποσό για τη πλήρη χρηματοδότηση του project; Αμφίβολο.

No good deed goes unpunished

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum