Gray Matter
- NikolasFigaro
- Offline
- Elite Member
- Posts: 86
Βρίσκω τα επιχειρήματά σου απολύτως λογικά, συμφωνώ εξάλλου με τα περισσότερα εξ'αυτών. Απλά, μερικές ενστάσεις:
-Το ότι όλοι -θεωρώ- οι adventurers περιμέναμε πως και πως το νέο πόνημα της Jensen είναι δεδομένο. Όπως κι εσύ, έτσι κι εγώ, από την μία ξενέρωνα με τις απανωτές αναβολές (πολύ περισσότερο μάλιστα με την κοροιδία της κυκλοφορίας πρώτα στην Γερμανία, μολονότι έχει αγγλικό speech το παιχνίδι). Από την άλλη, και οι δικές μου προσδοκίες έφτασαν σε δυσθεώρητα ύψη. Αλλά, μπορούν αυτές οι καταστάσεις να μειώσουν μία αξιόλογη προσπάθεια; Αναμφίβολα, παίζοντας το GM, έστω και υποσευνείδητα, θα πιστεύουμε ότι πρέπει να ανταποκριθεί σε κάποια εξωπραγματικά standards, ειδικά αφού το περιμέναμε τόσο καιρό. Είναι όμως δίκαιο κάτι τέτοιο; Με την ίδια λογική, θα πρέπει όλοι να θάψουμε το Duke Nukem όταν (και αν) με το καλό κυκλοφορήσει, επειδή μας είχε τόσο καιρό στο περίμενε. Για να μην παρεξηγηθώ, θεωρώ εξίσου άδικο να κριθεί το GM με γνώμονα το ότι είναι πόνημα της Jane Jensen. Μερικοί θα αποθεώσουν το παιχνίδι επειδή φέρει την σφραγίδα της μεγάλης δημιουργού, επηρεασμένοι ενδεχομένως από το hype, κάνοντας τα στραβά μάτια σε πολλά αρνητικά. Άλλοι θα είναι διστακτικοί απέναντί του, επειδή έχουν -δικαίως, εν μέρει- υψηλές απαιτήσεις από τον τίτλο, παραβλέποντας πολλά θετικά στοιχεία. Η ταπεινή μου γνώμη; Κρίνουμε το GM γι'αυτό που είναι, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Μπορεί να είναι δύσκολο, αφού υποσυνείδητα, όλο και κάποια δεδομένα θα μας επηρεάζουν αρνητικά ή θετικά, αλλά είναι το πιο δίκαιο. Γνώμη μου, πάντα
-Ειλικρινά, δεν γνωρίζω ποιος θα κάνει το review στο περιοδικό (ή ο Μάνος, ή η αφεντιά μου). Όποιος και αν το αναλάβει πάντως, θα το δει όσο πιο αντικειμενικά γίνεται, ναι, θα το ξεκοκκαλίσει. Γιατί αυτή είναι και η πεμπτουσία του review: Παρουσιάζεις όσο πιο κατασταλαγμένα μπορείς τις απόψεις σου για έναν τίτλο, απευθυνόμενος σε κάποιον που θα αποφασίσει αν θα επενδύσει σε έναν τίτλο ή όχι. Δεν βγάζεις τα προσωπικά σου γούστα/κόμπλεξ, πολύ απλά, διότι είσαι υποχρεωμένος να σεβαστείς τον αναγνώστη, τόσο ως προσωπικότητα, όσο και ως καταναλωτή.
-Αναφορικά τώρα με την "επανάσταση" ή μη που μπορεί να επιφέρει το GM... Τα επιχειρήματα που αναφέρω, ενδεχομένως να μην ενδιαφέρουν τον μέσο adventure gamer (που θα παίξει, λόγου χάρη, το GM, ανεξάρτητα από την επίδραση που έχει στον χώρο γενικότερα). Προσωπικά, ωστόσο, προσπαθώ να βλέπω πιο σφαιρικά τα πράγματα. Σαν adventurer, θέλω να βλέπω εξέλιξη, βήματα μπροστά, αναγνώριση. Και γιατί όχι, θα χαρώ να δω το είδος να κάνει ανοίγματα και σε παίκτες που έως τώρα έβλεπαν με μισό μάτι τα adventures.
-Επίσης, νομίζω ότι δεν έχει νόημα προς το παρόν να συζητάμε για το θέμα της διάρκειας, αφού δεν έχουμε κάποιο χειροπιαστό δεδομένο. Όταν με το καλό τελειώσουμε το παιχνίδι, κι έχουμε μία ιδία άποψη, το ξαναβλέπουμε... Πάντως, κάτι κραυγές περί τίτλου "της μιας νύχτας" (ούτε one-night stand να ήταν... ), απέχουν παρασάγγας από την πραγματικότητα.
Si vis pacem, para bellum
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
NikolasFigaro wrote: -Επίσης, νομίζω ότι δεν έχει νόημα προς το παρόν να συζητάμε για το θέμα της διάρκειας, αφού δεν έχουμε κάποιο χειροπιαστό δεδομένο. Όταν με το καλό τελειώσουμε το παιχνίδι, κι έχουμε μία ιδία άποψη, το ξαναβλέπουμε... Πάντως, κάτι κραυγές περί τίτλου "της μιας νύχτας" (ούτε one-night stand να ήταν... ), απέχουν παρασάγγας από την πραγματικότητα.
Τώρα τα βρήκαμε. Βλέπεις δεν είμαι υπερ των "εφήμερων σχέσεων" και έθιξες απ' ό,τι φαίνεται την κατάλληλη χορδή
Καλά τα λες. Όλ' αυτά που γράφω τα γράφω γιατί θέλω να απολαύσω το παιχνίδι. Αν όχι όπως ακριβώς το είχα φανταστεί σαν εμπειρία, τουλάχιστον κάπως παρόμοια. Όχι γιατί θέλω να ψάξω να βρω τα τρωτά του. Αλλά έτσι και έχει τρωτά ... κούνια που τους κούναγε Ειλικρινά πάντως, επειδή τις μέρες αυτές της αναμονής θα με φάει η αγωνία, παρακαλώ όσοι παίζετε Gray Matter, τροφοδοτείστε τη συζήτηση
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- woody
- Offline
- Moderator
- Posts: 184
Επισης τα cut scenes δεν ειναι σωστα φτιαγμενα. Δεν με πειραζει που δεν ειναι animation, αλλα πολλες φορες σε μπερδευουν και δεν εξηγουν την ιστορια καλα. Εκει χτυπαει πολυ το χαμηλο budget, εχουμε δει και αλλου τετοια comic strip cut scenes αλλα πολυ πιο καλοφτιαγμενα και απο καλυτερους ζωγραφους. Δεν γινεται να αντικαθιστας το animation παρα μονο με πολύ καλοφτιαγμένες ζωγραφιες.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- woody
- Offline
- Moderator
- Posts: 184
Αρα αρχικα το λεω συγκρινοντας με τα Gabriel Knight που ηταν στην τομη των εξελιξεων της εποχης. Αλλα ακομα και με τα τωρινα adventures αν το συγκρινω στο τεχνικο τομεα δεν ειναι μια ακριβη παραγωγη. Τα cut scenes ειναι ζωγραφισμενα που απλως μετακινουνται η γινεται zoom gia na αποδοθει η εντυπωση της κινησης. Δεν σου δινει την αισθηση οτι εγινε απο αισθητικη επιλογη, αλλα επειδη τους ηταν αδυνατο να φτιαξουν τοσα πολλα και εστω αξιοπρεπη animation με τα χρηματα που ειχαν.
Εγω προσωπικα δεν εχω προβλημα που δεν ειναι animation.Αν ειναι ομως αισθητικη επιλογη επρεπε να γινει ΣΩΣΤΑ. Τα comic strip ειναι κακοζωγραφισμενα (μου επιτρεπει και το επαγγελμα μου να εχω γνωμη πανω σε αυτο, αλλα νομιζω ολοι μπορουν να το δουν), και πολλες φορες δεν μεταφερουν σωστα τη δραση το τι γινεται στην οθονη..
Eπισης το animation. Oi χαρακτηρες ποτε δεν ανοιγουν πορτες απλα ακουγεται ο ηχος, πολυ σπανια σκυβουν να πιασουν κατι, απλα εξαφανιζεται και παει στο inventory. εχουν τις κλασικες ρομποτοειδεις κινησεις για να κανουν μια πραξη κτλ.
Τα γραφικα γενικοτερα δεν ειναι κακα αλλα δεν εχουν δικη τους σφραγιδα καλλιτεχνικη. Θυμιζουν πολλα casual games και adventures που εχουμε δει στο παρελθον.
Αρα οχι μονο σε σχεση με το παρελθον αλλα και με αλλα πιο προσεγμενα προσφατα adeventure to Gray Matter δεν ειναι ακριβη παραγωγη. Και ειναι κριμα γιατι ειναι αρκετα ενδιαφερουσα η ιστορια και οι χαρακτηρες.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Tasos
- Topic Author
- Offline
- Templar Hunter
- Posts: 758
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- woody
- Offline
- Moderator
- Posts: 184
Τωρα το αν ειναι μια χαρα τα γραφικά , δεν χρειάζεται να συμφωνησουμε. Εξηγησα την αποψη μου παραπάνω, δεν ειναι κακά αλλά δεν είναι αυτά που θα περίμενα απο ενα παιχνίδι της Jensen. Tα θεωρω λίγο "ερασιτεχνικα", οπως θεωρώ και την ζωγραφική των strips. Ειμαι ζωγραφος, αλλά οσοι εχουν διαβασει λιγα κομικς στη ζωη τους (εστω και της Μαρβελ) πιστευω θα συμφωνησουν μαζι μου. Τωρα για τα animations εδωσες την απαντηση μονος σου. Και προσαυξανω: Στο Gabriel Knight 2 ειχε ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ animation για την εποχη! και καναν κινησεις με τα χερια τους, και καναν και καποιες εκφρασεις στα προσωπα τους!! Ε ειμαστε στο 2010 περιμένω κατο περισσότερο. Στο Broken Sword 1 που ειναι και αυτο παναρχαιο πλεον, επιανε ο George ΟΛΑ τα αντικειμενα και ολα μπαιναν με εναν πολυ ωραιο τροπο στο μπουφαν του και φαινονταν πολυ φυσικη η κινηση.
Οσο για το οτι κορυφώνεται συμφωνω, αλλα ολα αυτα που περιγραφω δεν τα περιγράφω απο μιζέρια, αλλα είναι στοιχεια που ενω γουστάρω το παιχνιδι και καποιες φορες ειμαι μεσα του, συνεχως με επαναφέρουν στη πεζη πραγματικότητα...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Tasos
- Topic Author
- Offline
- Templar Hunter
- Posts: 758
Υ.Γ. Η τελευταία πράξη του παιχνιδιού
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- giovanna
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3599
Πόσο το πληρώσατε? Γιατί εγώ περιμένω να μου το φέρει ο Παπασωτηρίου που μου λέει κατά Φλεβάρη
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
woody wrote: Στο Gabriel Knight 2 ειχε ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ animation για την εποχη! και καναν κινησεις με τα χερια τους, και καναν και καποιες εκφρασεις στα προσωπα τους!!
To Gabriel Knight 2 ήταν FVM, δεν είχε animation. Δεν μπορείς να συγκρίνεις την κίνηση του βίντεο με την κίνηση σε γραφικά, είναι προφανές πως η πρώτη είναι απόλυτα φυσική εφόσον είναι βιντεοσκοπημένη
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- woody
- Offline
- Moderator
- Posts: 184
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
Τώρα που ανέφερες το GK3 θυμάμαι τι - αρνητικός - χαμός είχε γίνει τότε με τον χειρισμό του, θυμάμαι απίστευτες αντιδράσεις. Για μένα, ο συγκεκριμένος χειρισμός ήταν φοβερά καινοτομικός ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα. Φανταστείτε πως είχαμε για πρώτη - και μοναδική - φορά αποσύνδεση της κάμερας από τον κεντρικό ήρωα! Κρίμα που δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ ξανά.
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- woody
- Offline
- Moderator
- Posts: 184
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
Να είσαι καλά Νίκο που μας το θύμησες στο πρόσφατο - και εξαιρετικά ψαγμένο - άρθρο σου στο pc master
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.