Daedalic's (Casual?) Turn
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
“We’ve seen so many games that use heavy story focus but other gameplay opportunities,” Wolter said. “We’ve seen of course the Telltale games, for example—a bigger audience for the gameplay. On the other hand we don’t want to go away from our roots and do something like an interactive movie where you just have to click through, but we want to create gameplay that maybe can attract more players to the story.”
“It’s way more accessible now, without becoming too easy for the core adventure community,” Wolter explained. “We don’t want people to get stuck in a situation because they didn’t find the right item five screens before, or didn’t combine it in the right way, stuff like that. But [we still want to] have them thinking about what’s going on, listening to the dialogues, paying attention to the world around them.”
“We don’t want to get away from traditional adventures—we are working on adventures with classic puzzle design as well—but in addition, we want to create something in between traditional adventure gaming and an interactive movie,” Wolter said. “Definitely with Telltale’s games and all the new buzz around Double Fine, adventure is a popular topic again for the mass gaming media; it’s made people realize that story-driven games can be great fun. And progress and technology—visually stunning games like The Last of Us, and so many console games that attract many more players [than traditional adventures]—have also brought more attention to enjoying a story while playing [a game]. I think the possible market, the technology, the genre has grown to a level where you can finally get out of there.”
“If you really want to take a look from the business point of view, in the past the most business [came from] the very hardcore adventure game-playing scene who wanted to have very traditional puzzles,” he added. “Now, finally, there’s a broader market that allows us to play around with gameplay, without leaving behind the guys who still want that traditional gameplay.”
Αν όλα αυτά σας φαίνονται ωραία και ελπιδοφόρα, χαίρομαι για σας. Εμένα πάντως μου φέρνουν θλίψη...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
Αν αυτή είναι η σύγχρονη τάση, αφήστε με απ'έξω
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Zagorin
- Offline
- Spammer
- Posts: 258
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- alkis21
- Offline
- Banned
Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- skywalker333
- Offline
- Elite Member
- Posts: 82
alkis21 wrote: Προσπαθώ να αισθανθώ αισιοδοξία, αλλά δεν μπορώ να πατήσω πουθενά. Είναι σαν βγαίνει ο Σοφοκλής αφού ανεβάσει τον Φιλοκτήτη και να λέει "Θαυμάζω εδώ και καιρό την επιτυχία που γνωρίζει ο Μάρκος Σεφερλής, έτσι αποφάσισα να παντρέψω το παραδοσιακό με το μοντέρνο θέατρο για να έχω απήχηση σε ευρύτερο κοινό". Απελπισία όμως...
αχαχαχαχαχαχαχα
καλά, λίγο υπερβολικό σε βλέπω μιας κ ο Σεφερλης ειναι μηδενική ποιότητα.
δεν ειναι το πρόβλημα οτι το νέο στυλ τυπου heavy rain και walking dead δινει κακές κ μη ποιοτικές εμπειρίες. ας δινει οτι θελει. το προβλημα πάει οταν αλλάζεις τρομερά μια ηδη εγκατεστημένη σειρά.
προσωπικά θα έλεγα κάπως αλλιώς. φοβερός κ τρομερός ο Αρχοντας των Δαχτυλιδιών (βιβλια) αλλά σήμερα, ειναι πολύ βαρύ. οπότε το νέο sequel στη σειρά θα ειναι στα πρώτυπα hunger games/twilight/vampire diaries. Θα ακολουθεί τα φοιτητικά χρόνια του Aragorn, το hazing που τράβουσε απο τα άλλα elf, το πρώτο φιλί με την Arwen κλπ.
το υπογράφω οτι θα μοσχοπουλήσει.
δυστυχώς οταν ενας καλλιτέχνης βάζει ως πρωτο στοχο τα χρήματα, το αποτέλεσμα ποτέ δεν θα ειναι οσο καλό θα μπορουσε.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Αργά ή γρήγορα η αδικαιολόγητη και επιεικώς απαράδεκτη κακία των κριτικών των μεγάλων gamesite απέναντι στα κλασικά adventure, που στην πραγματικότητα οφείλεται εν πολλοίς στην ανικανότητα των κριτικών να λύσουν τους γρίφους τους και τον επακόλουθο εκνευρισμό τους (δε θα γίνω τόσο κακός ώστε να μιλήσω για χαμηλό IQ, αλλά σίγουρα θα μιλήσω για χαμηλό δείκτη συγκέντρωσης και προσοχής - μην ξεχνάμε ότι αυτοί φταίνε εν πολλοίς και για την υπεραπλούστευση των RPG), θα οδηγούσε σε ένα τέτοιο αποτέλεσμα. Όπως είπα και πριν, για πόσο καιρό ακόμα θα έκαναν τους ήρωες στη Daedalic να κάθονται να φτιάχνουν έξυπνους γρίφους για τα παιχνίδια τους και να βλέπουν μετά τα site να παραπονιούνται για το πως ΑΥΤΟΙ οι ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΟΙ γρίφοι χαλάνε την απόλαυση της ιστορίας.Elessar wrote: Εκεί καταντήσαμε, να φτιάχνουμε παιχνίδια με απόλυτο σκοπό να πάρουν υψηλό score στο Metacritic...πραγματικά λυπάμαι απίστευτα
Επαναλαμβάνω, το πρόβλημα δεν είναι η ύπαρξη story-driven παιχνιδιών, πολλά από τα οποία είναι εξαίρετα παιχνίδια, αλλά η προώθηση τους ως και καλά μέλλον του adventure gaming και η τάση όποτε βγαίνει ένα παιχνίδι με λίγο καλύτερα production values αυτό να γίνεται σε βάρος του gameplay, επειδή, βρε παιδί μου τι να κάνουμε, τόσα εκατομμύρια ρίξαμε και αυτό πουλάει... Τα "μοντέρνα" adventure δεν έχουν πρόβλημα αποδοχής, ώστε να κινδυνεύουν από την όποια κριτική μου, το κλασικό adventure gaming είναι που σπρώχνεται ολοένα στο περιθώριο και υπάρχει η τάση να αντιμετωπίζεται ώς κάτι το παλαιολιθικό και το ξεπερασμένο.
Δυστυχώς αυτό μπορεί και να συμβεί πολύ σύντομα. Πήγαμε λίγο να καλομάθουμε με τη Daedalic για λίγο καιρό και να ξαφνικά στα καλά καθούμενα τα πρώτα συννεφάκια. Και επαναλαμβάνω, αυτό δεν έχει καμία σχέση με την ποιότητα που ελπίζω και πιστεύω ότι θα έχει το καινούργιο Whispered, αλλά με τη γενικότερη τάση που επικρατεί σε σχέση με το είδος.Elessar wrote: Αν αυτή είναι η σύγχρονη τάση, αφήστε με απ'έξω
Ωραίος, ωραίος!!! Κι αυτό το σχόλιο από έναν δημιουργό παιχνιδιών που στα δύο παιχνίδια που έχει στήσει, η ιστορία παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο (τουλάχιστον όσο και οι γρίφοι, για να μην πω και λίγο παραπάνω παρά τον μεγάλο αριθμό τους και την υποδειγματική δυσκολία τους.)alkis21 wrote: Προσπαθώ να αισθανθώ αισιοδοξία, αλλά δεν μπορώ να πατήσω πουθενά. Είναι σαν βγαίνει ο Σοφοκλής αφού ανεβάσει τον Φιλοκτήτη και να λέει "Θαυμάζω εδώ και καιρό την επιτυχία που γνωρίζει ο Μάρκος Σεφερλής, έτσι αποφάσισα να παντρέψω το παραδοσιακό με το μοντέρνο θέατρο για να έχω απήχηση σε ευρύτερο κοινό". Απελπισία όμως...
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
Δυστυχώς, και τα adventures KS αυτό διατυμπάνιζαν (επιστροφή στις ρίζες, δύσκολα, τεράστια) και λοιπά, μέχρι στιγμής όμως γλαρόσουπα - ναι Τιμ, για σένα το λέω.
Ακόμα και το Tesla Effect που το θεωρώ το πιο τίμιο KS σε σχέση με αυτά που τελικά μας παρέδωσε (βλ. ΠΑΙΧΝΙΔΑΡΑ) στον τομέα των γρίφων ήταν πολύ εύκολο και βατό.
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Καλά κάτσε πρώτον να κυκλοφορήσουν και δεύτερον να δούμε τι κριτικές θα πάρουν...Elessar wrote: Πάντως τελευταία υπάρχει μία μεγάλη τάση στα RPGs και στα πλάτφορμ για "επαναχαρντκοροποίηση" - τα πολύ επιτυχημένα σχετικά Kickstarters (ειδικά στα old-school RPGs) αυτό δείχνουν.
Ναι, συμπαθέστατο το BA, αλλά μικρό και εύκολο μέχρι αηδίας. Χμ, μήπως όλως παραδόξως ήταν και το μόνο που πήρε διθυραμβικές κριτικές;Elessar wrote: Δυστυχώς, και τα adventures KS αυτό διατυμπάνιζαν (επιστροφή στις ρίζες, δύσκολα, τεράστια) και λοιπά, μέχρι στιγμής όμως γλαρόσουπα - ναι Τιμ, για σένα το λέω.
Και το BS5 μια χαρά ικανοποίησε σε σχέση με ό,τι υποσχέθηκε. Για το Moebius δε λέω τίποτα, διότι παρ' όλο που μου άρεσε πολύ σεναριακά, δυσκολία σοβαρή δε θεωρώ πως είχε.Elessar wrote: Ακόμα και το Tesla Effect που το θεωρώ το πιο τίμιο KS σε σχέση με αυτά που τελικά μας παρέδωσε (βλ. ΠΑΙΧΝΙΔΑΡΑ) στον τομέα των γρίφων ήταν πολύ εύκολο και βατό.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- maladroid
- Offline
- Templar Hunter
- Posts: 800
Οφείλω να ομολογήσω, πάντως, ότι έχω γίνει κι εγώ "καλοπερασάκιας" και δεν ανέχομαι πλέον εύκολα την υπερβολική ταλαιπωρία στα games, είτε αυτή έχει τη μορφή δύστροπων γρίφων, είτε δεκάδων stats π.χ. Πιστεύω εν μέρει φταίει η ηλικία και εν μέρει ότι υπάρχει υπερπροσφορά games οπότε βιάζεσαι να τελειώσεις το ένα για να πιάσεις κάποιο από τα δεκάδες που έχεις στη λίστα αναμονής και αν το game σε αναγκάζει να χρονοτριβείς "ασκόπως" αρχίζει ο εκνευρισμός και η ανυπομονησία. Παλιότερα ήξερες ότι με το Baldur's Gate και το expansion του έπρεπε να βγάλεις όλη τη χρονιά, οπότε όσο περισσότερο το πιλάτευες τόσο μεγαλύτερη αξία αποκτούσε η επένδυσή σου αλλά τώρα που το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει ισοπεδώσει τις τιμές ο πιο σημαντικός πόρος είναι ο χρόνος και θέλεις άμεση ανταπόδοση (οπότε το pixel-hunting, το back-tracking, οι θάνατοι που σου κοστίζουν την πίστα, ακόμα και το πολύ μπλα-μπλα θεωρούνται "φύρα" για αρκετούς).
No good deed goes unpunished
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
maladroid wrote: Οφείλω να ομολογήσω, πάντως, ότι έχω γίνει κι εγώ "καλοπερασάκιας" και δεν ανέχομαι πλέον εύκολα την υπερβολική ταλαιπωρία στα games, είτε αυτή έχει τη μορφή δύστροπων γρίφων, είτε δεκάδων stats π.χ. Πιστεύω εν μέρει φταίει η ηλικία και εν μέρει ότι υπάρχει υπερπροσφορά games οπότε βιάζεσαι να τελειώσεις το ένα για να πιάσεις κάποιο από τα δεκάδες που έχεις στη λίστα αναμονής και αν το game σε αναγκάζει να χρονοτριβείς "ασκόπως" αρχίζει ο εκνευρισμός και η ανυπομονησία. Παλιότερα ήξερες ότι με το Baldur's Gate και το expansion του έπρεπε να βγάλεις όλη τη χρονιά, οπότε όσο περισσότερο το πιλάτευες τόσο μεγαλύτερη αξία αποκτούσε η επένδυσή σου αλλά τώρα που το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει ισοπεδώσει τις τιμές ο πιο σημαντικός πόρος είναι ο χρόνος και θέλεις άμεση ανταπόδοση (οπότε το pixel-hunting, το back-tracking, οι θάνατοι που σου κοστίζουν την πίστα, ακόμα και το πολύ μπλα-μπλα θεωρούνται "φύρα" για αρκετούς).
Αυτό ακριβώς, δεν θα μπορούσα να το γράψω καλύτερα.
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- skywalker333
- Offline
- Elite Member
- Posts: 82
Elessar wrote:
maladroid wrote: Οφείλω να ομολογήσω, πάντως, ότι έχω γίνει κι εγώ "καλοπερασάκιας" και δεν ανέχομαι πλέον εύκολα την υπερβολική ταλαιπωρία στα games, είτε αυτή έχει τη μορφή δύστροπων γρίφων, είτε δεκάδων stats π.χ. Πιστεύω εν μέρει φταίει η ηλικία και εν μέρει ότι υπάρχει υπερπροσφορά games οπότε βιάζεσαι να τελειώσεις το ένα για να πιάσεις κάποιο από τα δεκάδες που έχεις στη λίστα αναμονής και αν το game σε αναγκάζει να χρονοτριβείς "ασκόπως" αρχίζει ο εκνευρισμός και η ανυπομονησία. Παλιότερα ήξερες ότι με το Baldur's Gate και το expansion του έπρεπε να βγάλεις όλη τη χρονιά, οπότε όσο περισσότερο το πιλάτευες τόσο μεγαλύτερη αξία αποκτούσε η επένδυσή σου αλλά τώρα που το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει ισοπεδώσει τις τιμές ο πιο σημαντικός πόρος είναι ο χρόνος και θέλεις άμεση ανταπόδοση (οπότε το pixel-hunting, το back-tracking, οι θάνατοι που σου κοστίζουν την πίστα, ακόμα και το πολύ μπλα-μπλα θεωρούνται "φύρα" για αρκετούς).
Αυτό ακριβώς, δεν θα μπορούσα να το γράψω καλύτερα.
και εσύ τέκνον Elessar?
νομίζω πως το μεγαλύτερο πρόβλημα έχει να κάνει με το γεγονός ότι ΔΕΝ συναντάς συχνά έξυπνους δύσκολους γρίφους στις μέρες μας. αυτοι που μένουν, είναι συχνά ότι ναναι και ειναι λογικό να μην θες να ασχοληθείς μαζί τους μιας και έχουν προστεθεί στο παιχνίδι μετά και όχι πριν τον σχεδιασμό.
Σε rpg/action τίτλους, σωστό ανέβασμα δυσκολίας έχουν πχ τα Halo και Mass Effect όπου η AI γινεται πιο έξυπνη, όχι επειδή η AI πατάει cheat "demigod mode" όπως πχ η Heroes of Might & Magic σειρα που σε κλέβει κατάμουτρα κ το ξέρεις
σε adventures, απο την μία έχεις τους δύσκολους αλλά βαθιά έξυπνους κ σχεδιασμένους μέχρι και στο lore γριφους ενός Dig (ακόμα θυμάμαι τη χαρά μου όταν κατάλαβα πως θα μετακινούσα το "φεγγάρι", ή τα πυροτεχνήματα με το "επιτραπέζιο" του Riven) και απο την άλλη, το Moebius που η κάθε λύση ήταν στην ίδια ή τη διπλανή οθόνη (υψηλή ευκολία) ή του Runaway 2 που έχανεσ 4-5 ώρες, να λύνεις 30-40 inventory puzzles με ελάχιστη λογική για να ψήσεις μια γκομενα να σου βάλει μακιγιαζ (και κακός και κουραστικός σχεδιασμός).
Νομίζω πως τα περισσότερα adventures σήμερα, ξεχνάνε πως υπάρχει μια χρυσή τομή στους γρίφους, μια καλή ροή. ούτε ένα puzzle των 2 λεπτών κάθε μία ώρα ιστορίας αλλά και ούτε να πηδάς απο puzzle σε puzzle γιατι πάντα κάτι πάει στραβα.
Επαιζα πρόσφατα το Zerzura και το Runaway 2 και έριχνα βρισίδια στην οθόνη απο τον εκνευρισμό μου γιατί ήταν ακριβώς έτσι, καταναγκαστική εργασία με υποχρεωτικά σκαλοπάτια συνεχώς, με ελλάχιστη λογικη.
θεωρώ πως η σωστή εισαγωγή γρίφων σε ένα παιχνίδι είναι αυτή η οποία δείχνει πόσο καλά έχει σκεφτεί μια ομάδα ένα παιχνίδι. λίγοι μπορούν να το κάνουν σε εξαιρετικό βαθμό.
η μοντέρνα τακτική, απλά παρακάμπτει όλη τη διαδικασία για να έχει το κεφαλάκι της ησυχο.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
maladroid wrote: Παλιότερα ήξερες ότι με το Baldur's Gate και το expansion του έπρεπε να βγάλεις όλη τη χρονιά, οπότε όσο περισσότερο το πιλάτευες τόσο μεγαλύτερη αξία αποκτούσε η επένδυσή σου αλλά τώρα που το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει ισοπεδώσει τις τιμές ο πιο σημαντικός πόρος είναι ο χρόνος και θέλεις άμεση ανταπόδοση
Ε τότε μην παραπονιόμαστε που τα adventure έχουν γίνει όπως γίνανε... Πάντως από το να παίζω 10 βλακείες που τις ξεχνάω μετά από 10 μέρες, θα προτιμούσα παιχνίδια με βάθος και διάρκεια που τα θυμάμαι για καιρό.Elessar wrote: Αυτό ακριβώς, δεν θα μπορούσα να το γράψω καλύτερα.
Εξαιρετική τοποθέτηση. Πάνω κάτω κι εγώ αυτό λέω.Skywalker333 wrote: θεωρώ πως η σωστή εισαγωγή γρίφων σε ένα παιχνίδι είναι αυτή η οποία δείχνει πόσο καλά έχει σκεφτεί μια ομάδα ένα παιχνίδι. λίγοι μπορούν να το κάνουν σε εξαιρετικό βαθμό.
η μοντέρνα τακτική, απλά παρακάμπτει όλη τη διαδικασία για να έχει το κεφαλάκι της ησυχο.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- alkis21
- Offline
- Banned
Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- skywalker333
- Offline
- Elite Member
- Posts: 82
alkis21 wrote: Μήπως είναι ουτοπικό να περιμένουμε από τους δημιουργούς να μας ικανοποιήσουν, όταν εμείς οι παίκτες μεταξύ μας δεν μπορούμε να αποφασίσουμε τι θέλουμε;
γιαυτο κ κάνουν αυτο που ζητάνε οι πολλοί κ αυτό που τρώνε πιο εύκολα οι περισσότεροι reviewers. κ για αυτό βλέπεις top 10 πωλήσεων με Fifa, Cod, Just Dance κ λοιπα καλούδια!
σε πιο ευχάριστα νέα, Kaptain Brawe 2
Traditional 3rd person point and click
intuitive puzzles
και σε αυτο θα έχει κ voice over
έπεσε ο οβολός μου ήδη. αφού τα μεγάλα ονόματα πάνε προς άλλη κατεύθηνση Αλκη, ξαναγυρνάμε στην υποστήριξη των μικρών
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.