Συνεντεύξεις

Remigiusz Michalski - The Cat Lady

Remigiusz Michalski - The Cat Lady
Έκανε το ντεμπούτο του με το Downfall και μας κέντρισε το ενδιαφέρον. Φέτος, κυκλοφόρησε το The Cat Lady, ένα αριστούργημα που λατρέψαμε όσο λίγα παιχνίδια. Γνωρίστε τον άνθρωπο που ήρθε για να μείνει στο adventure στερέωμα.

Telltale Games, συζητώντας για το "Tales of Monkey Island"

Telltale Games, συζητώντας για το "Tales of Monkey Island"
Κάναμε μια αποκαλυπτική συζήτηση με το Sean Vanaman, συγγραφέα του Tales of Monkey Island, και μάθαμε όσα περισσότερα μπορούμε για τις νέες περιπέτειες του πιο δημοφιλούς wannabe πειρατή Guybrush Threepwood.

Wael Amr - Frogwares, η τριλογία του Sherlock Holmes

Wael Amr - Frogwares, η τριλογία του Sherlock Holmes
Μάθαμε για το Sherlock Holmes VS Jack the Ripper όπου ο διάσημος ντέντεκτιβ θα αντιμετωπίσει το διαβόητο Αντεροβγάλτη και θα κλείσει την τριλογία που άνοιξε στη συνάντηση με το μυθικό Cthulhu το 2007, αλλά και για τις δημιουργικές επιλογές της Frogwares.

Hal Barwood, από το "Fate of Atlantis" στο "Mata Hari"

Hal Barwood, από το "Fate of Atlantis" στο "Mata Hari"
Μιλήσαμε επί παντός επιστητού, κι επί παντός καιρού: από το παλιό διαμάντι Fate of Atlantis μέχρι το εγγύς μέλλον και το Mata Hari. Ο γνωστός σχεδιαστής παιχνιδιών μίλησε για τον ίδιο, τη δουλειά του, τα adventures, αλλά και τα παιχνίδια γενικότερα.

Αλκης Πολυράκης - Atropos Studios, "Diamonds in the Rough"

Αλκης Πολυράκης - Atropos Studios, "Diamonds in the Rough"
Ο Έλληνας δημιουργός αγαπήθηκε για το fantasy adventure Other Worlds τόσο για την ιστορία που αφηγήθηκε όσο και τους προκλητικούς γρίφους που σκαρφίστηκε. Σήμερα, αναπτύσσει ένα καινούριο adventure, το Diamonds in the Rough, και σχεδιάζει να μας εκπλήξει.

Martin Malik, Zdenek Houb για τη Future Games

Martin Malik, Zdenek Houb για τη Future Games
Οι δημιουργοί του δημοφιλούς Black Mirror μιλούν για το καινούριο τους παιχνίδι Ni.Bi.Ru, για τη δημιουργία adventure games και τα προβλήματα που καμιά φορά τους αναγκάζουν να παγώσουν ένα project, αλλά και το genre γενικότερα.

Aaron Conners και Chris Jones, από τα "Tex Murphy" στο "Three Cards to Midnight"

Aaron Conners και Chris Jones, από τα "Tex Murphy" στο "Three Cards to Midnight"
Πού βρίσκονταν και με τι ασχολούνταν τόσα χρόνια oι δύο σπουδαίοι δημιουργοί; Τι λένε για το νέο τους παιχνίδι Three Cards to Midnight και γιατί αφήνουν πάλι τον απόλυτο αντιήρωα Tex Murphy στο σκοτάδι;

Jan "Mnemonic" Nedoma, δημιουργός της adventure game engine Wintermute

Jan "Mnemonic" Nedoma, δημιουργός της adventure game engine Wintermute
Προσπαθώντας να φτιάξει το δικό του adventure game, κατέληξε τελικά να φτιάχνει μια πασίγνωστη adventure game engine, τη Wintermute. Μάθετε πέντε βασικά πράγματα για τη μηχανή και γνωρίστε τον άνθρωπο που κρύβεται πίσω από το σχεδιασμό της.

Dave Grossman, για την Telltale Games

Dave Grossman, για την Telltale Games
Mιλήσαμε με τον Dave Grossman. Ρωτήσαμε για την Telltate, τα Sam & Max, αλλά και για την επιλογή να δημιουργούν adventures σε επεισόδια και download μορφή. Μάθαμε, επίσης, την άποψή τους για τα σύγχρονα adventures κι αν "χρειάζονται ανανέωση".

Roman Navratil - Faraway Studios, "Until I'm Gone"

Roman Navratil - Faraway Studios, "Until I'm Gone"
O Roman Navrinski, ο εγκέφαλος πίσω από τη Faraway Studios κια το Until I'm Gone μας εξηγούν γιατί κάποιος αφιερώνει τόσο πολύ από τον ελεύθερο χρόνο του για να δημιουργήσει ένα adventure που έπειτα θα διανείμει δωρεάν στους λάτρεις του είδους.
<<  1 [23  >>