Daedalic's (Casual?) Turn
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
Εμένα αυτό που με χαλάει είναι ότι προσπαθούν όλοι να γίνουν TellTale επειδή αυτό πουλάει, τίποτα άλλο.
Επ' ουδενί δεν θέλω άλλα Myst clones αλλά προφανώς δεν γουστάρω και να γίνουν όλα WD clones.
ΥΓ. Μόλις συνειδητοποίησα ότι πριν λίγες μέρες έκλεισα 10 χρόνια στο Advocate :shock:
Προβοκάτορας της αντβεντσουροαριστεράς
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Elessar
- Offline
- Team
- Posts: 2986
- giovanna
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 3599
Happy Birthday, ξέρω το να γίνεσαι 10 χρονών αυτό και αν είναι σταθμός στην ζωή σου, αλήθεια εγώ πόσο να είμαι άραγε πάω να το ψάξω. Το βρήκα εγώ είμαι 9 χρονών πιό μικρή και απο εσενα, να μαστε καλά να μας χαιρόμαστε.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- mkllds
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 674
Προσπαθώ να καταλάβω που είναι το κακό στην συγκεκριμένη φράση και δεν μπορώ να το βρω. Ίσως να μην έκανα καλή μετάφραση ή να είναι μέσα σε μια πρόταση και να έχει άλλο νόημα αλλά επειδή μου είναι λίγο αδιάφορο το συγκεκριμένο παιχνίδι έχω παρακολουθήσει επιφανειακά έως καθόλου τι έχει δηλώσει η Deadalic.alkis21 wrote: Και μόνο η φράση που ξεστόμισε, "We don’t want people to get stuck in a situation because they didn’t find the right item five screens before, or didn’t combine it in the right way" είναι ιταμή in my book. Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που μου λένε όσοι σιχαίνονται τα adventures και δεν μπορούν να καταλάβουν τι τους βρίσκω. "Σιγααααααααα (δώσε βάση στα πολλά α) μην κάτσω να ψάχνω να βρω πραματάκια για να τα σκέφτομαι πώς να τα συνδυάσω μεταξύ τους". Και μου το λέει για καλό;
Αλλά έτσι απομονωμένη η πρόταση δεν μου βγάζει κάτι αρνητικό. Το να γυρνάω σε προηγούμενες οθόνες, 5 ή 6, για να βρω έναν αναπτήρα για να ανάψω το κερί είτε γιατί στραβώθηκα και δεν το είδα την πρώτη φορά, είτε γιατί δεν με άφησε το παιχνίδι να τον πάρω όταν τον πρώτο είδα μου αποσπάει την προσοχή από το παιχνίδι, με κουράζει και μου χαλάει την ατμόσφαιρα. Δεν χρειάζεται να αλλάξω πέντε ηπείρους για να καταλάβω ότι μου λείπει ένα αντικείμενο. Ας το κάνει πιο νωρίς. Ακόμα και το trial & error σε αντικείμενα στο inventory μέχρι να βρω τον απίθανο συνδυασμό που σκέφτηκε ο δημιουργός με κουράζει αλλά είναι κάτι με το οποίο έχω συμβιβαστεί πλέον. Βέβαια το χειρότερο είναι να κάνω πρώτα κλικ στο κερί και μετά στον αναπτήρα και να μου λέει το παιχνίδι ότι αυτό δεν γίνεται και να ανακαλύψω αργότερα ότι το σωστό είναι πρώτα κλικ στον αναπτήρα και μετά στο κερί αν και αυτό δεν το έχω δει σχεδόν ποτέ.
-"Πάνω στην άμμο την καυτή, γράφαμε τ' όνομα μας".
-Θεοδωράκης.
-Σεφέρης.
-Και τραγουδάει ο Σεφέρης.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- alkis21
- Offline
- Banned
Castledoque wrote: Το ελάττωμα σε κάποια παλιότερα adventure ήταν οι ΚΑΚΟΙ γρίφοι, όχι οι γρίφοι γενικώς.
Φέρνεις παραδείγματα από κακή χρήση inventory items που σε ενόχλησε. Να σου πω εγώ δεκάδες άλλα παραδείγματα στα οποία ήταν υποδειγματική; Η Daedalic ξαφνικά προβάλει ότι η λύση για να μην υπάρχουν κακοί inventory γρίφοι είναι να εξαλείψουμε το inventory. Με την ίδια λογική, γιατί όχι και τα παρακάτω:
- Κάποια παιχνίδια έχουν εκνευριστικούς χαρακτήρες. Να βγάλουμε όλους τους χαρακτήρες από τα adventures.
- Κάποια παιχνίδια έχουν βαρετούς διαλόγους. Να μην ξαναμιλήσει κανείς.
- Σε κάποια άλλα, ούτε η μουσική μου άρεσε. Μην ξανακούσω νότα.
- Κάποια είχαν κακό user interface. Να ξεκινάει το παιχνίδι με το που το κατεβάζεις, και να παίζει μόνο του χωρίς να χρειάζεται να κάνεις κλικ πουθενά.
- Μια στιγμή όμως, υπάρχουν adventures με χαζές ιστορίες. Να μην έχει ούτε ιστορία λοιπόν, μόνο όμορφες εικονίτσες.
- Ναι, αλλά πόσα παιχνίδια έχουν χάλια γραφικά; Να γυρίσουμε στο σκέτο κείμενο, να είμαστε σίγουροι.
Αν σε κάποιον δεν αρέσει κανένας inventory γρίφος, δεν θέλει να παίρνει αντικείμενα, βαριέται να σκέφτεται πώς θα τα συνδυάσει, ποτέ και πουθενά, τότε κακώς παίζει adventure games. Πρέπει να αλλάξει όλο το είδος για αυτόν; Αν εμείς πάμε στους στρατετζάδες και τους πούμε ότι βαριόμαστε να πολεμάμε, θα αφαιρέσουν τις μάχες από τα strategy games;
Αλλά ξέρεις τι με ενοχλεί περισσότερο από όλα; Ότι αυτά που λέει ΔΕΝ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ. Δεν υπάρχει περίπτωση να ξύπνησε μια μέρα και να είπε "βλακείες δίναμε στον κόσμο να παίζει τόσα χρόνια, είναι λάθος να υπάρχουν αντικείμενα σε ένα παιχνίδι". Απλά λέει αυτές τις γελοιότητες για να δικαιολογήσει ότι πάει να αντιγράψει το μοντέλο της Telltale, με την ελπίδα να το παίξουν περισσότεροι.
Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
Και να το θυμηθείτε. Θα έρθει η μέρα όπου θα λένε "Κάναμε λάθος.... οι φανς... επιστροφή στις ρίζες... hardcore.... κτλ κτλ κτλ κτλ......."
Άλλο να πουλάς Walking Dead, Fables, Borderlands και άλλα θέματα που έχουν ήδη μια δυναμική σε ένα πολύ ευρύ κοινό και άλλο να πουλάς ένα παιχνίδι "ενός είδους που βρίσκεται στις αναμνήσεις μας... και στη Γερμανία..." [Tim Schafer]
Αν ο Schafer λέει αυτά (έστω και για αστείο), θέλω να δω πραγματικά πιο είναι το κοινό που θέλουν να ανοιχτούν...
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- mkllds
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 674
Αν και να πω την αλήθεια adventures όπως τα Loom και τα Myst δεν είχαν inventory και μια χαρά adventures παιχνίδια ήταν και κλασσικά έγιναν και αριστουργήματα χαρακτηρίστηκαν κ.τ.λ. Οπότε δεν θα με πείραζε να δω 1-2 adventures να πειραματίζονται με διάφορους μηχανισμούς του gameplay. Έτσι κι αλλιώς να εξαφανιστούν τα κλασσικά adventures (με inventory, γρίφους, σενάριο) δεν νομίζω να συμβεί ή δεν νομίζω να συμβεί στα επόμενα 5-6 χρόνια.
Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να υπερασπιστώ το παιχνίδι ή την εταιρία και φυσικά δεν θα ήθελα ξαφνικά να φύγει το inventory από τα adventures. Νομίζω ότι ο όλος ντόρος γίνεται γιατί έχει το όνομα Whispered World. Αν είχε άλλο όνομα μάλλον θα το προσπερνούσαμε όλοι.
Το μόνο κακό είναι, απ' ό,τι κατάλαβα, να προσπαθήσει η Deadalic να μιμηθεί την TT.
-"Πάνω στην άμμο την καυτή, γράφαμε τ' όνομα μας".
-Θεοδωράκης.
-Σεφέρης.
-Και τραγουδάει ο Σεφέρης.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
mkllds wrote: Το μόνο κακό είναι, απ' ό,τι κατάλαβα, να προσπαθήσει η Deadalic να μιμηθεί την TT.
Για μένα ναι. Έχεις δίκιο για το inventory και ούτε και εγώ πιστεύω ότι τα "κλασικά" adventures πρόκειται ποτέ να εξαφανιστούν (έστω ακόμα και μέσα από ερασιτεχνικές προσπάθειες). Όλα κάνουν κύκλους.
Αλλά αυτό το "βρήκαμε παπά ας θάψουμε 5-6" και αυτού του τύπου οι δικαιολογίες με εκνευρίζουν γιατί νιώθω ότι παίζουν με τη νοημοσύνη μου.
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- alkis21
- Offline
- Banned
Κάθε φορά που κάποιος λέει ότι τα adventure games έχουν πεθάνει, κάπου στον κόσμο φεύγει από τη ζωή ένα μαϊμουδάκι.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Αυτό ακριβώς! Δεν ξέρω πόσοι εδώ έχουν παίξει το Sam and Max 3: The devil's playhouse, αλλά πρόκειται για ένα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ adventure που ανανεώνει εντυπωσιακά το είδος χωρίς να αλλοιώνει την ουσία του gameplay του. Μετά από αυτό το πραγματικά εντυπωσιακά ελπιδοφόρο για το μέλλον παιχνίδι, ξαφνικά η Telltale εγκατέλειψε το κοινό που την ακολουθούσε μέχρι τότε και το γύρισε σε ένα τελειώς διαφορετικό είδος παιχνιδιών, εγκαταλείποντας μάλλον οριστικά τα παιχνίδια τύπου Sam and Max. Αν έβγαζε παιχνίδια και των δύο ειδών δε θα είχα κανένα πρόβλημα. Εδώ όμως εγκαταλείπει εμφανώς και ολοκληρωτικά το είδος που αγαπώ προσωπικά για ένα άλλο είδος που πάλι προσωπικά δε με συγκινεί ιδιαίτερα. Αν δε συνέβαινε το ένα σε βάρος του άλλου, δε θα με πείραζε ουδόλως το όλο θέμα. Ωστόσο τόσο η ολοκληρωτική αλλαγή πλεύσης της Telltale όσο και οι πρόσφατες δηλώσεις από την Daedalic και την Red Thread Games καθώς και η ενοχλητική υπεραπλοποίηση των γρίφων ακόμα και σε πολύ καλά κατά τα άλλα παραδοσιακά adventure (Broken Age, Moebius, ακόμα και το αγαπημένο Tesla Effect), δείχνουν πως οι φόβοι ακόμα μεγαλύτερης περιθωριοποίησης των παραδοσιακών adventure δεν είναι άτοποι. Όπως λέει κι ο Άλκης:alkis21 wrote: θυμίζω ότι η Telltale που είχε κυκλοφορήσει πολύ καλούς τίτλους όπως το Tales of Monkey Island, Sam & Max, Back to the Future, μετά την επιτυχία των Walking Dead δεν επέστρεψε ποτέ σε αυτά
alkis21 wrote: Θεωρώ υπαρκτό το ενδεχόμενο να συμβεί το ίδιο με τη Daedalic αν πάει καλά το πείραμα του Silence.
mkllds wrote: Έτσι κι αλλιώς να εξαφανιστούν τα κλασσικά adventures (με inventory, γρίφους, σενάριο) δεν νομίζω να συμβεί ή δεν νομίζω να συμβεί στα επόμενα 5-6 χρόνια.
Να εξαφανιστούν ίσως όχι, αλλά υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να εκτοπιστούν ξανά στο περιθώριο όπως πριν λίγα χρόνια και ίσως και σε λίγο μεγαλύτερο βαθμό σε σχέση με τότε. Και ομολογουμένως πολύ ωραίες και αξιόλογες οι ερασιτεχνικές προσπάθειες, αλλά κάπου καταντάει κουραστικό να αντιμετωπίζεται ένα είδος που αγαπώ τόσο ως ο κακομοίρης της υπόθεσης. Γουστάρω με τα χίλια τα indie διαμαντάκια που τολμούν να αφηγηθούν ιστορίες που φοβίζουν τους καθιερωμένους developpers και να ενσωματώσουν gameplay στοιχεία που τρομάζουν τους μεγάλους, αλλά θέλω που και που κι ένα παραδοσιακό adventure με πλούσια παραγωγή και επικό αέρα, όπως συμβαίνει μέχρι ενός σημείου με το Memento Mori 2 - και αν εξαιρέσουμε το χάλια localization. (Αλλά μάλλον θα πρέπει να μείνω με την όρεξη... )Constantine_R wrote: ούτε και εγώ πιστεύω ότι τα "κλασικά" adventures πρόκειται ποτέ να εξαφανιστούν (έστω ακόμα και μέσα από ερασιτεχνικές προσπάθειες).
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- mkllds
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 674
Έπαιξα τα δύο πρώτα αλλά βαρέθηκα τόσο πολύ, μα τόσο πολύ, που δεν άντεχα να παίξω και το τρίτο. Θυμάμαι που τα έπαιζα και έκλειναν τα μάτια μου από την βαρεμάρα. Το "Back to the future" το ξεκίνησα πιο ευχάριστα λόγο κιόλας και της παιδικής αγάπης που έχω για τις ταινίες αλλά μετά και το δεύτερο επεισόδιο που οι περιοχές επαναλαμβάνονταν χωρίς να γίνεται κάτι συνταρακτικό άρχισα να το βαριέμαι και αυτό. Το "Tales of Monkey Island" δεν το θυμάμαι και πολύ καλά αλλά δεν μου είχε κάνει και την καλύτερη εντύπωση. Δυστυχώς ή ευτυχώς το μόνο παιχνίδι της TT που με κράτησε, που δεν με έκανε να βαρεθώ ήταν το "Walking Dead". Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι θέλω να βλέπω παιχνίδια μόνο όπως το "Walking Dead".Castledoque wrote: Δεν ξέρω πόσοι εδώ έχουν παίξει το Sam and Max 3: The devil's playhouse
Το θέμα είναι ότι δεν ήταν ποτέ στο προσκήνιο τα τελευταία χρόνια. Η μόνη φορά που θυμάμαι να ταρακουνήθηκαν τα νερά ήταν με το kickstarter της Double Fine. Το ότι εμφανίστηκε η Deadalic, η Wadget και η TT δεν σημαίνει ότι βγήκαν στο προσκήνιο. Τόσα χρόνια βγαίνουν κακά, καλά και εξαιρετικά adventures αλλά χωρίς να κάνουν το μπαμ στην gaming κοινότητα όπως γινόταν τη δεκαετία του '90 ας πούμε. Η μόνη φορά που έγινε κάτι συνταρακτικό σε σχέση με τα adventures ήταν, όπως είπα και πιο πάνω, με το kickstarter.Castledoque wrote: Να εξαφανιστούν ίσως όχι, αλλά υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να εκτοπιστούν ξανά στο περιθώριο όπως πριν λίγα χρόνια και ίσως και σε λίγο μεγαλύτερο βαθμό σε σχέση με τότε.
Edit: Κάτι που ξέχασα.
Λογικό δεν είναι; Εταιρία είναι, λεφτά θέλει να βγάλει. Οπότε θα κάνει αυτό που θεωρεί ότι θα της φέρει το μεγαλύτερο κέρδος. Στο χέρι μας είναι να της αποδείξουμε ότι έκανε λάθος.Constantine_R wrote: A! να γιάσει το στόμα σου... ακριβώς αυτό... παραγίνεται """εταιρεία"""
-"Πάνω στην άμμο την καυτή, γράφαμε τ' όνομα μας".
-Θεοδωράκης.
-Σεφέρης.
-Και τραγουδάει ο Σεφέρης.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Topic Author
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Δε μιλάω για μπαμ. Μιλάω για το γεγονός πως για λίγο είχαμε πολλά καλά adventure με σχετικά καλά στάνταρ παραγωγής να παίξουμε. Πολύ περισσότερα σε σχέση με ό,τι συνέβαινε πριν λίγα χρόνια. Κατά τη γνώμη μου, αυτό πλέον διακυβεύεται.mkllds wrote: Το θέμα είναι ότι δεν ήταν ποτέ στο προσκήνιο τα τελευταία χρόνια. Η μόνη φορά που θυμάμαι να ταρακουνήθηκαν τα νερά ήταν με το kickstarter της Double Fine. Το ότι εμφανίστηκε η Deadalic, η Wadget και η TT δεν σημαίνει ότι βγήκαν στο προσκήνιο. Τόσα χρόνια βγαίνουν κακά, καλά και εξαιρετικά adventures αλλά χωρίς να κάνουν το μπαμ στην gaming κοινότητα όπως γινόταν τη δεκαετία του '90 ας πούμε.
Περί ορέξεως... Για μένα το WD είναι πολύ πιο βαρετό από τα Sam and Max και σχεδόν unplayable δεύτερη φορά. (Προσπαθώ κι εγώ δεν ξέρω πόσο καιρό να κάνω ένα δεύτερο playthrough για να δω τις σχεδόν ανύπαρκτες διαφοροποιήσεις στο θέμα των επιλογών και το θέμα σέρνεται, επειδή βαριέμαι αφόρητα το gameplay.)mkllds wrote: Θυμάμαι που τα έπαιζα και έκλειναν τα μάτια μου από την βαρεμάρα. Δυστυχώς ή ευτυχώς το μόνο παιχνίδι της TT που με κράτησε, που δεν με έκανε να βαρεθώ ήταν το "Walking Dead".
Λογικό είναι, ευχάριστη εξέλιξη δεν είναι. Και μακάρι να ήταν στο χέρι μας να της αποδείξουμε πως έκανε λάθος, αλλά τα μέχρι τώρα παραδείγματα δείχνουν πως οι fans των interactive movies είναι πολύ περισσότεροι και απλώς θα μας εκτοπίσουν. Τα forums της Telltale πνίγονται στον κόσμο, ωστόσο αυτοί που συχνάζουν εκεί είναι εντέλώς άλλοι από εκείνους που στήριζαν την εταιρεία παλιότερα, οι οποίοι λόγω των περιφρονητικών (ή στην καλύτερη συγκαταβατικών) δηλώσεών της απέναντι στα παραδοσιακά adventure και μετά την τελευταία αλλαγή στο design του φόρουμ της έχουν ως επί το πλείστον αποχωρήσει.mkllds wrote: Λογικό δεν είναι; Εταιρία είναι, λεφτά θέλει να βγάλει. Οπότε θα κάνει αυτό που θεωρεί ότι θα της φέρει το μεγαλύτερο κέρδος. Στο χέρι μας είναι να της αποδείξουμε ότι έκανε λάθος.
Και μια και έχουμε βγει τελειώς off-topic, να αναφέρω πως οι κριτικοί στο adventuregamers για μια ακόμα φορά έκαναν το θαύμα τους. Στην φρέσκια κριτική του Memento Mori 2, ο reviewer μετάξυ άλλων αναφέρει:
An early part of the game has you dusting a window for fingerprints and comparing them; later you’ll have to control a crane to help you proceed. These missed the mark, partly because it isn’t always clear what you should be doing, but mainly because they demand so much patience that you’ll just want to move on .
I found the game quite difficult at times, although the solutions are mostly logical. Sometimes it isn’t clearly signposted where you should be going or what you should be doing next, which is frustrating, but most of the time the difficulty can be overcome by thinking sensibly. You can occasionally get some hints by talking to another character, like Max or Keira, who subtly push you towards your objective, but beyond that you’re often left to your own devices. Those who have been lamenting the ease of adventure games lately should be satisfied by the challenge provided here.
Πραγματικά διαβάζοντας τα παραπάνω θυμήθηκα το πρόσφατο σχόλιο του Άλκη για άλλη reviewer του συγκεκριμένου site:
Αφού βαριούνται τόσο να λύνουν γρίφους, ας το πούνε επιτέλους Interactive Movies Gamers να τελειώνουμε... Κρίμα! Με τέτοια στάση από το πιο δημοφιλές διεθνώς adventure gaming site, τι καλό να περιμένουμε για το μέλλον του είδους;alkis21 wrote: Δεν ασχολείται με το gameplay πέραν του βαθμού που επηρεάζεται από το πόσο άνετο έιναι το user interface, και όταν καταδέχεται να μιλήσει για τους γρίφους, τους οποίους θεωρεί κάτι σαν αναγκαίο κακό, το κάνει ζαρώνοντας τη μυτούλα και δείχνοντάς τους με το μικρό δαχτυλάκι, σαν κυρία της καλής κοινωνίας που υποχρεώθηκε να υποδείξει σε περαστικό που βρίσκεται η κοντινότερη στάση του τρόλει.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- skywalker333
- Offline
- Elite Member
- Posts: 82
Visual novels. τέλος. το ότι θα έχω λιγη παραπάνω κίνηση στο που θα παω, δεν αναιρεί το ότι οι WD μηχανισμοί είναι απλά multiple choice κ τίποτα παραπάνω.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- mkllds
- Offline
- Futuristic Fedora
- Posts: 674
Φέρνεις λίγο την καταστροφή. Εγώ πιστεύω ότι με την επιτυχία κάποιων μεγάλων ονομάτων του χώρου μέσω του kickstarter θα δούμε και άλλες τέτοιες προσπάθειες. Όσο για το πολύ περισσότερα με ό,τι συνέβαινε στο παρελθόν αν και δεν θυμάμαι ποιές χρονιές βγήκαν ποιά μου φαίνεται ότι πάνω κάτω ίδιες είναι. Ίσως τα τελευταία 1-2 χρόνια να είχαμε λίγα παραπάνω και ως ποσότητα και ως ποιότητα.Castledoque wrote: Δε μιλάω για μπαμ. Μιλάω για το γεγονός πως για λίγο είχαμε πολλά καλά adventure με σχετικά καλά στάνταρ παραγωγής να παίξουμε. Πολύ περισσότερα σε σχέση με ό,τι συνέβαινε πριν λίγα χρόνια. Κατά τη γνώμη μου, αυτό πλέον διακυβεύεται.
Το Sam and Max πιο πολύ το ανέφερα για να πω ότι δεν έπαιξα το τρίτο αφού το δεύτερο δεν μ' άρεσε καθόλου. Για το WD το έχω ξαναγράψει. Η όλη του δύναμη του δεν ήταν στα πολλαπλά μονοπάτια, που δεν ξέρω αν είναι εφικτό κάτι τέτοιο, αλλά στην αβεβαιότητα που σου έδινε στις αποφάσεις που έπρεπε να πάρεις. Δεν το έχω συναντήσει σε άλλο παιχνίδι αυτό. Καθόμουν και σκεφτόμουν τις αποφάσεις μου ώρες μετά το κλείσιμο του παιχνιδιού. Δεν υπήρχαν καλές και κακές, μόνο επιλογές με τις οποίες θα έπρεπε να πορευτείς. Δεύτερο playthrough ούτε εγώ έκανα, όχι γιατί το βαριέμαι αλλά γιατί αποφάσισα να "συμφιλιωθώ" με τις πρώτες μου επιλογές χωρίς να θέλω να αλλάξω κάτι. Αυτές έκανα, με αυτές ήθελα να θυμάμαι το παιχνίδι.Castledoque wrote: Προσπαθώ κι εγώ δεν ξέρω πόσο καιρό να κάνω ένα δεύτερο playthrough για να δω τις σχεδόν ανύπαρκτες διαφοροποιήσεις στο θέμα των επιλογών και το θέμα σέρνεται, επειδή βαριέμαι αφόρητα το gameplay.
Γιατί να εκτοπίσουν τα κλασσικά adventures; Επειδή αποφάσισε η Deadalic για το WW2 να ακολουθήσει το παράδειγμα της ΤΤ; Ας το δούμε πρώτα. Μπορεί και να μας εκπλήξει ευχάριστα. Δεν νομίζω να είναι τόσο ανησυχητικά τα δείγματα. Έχουμε αρχίσει να φέρνουμε την καταστροφή με τρία παιχνίδια, με τέτοιο σύστημα, στην αγορά σε σχέση με τα δεκάδες άλλα που βγαίνουν.Castledoque wrote: Και μακάρι να ήταν στο χέρι μας να της αποδείξουμε πως έκανε λάθος, αλλά τα μέχρι τώρα παραδείγματα δείχνουν πως οι fans των interactive movies είναι πολύ περισσότεροι και απλώς θα μας εκτοπίσουν.
Καλά που μου το θύμησες για να διαβάσω το review σου για να δω αν θα το αγοράσω για να το παίξω. Το πρώτο πάντως δεν το θυμάμαι σχεδόν καθόλου.Castledoque wrote: Στην φρέσκια κριτική του Memento Mori 2
Κακό είναι αυτό αν δεν ξέρεις τι πρέπει να κάνεις στην συνέχεια. Λογικό μου φαίνεται να τον πείραξε. Και εμένα θα με πείραζε να γυρνάω σαν την άδικη κατάρα και να δοκιμάζω τα πάντα μήπως και καταφέρω και προχωρήσω λίγο παρακάτω. Δεν τα θέλω όλα έτοιμα στο πιάτο αλλά έναν μπούσουλα τον χρειάζομαι.Castledoque wrote: Sometimes it isn’t clearly signposted where you should be going or what you should be doing next, which is frustrating
Σ' αυτά που έβαλες δεν είδα να αναφέρει ότι βαριόταν να λύσει τους γρίφους. Ίσως εκεί που γράφει για την υπομονή που χρειάζεται για κάποια πράγματα. Αν και δεν κατάλαβα αν αυτά είναι γρίφοι ή κάτι σαν mini games γιατί δεν το έχω παίξει το παιχνίδι. Ίσα ίσα που στο τέλος κλείνει μ' αυτό: "Those who have been lamenting the ease of adventure games lately should be satisfied by the challenge provided here.". Δείχνοντας μου ότι του άρεσε η δυσκολία του. Τέλος πάντων δεν ξέρω ποιός το έγραψε και ούτε διάβασα όλο το review του αφού δεν διαβάζω γενικά το συγκεκριμένο site.Castledoque wrote: Αφού βαριούνται τόσο να λύνουν γρίφους
Και για να μην μας δείρουν ας προσπαθήσω να επαναφέρω το τόπικ στις σωστές ράγες. Δίκαια ανησυχείτε για το τι παιχνίδι θα είναι το WW2 με αυτά που δήλωσε η Deadalic. Και εγώ θα ανησυχούσα αν διάβαζα κάτι τέτοιο για παιχνίδια που μ' αρέσουν και περιμένω αλλά το να φέρνουμε την καταστροφή και ότι δεν θα ξαναδούμε adventures με γρίφους, inventory, σενάριο κ.τ.λ. μου φαίνεται κάπως.
-"Πάνω στην άμμο την καυτή, γράφαμε τ' όνομα μας".
-Θεοδωράκης.
-Σεφέρης.
-Και τραγουδάει ο Σεφέρης.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.