Απ'όλα έχει ο μπαξές/Ό,τι να'ναι θρεντ

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
15 Νοε 2012 19:40 #40231 by tsampikos
Δεν απορρίπτεται το παιχνίδι (τουλάχιστον όχι από εμένα). Ίσα ίσα που θα το παίξω κι εγώ ολοκληρωμένο. Το ότι παρουσιάζεται σαν Adventure είναι το "στραβό". Κατά τ'άλλα μια χαρά παιχνίδι είναι! :)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
15 Νοε 2012 19:52 #40235 by Fallen Angel

Castledoque wrote: Διακρίνω αρνητικές υφολογικές επιρροές[...]

Ααα, να με συμπαθάς, αλλά πολύ μου αρέσουν τα αντίστροφα greeklish και τα τιμώ καιρό τώρα (συνήθως όχι δημόσια). Άκου "αρνητικές"...
Kudos στο "δυναμικό ουισκόφιλο μέλος του forum στο PC Master και μέχρι πρότινος συντάκτη και στο περιοδικό". ;)

tsampikos wrote: Δεν απορρίπτεται το παιχνίδι (τουλάχιστον όχι από εμένα). Ίσα ίσα που θα το παίξω κι εγώ ολοκληρωμένο. Το ότι παρουσιάζεται σαν Adventure είναι το "στραβό". Κατά τ'άλλα μια χαρά παιχνίδι είναι! :)

Η δίχως τέλος (και αρχή) συζήτηση: τι είναι ένα adventure. :)

Παλιά (εποχή text), διαβάζαμε πως υπήρχε μία πέτρα μπροστά μας και γράφαμε "take stone". Βρίσκαμε αργότερα στο παιχνίδι πού θα τη χρησιμοποιήσουμε και γράφαμε "use stone with X".
Έπειτα (εποχή King Quest π.χ.), βλέπαμε πως υπήρχε μία πέτρα μπροστά και γράφαμε "take stone". Βρίσκαμε αργότερα στο παιχνίδι πού θα τη χρησιμοποιήσουμε και γράφαμε "use stone with X".
Στη συνέχεια (εποχή point 'n' click), βλέπαμε πως υπήρχε μία πέτρα μπροστά, πηγαίναμε εκεί τον κέρσορα και την παίρναμε. Βρίσκαμε αργότερα στο παιχνίδι πού θα τη χρησιμοποιήσουμε, ανοίγαμε το inventory, τη χρησιμοποιούσαμε πάνω στο Χ.
(διαφορετικό) Σήμερα, βλέπουμε πως υπάρχει μία πέτρα μπροστά, πηγαίνουμε εκεί το χαρακτήρα και την παίρνει μόνος του. Βρίσκουμε αργότερα στο παιχνίδι πού θα τη χρησιμοποιήσουμε, πηγαίνουμε εκεί το χαρακτήρα και του λέμε να αλληλεπιδράσει με το Χ.

Εξήγησέ μου σε παρακαλώ γιατί το "σήμερα" δεν είναι adventure ενώ όλα τα άλλα ήταν/είναι. Ευχαριστώ. :)

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
15 Νοε 2012 20:16 #40238 by tsampikos
Action Adventure είναι ενδεχομένως το παιχνίδι. Καθαρόαιμο adventure με τίποτα δεν το λες....Έχει σκηνές γρήγορης δράσης, επιδερμικούς γρίφους, σκοτωμούς και πολλές σκηνές "για τα μάτια". Εϊναι σαν να σου παρουσιάζουν τη σειρά σε παιχνίδι. Δεν μπορείς να βαφτίσεις ένα πράσινο μήλο αχλάδι...επειδή είναι πράσινο. Έτσι δεν μπορείς να βαφτίσεις και Adventure το Walking Dead επειδή το έβγαλε η Telltale games ή επειδή έχει κάποια στοιχειώδη πολυπλοκότητα, την οποία συναντάς και σε παιχνίδια όπως το Dead Space. Στον αφηγηματικό και παρακολουθητικό τομέα τα πάει πολύ καλά πάντως. Συμφωνώ ότι είναι ωραίο παιχνίδι.

Και τώρα Fallen, πες μου...Ποιό παιχνίδι θα μου αγοράσεις τα Χριστούγεννα για δώρο? :)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
15 Νοε 2012 20:17 #40239 by crocark
@ fa

1. (καινούρια αρίθμηση)
Όλο το παραπάνω μήνυμα ήταν ένας έλεγχος χιουμοριστικών αντανακλαστικών. Oι διευκρινίσεις θα μπορούσαν και να λείψουν, αλλά αφού θες.
2.

Fallen_Angel wrote: υπάρχουν πολλά off-topic μηνύματα που είτε δε με αφορούν είτε δεν έχω το χρόνο/διάθεση να διαβάσω τη συγκεκριμένη στιγμή

Τίποτα δεν είναι offtopic. Όλα κουμπώνουν μεταξύ τους. Ουσιαστικά είναι hints διάσπαρτα για αν μας κρατάνε σε φόρμα όταν δεν μπορούμε να παίξουμε κανονικό παιχνίδι. Δεν εννοώ το walking dead όπως καταλαβαίνεις. Τι κάνουμε; Δεν έχουμε παιχνίδι; Κάνουμε το advocate παιχνίδι.
3.

Fallen_Angel wrote: διαπίστωσα πως ανάμεσα σε διάφορα off-topic μηνύματα βρισκόταν κι ένα on-topic που δεν είδα (και δεν απάντησα) ποτέ.

Παίζεις πολλά άσχετα, όπως walking dead, χάνεις τις ικανότητές σου, δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις σε στοιχειώδες pixel hunting. Κανονικά έπρεπε να μας ευχαριστείς.
4.

Fallen_Angel wrote: 2-3-4-5 φορές καθημερινά στο forum,

Ε; Μπααα ... Κάτι θα μπέρδεψες με τους χρόνους. Εντάξει. Όλοι οι άνθρωποι κάνουν τέτοια λάθη. Κι εγώ προχθές μπέρδεψα τους μήνες με τα λεπτά. Είπα σε κάποιον ότι έλυσα 5 παιχνίδια σε 1 λεπτό κι εννοούσα μήνα.
5.

Fallen_Angel wrote: φαντάσου τι γίνεται με άλλους users

Γιατί να φανταστώ; Στόμα δεν έχουν να μιλήσουν;
6.

Fallen_Angel wrote: Οι Σπαρτιάτες είχαν στρατιωτικό νόμο. Οπότε, πάλι με βολεύεις: "Me mod, me transferred posts". Χαχαχα...

Δεν πάει έτσι ακριβώς.
7.

Fallen_Angel wrote: το παιχνίδι που παίζω ανήκει στην κατηγορία όπου βρίσκεται

Ναι. Στα "Adventure ΜΗ related", αλλά εντάξει άμα το κουράσουμε παραπάνω θα καταλήξουμε στο ότι πρόκειται περί γούστου. Ως γνωστόν γούστο εδώ μέσα έχω μόνον εγώ, οπότε κι αυτό περιττεύει να το αναλύσουμε παραπάνω.
8.

Fallen_Angel wrote: θα γράψω και review.

Και καλά θα κάνεις. Θα το διαβάσω όταν έρθει η ώρα.
9.

Fallen_Angel wrote: 6ον> Έχεις τα δίκια σου.

Μπα. Ήθελα απλώς να φέρω αποδείξεις στη δίκη σου (ως κατήγορος). Κατά τ' άλλα δε με (και υποθέτω μας) χαλάει κατά βάθος. Όποτε μπορούμε να συνεισφέρουμε άσχετα, θα ρίχνουμε και στους δυο εράνους. Μη σκοτίζεσαι. Κι επειδή της έταιρης διαχειρίστριας ήταν πιο μεγάλο, μπορούσαμε εκτάκτως να ενισχύσουμε το δικό σου με μια εφάπαξ δόση. Όλα γίνονται. Καλή καρδιά να υπάρχει.
10.

Fallen_Angel wrote: 7ον> Δηλώνω ξανθιά και ζητώ επεξήγηση.

Ναι ... Λέω πως θα γίνει εδώ σαν το adventure gamers. Θέλουμε κάτι τέτοιο; Ε; Θέλουμε;



@ CD

Castledoque wrote: Διακρίνω αρνητικές υφολογικές επιρροές από δυναμικό ουισκόφιλο μέλος του forum στο PC Master και μέχρι πρότινος συντάκτη και στο περιοδικό...

"Βρε παναθεμά σε" ... Κι εκεί βρίσκεσαι; Δε σε πιάνουμε με τίποτα λέμε. Λύσε μου μια απορία ρε φίλε. Που τα προλαβαίνεις όλ' αυτά; ΝΑΙ ΖΗΛΕΥΩ. Πες τώρα. Κοιμάσαι καθόλου; Τι κάνεις για να μην κοιμάσαι;

"Βρε παναθεμά σε" - έκφραση για να δώσω έμφαση. Καταλαβαίνεις ότι δεν το εννοώ. Τόσο κακός δεν είμαι :rolleyes:


@ Κάποιον που δε θυμάμαι τώρα

tsampikos wrote: Ίσα ίσα που θα το παίξω κι εγώ ολοκληρωμένο. Το ότι παρουσιάζεται σαν Adventure είναι το "στραβό". Κατά τ'άλλα μια χαρά παιχνίδι είναι!

Είπες ότι είναι κάστρο ο Τσαμπίκος που δεν πέφτει, ε; Να. Δες και μόνος σου.

@ Τσαμπίκος

Μη δίνεις σημασία σε κουτσομπολιά και κατινιές. Παίξε ό,τι θες λέμε.

Επίσης, Τσαμπίκο, μιας και με πρόλαβε, απάντησε της σ' αυτό που σε ρωτάει, αλλά για αντάλλγμα ρώτα την κι εσύ από που κι ως που ξέρει τι γινόταν στα text και στα KQs γιατί θα μας τρελάνει. Εκτός αν μας πει ότι τον καιρό που έλειπε έπαιζε (κι αυτή) infocom.

Καλά. Το κόβω εδώ.

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
15 Νοε 2012 20:30 #40240 by Fallen Angel

tsampikos wrote: Και τώρα Fallen, πες μου...

Δεν τη γλιτώνεις τόσο εύκολα, αγαπητέ, με σύγχισες. :)

- Δεν είχαν σκηνές γρήγορης δράσης παιχνίδια της πάλαι ποτέ Χρυσής Εποχής; Αχέμ...
- Δεν είχαν επιδερμικούς γρίφους κορυφαία adventures που έχουμε παίξει στο παρελθόν;
- Οι σκοτωμοί δεν κολλάνε κάπου, είναι καθαρά θεματολογία και mature content (οπότε δεν το σχολιάζω).
- Οι σκηνές "για τα μάτια" λειτουργούν όπως κάθε cinematic σε ένα adventure: προωθούν την ιστορία με (συνήθως) εντυπωσιακό τρόπο, ενώ παράλληλα μας προσφέρουν "διάλειμμα" από το καθ' εαυτώ gameplay.

Και χρησιμοποιώντας το υπέροχο πραγματικά παράδειγμά σου αντίστροφα:
"Δεν μπορείς να βαφτίσεις ένα πράσινο μήλο αχλάδι επειδή είναι πράσινο."

Κάποτε τα adventures είχαν αποκλειστικά inventory based gameplay. Έπειτα, μπήκαν τα puzzles και καθόσουν με τις ώρες μπροστά σε μια οθόνη να λύσεις το γρίφο. Τώρα, μπαίνει και η κινηματογραφική διαδραστικότητα στο παιχνίδι. ΓΙΑΤΙ να μην την υποδεχείς (-ούμε) ως άλλη μία εξέλιξη του είδους;! Ειλικρινά, δε σας καταλαβαίνω. Και φυσικά, διαφωνώ κάθετα.

Κι αφού εκτονώθηκα, και προτού αποχωρήσω για τα νυχτοπερπατήματά μου, να απαντήσω και στην ερώτησή σου.

tsampikos wrote: Και τώρα Fallen, πες μου...Ποιό παιχνίδι θα μου αγοράσεις τα Χριστούγεννα για δώρο? :)

Κάνα Rhem για να νοιώθεις πως παίζεις καθαρόαιμο adventure. :P :lol:


crocark wrote: Επίσης, Τσαμπίκο, μιας και με πρόλαβε, απάντησε της σ' αυτό που σε ρωτάει, αλλά για αντάλλγμα ρώτα την κι εσύ από που κι ως που ξέρει τι γινόταν στα text και στα KQs γιατί θα μας τρελάνει. Εκτός αν μας πει ότι τον καιρό που έλειπε έπαιζε (κι αυτή) infocom.

Θα μπορούσα να απαντήσω κακεντρέχια του στυλ "όπως άλλοι έχουν άποψη γι' αυτά που αποκαλούν υβρίδια", αλλά είμαι στις καλές μου (και θα ένοιωθα και τύψεις μετά). Άλλωστε, truth be told, πρόσφατα ασχολήθηκα και με KQ και έχω (ιδίαν πλέον) άποψη. Χεχε...

crocark wrote: Aλλά εντάξει άμα το κουράσουμε παραπάνω θα καταλήξουμε στο ότι πρόκειται περί γούστου. Ως γνωστόν γούστο εδώ μέσα έχω μόνον εγώ, οπότε κι αυτό περιττεύει να το αναλύσουμε παραπάνω.

Κλαίω από τα γέλια. Βγάζω σκασμούλι. Και υποκλίνομαι. :) :lol:

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
15 Νοε 2012 20:33 #40241 by Castledoque

Fallen_Angel wrote: Εξήγησέ μου σε παρακαλώ γιατί το "σήμερα" δεν είναι adventure ενώ όλα τα άλλα ήταν/είναι.

Και κάπως έτσι ανοίγουν οι ασκοί του Αιόλου... :twisted:

Για να πω την αλήθεια δε μου πολυαρέσουν αυτού του είδους οι αυτόματες αλληλεπιδράσεις στα adventure games. Μου θυμίζουν πολύ το κουμπί auto-upgrade character στα RPG, το οποίο είναι μεν χρήσιμο για τους νέουπες και για να τραβήξει περισσότερο κόσμο στο είδος, αλλά αποτελεί μεγάλο ξενέρωμα για τους φανατικούς, μια και ακυρώνει έναν από τους βασικούς gameplay μηχανισμούς στα RPG. Τουλάχιστον όμως εκεί έχεις την επιλογή να μη χρησιμοποιήσεις το συγκεκριμένο κουμπάκι. Αν στα adventure ο ήρωάς μας τα κάνει όλα αυτόματα, δεν έχουμε παρά να κινούμαστε στις διάφορες κατευθύνσεις και φροντίζει ο ήρωάς μας πριν από εμάς για εμάς, καταργείται δηλαδή η όμορφη διαδικασία σκέψης, προβληματισμού και επιλογής του κατάλληλου αντικειμένου για το κατάλληλο μέρος. Σημειώνω βέβαια πως αυτή είναι μια γενική παρατήρηση για το συγκεκριμένο είδος gameplay και όχι για το The Walking Dead ως παιχνίδι, για το οποίο δεν μπορώ να έχω άποψη μια και δεν το έχω παίξει ακόμα.

Πιο αναλυτικά στο συγκεκριμένο παράδειγμα που δίνεις: Σε ένα παραδοσιακό adventure, εξερευνούμε το τοπίο και βλέπουμε ένα σημείο στο οποίο θα μας ήταν ενδεχομένως χρήσιμη μια πέτρα. Το κρατάμε υπόψη και όταν επιτέλους βρίσκουμε μια πέτρα, θυμόμαστε το προηγούμενο σημείο και επιστρέφουμε για να τη χρησιμοποιήσουμε. Ή, αν κατά τύχη έχουμε ήδη βρει την πέτρα πριν φτάσουμε στο συγκεκριμένο σημείο, όταν φτάνουμε στην τοποθεσία αυτή θυμόμαστε ότι έχουμε μια εξαιρετική πέτρα στο inventory και την χρησιμοποιούμε. Τεράστια ικανοποίηση...

Με το καινούργιο-καινοτόμο υπεραυτόματο σύστημα, περιπλανιώμαστε δεξιά αριστερά μέχρι που ο κέρσορας μας δείχνει ότι μπορούμε να αλληλεπιδράσουμε με κάτι που βλέπουμε σε μια γωνία. Πηγαίνουμε προς τα εκεί και ο χαρακτήρας μας αυτομάτως παίρνει μια πέτρα. Περιπλανιώμαστε λίγο ακόμα και βλέπουμε ακόμα ένα σημείο αλληλεπίδρασης. Πλησιάζουμε και ο χαρακτήρας χρησιμοποιεί αυτομάτως την πέτρα που προηγουμένως μάζεψε εξίσου αυτομάτως. Καμία ικανοποίηση. Αν αντίστροφα, έχουμε βρει πρώτα την τοποθεσία στην οποία πρέπει να χρησιμοποιήσουμε την πέτρα, φαντάζομαι πως ο ήρωας θα κάνει κάποιο σχόλιο του τύπου: "Χρειάζομαι κάτι". Αντί να βάλουμε το νιονιό μας να δουλέψει αρχίζουμε τις βόλτες πέρα δώθε μέχρι να μας δείξει ο κέρσορας ότι μπορούμε να αλληλεπιδράσουμε μέ κάτι που βρίσκεται στη γωνία. Πηγαίνουμε προς τα εκεί και ο ήρωας παίρνει αυτόματα την πέτρα. Εμείς μπορεί να μην έχουμε καν προσέξει ότι το συγκεκριμένο αντικείμενο είναι πέτρα. Μπορεί ακόμα και να μην καταλάβουμε καν ότι η πέτρα αυτή χρειάζεται για τη συγκεκριμένη τοποθεσία. Αφού κάνουμε 5-10 βόλτες ακόμα, κάποια στιγμή δοκιμάζουμε το κουμπί αλληλεπίδρασης με την περιοχή ξανά και, ω τι έκπληξη, ο ήρωας χρησιμοποιεί αυτομάτως την πέτρα, ενώ εμείς αναφωνούμε συγκλονισμένοι: "Ουάου!!! Πολύ έξυπνος ο τυπάς!" Για μένα κάτι τέτοιο αναιρεί σχεδόν πλήρως την απόλαυση ενός adventure και αρχίζει να απομακρύνεται και επικίνδυνα από το genre. Δεν αποκλείω ένα τέτοιο παιχνίδι να προκύψει πολύ καλό χάρη σε εξαιρετική υλοποίηση και άλλες αρετές (πχ αφηγηματικές, ποικιλία επιλογών, έξυπνη ενσωμάτωση των υπεραπλουστευμένων γρίφων κατά τρόπο που να δυσχεραίνει την κατά τύχη κάνω-βόλτες-και-όλα-λύνονται-αυτομάτως πρόοδο στο παιχνίδι), αλλά μεμονομένος ο συγκεκριμένος μηχανισμός gameplay δε μου αρέσει καθόλου και σίγουρα δεν είναι η κατεύθυνση προς την οποία θέλω να κινηθούν τα adventure. Εξάλλου τέτοιου είδους απλουστευμένοι γρίφοι υπάρχουν εδώ και χρόνια στα RPG,platform και action παιχνίδια, όπου είναι μεν απολαυστικοί, αλλά αποτελούν απλώς συμπληρωματική σαντιγύ στο κυρίως gameplay για νοστιμιά και ποικιλία. Αν αποτελούσαν το κυρίως gameplay θα ήταν πολύ λίγοι. Συνεπώς αν πάρουν τέτοια μορφή τα adventure του μέλλοντος, γιατί να παίζω adventure και να μη στραφώ σε action, RPG, κλπ τίτλους, που έχουν αρκετούς τέτοιου είδους γρίφους, αλλά και πλούσιο gameplay του αντίστοιχου είδους στο οποίο ανήκουν (μάχες, αναβαθμίσεις, ακροβατικά, κλπ);

crocark wrote: "Βρε παναθεμά σε" ... Κι εκεί βρίσκεσαι;

Εκεί σπάνια γράφω. Απλώς παρακολουθώ καμιά φορά την κουβέντα για τα καινούργια παιχνίδια, γιατί πλέον δεν παίζω μόνο adventure. Τυχαίνει να βρίσκομαι για λίγο καιρό και σε πολύ free περίοδο. Πάντως κι άλλοι από εδώ συχνάζουν λιγότερο ή περισσότερο σιωπηλά εκεί (Elessar, Constantine_R, maladroid)... Σε περίπτωση που δεν το ξέρεις ο maladroid θα είναι και στο καινούργιο συντακτικό επιτελείο του PC Master.

tsampikos wrote: Action Adventure είναι ενδεχομένως το παιχνίδι.

Βρε φίλε, τι μανία κι αυτή να τα βαφτίζεις όλα action-adventure! Δεν ξέρω τι genre ακριβώς είναι, μια και δεν το έχω παίξει ακόμα, πάντως από όσα έχω δει action σίγουρα δεν είναι με τίποτα. Action-adventure χωρίς έστω και υποτυπώδες σύστημα μάχης και δοκιμασία αντανακλαστικών δεν υφίσταται.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
15 Νοε 2012 21:05 #40243 by mkllds

crocark wrote: Κι εγώ προχθές μπέρδεψα τους μήνες με τα λεπτά. Είπα σε κάποιον ότι έλυσα 5 παιχνίδια σε 1 λεπτό κι εννοούσα μήνα.

Φαντάζομαι ότι μπερδεύεις και του μήνες με τα χρόνια γιατί ΕΣΥ αποκλείεται να έβγαλες 5 παιχνίδια σ' ένα μήνα. Θα ξεκίνησες ένα θα το σταμάτησες και θα ξεκίνησες άλλο και μετά άλλο και άλλο και άλλο ώσπου κάποια στιγμή θα μαζεύτηκαν 20 shortcuts στο desκtop σου και θα τα παράτησες όλα για να ξεκινήσεις από τη αρχή κάποιο άλλο. Το βρήκα ή όχι; :D

Fallen_Angel wrote: Τώρα, μπαίνει και η κινηματογραφική διαδραστικότητα στο παιχνίδι. ΓΙΑΤΙ να μην την υποδεχείς (-ούμε) ως άλλη μία εξέλιξη του είδους;!

Θα συμφωνήσω. Γιατί πρέπει να είναι point 'n' click τρίτου προσώπου για να αναφωνήσουμε όλοι ότι είναι adventure. Γιατί αν είναι έτσι θα πρέπει να αφαιρέσουμε από το είδος το Myst που δεν είχε inventory, το Tex Murphy που ήταν πρώτου προσώπου, το Dreamfall που είχε σκηνές μάχης (ο Θεός να τις κάνει σκηνές μάχης), το Star Trek a Final Unity που οδηγούσες το Enterprise και μπλεκόσουν σε μάχες κ.τ.λ.

-"Πάνω στην άμμο την καυτή, γράφαμε τ' όνομα μας".
-Θεοδωράκης.
-Σεφέρης.
-Και τραγουδάει ο Σεφέρης.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
15 Νοε 2012 21:26 #40244 by crocark

mkllds wrote: Φαντάζομαι ότι μπερδεύεις και του μήνες με τα χρόνια γιατί ΕΣΥ αποκλείεται να έβγαλες 5 παιχνίδια σ' ένα μήνα. Θα ξεκίνησες ένα θα το σταμάτησες και θα ξεκίνησες άλλο και μετά άλλο και άλλο και άλλο ώσπου κάποια στιγμή θα μαζεύτηκαν 20 shortcuts στο desκtop σου και θα τα παράτησες όλα για να ξεκινήσεις από τη αρχή κάποιο άλλο. Το βρήκα ή όχι;

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Μέσα είσαι :lol: Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις :lol: Ήταν τρόπος του λέγειν για την παρομοίωση, ξέρεις. Κι επειδή ο σκληρός τα έπαιξε κι έχασα καμιά 60αριά shortcuts, πρέπει να αναπληρώσω το χαμένο έδαφος. Έχω καμιά 6-7 ήδη και δεν είναι κανάνα από αυτά ένα από τα 60 :lol:

mkllds wrote: Θα συμφωνήσω. Γιατί πρέπει να είναι point 'n' click τρίτου προσώπου για να αναφωνήσουμε όλοι ότι είναι adventure. Γιατί αν είναι έτσι θα πρέπει να αφαιρέσουμε από το είδος το Myst που δεν είχε inventory, το Tex Murphy που ήταν πρώτου προσώπου, το Dreamfall που είχε σκηνές μάχης (ο Θεός να τις κάνει σκηνές μάχης), το Star Trek a Final Unity που οδηγούσες το Enterprise και μπλεκόσουν σε μάχες κ.τ.λ.

Μίκυ, τα μπερδεύεις πολύ τώρα τα πράγματα. Η διάκριση είναι απλή. Τα λέει ωραία ο άυπνος τύπος από πάνω που επιμένει να μην μοιράζεται το μυστικό του μαζί μας. Το θέμα είναι στο gmaeplay. Σκέφτεσαι τι να κάνεις ή το πολύ - πολύ να θαυμάσεις; Αν δε σκέφτεσαι δεν είναι. Το ΜΥΣΤ ήθελε σκέψη πολλή. Το ΜΥΣΤ είναι πιο adventure από το Longest journey, ¨οπως και να το κάνεις. Το Dreamfall αντιθέτως είναι λιγότερο adventure από το need for speed.

Οι εξοδούχοι, καλά να περάσετε.

Edit
Κάτσε ρε τώρα που το 'γραψα να ρωτήσουμε κιόλας. Τι εννοείς King' s quest; Με Text Parser; Όχι; Α, εντάξει γιατί ανησύχησα για μια στιγμή.

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
15 Νοε 2012 21:36 #40245 by mkllds
Δεν μπερδεύω τίποτα. Το γεγονός ότι σε κάποια παιχνίδια διαφοροποιήθηκαν οι γρίφοι δεν σημαίνει ότι δεν είναι adventures. Γιατί πρέπει να μείνουμε κολλημένοι στο ίδιο πράγμα και ό,τι ξεφεύγει να χαρακτηρίζεται ως μη-adventure. Το αν μας αρέσουν ή όχι είναι άλλου είδους συζήτηση.

Ποιοί είναι οι εξοδούχοι;

-"Πάνω στην άμμο την καυτή, γράφαμε τ' όνομα μας".
-Θεοδωράκης.
-Σεφέρης.
-Και τραγουδάει ο Σεφέρης.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
15 Νοε 2012 22:50 #40246 by Constantine_R

crocark wrote: Ναι. Στα "Adventure ΜΗ related", αλλά εντάξει άμα το κουράσουμε παραπάνω θα καταλήξουμε στο ότι πρόκειται περί γούστου. Ως γνωστόν γούστο εδώ μέσα έχω μόνον εγώ, οπότε κι αυτό περιττεύει να το αναλύσουμε παραπάνω.

@Fallen...
Τι υποκλίνεσαι; το έπαθε ένα βράδυ που του έπεσε κεραυνός στο κεφάλι...

Όταν έχει πανσέληνο νομίζει ότι τα τερματίζει τα adventures κιόλας, γιατί όταν είπε...

crocark wrote: Είπα σε κάποιον ότι έλυσα 5 παιχνίδια σε 1 λεπτό κι εννοούσα μήνα.

το πραγματικό μπέρδεμα που έκανε ήταν:
"Είπα σε κάποιον ότι έλυσα 5 παιχνίδια σε 1 λεπτό κι εννοούσα ότι ξεκίνησα 5 παιχνίδια σε 1 λεπτό

“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
16 Νοε 2012 02:19 #40248 by WickedMan
Ειλικρινά, έχω κουραστεί να προσπαθώ να ορίσω και να δικαιολογήσω (πρώτα στο μυαλό μου και μετά δημοσίως) τι @#@$ είναι adventure και τι όχι. Τα όρια είναι πολλές φορές θολά και αφού ορισμός δεν υπάρχει ο καθένας δίνει τον δικό του (το τελευταίο μπορεί να γραφτεί και με άλλη καθαρά ελληνική και ολίγον σεξιστική έκφραση, αλλά δεν θα επεκταθώ). Και πολύ καλά κάνει εν προκειμένω.

Ξέρω τι θεωρώ εγώ adventure και τι όχι και αυτό μου φτάνει. Δεν έχω καμία όρεξη να εμπλακώ σε αναλύσεις επί αναλύσεων, τι, πως, πότε, γιατί, διότι για κάποιο λόγο η συγκεκριμένη συζήτηση μου χαλάει πολύ τη διάθεση (κάτι που δεν μου συμβαίνει σχεδόν ποτέ στο φόρουμ αυτό). Δεν κατηγορώ κανέναν, εννοείται, το πρόβλημα είναι δικό μου, απλώς το αναφέρω.

Το μόνο, πάντως, που μπορώ να κάνω είναι να πω απλά τη γνώμη μου για ένα συγκεκριμένο παιχνίδι και σε τι genre το κατατάσσω. Για το The Walking Dead, από το οποίο ξεκίνησε η συζήτηση, δεν μπορώ να μιλήσω διότι δεν το έχω παίξει και για να είμαι ειλικρινής, δεν είναι μέσα στις προτεραιότητές μου. Αν είναι κάτι παρόμοιο με το Fahrenheit σε στυλ (κάτι τέτοιο έχω καταλάβει), το θεωρώ όντως adventure, αλλά όχι ένα το οποίο θα αγόραζα, και πιθανότατα όχι ένα το οποίο θα συμπαθούσα. Από την άλλη, αν διαβάσω διθυραμβικά σχόλια και είμαι και σε spending mood (κακώς), τότε ίσως να την έκανα την αποκοτιά να το αγοράσω με δεδομένη και τη συμπάθεια που τρέφω στη σειρά...

Πάρε χαφάκι, χαφάκι Ισπανό / Γάλλο πάρε για κόφτη / φουνταριστό Αργεντινό / γκολκίπερ πάντα Γερμανόοοοο / και καπετάν τον Τότι...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
16 Νοε 2012 12:41 #40259 by Fallen Angel

Castledoque wrote: Για να πω την αλήθεια δε μου πολυαρέσουν αυτού του είδους οι αυτόματες αλληλεπιδράσεις στα adventure games.[...] Τεράστια ικανοποίηση[...] Για μένα κάτι τέτοιο αναιρεί σχεδόν πλήρως την απόλαυση ενός adventure και αρχίζει να απομακρύνεται και επικίνδυνα από το genre. [...] αλλά μεμονομένος ο συγκεκριμένος μηχανισμός gameplay δε μου αρέσει καθόλου και σίγουρα δεν είναι η κατεύθυνση προς την οποία θέλω να κινηθούν τα adventure.

Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος, αλλά όλα αυτά δείχνουν προσωπική κρίση κι εκτίμηση για συγκεκριμένο gameplay element που εισάγεται από ορισμένες εταιρείες στο adventure genre τον τελυταίο καιρό. Συμφωνούμε, λοιπόν, πως πρόκειται για αρέσκεια/δυσαρέσκεια και "περί ορέξεως κολοκυθόπιτα" σε ένα... πλοκάμι που άπλωσε το είδος πως αχαρτογράφητα νερά. Διαφωνούμε, φυσικά, σχετικά με το αν θα πρέπει (ή/και είναι καλό) να κυκλοφορούν adventures (και) με αυτά τα στοιχεία στο gameplay τους.

crocark wrote: Κάτσε ρε τώρα που το 'γραψα να ρωτήσουμε κιόλας. Τι εννοείς King' s quest; Με Text Parser; Όχι; Α, εντάξει γιατί ανησύχησα για μια στιγμή.

Κι όμως... οι άνθρωποι αλλάζουν, πειραματίζονται και δίνουν ευκαιρείες σε νέα πράγματα κι εμπερίες. Όπως ακριβώς και τα adventures σήμερα. Ναι, ναι, είχα δεν είχα το γύρισα πάλι. Μουαχαχα... :)

Just for the record: έχω παίξει κι άλλα παιχνίδια με text parser, πάντως. Αυτά που (προς το παρόν, τουλάχιστον) αφορίζω κι αρνούμαι πεισματικά να παίξω (έστω και πειραματικά) είναι όσα έχουν dead-ends.

WickedMan wrote: Τα όρια είναι πολλές φορές θολά [...] Ξέρω τι θεωρώ εγώ adventure και τι όχι και αυτό μου φτάνει.

Nough said.


Πάντως, διαπιστώνω πως τελικά αυτό που ενοχλεί περισσότερο όσους δεν αποδέχεστε τη συγκεκριμένη εξέλιξη στο gameplay του adventure genre είναι πως το πρόβλημά σας εστιάζεται στη δυσκολία τερματισμού του παιχνιδιού και όχι στο gameplay element αυτώ καθ' εαυτώ. Παντελώς διαφορετική συζήτηση η συγκεκριμένη. Αλλά επειδή σας έχω καταστρέψει το "off-topic thread" με παντελώς adventuro-συζήτηση, δε θα το προχωρήσω. :)

Nothing happens unless first a dream...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
16 Νοε 2012 18:36 #40267 by crocark
Όχι κοπελιά. Με ενοχλεί αφάνταστα το να μη σκέφτεσαι για να ΛΥΣΕΙΣ . Άμα δε λύνεις, καλύτερα να πας να πάρεις εσύ μια Barbie κι εγώ Star Wars action figures. Κι εκεί σκέψη θες (γι' αυτούς που το λένε γενικά όταν χρησιμοποιούν τον όρο ...) για να βάλεις τη Barbie να κάτσει στην καρέκλα του κομμωτηρίου ...

Λοιπόν, τα χρωστούμενα που λέγαμε ...

Μίκυ και Κώστα τι έχουμε; Κάναμε κόμμα; Δεν έχουμε παιχνιδάκια και παίζουμε με το πόσα παιχνίδια αρχίζω και πόσα τελειώνω; Ε; Να διαλύσετε το κόμμα χθες και να διαβάσετε το νόμο. Απαγορεύονται οι συναθροίσεις άνω του ενός. Εκ της εκτελεστικής, νομοθετικής και δικαστικής εξουσίας. Κοινοποίηση: Crocark's Intelligence Agency. Άντε μη σας μπουζουριάσω.

Μάγκες, τον Καβάφη τον ξέρετε; Λέει ο ποιητής ότι σημασία δεν έχει να τελειώσεις, σημασία έχει να ευχαριστηθείς το ταξίδι. Το λέει και ο Φιντς στο American Pie. Αυτοί και οι δυο βέβαια είχαν το μυαλό τους σε συγκεκριμένο ταξίδι. Εγώ έχω διάσπαση ενδιαφέροντος. Τι να κάνω;

Τι έλεγα; Α, ναι. Κι όμως τον τελευταίο μήνα τελείωσα 3 παιχνίδια. Δεν είναι τόσα πολλά όσο μπορούσα κάποτε, αλλά καλά είμαστε θα έλεγα. Απλά έτυχε να ξεκινήσω άλλα 13. Που το κακό; Είμαι σαν τις μελισσούλες. Τρυγώ από δω κι από 'κει.

Η μόνη αλήθεια σε όλες τις κατηγορίες είναι ότι όντως ξεκινώ άνετα πέντε διαφορετικά παιχνίδια σε ένα λεπτό. Και δέκα μπορώ. Άνετα ...

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
16 Νοε 2012 19:50 #40269 by tsampikos
Όλοι πάιζουμε (υποθέτω) και τερματίζουμε διαφόρων ειδών παιχνίδια. Εγώ πρόσφατα π.χ. τελείωσα 2 Castlevania στο Nintendo DS τα οποία και πανδύσκολα είναι και τρομερή υπομονή απαιτούν. Επομένως το θέμα δεν είναι η δράση του παιχνιδιού και το τι πρέπει να κάνεις μέσα σε ένα παιχνίδι. Το θέμα είναι η ένταξη ενός παιχνιδιού σε μια συγκεκριμένη κατηγορία παιχνιδιών όταν τα περισσότερα στοιχεία του δεν εμπίπτουν στα στοιχεία της κατηγορίας αυτής. Δηλ. το Walking Dead πιο πολύ μοιάζει με άλλου είδους παιχνίδι με ελάχιστα στοιχεία από adventure, παρά σαν adventure "εκσυγχρονισμένο". Εδώ μερικοί βάφτισαν σαν Adventure το Jurassic Park επειδή μόνο και μόνο το έβγαλε η Telltale Games. Δηλαδή σαν να λέμε ότι επειδή έβγαλε η Beck's χυμό ανανά που έχει και κίτρινο χρώμα είναι νέο....εξελιγμένο είδος μπύρας.

Επίσης, τα Cutscenes μπορεί να είναι τμήμα των adventureς, αλλά το να αποτελούν και τη μερίδα του λέοντος, με τον παίκτη να μετατρέπεται σε θεατή, και την σκέψη σχεδόν να αχρηστεύεται, αυτά τα χαρακτηριστικά δεν υπάρχουν στα Adventure games. Οι σκηνές δράσης στα adventures είναι εντελώς αποσπασματικές και ελάχιστες σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Τουλάχιστον στη συντριπτική πλειοψηφία. Αν αυτές αποτελούν τη μερίδα του λέοντος σε ένα παιχνίδι, το παιχνίδι παύει να είναι Adventure, τουλάχιστον καθαρόαιμο. Κοινή λογική.

Το πιο σωστό για το Walking Dead είναι να χαρακτηριστεί σαν ένα παιχνίδι που είναι λίγο απ'ολα. Δεν μπορείς να το κατατάξεις σε μια συγκεκριμένη κατηγορία. Ούτε να το βαφτίσεις Adventure επειδή το έβγαλε η Τelltale Games. Mε την ίδια λογική και Need for Speed αν βγάλει η συγκεκριμένη εταιρεία θα το πούμε Adventure με...αυτοκίνητα.

Τα καθαρά text adventureς με τα text-graphic adventures ουσιαστικά δεν έχουν καμία διαφορά. Πρώτον είναι text adventures και τα δύο αφού ο χειρισμός είναι ο ίδιος. Αυτό που διαφέρει είναι ο τρόπος αφήγησης της ιστορίας. Στην πρώτη περίπτωση διαβάζεις στη δεύτερη βλέπεις. Ο παίκτης κάνει ακριβώς αυτό που έκανε και πριν. Και αυτό έγινε λόγω εξέλιξης των υπολογιστών. Όπως και η προσθήκη του mouse. O παίκτης εξακολουθεί να δίνει τις ίδιες εντολές που έδινε και πριν με λιγότερο κουραστικό τρόπο. Ο εκσυγχρονισμός είχε να κάνει με την επιθυμία να γίνει το Adventure πιο όμορφο διατηρώντας τα χαρακτηριστικά εκείνα που το έκαναν να ξεχωρίζει από τα άλλα παιχνίδια. Να μην του αλλάξεις τις δομές του και την δράση του. Να μην του αλλάξεις ταυτότητα. Αν τώρα υπάρχει και λίγο από cutscene ή λίγο από αction στο 1/10 του παιχνιδιού, αυτό δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο. Αν όμως του βγάλεις τους γρίφους, το μετατρέψεις από παιχνίδι σχεδόν σε ταινία, το εμπλουτίσεις με δράση, ε, τότε για τι adventure μιλάμε....

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
16 Νοε 2012 20:56 #40270 by Castledoque
Βρε παιδιά τι έγινε; Εδώ δεν είναι θεωρητικά το off-topic thread;;;; :lol:

Καλά το κατάλαβα εγώ χτες ότι άνοιξαν οι ασκοί του Αιόλου...

Προσωπικά πάντως δεν μπορώ να έχω άποψη για το αν το Walking Dead είναι ή δεν είναι adventure, μια και δεν το έχω παίξει ακόμα. Όσο δεν έχω προσωπική άποψη για το gameplay, δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.

Από εκεί και πέρα όμως, σε γενικό πλαίσιο, όπως πολύ όμορφα έδειξε και με το ωραίο του πινακάκι ο Constantine_R, το είδος σαφώς και έχει πολλές υποκατηγορίες με σαφέστατες διαφορές μεταξύ τους και δεν αρέσουν όλες εξίσου σε όλους. Προσωπικά μπορώ να ευχαριστηθώ το gameplay τύπου interactive story/visual novel, αλλά σίγουρα δε μου προσφέρει την πιο διανοητική απόλαυση των παραδοσιακών adventure. Στο κάτω κάτω αυτού του είδους το gameplay είναι πολύ ωραία αναπτυγμένο σε RPG όπως τα Witcher και το Dragon Age Origins, τα οποία όμως έχουν παράλληλα και ένα ολόκληρο σύνθετο σύστημα μάχης, αλχημείας και ικανοτήτων, οπότε μου προσφέρουν ότι ακριβώς έχουν να δώσουν τα is/vn και πολλά παραπάνω. Επομένως δεν έχω κανένα πρόβλημα να υπάρχουν και παιχνίδια αυτού του είδους, αλλά με κανένα τρόπο δε θα ήθελα να βρίσκεται σε αυτά το μέλλον των adventure. Θα νιώθω σα να παίζω story-based RPG χωρίς μάχες. (Χμμ, βέβαια αν σκεφτώ πως έχω βλαστημήσει σε μερικές μάχες, αυτό ίσως δεν είναι και τόσο κακό... Από την άλλη είμαι της άποψης ότι ένα πολύ καλό παιχνίδι πρέπει και να σου σπάει που και που τα νεύρα.)

Επαναλαμβάνω πως όλα αυτά δεν τα λέω συγκεκριμένα για το Walking Dead. Όταν με το καλό το παίξω, θα σχηματίσω άποψη κατά πόσο το αφορούν ή όχι.

Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί κολλάμε τόσο στους ορισμούς. Έστω ότι αυτού του είδους τα is/vn (ή RPG χωρίς μάχες) είναι adventure. Στο κάτω κάτω πάντα υπήρχε συγγένεια ανάμεσα στα δύο είδη. Το θέμα για μένα είναι περισσότερο κατά πόσο θέλουμε το gameplay στα adventure του μέλλοντος να ακολουθήσει τη συγκεκριμένη οδό. Είναι νομίζω κάτι αντίστοιχο με τον ολοένα και περισσότερο action-oriented χαρακτήρα στα σύγχρονα RPG, τα οποία αρχίζουν όλο και περισσότερο να μοιάζουν με action-adventure + skills + forked storyline.

Τι να πω... Adventures που θέλουν να γίνουν διαδραστικές ταινίες, RPG που θέλουν να γίνουν action-adventure... Έχω την εντύπωση ότι τα διάφορα genre διέρχονται κρίση ταυτότητας. Καλά που μας προέκυψε και το kickstarter (όσο και αν δεν το συμπαθούν πολλοί εδώ) και τουλάχιστον στα δύο επόμενα χρόνια θα έχουμε και μερικά καθαρόαιμα δείγματα του κάθε genre. Γιατί όσο απαραίτητα για την αναζωογόνηση ενός είδους είναι τα διάφορα υβρίδια, άλλο τόσο απαραίτητο είναι να υπάρχει πάντα οι στηλοβάτες της παραδοσιακής έκφρασης του είδους. Διαφορετικά θα φτάσει η στιγμή που όλα τα παιχνίδια θα ανήκουν στο ίδιο genre, αφού θα έχουν όλα λίγο απ' όλα.

(Ξέρω, λέω πολλά για RPG. Φταίει που άρχισα επιτέλους το Dragon Age Origins, που το είχα καιρό κλεισμένο στη θήκη του και το καμάρωνα λόγω έλλειψης χρόνου. Παιχνιδάρα πάντως. Αν και με έχει καταξεφτιλίσει στο normal και κατά καιρούς χρειάζομαι tips για το πως θα προσεγγίσω κάποιες μάχες - μάλλον δεν κάνω για στρατηγός.)

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum