Broken Age (aka Double Fine Adventure)

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
04 Απρ 2015 16:00 #45951 by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Broken Age (aka Double Fine Adventure)
Όσο καλό κι αν είναι το φιάσκο με την υπερβολική καθυστέρηση δεν δικαιολογείται με τίποτα.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
28 Απρ 2015 13:46 #46068 by skoros
Replied by skoros on topic Re: Broken Age (aka Double Fine Adventure)
Έτοιμος ο Φώντας

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
03 Μάι 2015 14:53 - 03 Μάι 2015 16:26 #46088 by Castledoque
Replied by Castledoque on topic Re: Broken Age (aka Double Fine Adventure)
Τι έγινε, δεν το τέλειωσε κανείς ακόμα;...

Μόλις πριν λίγο το τερμάτισα και οι εντυπώσεις είναι ανάμεικτες.

(+)
- Ευτυχώς η τελική διάρκεια (μαζί με το act 1) εκτείνεται στις 12-13 αξιοπρεπείς ώρες και όχι στις 4-6 ώρες που φοβόμουν
- Οι γρίφοι στο δεύτερο μέρος είναι σοβαροί γρίφοι και όχι βόλτα στο πάρκο όπως στο πρώτο μέρος. Βάλανε βέβαια και πολλές "τεχνητές" καθυστερήσεις για να επιμηκύνουν τη διάρκεια, όπως πχ κάποια timing puzzles, όπου πρέπει να κάνεις κλικ την κατάλληλη στιγμή. Αναμενόμενο κάπου μετά το κράξιμο που φάγανε, αλλά σίγουρα όχι ο καλύτερος τρόπος να μεγαλώσουν τη διάρκεια του παιχνιδιού.

(-)
- Η πλοκή. Το act 2 είναι το άκρο αντίθετο του act 1. Στο act 1 είχαμε μια ενδιαφέρουσα ιστορία με όμορφη ατμόσφαιρα και πρωτότυπο στήσιμο, που θύμιζε σελίδες συμβολικού παιδικού παραμυθιού, αλλά οι γρίφοι ήταν βόλτα στο πάρκο. Στο act 2 επιτέλους έχουμε σοβαρούς και έξυπνους γρίφους, αλλά η ιστορία είναι ό,τι πιο κλισέ μπορεί να φανταστεί κανείς. Το παιδικό δίνει τη θέση του στο παιδιάστικο και η πρωτοτυπία στο αναμάσημα ξαναζεσταμένων sci-fi συνταγών. Δυστυχώς αναιρείται ολοκληρωτικά και ανεπανόρθωτα η πολύ όμορφη ατμόσφαιρα που είχε στο act 1 η ιστορία του Shay με μια ανατροπή που βυθίζει το δικό του κομμάτι της ιστορίας σε κλισέ αμερικάνικο σενάριο εφηβικής αντίδρασης και ενηλικίωσης. Κοινώς, αν σας μάγεψε η μελαγχολική και μοναχική ατμόσφαιρα στο διαστημόπλοιο του Shay στο act 1, την πατήσατε.

Κρίμα. Τελικά ένα απλώς καλό παιχνιδάκι, χωρίς αξιώσεις ως έργο τέχνης όπως άλλα παιχνίδια του Schaffer, παρά το ιδιαίτερο γραφιστικό κομμάτι, σίγουρα όχι το καλύτερο του Schaffer, και αρκετά κατώτερο από κάμποσα παιχνίδια της Daedalic, τα οποία έχουν και σαφώς χαμηλότερο κόστος παραγωγής. Τουλάχιστον δεν είναι η πατάτα που είχα αρχίσει να φοβάμαι πως θα μας προέκυπτε.
Last edit: 03 Μάι 2015 16:26 by Castledoque.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
04 Μάι 2015 14:24 #46089 by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Broken Age (aka Double Fine Adventure)
Σύντομα θα το παίξω κι εγώ. Ολόκληρο μια και καλή καθώς μισά πράγματα ,με ελάχιστες εξαιρέσεις, δεν παίζω ποτέ. ο Castledoque επιβεβαιώνει με τα όσα γράφει ακριβώς ό,τι περιμένω από το παιχνίδι. Συνολικά, λοιπόν, έχουμε να κάνουμε με ένα παιχνίδι, του οποίου ο τρόπος κυκλοφορίας ήταν ένα ολοκληρωτικό φάουλ, για να μην πω αδικαιολόγητο φιάσκο, κατώτερο του αναμενομένου σε συνολική εικόνα, που σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες που δημιούργησε τόσο η χρηματοδότησή του όσο και η αναμονή κυκλοφορίας του δεύτερου act. Παράλληλα μας αποδεικνύει ότι η δημιουργικότητα των Αμερικάνων έχει ταβάνι. Επίσης προβλέπω να είναι, αν όχι η ταφόπλακα του kickstarter για adventures, η αρχή τεράστιας δυσπιστίας από την πλευρά του κοινού, που δύσκολα θα ξαναφάει παπά από πολλά υποσχόμενες επιδιώξεις όπως η συγκεκριμένη.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
04 Μάι 2015 14:40 - 04 Μάι 2015 14:46 #46090 by Praetorian
Replied by Praetorian on topic Re: Broken Age (aka Double Fine Adventure)
@Castledoque
Πάνω κάτω παρόμοια είναι και η δικη μου γνώμη.
Η ιστορία έγινε κάπως meh στο δεύτερο μέρος και δεν βελτιώθηκε ούτε στο τελικό κομμάτι, παρά την προσπάθεια να ανεβάσουν λίγο τους ρυθμούς για να διαφοροποιηθούν λίγο από το προηγούμενο τμήμα του παιχνιδιού. Το τελικό κομμάτι επίσης υποφέρει από τη λογική ότι η ιστορία πρέπει να πάει κάπου, και ο παίκτης δεν ξέρει καν που και γιατί κάνει ό,τι κάνει... Περισσότερο εκεί προχωράς βάσει των hints που σου δίνει το παιχνίδι και στο τέλος λούζεσαι το αποτέλεσμα (ok προς τα τελευταία βήματα έχες ψιλοκαταλάβει τι θα γίνει, αλλά και πάλι δεν βγάζει και πολύ νόημα).

Εκτιμώ το ότι μπορέσαμε να αλληλεπιδράσουμε περισσότερο με τους χαρακτήρες του παιχνιδιού που στο πρώτο μέρος φαινόταν μονοδιάστατοι, αλλά αυτό δεν άλλαξε πολλά τελικά, γιατί και πάλι επιφανειακά μου φαίνεται ότι τους γνωρίσαμε (ακόμα και αυτούς που υποτίθεται ότι είναι πιο κεντρικοί στην ιστορία). Τι να πω, ίσως το εξαιρετικό κατα τα άλλα (αλλά πανάκριβο και δύσκολο στο χειρισμό voice acting) να λειτούργησε όντως αρνητικά εδώ, περιορίζοντας τους διαλόγους που θα μπορούσαμε να έχουμε...

Επίσης, οι γρίφοι σαν γενική εικόνα είναι πιο έξυπνοι, και πιο περίπλοκοι από το Act I, αλλά επίσης κάποιοι από αυτούς ήταν κάπως παραπάνω μπερδεμένοι από ότι χρειαζόταν και άλλοι δεν λειτουργούν βάση της κοινής λογικής (...). Δεν θα μπω σε spoilers, αλλά το βασικό πρόβλημα έχει να κάνει με το τι γνωρίζει ο χαρακτήρας που ελέγχεις ανα πάσα στιγμή. Ωστόσο, υπήρχαν και γρίφοι που τους βρήκα διασκεδαστικούς και με άφησαν ευχαριστημένο.

Το παιχνίδι ως γενική εικόνα δεν απέφυγε την εντύπωση ότι βγήκε βιαστικά και υπο χρονική (και όχι μόνο) πίεση. Και αυτό το επιβεβαιώνει και το documentary, αν και προσπαθούσαν κατά καιρούς να θολώσουν λίγο τα νερά ή/και να είναι πιο αισιόδοξοι. Ίσως δεν έπρεπε να αναδιπλωθούν τόσο μετά το feedback από το Act I - το project από το kickstarter που ήταν απλά μια ιδέα δεν κέρδισε τίποτα και μάλλον έχασε πολλά από το άγχος της Double Fine να κάνει κάτι που θα ικανοποιούσε όλους τους backers και θα ήταν αντίστοιχο του *σχετικά μεγάλου* ποσού που συγκέντρωσαν. Ίσως δεν έπρεπε ποτέ να δοκιμάσουν να κάνουν κάτι τόσο φιλόδοξο (visuals, custom engine, soundtrack, ακριβό) voice acting, αλλά κάτι πιο μετρημένο που θα τους επέτρεπε να αναπτύξουν καλύτερα την ιστορία και το gameplay.

Τέλος πάντων, ό,τι έγινε έγινε. Είναι ένα κάπως καλό adventure, με εξαιρετικό voice acting, μουσική και όμορφη αισθητική, κάποιες καλές ιδέες και κάποιες που το χαντάκωσαν.

Edit: Επειδή πρόλαβε και σχολίασε ο Tsampikos. Διαφωνώ αρκετά με τη δική του γνώμη,, παρότι το παιχνίδι τελικά δεν με ενθουσίασε όσο θα ήθελα. Ούτε παρακμή του kickstarter βλέπω λόγω Double Fine, ούτε καλύτερο θα ήταν το παιχνίδι αν έβγαινε πολύ νωρίτερα και χωρίς τις "καθυστερήσεις" που υπέφεραν οι adventure fans.

patch για ελληνικούς υπότιτλους σε: Monkey Island 1 SE και CD VGA beta patch !!!, Indiana Jones 3 και LOOM , Grim Fandango
Last edit: 04 Μάι 2015 14:46 by Praetorian.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
04 Μάι 2015 15:22 - 04 Μάι 2015 15:28 #46091 by Castledoque
Replied by Castledoque on topic Re: Broken Age (aka Double Fine Adventure)

Praetorian wrote: Επίσης, οι γρίφοι σαν γενική εικόνα είναι πιο έξυπνοι, και πιο περίπλοκοι από το Act I, αλλά επίσης κάποιοι από αυτούς ήταν κάπως παραπάνω μπερδεμένοι από ότι χρειαζόταν και άλλοι δεν λειτουργούν βάση της κοινής λογικής (...). Δεν θα μπω σε spoilers, αλλά το βασικό πρόβλημα έχει να κάνει με το τι γνωρίζει ο χαρακτήρας που ελέγχεις ανα πάσα στιγμή. Ωστόσο, υπήρχαν και γρίφοι που τους βρήκα διασκεδαστικούς και με άφησαν ευχαριστημένο.

@Praetorian
Συμφωνώ απόλυτα με όλα τα σημεία στο παραπάνω ποστ. Ειδικά όσον αφορά το σημείο που σημειώσα με bold, το πρόσεξα κι εγώ το συγκεκριμένο θεματάκι, αλλά δεν αναφέρθηκα για να αποφύγω τον πειρασμό των spoilers. Πάντως ναι, πρόκειται για παράπτωμα στο οποίο πέφτει κατ'επανάληψη το παιχνίδι, ακόμα και σε γρίφους που κατά τα άλλα είναι πανέξυπνοι. Ωραίοι κατά τα άλλα γρίφοι, αλλά με επιεικώς άθλια ενσωμάτωση, που έχει λογική μόνο ως metagaming και όχι μέσα στο σύμπαν του παιχνιδιού. (Μάλιστα έναν από αυτούς τους γρίφους τον έλυσα κατα λάθος, με τη δεύτερη προσπάθεια, πριν ακόμα αντιληφθώ τον metagaming χαρακτήρα πολλών γρίφων -
Warning: Spoiler!
)
Last edit: 04 Μάι 2015 15:28 by Castledoque.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
04 Μάι 2015 15:50 #46092 by Castledoque
Replied by Castledoque on topic Re: Broken Age (aka Double Fine Adventure)
Θα προσθέσω επίσης πως μου κάνει δυσμενέστατη εντύπωση η υποκρισία των αμερικάνων παικτών adventure. Ενώ έχουν θάψει για τις υπερβολές τους άρτια adventure που αγκομαχούνε να δώσουνε τουλάχιστον κάποιο ίχνος λογικής συνέχειας στις γοητευτικές ακροβασίες των γρίφων τους, δίνουν πρόθυμα συγχωροχάρτι στον Shaffer, που χρησιμοποιεί ακριβώς αυτού του είδους τις ακροβασίες στους (επαναλαμβάνω όντως έξυπνους) γρίφους του, αλλά δεν μπαίνει καν στον κόπο να προσδώσει κάποιο ίχνος λογικής στις metagaming λύσεις τους . Η απόλυτη προχειρότητα και τη βρίσκουν χαριτωμένη! Αυτοί ακριβώς που παραπονιούνται πως τέτοιου είδους γρίφοι σκότωσαν τα adventure... Τι να πω, Ο παραλογισμός...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
05 Μάι 2015 09:21 #46093 by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Broken Age (aka Double Fine Adventure)

Praetorian wrote: Edit: Επειδή πρόλαβε και σχολίασε ο Tsampikos. Διαφωνώ αρκετά με τη δική του γνώμη,, παρότι το παιχνίδι τελικά δεν με ενθουσίασε όσο θα ήθελα. Ούτε παρακμή του kickstarter βλέπω λόγω Double Fine, ούτε καλύτερο θα ήταν το παιχνίδι αν έβγαινε πολύ νωρίτερα και χωρίς τις "καθυστερήσεις" που υπέφεραν οι adventure fans.


Ζορίζονται που ζορίζονται ήδη τα παιχνίδια να χρηματοδοτηθούν, μετά και από αυτό, που αποτέλεσε ουσιαστικά το έναυσμα για να μυριστούν όλοι το "ψητό" και την αρπαχτή που μπορούν να κάνουν με μερικές υποσχέσεις, θα ζοριστούν ακόμα περισσότερο. Τι να πει κανείς για το Hero-U, το Space Venture, το Αsylum και τόσα άλλα που σχεδόν έχουμε ξεχάσει ότι υπάρχουν? Όταν λέω για την κυκλοφορία του Broken Age προφανώς και αναφέρομαι όχι μονο στο παιχνίδι ποιοτικά, αλλά στη συνολική διαχείριση του project από την ημέρα της ανακοίνωσής του μέχρι και χθες που κυκλοφόρησε (επιτέλους) ολόκληρο. Εγώ πιστεύω πως θα είναι πολλοί οι παίκτες που θα δείξουν την ανοιχτή παλάμη στην οθόνη τους όταν το τελειώσουν. Και εύλογα θα τους δημιουργείται το ερώτημα "γι αυτό το παιχνίδι καταξοδεύτηκε ο κόσμος και έκανε την υπομονή της Πηνελόπης" ? Προσωπικά πιστεύω πως όταν ο Schafer πέταξε το ορεκτικό του Act1 δεν είχε τίποτα έτοιμο από το Act2, δηλαδή, μέχρι εκεί είχε ολοκληρώσει το παχνίδι και αυτό έβγαλε.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
05 Μάι 2015 10:05 #46094 by Tasos
Replied by Tasos on topic Re: Broken Age (aka Double Fine Adventure)
Ήμουν από αυτούς που απογοητεύτηκαν οικτρά από την Act 1 και από τον συνολικό τρόπο διαχείρισης του Project, τουλάχιστον έτσι όπως τον βλέπαμε και υποθέταμε πως εξελισσόταν... Ομολογώ πως η γνώμη μου για το Project άλλαξε σημαντικά από τότε που άρχισα να παρακολουθώ το ντοκιμαντέρ, έτερο προϊόν για το οποίο χρηματοδοτήθηκε ο Tim μέσα από το KS, κάτι το οποίο δεν πρέπει να ξεχνάμε. Βρήκα το ντοκιμαντέρ εξαιρετικό, πολύ πιο χρήσιμο για τα adventures και τη φιλοσοφία τους από την Αct 1. Ταυτόχρονα είδα να αιτιολογούνται, με αρκετή αξιοπιστία θα έλεγα, αρκετές από τις πράξεις διαχείρισης του Project που είχα κατακρίνει. Έτσι ξανάπαιξα την Act 1, με μεγαλύτερο ενδιαφέρον και σίγουρα με μεγαλύτερη ευχαρίστηση, καθώς ήξερα ότι θα δω την πολυπόθητη συνέχεια σε λίγες μέρες.

Υπολογίζοντας ότι είμαι στη μέση της διαδρομής της Act 2, μπορώ να πω πως είμαι πολύ ικανοποιημένος από το παιχνίδι. Για μένα η ιστορία, επαναλαμβάνω στο πρώτο μισό, έχει ενδιαφέρουσες ανατροπές και εξαιρετικό reuse περιοχών και χαρακτήρων. Επίσης, οι γρίφοι έχουν μεγάλο ενδιαφέρον, προσωπικά μου θυμίζουν πολύ τους γρίφους της Χρυσής Εποχής που όλοι θυμόμαστε με ικανοποίηση και νοσταλγία. Με λίγα λόγια ανυπομονώ να τελειώσω το παιχνίδι...

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
05 Μάι 2015 13:39 - 05 Μάι 2015 14:05 #46095 by Praetorian
Replied by Praetorian on topic Re: Broken Age (aka Double Fine Adventure)

tsampikos wrote: Ζορίζονται που ζορίζονται ήδη τα παιχνίδια να χρηματοδοτηθούν, μετά και από αυτό, που αποτέλεσε ουσιαστικά το έναυσμα για να μυριστούν όλοι το "ψητό" και την αρπαχτή που μπορούν να κάνουν με μερικές υποσχέσεις, θα ζοριστούν ακόμα περισσότερο. Τι να πει κανείς για το Hero-U, το Space Venture, το Αsylum και τόσα άλλα που σχεδόν έχουμε ξεχάσει ότι υπάρχουν? Όταν λέω για την κυκλοφορία του Broken Age προφανώς και αναφέρομαι όχι μονο στο παιχνίδι ποιοτικά, αλλά στη συνολική διαχείριση του project από την ημέρα της ανακοίνωσής του μέχρι και χθες που κυκλοφόρησε (επιτέλους) ολόκληρο. Εγώ πιστεύω πως θα είναι πολλοί οι παίκτες που θα δείξουν την ανοιχτή παλάμη στην οθόνη τους όταν το τελειώσουν. Και εύλογα θα τους δημιουργείται το ερώτημα "γι αυτό το παιχνίδι καταξοδεύτηκε ο κόσμος και έκανε την υπομονή της Πηνελόπης" ? Προσωπικά πιστεύω πως όταν ο Schafer πέταξε το ορεκτικό του Act1 δεν είχε τίποτα έτοιμο από το Act2, δηλαδή, μέχρι εκεί είχε ολοκληρώσει το παχνίδι και αυτό έβγαλε.


Θα συμφωνήσω στο τελευταίο. Και η δική μου εκτίμηση είναι ότι το Act 2 σχεδιάστηκε σχεδόν από το πουθενά (σχεδόν γιατί υπάρχουν πράγματα στο Act 2 που φαίνεται να υπήρχαν εξ αρχής σαν σχέδιο, βάσει του τι είδαμε στο Act I).

To project της Double Fine, εξ αρχής φαινόταν επιπόλαια μελετημένο ως προς το budget, τις χρονικές απαιτήσεις και το "σχεδιασμό" του, και ήταν σχεδόν βέβαιο ότι θα απογοητευτούν πολλοί από τους backers, και γινόταν πιο βέβαιο όσο περνούσε ο καιρός κατόπιν του kickstarter. Εδώ και αρκετό καιρό το project αυτό δεν θεωρείται πλέον από τα success stories και ό,τι "κακό' είχε να κάνει στο kickstarter το έχει κάνει ήδη κατά τη γνώμη μου. Κατάφερε μεν να συγκεντρώσει μεγάλο ποσό, αλλά δεν όχι μόνο δεν πέτυχε το μεγαλόπνοο στόχο του να βγάλει που θα δικαίωνε το kickstarter και την τότε "πρωτιά" τους, αλλά μπήκαν μέσα οικονομικά, αναδιπλώθηκαν και σίγουρα δεν καλοπέρασαν.

Δεν νομίζω ωστόσο ότι κάποιος καταξοδεύτηκε για το παιχνίδι. Τα backer tiers ξεκινούσαν από $15. Το συνολικό ποσό είναι παραπλανητικό (οι backers ήταν παρα πολλοί (χωρίς να συνυπολογίζονται οσοι ήταν εκτός kickstarter) - και δεν θα έπρεπε να οδηγεί σε εκτίμηση ότι καταξοδεύτηκαν όσοι στήριξαν το παιχνίδι (και το documentary που είναι εξαιρετικό - μην ξεχνιόμαστε, από τους βασικούς και πιο σαφείς στόχους του kickstarter ήταν το documentary!).

Η υπομονή της "Πηνελόπης" είναι κάτι που πηγαίνει με το χώρο του game developing. Για μένα (από τη μεριά του developer) είναι σχεδόν μια αναπόφευκτη αλλά οριακά κακομαθημένη συνήθεια των fans να παραπονιούνται για αυτό. Οι developers έχουν πολύ καλή ιδέα του τί τους κοστίζει η καθυστήρηση ενός παιχνιδιού και σε χρήματα και σε fans και σε πρόσθετες πιέσεις. Και η γκρίνια για την καθυστέρηση είναι κάτι που μόνο κακό μπορεί να κάνει στο development ενός παιχνιδιού, ενώ τυπικά ξεχνιέται την επομένη της κυκλοφορίας - πέρα από το "περίμενα χ χρόνια για... αυτό;" που και πάλι δεν σημαίνει τίποτα και δεν επηρεάζει τίποτα.

Το ότι άλλα projects επίσης απέτυχαν ή είναι σε δυσμενή μοίρα (πχ το Hero U - αυτό και αν ετοιμάζει έκληξη λουκούμι σε όσους τα έχουν με το kickstarter :) ) λέει πολλά πράγματα -ειδικά για το πόσο ισχύει το ότι χωρίς publisher τα πράγματα είναι καλύτερα, το κατα πόσο ένας βετεράνος game developer έχει επαφή με τη σημερινή κατάσταση στην αγορά και το τι συνεπάγεται να αναπτύσσεις παιχνίδι μόνος σου και υποσχόμενος ένα κάρο extras χωρίς πλάνο και budget...

Δεν λέει όμως ότι το crowd-funding είναι σε παρακμή. Το έχω ξαναπεί... προτιμώ περισσότερο συνειδητοποιημένους backers που καταλαβαίνουν τι θα πει backing, τι ρίσκα συνεπάγεται, πότε ένα project σηκώνει red flags και μόνο από την περιγραφή του στο KS (άσχετα αν από πίσω φαίνονται ή χρησιμοποιούνται μεγάλα ονόματα)...

Και υπάρχουν επίσης διαμάντια που έχουν βγει και ακόμα βγαίνουν από το kickstarter. Προσωπικά βρήκα το Darkest Dungeon εξαιρετικότατο (και ακόμα είναι σε early access), ενώ παρακολουθώ τα updates των Homesick, Night in the Woods, Dropsy, Thimbleweed Park, Armikrog, ακόμα και του Mage Initiation με πολύ θετικές εντυπώσεις.

Sorry για το semi-offtopic (όχι εντελώς γιατί αναπόφευκτα θα πήγαινε εκεί η συζήτηση). Δεν θα συζητήσω περισσότερο για τα καλά και τα κακά του kickstarter γιατί έχει γίνει αλλού η συζήτηση και δεν περιμένω να πείσω ή να αλλάξω γνώμη σε κανέναν.

patch για ελληνικούς υπότιτλους σε: Monkey Island 1 SE και CD VGA beta patch !!!, Indiana Jones 3 και LOOM , Grim Fandango
Last edit: 05 Μάι 2015 14:05 by Praetorian.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
07 Μάι 2015 00:54 #46097 by Castledoque
Replied by Castledoque on topic Re: Broken Age (aka Double Fine Adventure)
Βγήκε και το review του ragequit για το παιχνίδι.
ragequit.gr/reviews/item/broken-age-act-2-pc-review

Αν και προσωπικά θεωρώ πως οι γρίφοι του παιχνιδιού είναι έξυπνοι (μα με πολύ πολύ κακή ενσωμάτωση), οπότε τελικά το θεωρώ απλώς συμπαθητικό παιχνιδάκι (μια μετριότητα όχι χρυσή, αλλά που συντίθεται από ακραία στοιχεία ζενίθ και ναδίρ που εναλλάσσονται αδιάκοπα), στα υπόλοιπα δυστυχώς έχει σε πολλά σημεία δίκιο.

Απόψεις;;;

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
07 Μάι 2015 09:50 #46098 by tsampikos
Replied by tsampikos on topic Re: Broken Age (aka Double Fine Adventure)
Πρέπει να πάρω θέση άμεσα. Τελειώνω το The Awakened και το βάζω αμέσως. Εϊμαι βέβαιος ότι η κρίση μου, αυτή που με κάνει να καταλάβω τι είναι ένα παιχνίδι πριν καν το παίξω, θα αποδειχθεί σωστή.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
07 Μάι 2015 09:50 #46099 by skywalker333
Replied by skywalker333 on topic Re: Broken Age (aka Double Fine Adventure)
Ειμαι στη μέση του 2ου Act και έχω ήδη εκνευριστεί.

Το παιχνίδι δείχνει να ειναι ο ορισμός του κακού development σε όλα τα σημεία, πραγματικα δε περίμενα τοσο ξενέρωμα. Στο πρωτο, ειχα πολλα θέματα αλλα τουλάχιστον υπήρχε μια ατμόσφαιρα, ένα κάτι τις. Εδώ όλα έχουν πάει περίπατο και το μυστήριο εχει πέσει στο μηδεν.

Κρίμα για όσους έδωσαν λεφτά στο kickstarter γιατι το συγκεκριμένο παιχνίδι ειναι από τα χειρότερα adventures που έχουν βγει απο εκεί ενώ άλλοι, με το 5% των χρημάτων, έβγαλαν διαμάντια.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
07 Μάι 2015 12:10 - 07 Μάι 2015 12:25 #46100 by mkllds
Replied by mkllds on topic Broken Age (aka Double Fine Adventure)
Καταρχήν να πω ότι δεν το έχω παίξει το παιχνίδι και μάλλον ούτε πρόκειται οπότε δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό. Αλλά μια ερώτηση μου τριβελίζει το μυαλό. Αν δεν είχε μαζέψει 3,5 εκατομμύρια δολάρια (τόσο δεν ήταν; ) ή αν είχε βγει κανονικά χωρίς kickstarter θα ήσασταν πιο επιεικείς στην κριτική σας;

-"Πάνω στην άμμο την καυτή, γράφαμε τ' όνομα μας".
-Θεοδωράκης.
-Σεφέρης.
-Και τραγουδάει ο Σεφέρης.

Last edit: 07 Μάι 2015 12:25 by mkllds.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
07 Μάι 2015 20:31 #46101 by Tasos
Replied by Tasos on topic Broken Age (aka Double Fine Adventure)
Τέλος και το Broken Age. Όσο και αν ευχαριστήθηκα μεγάλο κομμάτι του παιχνιδιού, μπορώ να πω πως η ιστορία ξεφουσκώνει απίστευτα μέχρι που σβήνει εντελώς. Πραγματικά δεν βλέπω κανένα απολύτως νόημα στη συγκεκριμένη αφήγηση. Ακόμα και οι εξηγήσεις που δίνονται είναι εντελώς παιδιάστικες, λες και γράφτηκαν λίγες ώρες πριν ενσωματωθούν στο παιχνίδι. Κατά τα άλλα οι γρίφοι δεν με εκνεύρισαν. Κάποιοι μου άρεσαν, κάποιους τους βαρέθηκα, κάποιους τους βρήκα ιδιαίτερα δύσκολους για το ύφος του παιχνιδιού. Οι διάλογοι από την άλλη είναι ιδιαίτερα ευχάριστοι και κάποιοι εύστοχοι, πολύ κοντά στο ύφος του Schaffer. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πως ένα τέτοιο project τινάζεται στον αέρα από μόνο του και ενσωματώνει τόσο αντιφατικά στοιχεία. Πολύ κρίμα.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum