Pendulo Studios' "DAY ONE"

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
10 Ιουλ 2012 23:41 #38276 by Castledoque
Replied by Castledoque on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Πάει η Pendulo. Δε θέλω να κινδυνολογώ, αλλά φοβάμαι πως τραβάει σταθερά προς κλείσιμο.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
11 Ιουλ 2012 00:04 #38277 by Constantine_R
Replied by Constantine_R on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Προφητείας outcry τω ανάγνωσμαααααα......
Ψαλμός 15:07.

Τω καιρό εκείνο, δαιμόνια (το είδος publishers) είχαν εισχωρήσει στην Pendulo και ότι δημιουργούσε "τρόμαζε τα τέκνααααααα...."
Ζήτησε λοιπόν λεφτά για να αγοράσει αγιασμοοοοοοοό....


Μα καλά τη δικαιολογία είναι αυτή σοβαρά τώρα;

“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
11 Ιουλ 2012 09:31 #38278 by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Οι καλές οικονομικά εποχές για τις ευρωπαϊκές εταιρείες έχουν περάσει. Η Ευρωπαϊκή Ένωση τρικλίζει οικονομικά. Ακόμα και οι εταιρείες της Γερμανίας είναι προφανές ότι δύσκολα τα φέρνουν βόλτα (βλ. Daedalic). Δεν αναφέρουμε δε τις άλλες έταιρίες και δημιουργικές ομάδες (μιλάμε πάντα για Adventures) που τα προηγούμενα χρόνια κατέβασαν ρολά.

H Pendulo Studios είναι μια ισπανική δημιουργική ομάδα. Μιας χώρας που επίσης αντιμετοπίζει προβλήματα. Το Kickstarter είναι ένας τρόπος χρηματοδότησης των παιχνιδιών. Δείχνει να πιάνει το κόλπο. Άλλα παιχνίδια τα καταφέρνουν και άλλα όχι.Εφόσον είναι ένας επιτυχημένος τρόπος χρηματοδότησης ενός παιχνιδιού (σε γενικές γραμμές) καλώς τον τιμούν οι εταιρείες, Pendulo συμπεριλαμβανομένης. Άλλωστε δεν δίνεις χρήματα για το τίποτα. Άναλογα με το πόσα θα τσοντάρεις θα έχεις και το αντίστοιχο αντάλλαγμα.

Υπάρχουν κάποια ρίσκα εδώ πέρα για τις εταιρείες. Το ένα είναι να μην πιάσει το "υποψήφιο" παιχνίδι τον στόχο, οπότε και η δημιουργία του αναβάλλεται επ'αόριστον. Το δεύτερο έχει να κάνει με την ποιότητα των παιχνιδιών. Ξέρουν οι εταιρείες πως αν το παιχνίδι τους δεν ικανοποιήσει το κοινό θα σβήσουν. Δηλ. η πόρτα του Kickstarter θα κλείσει και μετά άντε να βρουν άλλη κάνουλα με τρεχούμενο χρήμα. Αυτός είναι και ο λόγος που οι εταιρείες βρίσκονται με την πλάτη στον τοίχο και είναι υποχρεωμένες να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό για να βγάλουν κάτι που θα ικανοποιήσει τους χρηματοδότες-παίκτες. Τώρα σίγουρα κάποιοι θα μείνουν ανικάνοποίητοι. Πάντα τα γούστα διαφέρουν και αντικρουόμενες απόψεις θα υπάρχουν είναι αναπόφευκτο αυτο.

Αυτό που προσωπικά μέ χαλάει είναι ότι για να έχεις retail έκδοση του παιχνιδιού πρέπει στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων να δώσεις 100 δολλάρια ποσό κατά τη γνώμη μου υπερβολικό. Αν εξαιρέσεις αυτό το μειονέκτημα θεωρώ ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με το Kickstarter. Eίναι μια καλή μέθοδος για τη δημιουργία παιχνιδιών. Επίσης άπαξ και το παιχνίδι τα καταφέρει στην συλλογή κεφαλαίου, μπορεί κανείς να το αγοράσει και όταν κυκλοφορήσει, αφού βεβαιωθεί για την αξία του.

Προσωπικά πιστεύω στην Pendulo Studios. Eίναι εταιρεία - κολόνα για τα Adventure Games και ειναι ανεπίδεκτο αμφιβολίας ότι φτάχνει καλά παιχνίδια. Αν το Yesterday είχε μεγαλύτερη διάρκεια όλοι θα το εξυμνούσαν, γιατί αν εξαιρέσεις την διάρκειά του σε όλους τους άλλους τομείς είναι σχεδόν άψογο. Επίσης πιστεύω ότι η στροφή εταιρειών σαν την Pendulo σε τέτοιους τρόπους χρηματοδότισης δεν τις καθιστά ταυτόχρονα "ύποπτες" και "λαμόγια" που βρήκαν την ευκαιρία να αρμέξουν την αγελάδα. Επειδή εδώ στην Ελλάδα, που είναι μια διεφθαρμένη χώρα απατεώνων, αναγκαζόμαστε να βλέπουμε τους πάντες με μισό μάτι, δεν σημαίνει ότι το ίδιο ισχύει και για το εξωτερικό. Εκεί τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά από την τριτοκοσμική μπανανία μας.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
11 Ιουλ 2012 10:17 #38279 by crocark
Replied by crocark on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Τα λέγαμε απ' την πρώτη στιγμή κι αυτή η αναφορά δεν είναι για να το παίξω έξυπνος. Είναι στο ίδιο κλίμα με τις άλλες. Λίγη καταναλωτική συνείδηση επιτέλους! Γιατί έφυγαν οι publishers, οι κακοί λύκοι. Κι ήρθαν στη θέση τους οι αθώες περιστερές οι δημιουργοί. Όπου μυρίσει χρήμα, όλοι "Publishers" γίνονται.

Κώστα, θα με πάρεις να κρατάω το ίσο;

dOutCry,
χίλιες φορές καχύποπτος ... Ξέρεις τι άλλο υποψιάζομαι; ότι μας διαβάζουν. Χαλαρά. Δεν εξηγείται αλλιώς. Μας διαβάζουν και μας κάνουν πλάκα. Γιατί αλλιώς δεν εξηγείται αυτό το κομμάτι:

... just like the one that the ground-breaking studio Double Fine wanted to make… before they got 3 million dollars to develop a full-sized one! However, we don’t ask for millions.

Να σημειώσουμε ότι προφανώς δεν κάνουν κάτι παράνομο, ούτε καν ανήθικο. Επιλέγουν το δρόμο τους. Και κάποιοι άλλοι το δικό τους.

Το τι γέλιο κάνω αυτές τις μέρες, δε λέγεται. Κώστα, σε καλό να μας βγει :lol:

Edit: τα γέλια πάνε στο μήνυμα του C-R βασικά ... Για να μην έχουμε παρεξηγήσεις. Επίσης τριτοκοσμικές μπανανίες είναι τα πάντα και μεγαλύτερες μπανανίες αυτές που θεωρούνται ότι βρίσκονται στον αντίποδα μιας μπανανίας ... Είμαστε κι εμείς, αλλά είναι κι οι άλλοι ...

Edit 2: Το τρειλεράκι το βρήκα νόστιμο. Αλλά τσάμπα; Μας κακομαθαίνουν ... Τουλάχιστον 15€ ...

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
11 Ιουλ 2012 12:36 #38283 by manos426f
Replied by manos426f on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Εμένα το παρακάτω...

skoros wrote: With the initial 300.000 € we will make be able to make a complete but short game, just like the one that the ground-breaking studio Double Fine wanted to make…

If we reach the golden figure of 750.000 €, we will be able to develop a game as long as Runaway: A Twist of Fate, the last of our games that had the budget it needed.


....με κάνει πολύ σκεπτικό πάντως.
Δηλ. θα δώσει ας πούμε κάποιος 100 ευρώ για να πάρει την Big box έκδοση ενός τίτλου που εκ των προτέρων οι δημιουργοί του παραδέχονται ότι θα είναι μικρής διάρκειας,ακριβώς επειδή το budget των 300.000 δε θα τους φτάσει για κάτι παραπάνω.
Ζήτα εξ' αρχής τότε ρε Pendulo 750.000,ώστε αν βγάλεις τελικά ένα παιχνίδι,να είναι αυτό που πρέπει και θες,όχι μια πετσοκομμένη έκδοσή του.

Kάνω κάπου λάθος;

www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
11 Ιουλ 2012 12:54 #38284 by Dream Specialist
Replied by Dream Specialist on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Τσαμπίκο, ότι θα'φθανε η μέρα που θα συμφωνούσα μαζί σου δεν το περίμενα. :)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
11 Ιουλ 2012 12:58 #38285 by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
@ Dream

Ποτέ δεν είναι αργά! :)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
11 Ιουλ 2012 13:09 #38286 by skoros
Replied by skoros on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Πάντως ρε παιδιά κοτζάμ Pendulo τόσα χρόνια δεν έβαλε στην άκρη κανα ευρώ για να έχει κεφάλαιο δικό της για το μέλλον;
Όλα τα έσοδα από τα παιχνίδια πήγαιναν στον εκδότη και η Pendulo επαιρνε μονάχα το μισθό της;
Είναι δυνατόν να ζητάνε να προαγοράσεις το παιχνίδι ένα χρόνο πριν;
Είναι δυνατόν να σου λένε ότι με 300.000 θα σου δώσουμε μισό παιχνίδι; Εμένα μου φαίνεται σα φτηνό άλλοθι...
Όπως λέει και ο Μάνος, πες θέλω 750.000 ή τιποτα.
Όπως και να χει χλιαρή είναι η συμμετοχή του κόσμου. Την πρωτη μέρα (που συνήθως είναι η πιο κερδοφόρα) μάζεψε 15.000. Δύσκολα θα τον πιασει τον στοχο των 300.000 αν δεν αλλάξει κάτι.

Καλό το kickstarter αλλά για αυτούς που ξεκινάνε τώρα... Starter λεει... Η Pendulo δεν είναι starter!!

Θα συμφωνήσω βέβαια με τον τσαμπικο ότι αν τα παιχνίδια όσων χρηματοδοτηθηκαν μέσω αυτής της οδού δεν ανταποκριθούν στις (αυξημένες) προσδοκίες την έκατσαν...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
11 Ιουλ 2012 13:16 #38287 by maladroid
Replied by maladroid on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Quote-αυτογκόλ της χρονιάς. Ψάχναν αφορμή για να χώσουν στο pitch μια αναφορά στον Schafer και βρήκαν αυτό; Ο ίδιος ο Tim παραδέχτηκε αργότερα ότι το ποσό που ζητήσανε αρχικά ήταν εξωφρενικά μικρό και με 'κείνο το budget θα έφτιαχναν, μάλλον, ένα flash game τρίτης διαλογής (σε τεχνικό επίπεδο) χωρίς voice-overs και με μικρή διάρκεια. Επειδή, όμως, δεν υπήρχε προηγούμενο τόσο μεγάλου στόχου στο Kickstarter, αποφάσισαν ότι κι αυτά που ζητούσαν ήταν ήδη πολλά και το ρίσκο για παραπάνω μεγάλο οπότε βασίστηκαν στην καλή πίστη των fans να διογκώσουν εκείνοι το budget με την υποστήριξή τους.

Ακόμα, όμως, και να μην τα έλεγε αυτά, η αναφορά της Pendulo παραμένει απελπιστικά άστοχη, εφόσον αναφέρεται σε ένα τελείως υποθετικό project για το οποίο δεν έχουμε ιδέα με τι θα έμοιαζε. Με τι θα το συγκρίνουμε, με το παιχνίδι που -ίσως- είχε στο μυαλό του ο Schafer και για το οποίο δεν γνωρίζαμε απολύτως τίποτα στη διάρκεια του campaign και πιθανότατα δε θα μάθουμε ποτέ;

Να σημειώσω, επίσης, ότι το αρχικό budget του Schafer ήταν 300.000 ΔΟΛΑΡΙΑ (τα άλλα 100 προοριζόταν εξαρχής για το ντοκυμαντέρ, δεν θα πήγαιναν στην παραγωγή) ενώ αυτοί ζητούν 300.000 ευρώ. Ίσως όχι ιδιαίτερα κρίσιμη παρατήρηση, απλά το επισημαίνω για να μην υπάρχει σύγχιση στις συγκρίσεις με άλλα Kickstarter (ή καλύτερα crowd-funded projects μια και το συγκεκριμένο δεν διεξάγεται μέσω Kickstarter).

No good deed goes unpunished

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
11 Ιουλ 2012 14:57 #38288 by Castledoque
Replied by Castledoque on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Δυστυχώς στον τομέα του marketing η Pendulo δείχνει να πάσχει σοβαρά.

skoros wrote: Πάντως ρε παιδιά κοτζάμ Pendulo τόσα χρόνια δεν έβαλε στην άκρη κανα ευρώ για να έχει κεφάλαιο δικό της για το μέλλον;

Πολύ φοβάμαι ότι το κεφάλαιο που είχε το έφαγε για το Yesterday, το οποίο μάλλον δεν πρέπει να πούλησε και πολύ καλά, οπότε τώρα μπορεί και να βρίσκεται στο μηδέν. Γι' αυτό και λέω ότι φοβάμαι πως πάει για κλείσιμο. Εδώ μπαίνει και το κακό marketing. Δυσεύρετη και ακριβή η retail έκδοση, ακριβή η digital έκδοση και στο STEAM δεν έχει βγει ακόμα σε καμιά τρελή προσφορά μπας και πουλήσει. Μπαίνουν τώρα και στο crowd-funding με ένα καινούργιο μη-δοκιμασμένο ακόμα σύστημα (lab.gamesplanet) που ο κόσμος δεν το γνωρίζει και ίσως το φοβηθεί αντί του σαφώς πιο δημοφιλούς kickstarter. Βέβαια εδώ δεν είχαν και επιλογή αφού για να υποβάλλεις ένα project στο kickstarter πρέπει να έχεις έδρα στις ΗΠΑ, αλλά δεν ξέρω, σε αυτήν την περίπτωση ίσως να ήταν καλύτερα να περιμένουν να δοκιμαστεί το καινούργιο σύστημα με άλλα project πριν διακινδυνεύσουν μαζί του. Γιατί αν αποτύχουν (και φοβάμαι πως αυτό είναι πολύ πιθανό), κινδυνεύουν να βγούνε εκτός παιχνιδιού και να φανούν πολύ χειρότεροι από μικρότερους πιο άγνωστους developers, ειδικά δεδομένου ότι το ρίσκο για την Pendulo είναι πολύ μεγαλύτερο από ότι για τους μικρούς αυτούς developers. Κι αυτό το λέω με την έννοια ότι ένας μικρός developer μπορεί πάντα να δοκιμάσει ξανά την τύχη του χωρίς σημαντικές απώλειες από μια πρώτη αποτυχία, ενώ για μια εταιρία σαν την Pendulo η ενδεχόμενη αποτυχία μπορεί να οδηγήσει σε κλείσιμο, εξαγορά ή χρεωκοπία, καταστάσεις που μπορεί να οδηγήσουν σε διάλυση της υπάρχουσας ομάδας κι έτσι τελικά να πάει στράφι η πολύχρονη εμπειρία τους στα adventure games.

Τι θα μπορούσαν να κάνουν; Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω. Η εποχή είναι όντως δύσκολη και στο κάτω κάτω από οικονομική διαχείρηση δεν έχω ιδέα. Μια λύση θα ήταν ίσως να στραφούν στο episodic gaming και το μοντέλο της TelltaleGames, να χρηματοδοτούν δηλαδή τα επόμενα επεισόδια των παιχνιδιών τους με τα έσοδα από τα προηγούμενα, παρέχοντας και εκπτωτικές προσφορές σε όσους προ-αγοράζουν όλα τα επεισόδια ενός παιχνιδιού με την κυκλοφορία του πρώτου επεισοδίου. Ή να δοκιμάσουν να βγάζουν παράλληλα με τα adventure και άλλα πιο "εμπορικά" είδη παιχνιδιών (κι αυτό όμως έχει ρίσκο, με μεγαλύτερο απ'όλα να γλυκαθούν από μια ενδεχόμενη επιτυχία και να εγκαταλείψουν τα adventure τελείως). Ή να ξεκινήσουν ένα crowd-funding project αφού πρώτα όμως έχουν εξασφαλίσει από αλλού το 50% της απαραίτητης χρηματοδότησης (όπως πάνω κάτω έκαναν οι Jensnen και Jones-Conners), ώστε να μη ζητάνε 300.000 ΕΥΡΩ για να βγάλουν ένα παιχνίδι-μικρογραφία, αλλά να ζητάνε το ίδιο ποσό για να του δώσουν την έκταση και τη δυναμική που του αξίζει. Τώρα ουσιαστικά λένε: "Θέλουμε 300.000 για να βγάλουμε ένα καλό μα σύντομο παιχνίδι σαν το Yesterday", επιχείρημα που φοβάμαι πως δεν πείθει ιδιαίτερα. Αν έλεγαν: "Έχουμε τα λεφτά για να βγάλουμε ένα παιχνίδι σαν το Yesterday, βοηθήστε μας να μαζέψουμε άλλα τόσα για να το φτιάξουμε σωστά και με τη διάρκεια που πρέπει", ενδεχομένως να γίνονταν πολύ πιο πειστικοί.

Μακάρι να διαψευστώ, αλλά φοβάμαι ότι υπάρχει σοβαρός κίνδυνος το Yesterday να ήταν το αποχαιρετηστήριο παιχνίδι της Pendulo.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
11 Ιουλ 2012 15:24 #38289 by skoros
Replied by skoros on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"

Castledoque wrote: Δυστυχώς στον τομέα του marketing η Pendulo δείχνει να πάσχει σοβαρά.

skoros wrote: Πάντως ρε παιδιά κοτζάμ Pendulo τόσα χρόνια δεν έβαλε στην άκρη κανα ευρώ για να έχει κεφάλαιο δικό της για το μέλλον;

Πολύ φοβάμαι ότι το κεφάλαιο που είχε το έφαγε για το Yesterday, το οποίο μάλλον δεν πρέπει να πούλησε και πολύ καλά, οπότε τώρα μπορεί και να βρίσκεται στο μηδέν.

Μα για το Yesterday ήταν publisher η Focus Home...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
12 Ιουλ 2012 01:20 #38306 by Constantine_R
Replied by Constantine_R on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Βρε παιδιά σοβαρά, καταλαβαίνετε τι εννοούν όταν λένε:
"The wonderful game that the industry doesn’t want us to develop because “it will scare the kids”."
ή ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν...
Τον τελευταίο καιρό έχουμε πήξει στη βία (ιδιαίτερα στα άλλα είδη παιχνιδιών), το adventure της Pendulo μας μάρανε; Ποιοι είναι αυτοί οι publishers που βρίσκουν το παιχνίδι "φοβιστικό" με αυτά που κυκλοφορούν τον τελευταίο καιρό; Δάσκαλοι σε νηπιαγωγείο;
By the way, ο Kuv έγραψε ένα ωραίο άρθρο στο τελευταίο PC Master περί του θέματος.

Επίσης, προσωπικά δεν θεωρώ τη Pendulo "λαμόγιο" και στην τελική δεν ξέρουμε γιατί έφτασε σε αυτό το σημείο. Ο τρόπος όμως που μου παρουσιάζει την καμπάνια της (εμείς καλοί, αυτοί κακοί, εσείς φοβεροί και πανέξυπνοι) μου φαίνεται τουλάχιστον παιδαριώδης (σε απόλυτο βαθμό :P ).

“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
12 Ιουλ 2012 09:26 #38314 by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Η Pendulo δεν πήγε στο Kickstarter ακριβώς επειδή δεν είναι "starter". Γι αυτό και στράφηκε στη λύση του GamesPlanetLab που προβάλλεται ως αντλία χρηματοδότησης για παλιούς και νέους δημιουργούς. Είναι πάντως γεγονός ότι οι Publishers παίρνουν το μεγαλύτερο μερίδιο των εσόδων από την κυκλοφορία ενός παιχνιδιού. Όπως ο Έλληνας παραγωγός παίρνει πενταροδεκάρες και τα σούπερ μάρκετ θησαυρίζουν με τα προϊόντα στα ράφια τους. Αλήθεια έχει σκεφθεί κανείς πόσα από τα νέα παιχνίδια θα είχαμε δει στα αγγλικά αν δεν υπήρχε η δραστήρια και super φιλική Lace Mamba Global με τις υπέροχες αγγλικές της εκδόσεις?
Εδώ η Daedalic δηλώνει ανήμπορη να κυκλοφορήσει μόνη της κάτι στα αγγλικά.Kαι ας έχει την έδρα της στην μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης (Γερμανία).

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
12 Ιουλ 2012 10:01 #38317 by crocark
Replied by crocark on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Κάπου εδώ σηκώνει μια Ντόρα ... Αλλά εσείς για κάποιο περίεργο λόγο συνεχίζετε και παίρνετε το θέμα στα σοβαρά, οπότε ας κρατηθώ κι εγώ για μια φορά. Δεν κάνει κακό λίγη αυτοσυγκράτηση :)

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
12 Ιουλ 2012 10:07 #38318 by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Pendulo Studios' "DAY ONE"
Ντόρα ποιά Ντόρα???? Και αυτοσυγκράτηση σε τί? Τη γνώμη μας λέμε ελέυθερα, τίποτα περισσότερο από αυτο :) .

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum