Deponia - Mock epic στη χώρα των σκουπιδιών
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Πρόκειται λοιπόν για μια σκοτεινή μελλοντολογική περιπέτεια; Κάθε άλλο, αφού το Deponia ακολουθεί το ύφος και την αισθητική ενός mock-epic, αφηγούμενο σε ψευδο-ηρωικό τόνο τις κωμικές αλλά και αγωνιώδεις περιπέτειες ενός αντι-ήρωα, πράγμα που φαίνεται από την πρώτη στιγμή τόσο στα πολύχρωμα καρτουνίστικα γραφικα και το τρελό καυστικό χιούμορ, όσο και στο ίδιο το τραγούδι των τίτλων, με τα επιβλητικά χορωδιακά και τους ευτράπελους στίχους, με το οποίο ξεκινάει να μας αφηγηθεί την ιστορία του Rufus ένας βάρδος σα να πρόκειται για κάποιον μυθικό ήρωα ή τουλάχιστον πρωταγωνιστή σε ηρωικό RPG.
Έτσι, το Deponia είναι ένα point and click adventure τρίτου προσώπου με 2D καρτουνίστικα "χειροποίητα" γραφικά σε HD ανάλυση και ανάλογους 2D χαρακτήρες, που ενσωματώνονται με εξαιρετική φυσικότητα στα όμορφα και λεπτομερή background, ενώ το στυλ της απεικόνισής τους θυμίζει λίγο παλιά κινέζικα κινούμενα σχέδια. Τα γραφικά είναι πραγματικά πανέμορφα και σε μεγάλο βαθμό συγκρίσιμα ποιοτικά με τις τελευταίες προσπάθειες της Pendulo (που κατά τη γνώμη μου αποτελεί την κορυφή στον τομέα των καρτουνίστικων γραφικών στην εποχή μας). Η κίνηση και τα animation των χαρακτήρων έχουν εξαιρετική ποικιλία και ποιότητα, αν και κάποιες φορές δίνουν την εντύπωση πως τους λείπουν μερικά ενδιάμεσα frames. Το καλύτερο απ'όλα: Το παιχνίδι υποστηρίζει και widescreen αναλύσεις (για πρώτη ίσως φορά σε παιχνίδι της Daedalic).
Η μουσική είναι εξαιρετική και δένει τέλεια με την ατμόσφαιρα του παιχνιδιού. Τα voice-overs στους κύριους πρωταγωνιστικούς ρόλους ειναι επαγγελματικά και κυμαίνονται από ικανοποιητικά έως πολύ καλά, αποφεύγοντας έναν σκόπελο στον οποίο σκοντάφτει συχνά η Daedalic.
To interface είναι εξαιρετικά εύχρηστο και κομψό. Ο Rufus κινείται με αριστερό κλικ, ενώ φέροντας τον cursor πάνω σε κάθε interactive spot, επιλέγουμε ανάμεσα σε δύο διαθέσιμες ενέργειες (οι οποίες ποικίλουν ανάλογα με το interactive spot) με αριστερό και δεξί κλικ αντίστοιχα. Το inventory γίνεται διαθέσιμο με τη ροδέλα του mouse (ή αν προτιμάμε με το κλασικό κλικ σε ένα εικονίδιο που εμφανίζεται πάνω δεξιά στην οθόνη μας, εφόσον ενεργοποιήσουμε αυτή τη δυνατότητα). Tα hotspots "προδίδονται" με το spacebar και το Esc μας πηγαίνει στο menu του παιχνιδιού για τα κλασικά: save/load, options, credits, bonus (τα video που έχουμε δει) και quit.
Οι γρίφοι για άλλη μια φορά αποδεικνύονται το δυνατό χαρτί της Daedalic.Το Deponia είναι μακράν το πιο δύσκολο adventure που έχω παίξει φέτος, αφού ξεπερνάει σε δυσκολία ακόμα και το Resonance (όχι όμως και σε ευρηματικότητα). Οι γρίφοι είναι ως επί το πλείστον πανέξυπνοι και ταιριαστοί με την "τρελαμένη" λογική του παιχνιδιού και η λύση τους ως επι το πλείστον πραγματική απόλαυση (με μερικούς κάπως "περίεργους" εδώ κι εκεί, που θα σας κάνουν να τραβάτε τα μαλλιά σας). Ίσως δε δένουν τόσο ωραία με την ιστορία όσο οι γρίφοι του Resonance ούτε έχουν την στιλπνή λογική τους, όμως αποζημιώνουν με την old-school τρέλα τους και το χιούμορ που τους διαπερνάει. Ειδικά ένας γρίφος που αφορά έναν συνδιασμό για να ανοίξει μια πόρτα είναι ίσως ο αγαπημένος μου γρίφος σε adventure φετος. Πάντως walkthrough δε χρειάστηκα πουθένα, αν και σε ένα δυο σημεία κάποιους γρίφους τους έλυσα σχεδόν κατά λάθος. Πρόκειται για γρίφους κατά βάση βασισμένους στο inventory, ενώ υπάρχουν και κάποιοι λίγοι γρίφοι λογικής και μερικοί γρίφοι υπό τη μορφή mini-games (οι οποίοι διαθέτουν και το γνωστό πλέον skip-option). Συνολικά, το παιχνίδι είναι μάλλον σχετικά δύσκολο, (κάπως πιο εύκολο από το The Whisperd World, αλλά σαφώς δυσκολότερο από το A New Beginning) και επομένως από άποψη gameplay προσφέρει μια εξαιρετικά ευχάριστη old-school εμπειρία.
Είναι ήδη γνωστό ότι το Deponia αποτελεί το πρώτο μέρος μιας τριλογίας, που θα ολοκληρωθεί στα επόμενα χρόνια, και πριν ασχοληθώ μαζί του, το γεγονός αυτό μου είχε δημιουργήσει κάποιους ενδοιασμούς όσον αφορά τη διάρκεια και το φινάλε του. Εντούτοις, οι συγκεκριμένοι ενδιασμοί αποδείχθηκαν αβάσιμοι. Ένα βίντεο που έμοιαζε επικίνδυνα με επίλογο λίγο μετά τη μέση του παιχνιδιού, ξύπνησε μέσα μου το φόβο ότι θα ερχόμουν αντιμέτωπος ξανά με το φαινόμενο "Yesterday", δηλαδή με ένα παιχνίδι υπερβολικά σύντομο, ωστόσο το παιχνίδι συνέχισε και μετά από αυτό το σημείο και μάλιστα για πολύ. Η διάρκειά του βρίσκεται στις 12-13 ώρες, αν και θα μπορούσε να μου είχε πάρει και περισσότερο, αφού σε μερικούς γρίφους μόνο από τύχη δεν κόλλησα. Όσο για το φινάλε, θα πω ότι δεδομένου πως πρόκειται για πρώτο μέρος τριλογίας, είναι εξαιρετικά πλήρες, αφού όντως δίνει την αίσθηση πως κλείνει ένας κύκλος σε μια σύνθετη ιστορία και, μολονότι αφήνει αρκετά ερωτήματα να αιωρούνται αναπάντητα, με κανένα τρόπο δεν αφήνει τους ήρωες της ιστορίας μετέωρους και τον παίκτη ξεκρέμαστο (όπως καλή ώρα το εξοργιστικό φινάλε του Dreamfall). Στο τέλος της περιπέτειας αφήνονται υπόνοιες για κάποια συνομωσία και κάποιο μυστήριο όσον αφορά την ιστορία του πλανήτη Deponia αλλά και του ίδιου του Rufus, όλα αυτά όμως βρίσκονται στο περιθώριο του κύριου αφηγηματικού κορμού, ο οποίος κλείνει εντελώς ικανοποιητικά και σχεδόν συγκινητικά, με τον παίκτη να αποκομίζει το απαραίτητο αίσθημα πλήρωσης από το φινάλε, αλλά ταυτόχρονα να θέλει να μάθει και τι θα γίνει παρακάτω.
Όλα καλά λοιπόν; Δυστυχώς όχι. Με το Deponia η Daedalic αποφεύγει επιδέξια όλους σχεδόν τους σκοπέλους του παρελθόντος, εκτός από έναν: τα bugs. Στενοχωριέμαι που το λέω, γιατί πρόκειται για ένα πολύ προσεγμένο παιχνίδι σε όλους τους τομείς, αλλά δυστυχώς το Deponia έχει αρκετά bugs. Ευτυχώς κανένα δεν είναι game-breaking, αλλά όπως και νά'χει αμαυρώνουν τη συνολική εικόνα ενός εξαίρετου παιχνιδιού. Δεν ξέρω πόσο συχνά είναι τα bugs αυτά, αν δηλαδή απαντούν σε όλους τους υπολογιστές, αλλά εγώ στο δικό μου playthrough συνάντησα bugs στο inventory, με 2 ή 3 αντικείμενα που δε φαίνονταν, αλλά ευτυχώς παρ'όλα αυτά μπορούσα να τα χρησιμοποιήσω χωρίς πρόβλημα, bugs με το animation ενός χαρακτήρα σε ένα σημείο του παιχνιδιού, όπου για κάποιο λόγο έγινε αόρατος και ακουγόταν μόνο η φωνή του (ευτυχώς για πολύ λίγο και χωρίς να χρειάζεται να αλληλεπιδράσω μαζί του σε εκείνο το σημείο) και το χειρότερο απ'όλα bug σε ένα mini-game σαν παζλ, όπου κάποια κομμάτια του παζλ ήταν αόρατα (στο συγκεκριμένο μάλιστα σημείο αναγκάστηκα να χρησιμοποιήσω το skip button, διότι παρ'όλο που μπορούσα να επιλέξω τα αόρατα κομμάτια, ήταν αδύνατο να τα βάλω στη σωστή θέση, γιατί πριν τα τοποθετήσω έπρεπε να τα περιστρέψω και φυσικά αφού δεν τα έβλεπα κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο να το κάνω σωστά). Σας θυμίζουν όλα αυτά κάτι; (Hint: κάποιο από τα Black Mirror ίσως Είναι κρίμα πάντως, γιατί κάτι τέτοια bugs χαλάνε τη διάθεση του παίκτη και αμαυρώνουν την εντύπωση που αφήνει το παιχνίδι στο τέλος. Ελπίζω να ήμουν εγώ άτυχος σε αυτό το θέμα και να πρόκειται για σπάνια bugs ή να βγει σύντομα κάποιο patch από τη Daedalic που να τα διορθώνει.
(EDIT: Χάρη στον φίλο skoros, ανακάλυψα ότι τα περισσότερα από τα bugs -τουλάχιστον αυτά με τα αόρατα αντικείμενα στο inventory και τα αόρατα κομμάτια του παζλ, διορθώνονται άμεσα, αν στα "Regional Settings"-"Περιοχή και Γλώσσα" των Windows 7 στο μενού "Administrative"-"Διαχείρηση" αλλάξουμε τη ρύθμιση "Language for non-Unicode programs"-"Γλώσσα για τα προγράμματα που δεν υποστηρίζουν Unicode" από ελληνικά σε αγγλικά (Ηνωμένων Πολιτειών). Πολλά ευχαριστώ στον φίλο skoros για την επισήμανση.)
Τελικά πάντως, παρά τα ενοχλητικά ζωύφια που ξετρύπωσαν ανάμεσα στα σκουπίδια, το Deponia είναι ένα ποιοτικό και διασκεδαστικό παιχνίδι των 12-13 ωρών με πρωταγωνιστή έναν απολαυστικά εκνευριστικό αντι-ήρωα, ο οποίος στο τέλος καταφέρνει να γίνει συμπαθής, και αποτελεί ένα εξαιρετικά υποσχόμενο ξεκίνημα για μια πολύ φιλόδοξη τριλογία. Μπορεί για μένα να μην καταφέρνει να εκτοπίσει το Resonance από την πρώτη θέση στα φετινά adventure, (προς το παρόν κατέχει επάξια τη δεύτερη), αλλά παρ'όλα αυτά πρόκειται για ένα καταπληκτικό παιχνίδι με αδιαμφισβήτητες αρετές, που έχει όλα τα φόντα να μείνει κλασικό και που για κάποιον με γούστα λίγο διαφορετικά από τα δικά μου θα μπορούσε να διεκδικήσει άνετα την πρώτη θέση ανάμεσα στα παιχνίδια της φετινής χρονιάς.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
Χαίρομαι που το παιχνίδι κρατά ένα βαθμό δυσκολίας όπως λες, δεν βλάπτει και λίγη "τρέλα" που και που.
Πάντως το έχω απορία, σ' εκείνη την Daedalic κάνουν testing στα παιχνίδια τους; Ειδικά ρε φιλέ αυτό που είπες με το παλζ κατά κάποιο τρόπο μπορεί να θεωρηθεί και game-breaking (φαντάσου να μην είχε skip ). Έτσι για το γαμώτο, τη κάρτα γραφικών έχεις; να δούμε μήπως είναι τσακωμένοι με κάποια εταιρία...
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Πάντως στο συγκεκριμένο mini-game με το παζλ, 3 κομμάτια είναι που δε φαίνονται, οπότε μπορείς να το προχωρήσεις άνετα μέχρι εκεί που θα έχουν μείνει 3 μικρά κενά (οπότε και ουσιαστικά το έχεις τελειώσει) και να πατήσεις το skip χωρίς καμία στενοχώρια ότι κάνεις by-pass το mini-game. (Αν και για να πω την αλήθεια εγώ εκείνη την ώρα είχα εκνευριστεί πάρα πολύ, σε βαθμό που έκανα reinstall το παιχνίδι μήπως και εξαφανιζόταν το @$#@% bug, αλλά που τέτοια τύχη.)
Τι να πω, μπορεί και να ήμουν εγώ άτυχος και να έπεσα στην περίπτωση. Μακάρι να μην τα συναντήσουν οι περισσότεροι αυτά τα bugs. Πως τους ξεφεύγουν πάντως στη Daedalic τέτοια χοντρά πράγματα, ενώ κατά τα άλλα έχουν ρίξει τόση λεπτοδουλειά δεν το καταλαβαίνω.
Πάντως αυτό δεν αλλάζει ότι μέχρι τώρα για μένα είναι το δεύτερο καλύτερο παιχνίδι φέτος (μετά το R.) και από άποψη δυσκολίας το πρώτο: η χαρά του old-school adventurer. Θα είναι κρίμα να το χάσει κανείς για το bug στον χαζο-γρίφο με το παζλ (σιγά τον γρίφο στο κάτω κάτω- συναρμολόγησε την εικόνα - ήδη από την εποχή των Tex Murphy τέτοιους γρίφους είχαμε αρχίσει να τους βαριόμαστε).
Να πω πάντως κι ένα καλό που το ξέχασα. Η έκδοση από τη Lace Mamba είναι (όπως πάντα) πολύ προσεγμένη. Ωραία θήκη που ανοίγει μπροστά και μέσα έχει, εκτός από το παιχνίδι, CD με το soundtrack, ένα μικρό ποστερ και ένα πολύ διασκεδαστικό manual, το οποίο έχει πολύ γέλιο.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- WickedMan
- Offline
- Tentacled Overlord
- Posts: 1098
Πάρε χαφάκι, χαφάκι Ισπανό / Γάλλο πάρε για κόφτη / φουνταριστό Αργεντινό / γκολκίπερ πάντα Γερμανόοοοο / και καπετάν τον Τότι...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
Ο Praetorian ίσως μπορεί να μας λύσει την απορία. Ε Praetorian; μπορεί κατά τη μετάφραση να έχουμε τέτοιων ειδών bugs;
Εμένα μου αρέσουν τέτοια puzzles....Castledoque wrote: σιγά τον γρίφο στο κάτω κάτω- συναρμολόγησε την εικόνα - ήδη από την εποχή των Tex Murphy τέτοιους γρίφους είχαμε αρχίσει να τους βαριόμαστε
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Praetorian
- Offline
- Walker Survivor
Constantine_R wrote: Δεν πρέπει να έχεις άδικο ότι τα bugs εμφανίζονται κατά τη μετάφραση. Αν θυμάμαι καλά και το bug στο BMIII οφειλόταν στην μετάφραση. Δεν το έχω παίξει αλλά έχω την εντύπωση ότι κάπου το έχω διαβάσει (εδώ;... στο PC Master;.... δεν θυμάμαι και μπορεί να κάνω και λάθος).
Ο Praetorian ίσως μπορεί να μας λύσει την απορία. Ε Praetorian; μπορεί κατά τη μετάφραση να έχουμε τέτοιων ειδών bugs;
Σε γενικές γραμμές, οτιδήποτε επεμβαίνει στον κώδικα ή σε key-words που χρησιμοποιεί ένα παιχνίδι (ή οποιοδήποτε πρόγραμμα), ενδέχεται να εισάγει bugs. Μου έχει τύχει κατά την διάρκεια project μετάφρασης να μην εμφανίζονται διάλογοι, να μην ακούγουνται διάλογοι, να μην εμφανίζονται αντικείμενα (ή ρήματα -όταν είναι τέτοιου είδους adventure). Συνήθως αυτά βέβαια τα εντοπίζεις και τα διορθώνεις το αργότερο στην beta φάση.
Από την άλλη μεριά, εγώ έχω εμπειρία στη μετάφραση παιχνιδιών που δεν προοριζόταν να μεταφραστούν ή παιχνιδιών για τα οποία δεν είχαμε την υποστήριξη των devs για τη μετάφραση (δε μας έδωσαν έτοιμα εργαλεία, διαλόγους κλπ), οπότε σε αυτή την περίπτωση είναι πιο εύκολο να πάει κάτι στραβά, γιατί συνέχεια έχεις και αυτό τον μπελά, να δοκιμάζεις τί δουλεύει και τί όχι, τί θεωρείται λέξη-κλειδί ή δεσμευμένη λέξη/εντολή/γράμμα, μελετάς τη δομή των αρχείων του παιχνιδιού και αλλάζεις σημεία τους (κάποιες φορές υποθέτεις το πώς λειτουργεί κάτι ή ποιος είναι ο σκοπός του) κλπ.
Αυτοί που έκαναν την μετάφραση του Deponia είχαν σίγουρα τη διαρκή υποστήριξη των developers και έτοιμα εργαλεία και κείμενα για μετάφραση, οπότε εκεί είναι νομίζω λιγότερες οι πιθανότητες να πάει κάτι στραβά. Σίγουρα και εκεί χρειάζεται playtesting βέβαια, γιατί μια μετάφραση μπορεί να επιφέρει αλλαγές και στη ροή των διαλόγων και στο πόσο καλά λειτουργούν τα clues για τους γρίφους κλπ.
Οπότε η σύντομη απάντηση είναι: ενδέχεται να εμφανιστούν τέτοια bugs κατά τη μετάφραση ενός παιχνιδιού, αλλά σε επίσημες μεταφράσεις αυτή η πιθανότητα είναι μικρή (κατά την προσωπική μου εκτίμηση).
Btw, πολύ καλό το review. Για κάποιον λόγο άκουγα Deponia και το συνδύαζα με τα Darwinia και Multiwinia της Introversion. Δεν είχα ιδέα ότι ήταν adventure και αρκετά ενδιαφέρον μάλιστα
• patch για ελληνικούς υπότιτλους σε: Monkey Island 1 SE και CD VGA beta patch !!!, Indiana Jones 3 και LOOM , Grim Fandango
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- skoros
- Offline
- Banned
- Posts: 343
Ξέρω είναι περίεργο, αλλά κάτι αντιστοιχο μου συνέβαινε με το Whispered World και δουλεψε
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Απίστευτο! Η συμβουλή αυτή δουλεύει! Εμφανίστηκαν τα αόρατα αντικείμενα στο inventory και τα αόρατα κομμάτια στο παζλ! (Απλώς η ρύθμιση που ήθελε να πειράξω ήταν το non-Unicode encoding - "Γλώσσα για τα προγράμματα που δεν υποστηρίζουν Unicode") Κρίμα που δεν το ήξερα νωρίτερα. (Θα γλίτωνε ο Rufus κι η Daedalic του το βρίσιμο που έφαγαν όταν αναγκάστηκα να κάνω skip το παζλ. Δε φαντάζεστε την ικανοποίηση που ένιωσα μόλις τοποθέτησα τα τρία τελευταία κομμάτια μόλις τώρα.)skoros wrote: Για τα bugs με τα αόρατα αντικείμενα δοκιμάστε να αλλάξετε το unicode encoding σε english us αντί για greek (control panel -> regional settings)
Πολλά thanks στον skoros!!!!!!
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Offline
- Master of Dimensions
- Posts: 1577
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
Άβυσσος οι καλωδιώσεις των πυκνωτών και τρανζίστορ τελικά....
Τι κουλαμάρα είναι αυτή;
Praetorian ευχαριστούμε, ήσουν κατατοπιστικότατος. Και ήμουν έτοιμος να γράψω για την Daedalic ότι είναι ακόμα χειρότερα γι' αυτούς να έχουν τέτοια bugs αλλά με πρόλαβε ο skoros.
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Offline
- Master of Dimensions
- Posts: 1577
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- skoros
- Offline
- Banned
- Posts: 343
<!-- l --><a class="postlink-local" href="adventureadvocate.gr/phpBB3/viewtopic.ph...=9&t=2758#p38261[/url]<!-- l -->
Πολλοί προθυμοποιήθηκαν να με βοηθήσουν και τελικά το έκανε ο Castledoque, οπότε φιλε castle μην με ευχαριστείς...
Η δε Giovanna ήθελε να μου χαρίσει το παιχνίδι....
Ανέφερα τη λύση εδώ
<!-- l --><a class="postlink-local" href="adventureadvocate.gr/phpBB3/viewtopic.ph...=9&t=2758#p38303[/url]<!-- l -->
αλλά προφανώς πέρασε απαρατήρητη.
Για να πούμε και την πλήρη αλήθεια τη λυση στην πραγματικότητα τη βρήκε το support του GOG...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Μετά από ένα χλιαρό ξεκίνημα, η φετινή χρονιά εξελίσεται σε μια από τις πιο δυνατές των τελευταίων χρόνων, όσον αφορά την ποιότητα των adventure που βγαίνουν. Και το τρελό είναι ότι τα πρώτα σημάδια δείχνουν ότι του χρόνου τα πράγματα θα είναι ακόμα καλύτερα!
Κατά τα άλλα τα adventure πεθαίνουν.
Και είπαμε 92%! Ακόμα να το παίξετε;
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- shodan
- Offline
- Schattenjäger
Ωστόσο απόλαυσα τη μουσική του παιχνιδιού, βρήκα πολύ καλό το voice acting και μου άρεσε η υλοποίηση του inventory κάνοντας scrolling.
Τέλος χαίρομαι επιτέλους που η Daedalic έριξε δουλειά στους γρίφους ώστε να έχουν κλιμακούμενη δυσκολία για να λειτουργήσει ο εγκέφαλος (αλλά και πάλι σε μερικά σημεία σε αφήνει εντελώς ξεκρέμαστο χωρίς να ξέρεις τι πρέπει να κάνεις).
"Lo-lo-look at you, Hacker.
A pa-pa-pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you ru-run through my corridors-s.
H-h-how can you challenge a perfect, immortal machine?"
FB Profile[/url:2nnqt01r] | Twitter Profile[/url:2nnqt01r] | Blog-o-sphere[/url:2nnqt01r]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.