Y - The Case of John Yesterday impressions
- tsampikos
- Offline
- Master of Dimensions
- Posts: 1577
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- mkllds
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 674
-"Πάνω στην άμμο την καυτή, γράφαμε τ' όνομα μας".
-Θεοδωράκης.
-Σεφέρης.
-Και τραγουδάει ο Σεφέρης.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- shodan
- Offline
- Schattenjäger
"Lo-lo-look at you, Hacker.
A pa-pa-pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you ru-run through my corridors-s.
H-h-how can you challenge a perfect, immortal machine?"
FB Profile[/url:2nnqt01r] | Twitter Profile[/url:2nnqt01r] | Blog-o-sphere[/url:2nnqt01r]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Offline
- Master of Dimensions
- Posts: 1577
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- mkllds
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 674
-"Πάνω στην άμμο την καυτή, γράφαμε τ' όνομα μας".
-Θεοδωράκης.
-Σεφέρης.
-Και τραγουδάει ο Σεφέρης.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
... 6 feet under ...
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Δε νομίζω ότι ο Μάνος λέει πουθενά ότι το Yesterday δεν είναι παιχνίδι. Ίσα ίσα λέει ότι είναι καλό, αλλά τον απογοήτευσε σε σχέση με τις προσδοκίες του. Βαθμολογία 70% του έβαλε, που με καμία δύναμη δεν αντιστοιχεί στην εντύπωση του εκτρώματος που δημιουργείται από τα περισσότερα σχόλια. Από εκεί και πέρα καλά κάνει όποιος διαμαρτύρεται για τη διάρκεια, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε και όλα. Η ανεπάρκεια σε έναν τομέα κάνει ένα κατά τα άλλα αξιοπρεπές παιχνίδι άχρηστο;mkllds wrote: Βασικά συμφωνώ με αυτό που είχε γράψει ο Μάνος στο PCMaster.
Τα Call of Duty και τα Battlefield δεν τα έθαψαν, απλώς διατυπώθηκαν κάποια εύλογα παράπονα για τη διάρκειά τους, παρά το ότι κατά τα άλλα στο είδος τους θεωρήθηκαν πολύ καλά. Μια χαρά βαθμολογίες πήραν, ακόμα και από αυτούς που ενοχλήθηκαν από την συντομία τους. Το Need for Speed απ'ότι κατάλαβα είχε και πολλά άλλα προβλήματα, πέρα από τη μικρή διάρκεια και γι'αυτό άφησε τόσο χλιαρές εντυπώσεις.mkllds wrote: Εδώ θάψανε το Need of Speed το καινούριο και τα Call of Duty και τα Battlefield για τη διάρκεια τους...
Συγγνώμη, αλλά διαφωνώ. Το παιχνίδι δε με ξετρέλανε, αλλά το θάψιμο που έπεσε και συνεχίζει να πέφτει, θεωρώ ότι ήταν άδικο και δεν του άξιζε, οπότε δε βλέπω για ποιο λόγο να αφήσω το θέμα. Όσο για το 6 feet under, δε νομίζω ότι είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα. Διεθνώς το παιχνίδι έχει αφήσει συμπαθείς-μέτριες και όχι κακές εντυπώσεις με 65% στο Metacritic από τους κριτικούς και 6,6/10 από το κοινό, ενώ στα adventure-oriented sites οι κριτικές είναι σαφώς καλύτερες και γενικώς συγκλίνουν στο ότι συνολικά είναι ένα καλό παιχνίδι (παρά τη συντομία του για την οποία του κόβουν κάποιους πόντους).crocark wrote: Πάλι ψάχνεστε να το αναβιώσουμε μου φαίνεται. Αφήστε το εκεί κάτω καλύτερα
... 6 feet under ...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- manos426f
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 621
Castledoque wrote: Δε νομίζω ότι ο Μάνος λέει πουθενά ότι το Yesterday δεν είναι παιχνίδι. Ίσα ίσα λέει ότι είναι καλό, αλλά τον απογοήτευσε σε σχέση με τις προσδοκίες του. Βαθμολογία 70% του έβαλε, που με καμία δύναμη δεν αντιστοιχεί στην εντύπωση του εκτρώματος που δημιουργείται από τα περισσότερα σχόλια. Από εκεί και πέρα καλά κάνει όποιος διαμαρτύρεται για τη διάρκεια, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε και όλα. Η ανεπάρκεια σε έναν τομέα κάνει ένα κατά τα άλλα αξιοπρεπές παιχνίδι άχρηστο;
Aλίμονο,φυσικά και δεν είναι έκτρωμα το παιχνίδι,φυσικά και ΕΙΝΑΙ παιχνίδι,φυσικά όμως περιμέναμε και πολλά περισσότερα από αυτό κι ως εκ τούτου μας απογοήτευσε.
Γι' αυτό ακριβώς το χαρακτήρισα "gaming χαστούκι".Διότι από την Pendulo εγώ ήθελα αυτό που είδα,με πιο ορθά δουλεμένο σενάριο,που -κυρίως- να μην ολοκληρώνεται με τέτοιο ρυθμό,του στυλ "άντε να τελειώνουμε" και προφανέστατα με μεγαλύτερη διάρκεια,πόσω μάλλον από τη στιγμή που τιμολογήθηκε στα 30 ευρώ.
Ακόμη θεωρώ ότι οι Ισπανοί δυστυχώς χάσανε μεγάλη ευκαιρία να μας δώσουν ένα εξαιρετικό παιχνίδι.....
shodan wrote: Αν επίσης κρίνεται το παιχνίδι αρνητικά μόνο βάση της διάρκειας του τότε λυπάμαι που το λέω αλλά ούτε το Loom αλλά ούτε το Full Throttle είναι παιχνίδια (τα πρώτα που μου έρχονται στο μυαλό).
Ορθότατη η παρατήρηση.....
www.Ragequit.gr - Aποκλειστικά αφιερωμένο στο PC software και hardware
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- mkllds
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 674
Ίσως δεν το έγραψα εγώ σωστά. Με αυτό συμφώνησα που είχε γράψει:Castledoque wrote: Δε νομίζω ότι ο Μάνος λέει πουθενά ότι το Yesterday δεν είναι παιχνίδι.
Γιατί έτσι ένιωσα και εγώ.manos426f wrote: φυσικά όμως περιμέναμε και πολλά περισσότερα από αυτό κι ως εκ τούτου μας απογοήτευσε.
Γι' αυτό ακριβώς το χαρακτήρισα "gaming χαστούκι".Διότι από την Pendulo εγώ ήθελα αυτό που είδα,με πιο ορθά δουλεμένο σενάριο,που -κυρίως- να μην ολοκληρώνεται με τέτοιο ρυθμό,του στυλ "άντε να τελειώνουμε" και προφανέστατα με μεγαλύτερη διάρκεια,πόσω μάλλον από τη στιγμή που τιμολογήθηκε στα 30 ευρώ.
Ακόμη θεωρώ ότι οι Ισπανοί δυστυχώς χάσανε μεγάλη ευκαιρία να μας δώσουν ένα εξαιρετικό παιχνίδι....
Τα Call of Duty και τα Battlefield έχουν το multiplayer και γι' αυτό πουλάνε σαν τρελά και το 80% των χρηστών που τα αγόρασαν δεν έχουν παίξει ποτέ το single player. Αλλά όλοι τους τα κατηγόρησαν για τη μικρή του διάρκεια. Το Need for Speed το βασικότερο πρόβλημα ήταν ότι το τερμάτιζες σ' ένα απόγευμα και μετά ακολουθούσαν και τα υπόλοιπα.
Δεν είναι ότι θέλω να το θάψω με κάθε τρόπο απλά σαν παιχνίδι με στεναχώρησε αρκετά και δεν μπορώ να το προτείνω σε κανένα γνωστό μου να το αγοράσει. Αν δεν σας ενόχλησε η διάρκεια του, ο χειρισμός του, η έλλειψη saves system, κάποιοι γρίφοι του και κάποια κενά στο σενάριο του τότε πάω πάσο αλλά εμένα με ενόχλησαν αρκετά.
Πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι το κρυφό φινάλε του το βρήκα πάρα πολύ εμπνευσμένο και διασκεδαστικό.
-"Πάνω στην άμμο την καυτή, γράφαμε τ' όνομα μας".
-Θεοδωράκης.
-Σεφέρης.
-Και τραγουδάει ο Σεφέρης.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Αυτή είναι μια ολοκληρωμένη άποψη, η οποία εντοπίζει τα αρνητικά του παιχνίδιού, χωρίς να το απαξιώνει, και με την οποία τυχαίνει να είμαι σχεδόν απόλυτα σύμφωνος. Από εκεί και πέρα νομίζω υπάρχει τεράστια απόσταση από μια τέτοια κριτική στάση και τη διατύπωση παραπόνων και μερικής απογοήτευσης μέχρι την άτεγκτη επιθετικότητα κατά των δημιουργών του παιχνιδιού και τη διατύπωση σχολίων του τύπου ότι το Yesterday είναι DEMO ή ότι δεν είναι παιχνίδι. Άλλο δικαιοσύνη κι άλλο λιντσάρισμα. Ποτέ δεν είπα ότι το παιχνίδι δεν έχει σοβαρά ελατώματα. Ίσα ίσα βρέθηκα στην περίεργη θέση να το υπερασπίζομαι χωρίς να το αγαπώ ιδιαίτερα. Όμως διαβάζοντας κανείς τα περισσότερα σχόλια που έχουν γίνει θα νομίζει ότι πρόκειται για το χειρότερο σκουπίδι κι ότι οι δημιουργοί του είναι ένα μάτσο απατεώνες που γελάνε σε βάρος των κορόιδων που αγόρασαν τη σαβούρα που του πάσαραν.manos426f wrote: Aλίμονο,φυσικά και δεν είναι έκτρωμα το παιχνίδι,φυσικά και ΕΙΝΑΙ παιχνίδι,φυσικά όμως περιμέναμε και πολλά περισσότερα από αυτό κι ως εκ τούτου μας απογοήτευσε.
Γι' αυτό ακριβώς το χαρακτήρισα "gaming χαστούκι".Διότι από την Pendulo εγώ ήθελα αυτό που είδα,με πιο ορθά δουλεμένο σενάριο,που -κυρίως- να μην ολοκληρώνεται με τέτοιο ρυθμό,του στυλ "άντε να τελειώνουμε" και προφανέστατα με μεγαλύτερη διάρκεια,πόσω μάλλον από τη στιγμή που τιμολογήθηκε στα 30 ευρώ.
Ακόμη θεωρώ ότι οι Ισπανοί δυστυχώς χάσανε μεγάλη ευκαιρία να μας δώσουν ένα εξαιρετικό παιχνίδι.....
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Offline
- Master of Dimensions
- Posts: 1577
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- mkllds
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 674
Είπα ότι το μεγαλύτερο του μειονέκτημα ήταν η διάρκεια του και μετά δεν μ' άρεσε που δεν ξεδιπλωνόταν το σενάριο, λογικό βέβαια αφού ήταν μικρό, και κάποια κενά που είχε όπως και ότι με ενόχλησε ο χειρισμό του και η έλλειψη save system και κάποιοι γρίφοι του. Αν αυτό το θεωρείς μη ολοκληρωμένη άποψη πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο θέλεις να ακούσεις.
Tsampiko ξεκίνα με το να πεις στον Croc πόσο ωραία είναι τα Syberia...
-"Πάνω στην άμμο την καυτή, γράφαμε τ' όνομα μας".
-Θεοδωράκης.
-Σεφέρης.
-Και τραγουδάει ο Σεφέρης.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Μόνο που το καινούργιο σου post το είδα αφού έγραψα το δικό μου. Για το σενάριο και τη διάρκεια συμφωνώ. Με το save system και τον χειρισμό δεν είχα κάποιο πρόβλημα (και μάλλον το drag and drop τείνει να γίνει μόδα) και οι γρίφοι μου φάνηκαν μια χαρά σε σχέση με τη διάρκειά του. Πάντως αυτά που λες είναι όντως μια ολοκληρωμένη άποψη, απλώς δεν καταλαβαίνω πως στο τέλος κάνεις το λογικό άλμα μετά από όλα αυτά να καταλήγεις ότι το Yesterday δεν είναι παιχνίδι. Θεωρώ ότι το "δεν είναι παιχνίδι" είναι βαριά κουβέντα και νομίζω πως δε συνάδει με όσα έχεις πει προηγουμένως. Για να εξηγηθώ καλύτερα, για μένα "δεν είναι παιχνίδι" σημαίνει ότι του βάζεις κάπου μεταξύ 0 και 30%. Οπότε ίσως δεν κατάλαβα καλά τι εννοούσες λέγοντας δεν είναι παιχνίδι. Άλλωστε δεν αναφερόμουν συγκεκριμένα σε σένα αλλά στη γενικότερη διάθεση στο forum απέναντι στο Yesterday (αρπαχτή, προχειρότητα, το χειρότερο παιχνίδι των τελευταίων χρόνων, DEMO, κλπ). Η συνολική εικόνα που απαρτίζουν τα περισσότερα σχόλια δεν είναι καθόλου κολακευτική και πιστεύω ότι δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική εικόνα του Yesterday. Κάνε μια γρήγορη αναδρομή σε παλιότερα posts και θα καταλάβεις για τι μιλάω.mkllds wrote: Είπα ότι το μεγαλύτερο του μειονέκτημα ήταν η διάρκεια του και μετά δεν μ' άρεσε που δεν ξεδιπλωνόταν το σενάριο, λογικό βέβαια αφού ήταν μικρό, και κάποια κενά που είχε όπως και ότι με ενόχλησε ο χειρισμό του και η έλλειψη save system και κάποιοι γρίφοι του. Αν αυτό το θεωρείς μη ολοκληρωμένη άποψη πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο θέλεις να ακούσεις.
Μη σου πω ότι εγώ το βρήκα πιο καλό από τα 3 κανονικά φινάλε. Τελικά νομίζω η Pendulo το "έχει" περισσότερο στον τομέα του τρελού ("wacky") χιούμορ απ' ότι στις σοβαρές ιστορίες. Κρίμα μόνο που το κρυφό φινάλε είναι τόσο κρυφό που αποκλείεται να το βρεις χωρίς walkthrough.mkllds wrote: Πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι το κρυφό φινάλε του το βρήκα πάρα πολύ εμπνευσμένο και διασκεδαστικό.
Ναι βρε παιδί μου αυτό το μένος του Croc με τα Syberia δεν μπορώ να το καταλάβω. Εντάξει ως gameplay δε λένε και σπουδαία πράγματα, όμως έχουν ωραία στημένο κόσμο (με τα "αυτόματα"), ατμόσφαιρα και μια απλή αλλά ωραία αφηγημένη ιστορία. Αν ήταν και "παιχνίδια", καλά θα ήταν... (Εννοείται πλάκα κάνω. Μια χαρά παιχνίδια είναι. Σαν adventure, όχι και τόσο. Αν όμως τα δεις σαν κάτι ενδιάμεσο μεταξύ adventure και interactive tales, αξίζουν.)mkllds wrote: Tsampiko ξεκίνα με το να πεις στον Croc πόσο ωραία είναι τα Syberia...
"Outside in the distance a wildcat did growl
Two riders were approaching, the wind began to howl."
Λέτε να πλησιάζει ο Croc;;;;;;
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- mkllds
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 674
Δεν σε κατηγορώ που μπερδεύτηκες. Αυτό το έγραψα για να κάνω πλάκα στον Tsampiko. Βασικά σαν demo το θεωρώ ή μάλλον καλύτερα σαν την εισαγωγή για κάτι που μας άφησε με την όρεξη.Castledoque wrote: απλώς δεν καταλαβαίνω πως στο τέλος κάνεις το λογικό άλμα μετά από όλα αυτά να καταλήγεις ότι το Yesterday δεν είναι παιχνίδι.
Πραγματικά δεν μ' αρέσει να βάζω βαθμούς στα παιχνίδια. Προτιμώ να διαβάζω τα θετικά και τα αρνητικά του παρά ένα ξερό βαθμό. Πάντως αν έκανα μια προσπάθεια να το βαθμολογήσω θα ήταν περίπου γύρω στο 70%.Castledoque wrote: Για να εξηγηθώ καλύτερα, για μένα "δεν είναι παιχνίδι" σημαίνει ότι του βάζεις κάπου μεταξύ 0 και 30%.
Κοίτα με τα saves είμαι γεροπαράξενος. Θέλω να κρατάω αναλυτικά saves τα οποία μετά τα φυλάω σε ξεχωριστό φάκελο. Όταν δεν μου δίνει αυτή τη δυνατότητα τότε στραβώνω. Ο χειρισμός του με ξένισε και δεν μ' άρεσε. Ούτε και στο Resonance μ' άρεσε που ήταν το ίδιο. Κάποιοι γρίφοι του μου φάνηκαν μη λογικοί στην υλοποίηση τους.Castledoque wrote: Με το save system και τον χειρισμό δεν είχα κάποιο πρόβλημα (και μάλλον το drag and drop τείνει να γίνει μόδα) και οι γρίφοι μου φάνηκαν μια χαρά σε σχέση με τη διάρκειά του.
Το χειρότερο των τελευταίων ετών σίγουρα δεν είναι. Προχειρότητα δεν θα το έλεγα. Αρπαχτή μπορεί αν το δούμε σαν συνδυασμό τιμής και διάρκειας. Αυτές είναι όμως οι προσωπικές μου απόψεις.Castledoque wrote: Άλλωστε δεν αναφερόμουν συγκεκριμένα σε σένα αλλά στη γενικότερη διάθεση στο forum απέναντι στο Yesterday (αρπαχτή, προχειρότητα, το χειρότερο παιχνίδι των τελευταίων χρόνων, DEMO, κλπ).
Εγώ όμως θα ήθελα να την δω να ξαναπροσπαθεί μ' ένα σκοτεινό σενάριο απλά την επόμενη φορά θέλω να είναι πιο γεμάτο, πιο ολοκληρωμένο. Ε εντάξει το walkthrough δεν είναι και τόσο κακό...Castledoque wrote: Μη σου πω ότι εγώ το βρήκα πιο καλό από τα 3 κανονικά φινάλε. Τελικά νομίζω η Pendulo το "έχει" περισσότερο στον τομέα του τρελού ("wacky") χιούμορ απ' ότι στις σοβαρές ιστορίες. Κρίμα μόνο που το κρυφό φινάλε είναι τόσο κρυφό που αποκλείεται να το βρεις χωρίς walkthrough.
Επειδή δεν θέλω να παρεξηγηθεί ο Μάνος και ότι γράφω πράγματα που δεν έχει γράψει. Το review του το ανέφερα γιατί προς το τέλος έγραφε, στο περίπου, "ότι ήταν ένα χαστούκι από μια εταιρία που περιμέναμε τόσα πολλά και μάλιστα τόσο νωρίς του έτους." (αν θυμάμαι λάθος συγχωρέστε με) και μ' αυτό συμφώνησα. Πουθενά δεν έλεγε ότι δεν το θεωρεί παιχνίδι ή το απαξίωνε τελείως.
Παίζεις με τη φωτιά...Castledoque wrote: Ναι βρε παιδί μου αυτό το μένος του Croc με τα Syberia δεν μπορώ να το καταλάβω. Εντάξει ως gameplay δε λένε και σπουδαία πράγματα, όμως έχουν ωραία στημένο κόσμο (με τα "αυτόματα"), ατμόσφαιρα και μια απλή αλλά ωραία αφηγημένη ιστορία. Αν ήταν και "παιχνίδια", καλά θα ήταν... (Εννοείται πλάκα κάνω. Μια χαρά παιχνίδια είναι. Σαν adventure, όχι και τόσο. Αν όμως τα δεις σαν κάτι ενδιάμεσο μεταξύ adventure και interactive tales, αξίζουν.)
"Outside in the distance a wildcat did growl
Two riders were approaching, the wind began to howl."
Λέτε να πλησιάζει ο Croc;;;;;;
-"Πάνω στην άμμο την καυτή, γράφαμε τ' όνομα μας".
-Θεοδωράκης.
-Σεφέρης.
-Και τραγουδάει ο Σεφέρης.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.