Deponia - Mock epic στη χώρα των σκουπιδιών
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ. Το κομμάτι της ιστορίας με την Goal ολοκληρώνεται απόλυτα και ικανοποιητικά. Απαντήσεις δε δίνονται όσον αφορά το μυστήριο γύρω από τον πατέρα του Rufus και το σκοτεινό παρελθόν του πλανήτη Deponia, που όμως κατέχουν εντελώς περιφερική θέση στην πλοκή του παιχνιδιού και φαντάζομαι θα αποτελούν το γενικότερο plotline ολόκληρης της τριλογίας (οπότε φαντάζομαι στο επόμενο μέρος θα κατέχουν πολύ πιο κεντρική θέση).shodan wrote: ...έχει μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία (η οποία όμως δεν ολοκληρώνεται και δεν δίνει και ιδιαίτερες απαντήσεις...)
Όχι δα. Προσωπικά καταδιασκέδασα μαζί τους. Και γενικά το παιχνίδι μόνο φλύαρο δεν ήταν.shodan wrote: ...οι διάλογοι ήταν κουραστικοί...
Αυτό ήταν που γούσταρα πάνω από όλα! Non-linear open-world old-time adventure επιτέλους, που δεν πιάνει τον παίκτη από το χεράκι και που μας επιτρέπει να παλέψουμε πολλούς γρίφους ταυτόχρονα, αλλά μας δίνει και νύξεις εκεί που πρέπει, για να μη μένουμε ξεκρέμαστοι. (Πάντα ήξερα ποιος ήταν ο στόχος μου, αυτό που δε φαινόταν πάντα ήταν ο τρόπος να τον πετύχω και ποτέ δε στάθηκα να προβληματιστώ αν υπάρχει κάτι να κάνω). Κατά τη γνώμη μου, το πρώτο κομμάτι στην πόλη ήταν μακράν το καλύτερο μέρος του παιχνιδιού, με όλα τα θετικά των παλιών καλών adventure και χωρίς τα αρνητικά τους. Σχεδόν απογοητεύτηκα που οι επόμενες ενότητες είχαν πιο γραμμικό design (αλλά ήταν τόσο διασκεδαστικό το gameplay που το ξεπέρασα).shodan wrote: ...το ανελέητο πήγαινε-έλα στην πόλη...
Τώρα για τη δυσκολία τι να πω... Προφανώς την υποτίμησα, γιατί προσωπικά δεν κόλλησα κάπου ιδιαίτερα. Βέβαια στο συγκεκριμένο παιχνίδι κάπου στάθηκα και τυχερός. Μέχρι και έναν απαραίτητο συνδιασμό αντικειμένων στο inventory τον έκανα εντελώς κατά λάθος, όταν, για να δω αν λειτουργούν σωστά τα bugged-αόρατα αντικείμενα στο inventory, επέλεξα ένα αόρατο αντικείμενο και το χρησιμοποίησα στην τύχη σε κάποιο άλλο (σχεδόν χωρίς καν να κοιτάξω σε ποιο) και μου προέκυψε συνδυασμός (και μάλιστα από τους σχετικά δύσκολους να τους σκεφτείς)! Το μόνο σημείο στο παιχνίδι που δεν έχω καταλάβει ακόμα τη λογική του είναι εκείνο με το βαγονέτο και τους μοχλούς, όπου βρήκα τη λύση δοκιμάζοντας συνδυασμούς στην τύχη, και ακόμα δεν έχω καταλάβει πως επιδρά ακριβώς στις ράγες ο κάθε μοχλός.
Όπως έχω ξαναπεί, αν δεν υπήρχε το Resonance, χαλαρά θα το έλεγα παιχνίδι της χρονιάς και ίσως πρόκειται για το καλύτερο παιχνίδι της Daedalic!
Υ.Γ.: Άντε μπράβο, να μιλήσουμε επιτέλους και για κανένα παιχνιδάκι...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- spyros
- Offline
- Elite Member
- Posts: 19
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
Φίλε όπως θα είδες στην πρώτη σελίδα του thread, η λύση βρίσκεται στο να αλλάξεις "το unicode encoding σε english us αντί για greek", όπως μας είπε και ο skoros.
Δεν ξέρω αν αυτό συμβαίνει και σε άλλες γλώσσες (γαλλικά, ισπανικά, κινέζικα κτλ...) αλλά πραγματικά πιστεύεις η Daedalic να ασχοληθεί όταν μάλιστα η λύση είναι σχετικά απλή;
Προσωπικά δεν το νομίζω
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
(Πόση προπαγάνδα πρέπει να κάνω πια... )
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Offline
- Master of Dimensions
- Posts: 1577
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
Κάναμε μια ψύχραιμη παρατήρηση και αρχίζει.... 92%, 92%, 92%, 92%, 92%, 92%, 92%, 92%, 92%, 92%, 92%, 92%, 92%, 92%, 92%, 92%, 92%, 92%, 92%, 92%, 92%.
Δηλαδή στο Hoodwink που ο Μάνος έβαλε 15% (το σκέφτομαι και ακόμα γελάω ) και έσπασε κάθε προηγούμενο σε αρνητικό σκορ στο περιοδικό, τι πρέπει να κάνουμε να τους κρεμάσουμε που τόλμησαν και μόλυναν την adventure κοινότητα με τέτοιο τερατούργημα.
Κάποιος πατέρας τη δεκαετία του 80 ξύπναγε ΚΑΘΕ πρωί με τον ύμνο του ΠΑΣΟΚ στη διαπασών.... και οι δυο του γιοι όταν μεγάλωσαν γράφτηκαν στην ΟΝΝΕΔ... δεν σας κάνω πλάκα είναι αληθινή ιστορία πιστέψτε με...
Τι θέλεις τώρα; να με κάνεις και εμένα να μην θέλω να ξαναπιάσω adventure στη ζωή μου!!!!!;;;;;;;;
και άλλο....
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Γιατί να τους κρεμάσουμε τους ανθρώπους, απλώς δε θα παίξουμε το παιχνίδι τους (εκτός κι αν το βελτιώσουν δραματικά στα επόμενα επεισόδια...)Constantine_R wrote: Δηλαδή στο Hoodwink που ο Μάνος έβαλε 15%... τι πρέπει να κάνουμε να τους κρεμάσουμε που τόλμησαν και μόλυναν την adventure κοινότητα με τέτοιο τερατούργημα.
Το θέμα δεν είναι η ψύχραιμη παρατήρηση, η οποία δικαίως έγινε... (Στο κάτω κάτω νομίζω εγώ ήμουν ο πρώτος που ανέφερε το bug). Το θέμα είναι ότι συζητήσεις για ελαττώματα, bugs και παρακμή των adventure τραβάνε πάντα επί μακρόν (και πολύ καλά κάνουν, γιατί και βάσιμες σε κάποια σημεία είναι και δίνουν ζωή στο forum), ενώ τα θετικά, όπως το 92% του Μάνου, περνάνε στο ντούκου και δε μιλάει κανείς για αυτά. Το έχω ξαναπεί: ωραία και καλή η κατήφεια, αλλά για να είναι ενδιαφέρουσα πρέπει να υπάρχουν και ενδιάμεσες φάσεις ενθουσιασμού, όπως στη μανιοκατάθλιψη (αρκεί να μην το γυρίσει σε φουλ ψυχωσάρα). Δηλαδή, ήταν απαραίτητο η κουβέντα για το 92% του Μάνου να γυρίσει πάλι στο bug; Δε λέω να το κουκουλώσουμε και να μην το αναφέρουμε, αλλά υπάρχουν τόσα πιο ενδιαφέροντα πράγματα να πούμε. Έχουν βγει κοντά κοντά δύο παιχνίδια (Deponia και Resonance), για τα οποία θα μπορούσαμε να κάνουμε πολύ ωραίες και ενδιαφέρουσες συζητήσεις, ακόμα και να σκοτωθούμε που λέει ο λόγος για την αξία τους, και τι γίνεται; Σχεδόν δεν κινείται φύλλο ή το γυρνάμε στα bugs... Προσωπικά είχα πολλά να πω, ειδικά για το Resonance και ήθελα πολύ να ακούσω και τις απόψεις άλλων. Τώρα βέβαια, κι όσο περνάει ο καιρός, κοντεύω να τα ξεχάσω όλα...Constantine_R wrote: Κάναμε μια ψύχραιμη παρατήρηση και αρχίζει.... 92%...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Offline
- Master of Dimensions
- Posts: 1577
Περίμενα να χτυπήσω την κατάλληλη στιγμή!
To Deponia θα το παίξω σύντομα και είμαι βέβαιος ότι θα του βάλω πάνω από 92% .
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3599
Ωπα ρέ κόψε κάτι γιατί εμεις θα πρέπει να κόψουμε κανονικά τις φέβες μας. Δηλαδή έλεος
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Ε, ναι ... Αλίμονο ...tsampikos wrote: o Deponia θα το παίξω σύντομα και είμαι βέβαιος ότι θα του βάλω πάνω από 92% .
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- manos426f
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 621
Constantine_R wrote: Δηλαδή στο Hoodwink που ο Μάνος έβαλε 15% (το σκέφτομαι και ακόμα γελάω ) και έσπασε κάθε προηγούμενο σε αρνητικό σκορ στο περιοδικό, τι πρέπει να κάνουμε να τους κρεμάσουμε που τόλμησαν και μόλυναν την adventure κοινότητα με τέτοιο τερατούργημα;
ΚΑΛΗ ιδέα !!!!!
Εγώ πάντως ακόμη σκέφτομαι και απορώ πού βρήκα το κουράγιο να το ολοκληρώσω...
BTW,το συγκεκριμένο παιχνίδι..... έσκισε στις κριτικές που πήρε!
Aναφορικά με το Deponia τώρα,ναι,όπως κι ο Castledoque,έτσι κι εγώ το θεωρώ ένα κορυφαίο adventure game,που δε του έλειπε σχεδόν τίποτα.Συμπαθητικό σενάριο είχε,δύσκολους γρίφους είχε,πολύ καλή διάρκεια είχε,συμπαθείς χαρακτήρες είχε,γενικά ήταν ό,τι καλύτερο έχω δει φέτος και ένα από τα καλύτερα adventure games των τελευταίων ετών,πάντα κατά τη δική μου γνώμη.
Castledoque wrote: Το έχω ξαναπεί: ωραία και καλή η κατήφεια, αλλά για να είναι ενδιαφέρουσα πρέπει να υπάρχουν και ενδιάμεσες φάσεις ενθουσιασμού, όπως στη μανιοκατάθλιψη (αρκεί να μην το γυρίσει σε φουλ ψυχωσάρα). Δηλαδή, ήταν απαραίτητο η κουβέντα για το 92% του Μάνου να γυρίσει πάλι στο bug; Δε λέω να το κουκουλώσουμε και να μην το αναφέρουμε, αλλά υπάρχουν τόσα πιο ενδιαφέροντα πράγματα να πούμε. Έχουν βγει κοντά κοντά δύο παιχνίδια (Deponia και Resonance), για τα οποία θα μπορούσαμε να κάνουμε πολύ ωραίες και ενδιαφέρουσες συζητήσεις, ακόμα και να σκοτωθούμε που λέει ο λόγος για την αξία τους, και τι γίνεται; Σχεδόν δεν κινείται φύλλο ή το γυρνάμε στα bugs...
Θα συμφωνήσω.
Γενικά θεωρώ,χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανέναν φυσικά,ότι οι adventure gamers μάλλον είμαστε λίγο πιο γκρινιάρηδες από ότι θα έπρεπε.Το έχω ξαναπεί:Την τελευταία 3ετία έχουμε δει πολλά αξιόλογα παιχνίδια,αλλά ακόμη κι εμείς φτάνουμε να λέμε ότι το είδος περνάει κρίση και μένουμε στα αρνητικά,δίχως να τονίζουμε τα θετικά.Διόλου περίεργο μετά που βλέπουμε sites που παραδοσιακά δε "πάνε" το είδος να θάβουν τη μία κυκλοφορία μετά την άλλη.
Και -αν και ελαφρώς αντιδεοντολογικό αυτό που κάνω- δε μπορεί παρά να μου κάνει εντύπωση που τα Resonance,Deponia και Chains of Satinav -τα οποία παρεπιπτόντως έχουν την ίδια ακριβώς βαθμολογία στο Metacritic,ήτοι 76%- έχουν λάβει από ένα 50άρικο έκαστο σε κάποιο από τα reviews τους.....
www.thunderboltgames.com/reviews ... or-pc.html
www.strategyinformer.com/pc/depo ... eview.html
uk.pc.gamespy.com/pc/the-dark-ey ... 364p1.html
Αν κάποιο από αυτά όμως είχε σφραγίδα Lucasarts ή Sierra,θα βλέπαμε πόσο θα ελάμβανε.....
www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
Εμμένεις βλέπω σ' αυτή σου την άποψη. Διαφωνώ. Όπως κάνουμε όλα τ' άλλα για τα οποία "αλληλοκατηγορούμαστε", ένα ακόμη που κάνουμε, είναι να λέμε σ' όποιον δεν του αρέσει κάτι "φρέσκο" ότι είναι κολλημένος στο πρώτο μισό της δεκαετίας του '90. Πολύ άδικο κατ' εμέ. Μου θυμίζρι το thread του Elessar νομίζω: good old games ή κάπως έτσι. Άδικο ...manos426f wrote: Αν κάποιο από αυτά όμως είχε σφραγίδα Lucasarts ή Sierra,θα βλέπαμε πόσο θα ελάμβανε.....
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- spyros
- Offline
- Elite Member
- Posts: 19
Constantine_R wrote: @spyros
Φίλε όπως θα είδες στην πρώτη σελίδα του thread, η λύση βρίσκεται στο να αλλάξεις "το unicode encoding σε english us αντί για greek", όπως μας είπε και ο skoros.
Δεν ξέρω αν αυτό συμβαίνει και σε άλλες γλώσσες (γαλλικά, ισπανικά, κινέζικα κτλ...) αλλά πραγματικά πιστεύεις η Daedalic να ασχοληθεί όταν μάλιστα η λύση είναι σχετικά απλή;
Προσωπικά δεν το νομίζω
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Δε διαφωνώ. Δε θα ήταν καθόλου κακό να τους πετάξει ένα mail κάποιος που να ξέρει γερμανικά (για πιο εύκολη συνεννόηση), όπου θα εξηγεί το πρόβλημα. Τσαμπίκο, έχεις όρεξη;spyros wrote: Ανεξάρτητα από το αν η Daedalic ασχοληθεί, το να σταλεί ένα mail με την περιγραφή του bug δε νομίζω οτι θα έβλαπτε σε κάτι.
Έχω την εντύπωση ότι όσον αφορά τη συγκεκριμένη περίπτωση, ο Μάνος αναφέρεται στους πολύ αγαπητούς μας "διεθνείς Reviewers" για τους οποίους τα λέμε σε άλλο thread. Αυτό που θέλει να πει, νομίζω, είναι ότι αν είχαμε να κάνουμε με ΑΑΑ τίτλους, δε θα τολμούσαν κάποιοι τόσο εύκολα να βγάλουν περιχαρείς το φτυάρι. Άσε που έχω την εντύπωση ότι για πολλούς τα παιχνίδια και δη τα adventure από μικρομεσαίες εταιρίες είναι αφορμή για να κάνουν επίδειξη δήθεν αμεροληψίας, να δείξουν δηλαδή ότι τολμούν να βάζουν που και που και χαμηλές βαθμολογίες, εκεί που τους παίρνει βέβαια ή που δεν έχουν κάτι να κερδίσουν.crocark wrote:
Εμμένεις βλέπω σ' αυτή σου την άποψη. Διαφωνώ. Όπως κάνουμε όλα τ' άλλα για τα οποία "αλληλοκατηγορούμαστε", ένα ακόμη που κάνουμε, είναι να λέμε σ' όποιον δεν του αρέσει κάτι "φρέσκο" ότι είναι κολλημένος στο πρώτο μισό της δεκαετίας του '90.manos426f wrote: Αν κάποιο από αυτά όμως είχε σφραγίδα Lucasarts ή Sierra,θα βλέπαμε πόσο θα ελάμβανε.....
Κατά τα άλλα όσον αφορά τη γκρίνια συμφωνώ με τον Μάνο, όπως έχω ξαναπεί εξάλλου. Καλό είναι να λέμε και να βροντοφωνάζουμε για τα στραβά, μπας και φιλοτιμηθεί κανείς και τα διορθώσει (αν και δεν το πολυβλέπω), αλλά ως σωστοί fan του genre θα έπρεπε να τονίζουμε επίσης και τα καλά (ουάου, τι παιχνιδάρα είναι αυτή, και άλλα τέτοια συναφή, όπως καλή ώρα ο croc που του άρεσε το παιχνίδι με τη Nancy Drew - παρεπιπτόντως, θα μας τρελάνεις τελείως φίλε, όχι πως το αποκλείω βέβαια να είναι συμπαθητικό το παιχνίδι...)
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.