Απ'όλα έχει ο μπαξές/Ό,τι να'ναι θρεντ
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
Ωραία ΔΕΝ σου αρέσει ο ΑτΔ... μας το έχει κάνει σαφές. Εγώ προσπαθώ ο κακομοίρης να παραθέσω δυο επιχειρήματα και εσύ μου λες ότι δεν σου άρεσε ο ΑτΔ. Εκτός αν νομίζεις ότι προσπαθώ να σε πείσω για το αντίθετο.... ή για κάτσε.... μήπως θεωρείς ότι η ποιότητα παίζει τον καθοριστικότερο λόγο για να γίνει ένα αντικείμενο μέρος ενός συνόλου;;... συγνώμη αλλά το θετικό μου μυαλό δεν μπορεί να αντιπαρατεθεί σε τέτοια υποκειμενικά αξιώματα.
Πάντως λες πολύ ωραία ανέκδοτα... I like you man!!!crocark wrote: Καταλαβαίνω πως το λες, αλλά θέλω να σου υπενθυμίσω ότι τότε, σε αντίθεση με τώρα, οι άνθρωποι (ίσως όχι οι σκλάβοι, οπότε ίσως όχι εγώ) και ξέρανε πράγματα και ξέρανε τη θέση τους μέσα στον κόσμο και στο ιστορικό συνεχές. Σε αντίθεση με μας που δεν ξέρουμε την τύφλα μας αρχής γενομένης από τους ακαδημαϊκούς μάλλον. Βλάκες ήταν και τότε μάλλον αλλά σίγουρα πολύ λιγότερο από μας.Οπότε μην κρίνεις με σημερινά κριτήρια.
Πωωωωω ρε φίλε είσαι ΜΕΓΑΛΟΣ προτοδισκάκιας!!! (αφαίρεσε βεβαίως από τον ορισμό τα περί "ψωνισμένου" που γράφουν )
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Λοιπόν Αργείε, έχουμε και λέμε.
ΟυφφφφφConstantine_R wrote: Συγνώμη αλλά υπάρχει μέσα εδώ ένα επιχείρημα να πιαστώ να απαντήσω ή εγώ δεν ξέρω να διαβάζω;
Ένα. Θεωρώ ότι κάνουμε φιλική κουβεντούλα. Στις φιλικές κουβεντούλες δεν αραδιάζεις επιχειρήματα, όπως ας πούμε στις εχθρικές. Λες τα πράγματα όπως τα βλέπεις. Αν και το υπονόησα, δεν είχα διάθεση αντιπαράθεσης.
Δυο. Ωστόσο υπάρχουν μερικά επιχειρηματάκια αν και πολύ λίγα, αν θες να τα δεις και αν ντε και καλά θες να πιαστείς από κάπου για ν' απαντήσεις. Το απλό. Εξω από τα τείχη της Τροίας, κόντρα (βέρσους που λένε και στη Ζάκυνθο) στο Helm' s Deep. Ευτυχώς κανείς στην πρώτη περίπτωση δεν περίμενε κανένας τίποτα μακρυαφτάκηδες - αλαφροίσκιωτους σαν ενίσχυση της τελευταίας στιγμής. Παρεμπιπτόντως, σου έχω πει ειδικά εσένα αν δεν κάνω λάθος από που έχει αντιγράψει ε; Εκτός από Ιλιάδα, Μακεδονική Αυτοκρατορία, Ρωμαϊκή αυτοκρατορία, λίγο Αννίβας, λίγο κρασί και τ' αγόρι μου.
Τρία. Εκτός από τα λογικά επιχειρήματα στα οποία καταλαβαίνω ότι αναφέρεσαι υπάρχουν κι εκείνα της σφαίρας της συναισθηματικής νοημοσύνης, αν μου επιτρέπεται ο χαρακτηρισμός. Ε, τέτοια έχω. Κι όσο κι αν σας ζηλεύω εσάς της Αριστοτελικής θεώρησης των πραγμάτων, εμείς οι κολλημένοι ακόμη με τον αμέσως προγενέστερο τρόπο σκέψης, αρεσκόμαστε λίγο σε μεταφυσικά επιχειρήματα και θεωρώ ότι δικαίωμά μας είναι να τα εκφράζουμε, ειδικά όταν κοιτάξουμε γύρω μας και δούμε τι παίζει από ... σκέψη. Σα να φέρω το Ρονάλντο στην ομάδα του χωριού μου.
Τέσσερα. Δεν ήθελα να βάλω όμως επιχειρήματα. Αν ήθελα να σε πείσω θα αρκούσε να με πάρεις ένα τηλέφωνο και να σου απαντήσω με τη μετροσέξουαλ φωνή μου με μια λέξη που να είναι χαρακτηρισμός ταυτόχρονα για το έργο που λες. Θα εμπεριείχε τόσο παχύ λ, πραγματικά τόσο παχύ, που θα σε έπειθα αμέσως, βάζω στοίχημα.
Πέντε. Εγώ όμως δε θέλω να σε πείσω. Θα πειστείς μόνος σου αργά ή γρήγορα. Απλά θεωρώ ότι κάποιος πρέπει να στο λέει. Δηλαδή δεν μπορείς να διαπράττεις την ιεροσυλία και να περνιέται στο ντούκου, μπορεί; Δεν μπορεί. Όχι ότι είμαι εγώ κανενός είδους θεματοφύλακας ... Απλά βγάζει μάτι. Και για την ιστορία, απόγονε του Νεοπτόλεμου, εγώ, αν τυχόν δεν το κατάλαβες, θεώρησα ότι αυτό το συγκεκριμένο απλά ήταν το πιο τραγικό απ' όλα. Όχι ότι τ' άλλα ήταν βολικά στο μάτι όλα. Δηλαδή και τι να μας πει ένα έργο 200 ετών στην ίδια γραμμή με άλλα 4000 ετών. Τι 50, τι 200 χρόνια όταν μιλάμε για χιλιετίες; Άσε που θα μπορούσες να βάλεις άλλα παλιότερα και μάλλον σπουδαιότερα, αλλά μάλλον κάτι σε τραβάει προς το σαξονικό παραμύθιασμα, αλλά δικαίωμά σου. Μη με ρωτάς ποια γιατί μόνο κατ' όνομα τα ξέρω, δε θα μπορέσω να δικαιολογήσω τη σύγκριση.
Παρεξήγηση. Δεν είναι ότι δε μου αρέσει, που δε μου αρέσει όντως. Είναι άσχετο αυτό ειλικρινά. Απλά λέω ότι κάποιοι δεν είναι δα και χθεσινοί για να μπαίνουν στην ίδια γραμμή με χθεσινούς.Constantine_R wrote: Εγώ προσπαθώ ο κακομοίρης να παραθέσω δυο επιχειρήματα και εσύ μου λες ότι δεν σου άρεσε ο ΑτΔ.
Σίγουρα πάντως δεν αποτελεί ο όγκος, αν και δέχομαι ότι το χρησιμοποίησες για να προσθέσεις όγκο σελίδων. Θα έλεγα όμως παντελώς σοβαρά ότι το κυριότερο χαρακτηριστικό που διαφαίνεται από το σύνολό σου, επειδή διάλεξες πομπώδεις τίτλους, είναι το πλήθος των ψυχών που συνεπήραν τα έργα. Και όσα δις και να είμαστε σήμερα δε μετράμε μια μπροστά στα χιλιάδες χρόνια ύπαρξης κάποιων άλλων και μάλιστα αν θες χάνεται η αξία τους (των δις) αν συνυπολογίσεις από που άγονται και φέρονται όλοι αυτοί. Τυχαία νομίζεις στο Civilization το χόλυγουντ θεωρείται world wonder (και μάλιστα ανάλογα με την έκδοση του παιχνιδιού, μπορεί ενώ τα πας χάλια κι είσαι τελευταίος μέχρι ένα σημείο, με το που θα το χτίσεις κατευθείαν κατακτάς το σύμπαν);Constantine_R wrote: Εκτός αν νομίζεις ότι προσπαθώ να σε πείσω για το αντίθετο.... ή για κάτσε.... μήπως θεωρείς ότι η ποιότητα παίζει τον καθοριστικότερο λόγο για να γίνει ένα αντικείμενο μέρος ενός συνόλου;;...
Καθαρά εκδοτικά. Επειδή τώρα εκδίδουμε τα πάντα πανεύκολα και σε τεράστιους αριθμούς δε σημαίνει ότι διαβάζουμε εξίσου σημαντικά πράγματα με όσους αναγκάζονταν να τα γράφουν σε μάρμαρα.
Δεν είναι υποκειμενικά αξιώματα. Είναι μια υποκειμενική γνώμη απλώς.Constantine_R wrote: συγνώμη αλλά το θετικό μου μυαλό δεν μπορεί να αντιπαρατεθεί σε τέτοια υποκειμενικά αξιώματα.
ΑΝ ΤΥΧΟΝ το λες δίχως ίχνος ειρωνείας (ξέρω ότι αγαπιόμαστε αμοιβαία, αλλά δεν ξέρω για το ίχνος που σου λέω), ευχαριστώ Πάντως δεν είχε θέση ανεκδότου για να είμαι ειλικρινής. Είναι πεποίθηση ότι ξέρουμε ελάχιστα, αλλά με την ανακύκλωση και τις εκατομμύρια βιβλιογραφικές παραπομπές δίνουμε στη βλακεία μας θέση επιστήμης. Και δέχομαι την κατηγορία ότι εξ ιδίων κρίνω τ' αλλότρια, αν μου την απευθύνεις, με την ελπίδα στο χώρο σου να μην ανακυκλώνετε [χαρακτηρισμός με παχύ λ στον πληθυντικό] ή τουλάχιστον να ανακυκλώνετε λιγότερες [χαρακτηρισμός με παχύ λ στον πληθυντικό] απ' ό,τι στον ευρύτερο δικό μου. Ένας σπουδαίος καθηγητής από το ΕΚΠΑ, του χώρου μου, του βεληνεκούς του Νανόπουλου ας πούμε από το δικό σου ή περίπου εκεί, το είπε πρόσφατα σε συνάδελφο, που του είπε ότι το τάδε βιβλίο γράφει αυτό σε όλες του τις εκδόσεις: τα βιβλία (πανεπιστημιακά εγχειρίδια) είναι η μεγαλύτερη αποθήκη ανακύκλωσης [χαρακτηρισμός με παχύ λ στη γενική ενικού] και η ταπεινότητά μου συμφώνησε. Άρα τι αξίωμα; Εγώ δεν πιστεύω πια ότι ξέρω πως με λένε ...Constantine_R wrote: Πάντως λες πολύ ωραία ανέκδοτα... I like you man!!!
Μπα, γιατί; Δε με ξέρεις ρε φίλε με τι έπαρση μιλάω στ' αλήθεια. Αυτά που βλέπεις δεν είναι τίποταConstantine_R wrote: αφαίρεσε βεβαίως από τον ορισμό τα περί "ψωνισμένου" που γράφουν
Το πρωτοδισκάκιας ξέρεις πως το ερμήνευσα αρχικώς (και νομίζω ότι και σωστά); Νομίζω ότι αναφέρεται στους κολλημένους με τα LPs που δε δέχτηκαν τη μετάβαση στα CDs, σωστό; Σαν το Nicolas Cage στο βράχο την ώρα που παίρνει από το ταχυδρομείο το δίσκο των Beatles, σωστό; Αν το πέτυχα σωστά, θα σου έλεγα ότι πάντα τα CDs αγαπούσα, αλλά θα μου έλεγες ότι δεν τα πολυπρόλαβα τα LPs τουλάχιστον σε ηλικία να συλλέγω κλπ. οπότε γι' αυτό. Και αν σκεφτείς ότι ακόμα αγοράζω CDs (και μόνο) μάλλον θα είχες δίκιο. Αν ήξερες γρι από παιχνίδια θα σου έκανα σύγκριση ανάμεσα στο πως κυκλοφορούσαν παλιά, σε κουτιά με manuals, δισκάκια κόντρα στο σήμερα. Αλλά μη σε μπλέκω με πράγματα που ποτέ δε θέλησες να μάθεις και σου βάζω κι άλλους μπελάδες. Οπότε και για να καταλήξω με δαύτο εννοείς με τον όρο ότι είμαι παραδοσιακός και δε θέλω νεωτερισμούς; Ναι, αλλά να σου πω κάτι. Ο ΑτΔ γράφτηκε αρκετές δεκαετίες πριν γεννηθώ, ξέρω γω ...
Τέλος πάντων, ξέρε κι αυτό. Οι "ψυχάκηδες" θέλουν πάντα "σημείο αναφοράς". Δε θέλουν να τους το πειράζεις. Άμα μου το πειράξεις καταρρέω. Μην το κάνεις. Κρατήσου λοιπόν και μη βάζεις τα γκόμπλινς στην ίδια γραμμή με τα άλογα του Διομήδη, για χάρη των ψυχάκηδων αρχικά, μέχρι από μόνος σου να καταλάβεις το λάθος
Α, ξέχασα. Να σου πω λίγο γιατί απ' όλα όσα θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις για να αυτοντροπιαστείς, επέλεξες την ηθική ακεραιότητα της Πηνελόπης; Έχει γούστο άτιμε να έχετε καμιά κόντρα με τους Ιθακήσιους. Δηλαδή οι δικές σας είναι πιο τίμιες; Ή κρίνετε τις γειτόνισσες εξ ιδίων;
@ Κοπελιά
Ναι, πάρ' το από δω και μάλιστα γρήγορα. Δε μ' αρέσουν τα μηνύματα όπου περιαυτολογώ
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
Εννοείται χωρίς την παραμικρή ειρωνεία, μη λέμε τα αυτονόητα! (δεν έπρεπε καν να αναρωτηθείς )crocark wrote: ΑΝ ΤΥΧΟΝ το λες δίχως ίχνος ειρωνείας (ξέρω ότι αγαπιόμαστε αμοιβαία, αλλά δεν ξέρω για το ίχνος που σου λέω), ευχαριστώ
Λοιπόν κύριε «ψυχάκια». Δεν θέλω να περιαυτολογώ ότι είμαι Βούδας όταν μου «πειράζουν» τα αγαπημένα μου πράγματα (αλλά επειδή δεν τα έφτιαξα εγώ, αφήνω τους δημιουργούς τους να τσαντίζονται περισσότερο από εμένα) γι’ αυτό σε παρακαλώ… δηλαδή σε παρακαλώ!!!! Προσπάθησε -σε ΠΑΡΑΚΑΛΩ- να καταλάβεις ότι οτιδήποτε αναφορές γίνονται όπως…
ΔΕΝ εκφράζουν απαραίτητα προσωπική μου γνώμη (και μάλιστα στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό ισχύει) αλλά γίνονται στη προσπάθεια να αντιστρέψω το επιχείρημα στο μυαλό αυτού που συζητάω. Δηλαδή, πρόσεξε, εδώ δε μιλάω εγώ αλλά εσύ πριν από 10.000 χρόνια. Το έχω κάνει εδώ μέσα ουκ ολίγες φορές. Μου αρέσει ρε παιδάκι αυτός ο τρόπος αιτιολόγησης, πώς να το κάνουμε;;;; Ακόμα δεν έμαθες; Και ναι ρε φίλε μου αρέσει να ανακατεύω την ήρα και τα στάχυα μαζί όταν υπάρχουν κοινές συνιστώσες!! γιατί να μη το κάνω; Να κρατάς εσύ την ψυχραιμία σου!Constantine_R wrote: Και ενός τύπου που 10 χρόνια ξενοπήδαγε ενώ η χαζή η γυναίκα του τον περίμενε να γυρίσει.. τότε τα ξαναλέμε.
Πάντως έγραψες κάτι που δεν είχα σκεφτεί και είναι σωστό…
Εδώ ναι, ο χρόνος είναι απόλυτος και συγκρίσιμος και ναι, μένει να δούμε.crocark wrote: Θα έλεγα όμως παντελώς σοβαρά ότι το κυριότερο χαρακτηριστικό που διαφαίνεται από το σύνολό σου, επειδή διάλεξες πομπώδεις τίτλους, είναι το πλήθος των ψυχών που συνεπήραν τα έργα. Και όσα δις και να είμαστε σήμερα δε μετράμε μια μπροστά στα χιλιάδες χρόνια ύπαρξης κάποιων άλλων και μάλιστα αν θες χάνεται η αξία τους (των δις) αν συνυπολογίσεις από που άγονται και φέρονται όλοι αυτοί.
Έχεις δίκιο αλλά και εσύ τα δραματοποιείς από την ανάποδη. Ειλικρινά πιστεύεις ότι αυτό έχει να κάνει με το «μυαλό;» γιατί εγώ το θεωρώ αναπόφευκτο γεγονός.crocark wrote: Πάντως δεν είχε θέση ανεκδότου για να είμαι ειλικρινής. Είναι πεποίθηση ότι ξέρουμε ελάχιστα, αλλά με την ανακύκλωση και τις εκατομμύρια βιβλιογραφικές παραπομπές δίνουμε στη βλακεία μας θέση επιστήμης. Και δέχομαι την κατηγορία ότι εξ ιδίων κρίνω τ' αλλότρια, αν μου την απευθύνεις, με την ελπίδα στο χώρο σου να μην ανακυκλώνετε [χαρακτηρισμός με παχύ λ στον πληθυντικό] ή τουλάχιστον να ανακυκλώνετε λιγότερες [χαρακτηρισμός με παχύ λ στον πληθυντικό] απ' ό,τι στον ευρύτερο δικό μου. Ένας σπουδαίος καθηγητής από το ΕΚΠΑ, του χώρου μου, του βεληνεκούς του Νανόπουλου ας πούμε από το δικό σου ή περίπου εκεί, το είπε πρόσφατα σε συνάδελφο, που του είπε ότι το τάδε βιβλίο γράφει αυτό σε όλες του τις εκδόσεις: τα βιβλία (πανεπιστημιακά εγχειρίδια) είναι η μεγαλύτερη αποθήκη ανακύκλωσης [χαρακτηρισμός με παχύ λ στη γενική ενικού] και η ταπεινότητά μου συμφώνησε. Άρα τι αξίωμα; Εγώ δεν πιστεύω πια ότι ξέρω πως με λένε ...
Όχι πρωτοδισκάκιας δεν είναι αυτό. Κλασική ατάκα για να καταλάβεις…crocark wrote: Το πρωτοδισκάκιας ξέρεις πως το ερμήνευσα αρχικώς (και νομίζω ότι και σωστά);
Τυχαίος: «Άκουσες το καινούργιο των …» (δεν τολμώ να πω συγκρότημα μη μου συγχυστείς)
Πρωτοδισκάκιας: Σιγά το δίσκο. Σαν τον πρώτο τους δεν είναι… (το ότι ο πρώτος μπορεί να έγινε όταν ακόμα δεν ήξεραν να παίζουν και η παραγωγή ήταν από ένα μαγνητοφωνάκι σε γκαράζ, δεν έχει σημασία).
Κατάλαβες;
Άντε γιατί με κούρασες σήμερα.
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Μεταξύ μας καλά κάνεις γιατί κι εγώ δε θέλω να γράφω μέχρι αύριο, όσο κι αν δεν το πιστεύεις.Constantine_R wrote: Ξεκινώ με τα σοβαρά γιατί σε φοβάμαι…
Έλα ρε φίλε γιατί; Στη συζήτηση είναι κι αυτό. Σιγά! και δε θα με πείραζε κιόλας. Απλά δεν ήθελα να φανώ γελοίος ευχαριστώντας σε ενώ ειρωνεύεσαι, απλό. Κατά τ' άλλα πες ό,τι θες. Που ξέρεις; Λέγε, λέγε, κάτι καλό θα βγει.Constantine_R wrote: Εννοείται χωρίς την παραμικρή ειρωνεία, μη λέμε τα αυτονόητα! (δεν έπρεπε καν να αναρωτηθείς )
Μη με φοβάσαι περισσσότερο από όσο πρέπει.
Πάντως ήταν μια γενική αναφορά σε κάθε περίπτωση για τον τρόπο συμπεριφοράς ανθρώπων που έχουν "σημεία αναφοράς", ασχέτως αν αυτά είναι αγαπημένα ή όχι. Εν προκειμένω εγώ την Ιλιάδα δεν την έχω διαβάσει καν ολόκληρη. Και ντροπή μου φυσικά. Τα μισά που ξέρω και τα μισά αυτών που θυμάμαι, με ενθουσιάζουν σαν κοσμοθεωρία πρωτίστως και κάποια σα σκηνές στο μυαλό, αλλά δε θα την έλεγα κι αγαπημένη. Θα ήμουν ψεύτης. Όμως αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορώ να εκτιμήσω απόσταση ανάμεσα σε αυτήν και κάτι άλλο. Σκέψου το ως εξής. Ένας Αμερικανός αρέσκεται να μετράει σε ίντσες. Αλλά και με ένα μέτρο μπορεί να κάνει θαυμάσιες μετρήσεις, εκτός αν του το δώσεις πειραγμένο και κλέβει. Κάπως έτσι.Constantine_R wrote: Λοιπόν κύριε «ψυχάκια». Δεν θέλω να περιαυτολογώ ότι είμαι Βούδας όταν μου «πειράζουν» τα αγαπημένα μου πράγματα (αλλά επειδή δεν τα έφτιαξα εγώ, αφήνω τους δημιουργούς τους να τσαντίζονται περισσότερο από εμένα) γι’ αυτό σε παρακαλώ… δηλαδή σε παρακαλώ!!!! Προσπάθησε -σε ΠΑΡΑΚΑΛΩ- να καταλάβεις ότι οτιδήποτε αναφορές γίνονται όπως…
Το κατάλαβα καλέ. Μόνο που εγώ δε θα μιλούσα ποτέ έτσι για μια κυρία. Ούτε εννοώ υποτιμητικά, ούτε περιπαικτικά, ούτε υπαινικτικά. Εγώ σε αυτές τις παραδόσεις βρίσκω ανακούφιση ... τι να λέμε τώρα;Constantine_R wrote: Το έχω κάνει εδώ μέσα ουκ ολίγες φορές. Μου αρέσει ρε παιδάκι αυτός ο τρόπος αιτιολόγησης, πώς να το κάνουμε;;;; Ακόμα δεν έμαθες;
Σταμάτα καλέ να με υποβάλεις. Παααα ... Τι θες; Να παραδεχθώ ότι αυτό ήταν σωστό; Και τα άλλα ήταν απλά δεν είχες το χρόνο να τα σκεφτείςConstantine_R wrote: Πάντως έγραψες κάτι που δεν είχα σκεφτεί και είναι σωστό…
Εντάξει, εδώ ... Αφού με ξέρεις ... Δεν μπορώ ...Constantine_R wrote: Έχεις δίκιο αλλά και εσύ τα δραματοποιείς από την ανάποδη.
Καλά, στα λόγια μου έρχεσαι γιατί χωρίς τεχνολογία ήταν εύκολο να το αποφύγεις. Όσο πιο πίσω πας τόσο πιο καθαρλες οι σκέψεις. Με τι έχει να κάνει; Προφανέστατα με την κονόμα, κονόμα, κονόμα. Ακόμη και τα ίδια τα βιβλία γράφονται για να πουλιούνται πρωτίστως κι όχι για να διαφωτίσουν κανέναν. Είναι όμως και θέμα μυαλού; Ε, ναι. Αν μπορείς να το αποφύγεις και δεν κάνεις τίποτα ... Αν τα παίρνεις κι εσύ συνεχίζει να είναι κονόμα. Αν όμως δεν τα παίρνεις και βοηθάς αφιλοκερδώς να τα κονομήσουν άλλοι, τότε λίγο βλάκας δεν είσαι; Επειδή με ρώτησες η σκέψη, απλώς και μόνο. Εϊδες, κάτι κέρδισαConstantine_R wrote: Ειλικρινά πιστεύεις ότι αυτό έχει να κάνει με το «μυαλό;» γιατί εγώ το θεωρώ αναπόφευκτο γεγονός.
Όχι Που κολλάει αυτό; Θες να πεις ότι για ό,τι κι αν ακούσω λέω "σιγά μωρέ"; Να σου πω; Μαζί με τα άλλα άσ' το, δε θα το πιάσω σίγουρα. Εγώ με βλέπω σχεδόν πάντα να μιλάω ανάποδα. Δες από τα παιχνίδια. Πολύ θα χαιρόμουν να λέω για όποια εταιρεία ότι το τάδε της είναι σαν το πρώτο της. Το πρόβλημά μου είναι ότι πάντα βρίσκω το πρώτο καλό και από εκεί και πέρα κρίνω την πορεία φθίνουσα. Κι αυτό συμβαίνει σχεδόν πάντα (όχι πάντα) και με μουσική και με βιβλία κλπ.Constantine_R wrote: Όχι πρωτοδισκάκιας δεν είναι αυτό. Κλασική ατάκα για να καταλάβεις…
Τυχαίος: «Άκουσες το καινούργιο των …» (δεν τολμώ να πω συγκρότημα μη μου συγχυστείς)
Πρωτοδισκάκιας: Σιγά το δίσκο. Σαν τον πρώτο τους δεν είναι… (το ότι ο πρώτος μπορεί να έγινε όταν ακόμα δεν ήξεραν να παίζουν και η παραγωγή ήταν από ένα μαγνητοφωνάκι σε γκαράζ, δεν έχει σημασία).
Κατάλαβες;
Να σου πω. Τη μια με το μετροσέξουαλ, τώρα με δαύτο. Που τα μαθαίνεις αυτά; Τα λένε οι μαθητές σου; Τα χρησιμοποιείς γενικά ή μόνο εδώ μέσα;
Φαντάζομαι Εδώ εγώ είμαι πτώμαConstantine_R wrote: Άντε γιατί με κούρασες σήμερα.
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- mkllds
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 674
Εκτός και αν έχει γίνει και το έχω χάσει. Όχι τίποτα άλλο αλλά θέλω να δω ποια δεν έχω παίξει για να τα βάλω στο πρόγραμμα και να τα αγοράσω.
-"Πάνω στην άμμο την καυτή, γράφαμε τ' όνομα μας".
-Θεοδωράκης.
-Σεφέρης.
-Και τραγουδάει ο Σεφέρης.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
- Offline
- Homo Adventurous
Το μετέφερα εδώ για να μη γίνει μπάχαλο η ενότητα της συνάντησης (έχει και νέο κόσμο μέσα, μην τρομάξουν είπαμε):
Με τη γνωστή επιφύλαξη ότι ίσως δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι ήθελες να πεις, καλέ μου άνθρωπε, προσπαθώ να μην παρερμηνεύσω όσα γράφεις. Θέλω να πιστεύω ότι είναι το χιούμορ σου που δεν πιάνω και όχι ότι μας προσβάλεις (γενικώς) ενώ παράλληλα μας κάνεις κομπλιμέντο (ειδικώς). Ωστόσο, με ενδιαφέρει στην προκειμένη η σκέψη/καχυποψία/κριτική σου και θα ήθελα να τη συζητήσουμε λιγουλάκι. Αν δε βαριέσαι, λοιπόν...
Please elaborate γιατί με ενδιαφέρει πραγματικά πολύ η σκέψη σου σε αυτό το σημείο. Ποια είναι τα αθέμιτα μέσα που χρησιμοποιούμε κατ' εσέ για να προσελκύσουμε κόσμο στο site; Μόνο τις κληρώσεις μπορώ να σκεφτώ. Αν υπονοούσες αυτές, ΟΚ, δε χρειαζεται να μου εξηγήσεις τη σκέψη σου. Αν εννοείς (και) κάτι άλλο, θα ήθελα να το ακούσω.crocark wrote: [...]γιατί προσυλητισμό κάνετε γενικώς ή τέλος πάντων δείχνετε να θέλετε να κάνετε, αλλά χρησιμοποιείτε αθέμιτα, από κάθε άποψη, μέσα. [...] Κουβαλάνε ένα κάρο άσχετους και τα μπερδεύουν [...]
Και ποιοι είναι οι "άσχετοι" που κουβαλάμε και "τα μπερδεύουμε"; Να υποθέσω ότι αναφέρεσαι σε παιδιά / nicks που δεν αναγνωρίζεις από το forum και θεωρείς πως δε σχετίζονται με το forum, το Advocate ή/και τα adventures; Αν ναι, πάλι δε χρειάζεται να μου εξηγήσεις τη σκέψη σου. Αν εννοείς κάτι άλλο, όμως, θα ήθελα να το ακούσω κι αυτό.
Δεν έχω ύφος (διάβασε απολύτως φιλικά το μήνυμά μου, σε παρακαλώ)· πραγματικά θέλω να μάθω τη σκέψη σου. Στην προκειμένη, έτσι; Γιατί γενικά φοβάμαι ότι πιο εύκολα θα με τρελλάνεις εσύ παρά το Ίνσμουθ.
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
- Offline
- Homo Adventurous
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Καλέ γιατί να τρομάξουν; Δηλαδή πάλι ... τι να πω; Όλοι με τα θρίλερ σας και τα τρόμου σας και τα τέτοια, που εγώ δεν τολμώ ... και θα τρομάξουν από μένα; Ε, πια ...Fallen_Angel wrote: (έχει και νέο κόσμο μέσα, μην τρομάξουν είπαμε)
Καλά κάνεις άμα δεν καταλαβαίνεις ότι δεν υπάρχει λόγος να "στενοχωριέσαι".Fallen_Angel wrote: καλέ μου άνθρωπε, προσπαθώ να μην παρερμηνεύσω όσα γράφεις
ΟΚ, είναι χιούμορ οφθαλμοφανές με λίγη δόση από αυτό που λέει η υπογραφή μου, τόσα χρόνια, καθαρά και ξάστερα.Fallen_Angel wrote: Θέλω να πιστεύω ότι είναι το χιούμορ σου
Καλά. Σε ποιον θα έλεγα ποτέ ότι θεωρώ αθέμιτο μέσον τις κληρώσεις και τα δώρα και θα είχα πιθανότητα να με πάρει στα σοβαρά; Καταρχάς, πάλι, ο ίδιος έχω ωφεληθεί από τις κληρώσεις, οπότε τι λέμε τώρα ...; Καλά κάνετε και τις κάνετε, εννοείται! Οπότε δεν το εννοώ.Fallen_Angel wrote: Ποια είναι τα αθέμιτα μέσα που χρησιμοποιούμε κατ' εσέ για να προσελκύσουμε κόσμο στο site; Μόνο τις κληρώσεις μπορώ να σκεφτώ. Αν υπονοούσες αυτές, ΟΚ, δε χρειαζεται να μου εξηγήσεις τη σκέψη σου.
Καλέ! Να σου πω λίγο, μ' έχεις για τελείως βλαμμένο, ε;Fallen_Angel wrote: Να υποθέσω ότι αναφέρεσαι σε παιδιά / nicks που δεν αναγνωρίζεις από το forum και θεωρείς πως δε σχετίζονται με το forum, το Advocate ή/και τα adventures;
Όχι, δεν το εννοώ.
...Fallen_Angel wrote: πραγματικά θέλω να μάθω τη σκέψη σου
Δεν ξέρω καν σε τι αναφέρεσαι. Κάτι για σκιές λέει ... βαριέμαι ... συγγνώμη, ε;Fallen_Angel wrote: Γιατί γενικά φοβάμαι ότι πιο εύκολα θα με τρελλάνεις εσύ παρά το Ίνσμουθ.
Να, κοίτα κοπελιά, αφού με έκανες να βαυκαλίζομαι ότι γράαφω γρίφους. Κοίτα πως ένας που παίζει παιχνίδια της προκοπής, καταλαβαίνει. Κοίτα τι ζημιά παθαίνεις, αν παίζεις τις χαζομάρες που εσύ και κάτι άλλοι, πιθανόν τελικά πολύ λίγοι, ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΥΡΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ, οπότε η άποψη περνάει, παίζετε. Συνοπτικά. Πάντως να διορθώσω λίγο, δεν έχει να κάνει με το σάιτ και μάλιστα καθόλου όλο αυτό. Αφενός θεωρώ ότι μέρος του σάιτ και των διαχειριστών κοροϊδεύει εξίσου αυτά που κοροϊδεύω, μπορεί και περισσότερο. Αφετέρου το πρόβλημα δεν εντοπίζεται σε σένα προσωπικά, δυστυχώς. Αν ήσουν μια, θα σε παλεύαμε, η καλύτερα θα σε παλεύαν οι άλλοι που αντέχουν Γιατί εγώ πάπαλα. Με τους άλλοτε γενικούς, άλλοτε ειδικούς χαρακτηρισμούς, καταφέρομαι εναντίον της αλλαγής η οποία αναλύεται σε:Castledoque wrote: Πιστεύω πως ο croc εννοεί το γεγονός πως παρουσιάζονται στο site παιχνίδια τύπου Telltale με απλοποιημένο gampelay που είναι γενικώς πιο δημοφιλή σε εύρυτερη βάση παικτών, και όχι οτιδήποτε άλλο πονηρό.
1. Μπαστάρδεμα του είδους και αλλοίωση της καθαρότητάς του με ό,τι βλακεία φαντάζεται ο καθείς αρκεί να έχει την υπογραφή εταιρείας που κάποτε έφτιαχνε adventures, δημιουργών που κάποτε έφτιαχναν, λεφτά για την ανάπτυξη που τα έδωσαν άνθρωποι που κάποτε αγαπούσαν τα adventures ...
2. Πολλοί παντελώς άσχετοι (δεν είναι προσωπικό 100%) που θα ήθελαν να λένε ότι α)φτιάχνουν, β)παίζουν, γ)γράφουν ρίβιους για adventures κλπ.
3. Αγάπη για ποσότητα και μηδαμινό ενδιαφέρον για ποιότητα. Π.χ. πόσοι θα παίξουν κάτι και όχι ποιοι θα είναι. Με δικαιολογία για τη λατρεία των αριθμών, από την πιο κυνική κι από μένα, παραδοχή ότι ρε φίλε, εγώ θέλω να κονομήσω, να χτίσω βίλλα στο μαλιμπού κλπ. (που ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΔΕ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ από μόνο του, αρκεί να μην εμφανίζονται αυτόκλητες παρθενόπες να μου λένε ότι και καλά δεν είναι αυτό που νομίζω ή ότι κατάλαβα λάθος) έως την πιο αθώα σε εμφάνιση: κάνουμε μερικές αρπαχτές τώρα για να γίνουμε αυτάρκεις και να φτιάξουμε μετά αυτό που πάντα "εσείς οι παλιοί συνοδοιπόροι" μαζί με μας ονειρευόμασταν ...
4. Κωλοτούμπες μεγαλειώδεις του τύπου: Αχ ναι, ναι ... αυτοί, αυτοί οι κακοί (κλιψ), οι κακοί οι πάμπλισερς τα φταίνε όλα (κλιψ - ρούφηγμα μύτης) --> έλα ρε φίλε, πληρώνω και με τον παρά μου .... κιόλας ... θα μπαίνω στα φόρουμς και στα κσ και θα λέω πως θα είναι το παιχνίδι, όποτε και όσο θέλω ...
5. Δακρύβρεχτες συζητήσεις κάθε χρόνο για περιστατικά τύπου αγκι αγουόρντς, που εντάξει λέμε, δεν έχει πιο αστείο άμα είσαι εξωτερικός παρατηρητής. Δηλαδή, άνοιξες τις κερκόπορτες και μετά φωνάζεις πιάσαμε φωτιά, τρεχάτε ... (περιμένω, λογικά ωσονούπω, θα γελάσουμε και φέτος )
Αυτά λίγο πολύ είναι που ψέγω και αν σ' αυτά προσθέσεις και τους νεωτερισμούς π.χ. κατεβασιάρικες εκδόσεις, πλατφόρμες ονλάιν κλειδώματος, θα βρεις το γιατί συνολικά απέχω. Αλλά για τα πρώτα κοροιδεύω, για τα τελευταία αυτά απλώς λυπάμαι.
Τώρα, αν έγραφα στο αγκς ή στο μπούμερς ή πουθενά αλλού, πάω στοίχημα ότι όλο και θα 'βρισκα μερικές δεκάδες κόσμο να προσωποποιήσω τα αυτά. Ε, εδώ μέσα το κάνω όπου ταιριάζει αναλόγως. Προφανώς αυτοί που τ' ακούνε, είναι αυτοί και οι οποίοι έχουν το όνομά τους συνυφασμένο στο μυαλό μου με κάποιες καταστάσεις. Άμα θέλω να πω για τις αρλούμπες που βαφτίζονται κάπως, θα τα πω σε σένα. Άμα θέλω να πω για κωλοτούμπες θα πω σε κάποιον άλλο συγκεκριμένο, άμα θέλω να πω για περίσσιο πάθος εκ των υστέρων, κατόπιν καταστροφής, θα πω σε άλλο, παρόλο που τον εκτιμώ και το ξέρει και με συγκινεί το πάθος του, αν και το βρίσκω από άκαιρο έως φωνή βοώντος εν τη ερήμω κι άμα θέλω να πω για σταυροφορίες, θα πω σε άλλον τέταρτο. Ε, καμιά φορά τα μπερδεύω λίγο κι είναι και το μόνο για το οποίο ζητάω συγγνώμη
Ενώ εσύ, εμάς; Καθόλου! Ποτέ!Fallen_Angel wrote: Διοοοοότι... είναι adventures και απευθύνονται σε adventure gamers και αυτά, οέο!! Ορίστε, με διαολίσατε πάλι. Δεν αντέξατε!!
Τα γέλια, εκτός των άλλων, για να δεις ότι είμαι πάντα φιλικός, επειδή δεν πιστεύεις
ΥΓ
Σεντόνι ζήτησε ο άνθρωπος ... δε φταίω εγώ ...
ΥΓ2
Το c στο crocark παρακαλώ με μικρό ...
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
- Topic Author
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3599
Απλώς δεν το πιστεύω που μπορούμε να φτάσουμε με εσένα, εάν κάτι σε ενοχλεί με εμάς τους ξενέρωτους, μπορείς να διαλέξεις άλλα μονοπάτια εμείς ούτε φαντάσματα βλέπουμε ούτε ουτοπίες, αγαπάμε κάτι και το υπερασπιζόμαστε, τώρα εσύ με τα μακροσκελή σου post κάτι θέλεις να μας πεις αλλά εγώ είμαι πολύ χαζή για να τα καταλάβω
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Fallen Angel
- Offline
- Homo Adventurous
Τρελλαίνομαι, γελάω μόνη μου. Υπάρχει λύση στο πρόβλημα; Αν παίξω πιξελωτά, συνεχόμενα για μέρες, σώζεται; Υπάρχει ελπίδα και για εμένα; Μη με στείλετε στους FPS-άδες, όχι, μη, σας παρακαλώ! Πες μου, μη μου κρύβεις την αλήθεια, πες μου αν υπάρχει ελπίδα!!crocark wrote: [...]Αφενός θεωρώ ότι μέρος του σάιτ και των διαχειριστών κοροϊδεύει εξίσου αυτά που κοροϊδεύω, μπορεί και περισσότερο. Αφετέρου το πρόβλημα δεν εντοπίζεται σε σένα προσωπικά, δυστυχώς[...]
Αυτό που κάθε φορά που μιλάς μαζί μου, μπαίνεις "εντός θέματος" με ξετρελλαίνει, το λατρεύω. Αλλά δε θα σου κάνω τη χάρη, όοοχι κύριος!! Εδώ είναι off-topic, δε μιλάμε για adventures!!crocark wrote: [...]1+2+3+4+5[...]
Πααάντα στη διάθεσή σας.crocark wrote:
Ενώ εσύ, εμάς; Καθόλου! Ποτέ!Διοοοοότι... είναι adventures και απευθύνονται σε adventure gamers και αυτά, οέο!! Ορίστε, με διαολίσατε πάλι. Δεν αντέξατε!!
Βασικά, πιστεύω. Απλώς μερικές φορές προβληματίζομαι.crocark wrote: Τα γέλια, εκτός των άλλων, για να δεις ότι είμαι πάντα φιλικός, επειδή δεν πιστεύεις
Nothing happens unless first a dream...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
1. Αφού απέχεις, εσύ έχεις κρατήσει επαφή με τους γρίφους;
2. Αφού απέχεις πως έχεις άποψη για τις καινούργιες κυκλοφορίες; Μόνο από αυτά που διαβάζεις; Ή μήπως παίζεις και δεν μας το λες; Γιατί αν παίζεις, λέω ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ, που δεν σου το έχω για να λέμε την αλήθεια, τότε δεν είσαι απλά άθλιος. Είσαι αχρείος...
Να σου πω αυτά με τα είδη και της καθαρότητες με αναγουλιάζουν και με ανατριχιάζουν. Αν και ξέρω πως το εννοείς και σε καμιά περίπτωση δεν είναι γενικό σου μότο.crocark wrote: Μπαστάρδεμα του είδους και αλλοίωση της καθαρότητάς του
Τώρα όσον αφορά το μπαστάρδεμα, μια χαλαρή ιστορική αναδρομή στο είδος να κάνεις θα δεις ότι αυτά συμβαίνουν από τα '80's. Το να μιλάμε δηλαδή για μπαστάρδεμα τα τελευταία 6-7 χρόνια με κάνει να γελάω (γι' αυτό και το δακρύβρεχτο).
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Κάτω από τη γραμμή δεν έχεις δικαιοδοσία που να χτυπιέσαι. Κάτω από τη γραμμή βασιλεύει η αναρχία. Το ίδιο το θέμα λέγεται "ο,τι να 'ναι". Ό,τι να 'ναι μπορεί να είναι είτε off topic είτε on και επιπλέον μπορούμε άνετα να γράφουμε on και να τα βαφτίζουμε off και το αντίστροφο. Κατά συνέπεια η συζήτηση για το αν είναι ον ή οφφ κάτι, στέκει πάνω από τη γραμμή όπου θες, αλλά από κάτω είναι κενή περιεχομένου.
Παρένθεση. Σύμφωνα με τη θεωρία μου (που σίγουρα πρέπει να έχω αναλύσει στο παρελθόν) θυμίζω ότι τα πάντα μπορούν να είναι κάλλιστα ον, ακόμη κι αν συζητιούνται σε άλλα φόρα από αγνώστους. Για την ακρίβεια είναι όλα ον θέλω(-εις) δε θέλω(-εις). Αλλά σεβόμενος το χώρο που με φιλοξενεί πηγαίνω με τα νερά του - απλά, θυμίζω, πάνω από τη γραμμή. Από κάτω σου εξήγησα.
Ε, κάτι είν' κι αυτό. Μη νομίζουν κι οι ξένοι άνθρωποι ότι τζιτζίκια πεταλώνουμεFallen_Angel wrote: Απλώς μερικές φορές προβληματίζομαι.
Τα περισσότερα από τα παραπάνω θα είχαν νόημα αν ήθελα να επιμείνω να πάρεις θέση τελικά στα 1 έως 5, αλλά βλέπεις, είμαι καλό παιδί και δε μ' αρέσει να επιμένω, πράγμα για το οποίο είμαι
@ C_R
Δακρύβρεχτο; Εγώ; Με αδικείς σίγουρα.
Επαφή με τους γρίφους; Αμέ. Μέσα από αρκετές άλλες δραστηριότητες που είναι όμως offtopic.
Όχι. Δεν έχω άποψη για τις νέες κυκλοφορίες ειδικά και ούτε το ισχυρίστηκα. Παίζω κατά καιρούς, αλλά όχι παιχνίδια που είναι για εδώ μέσα. Κανονικά λέω, γιατί ακανόνιστα ... όλα adventures είναι ... Πάντως, θα παραδεχτείς ότι δεν καταφέρθηκα εναντίον συγκεκριμένων τίτλων και ούτε είπα κάτι καταστροφολογικό του τύπου τα adventures έτσι ή τα adventures αλλιώς. Επεσήμανα μερικά φαινόμενα. Δε σημαίνει ότι αυτά τα φαινόμενα είναι τα μοναδικά. Υπάρχουν και άλλα πράγματα.
Εσύ όμως, πως κατάλαβες ότι μιλάω για τις νέες κυκλοφορίες;;;;;;;;; Μήπως τα χαρακτηριστικά που επεσήμανα ταιριάζουν σε πολλές από αυτές; Δεν ξέρω. Πες εσύ. Ότι με πονηρεύεις πάντως, δε θα το αρνηθώ.
Πάντως, αχρείος είμαι μερικές φορές, αλλά το τι είμαι εγώ τώρα, είναι offtopic ...
Μπορεί και να 'χεις δίκιο, αν και ακόμα και έξω από το χώρο να το βλέπεις, ακόμη και να μην ξέρεις που πάνε τα παιχνίδια, αν έχεις μια ψιλή αίσθηση για το πως σκέφτεται ο κόσμος και το πως εξελίσσεται η σκέψη του, σίγουρα μπορείς να φανταστείς προς τα που πρέπει λογικά να πηγαίνουν.Constantine_R wrote: Το να μιλάμε δηλαδή για μπαστάρδεμα τα τελευταία 6-7 χρόνια με κάνει να γελάω (γι' αυτό και το δακρύβρεχτο).
Και για να μη ρωτάς κι εσύ, φιλικά τα έγραψα. Κι αυτό που μόλις έγραψα είναι μπηχτή
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.