Με ποιό adventure ασχολείστε αυτό τον καιρό?

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
25 Ιουλ 2012 23:33 #38595 by Castledoque
Το πήρα απόφαση και τα δύο τελευταία βραδάκια ασχολήθηκα με το "Maniac Mansion" που δεν είχα παίξει ποτέ (εντάξει, μη βαράτε). Τι ευρηματικό πανέξυπνο παιχνίδακι που είναι αυτό! Άκουγα τόσα χρόνια πόσο κορυφαίος designer είναι ο Ron Gilbert και δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί τόσος χαμός. (Ωραία τα Monkey Island 1 και 2, αλλά πριν χρόνια που τα είχα παίξει δεν κατάλαβα γιατί θεωρούνταν τόσο καινοτόμα - πριν με βαρέσετε πάλι, να διευκρινίσω ότι τα θυμάμαι ελάχιστα και τα δύο.) Τώρα που έπαιξα το Maniac Mansion κατάλαβα προς τι ο τόσος ντόρος. Έχει γεράσει άσχημα βέβαια, αλλά για την εποχή του ήταν όντως κοσμογονικό. Για αυτό το παιχνίδι συμφωνώ με τα χίλια ότι η SIERRA (όσο φαν και να είμαι) δεν έβγαλε ποτέ κάτι παρόμοιο. (Έχει βγάλει βέβαια παιχνίδια-διαμάντια εξίσου μοναδικά, αλλά σε εντελώς άλλο στυλ.) Όσο έχει γεράσει σε μερικούς τομείς το Maniac Mansion (γραφικά, απουσία μουσικής, υποτυπώδεις χαρακτήρες. dead ends, μερικοί ξεκάρφωτοι γρίφοι), τόσο φρέσκο και καινοτόμο είναι ακόμα και σήμερα σε κάποιες άλλες πλεύρες του. Η χρήση πολλαπλών χαρακτήρων ταυτόχρονα και των ιδιαίτερων ικανοτήτων τους για επίλυση γρίφων σπάνια έχει ξαναεμφανιστεί σε adventure έκτοτε και για να πω την αλήθεια το μόνο μετέπειτα παιχνίδι που έχω δει να το κάνει σε σημαντικό βαθμό είναι το "Resonance". (Πρέπει βέβαια να δω κάποια στιγμή και το "Day of the Tentacle" που από ότι έχω διαβάσει κάνει κάτι παρόμοιο.)

Κι εκεί που χάρηκα ότι το έλυσα σε χρόνο ρεκόρ χωρίς καθόλου walkthrough ανακάλυψα ότι η εκδοχή του παιχνιδιού που έπαιξα ήταν bugged και έκανε by-pass τους δύο τελευταίους (και πιο δύσκολους) γρίφους του παιχνιδιού, δύο συνδυασμούς για πόρτα και χρηματοκιβώτιο, που λόγω του bug ανοίγουν ότι κωδικό και να βάλεις. Μ'αρέσει που όταν πέρασα αυτά τα δύο σημεία είχα σκεφτεί τι κουλό που ήταν που το παιχνίδι δεχόταν ότι κωδικό μου κατέβαινε, αλλά θεώρησα πως ήταν μέρος του χιούμορ του. Πραγματικά αμφιβάλλω αν θα κατάφερνα να λύσω χωρίς βοήθεια τους δύο συγκεκριμένους γρίφους και τώρα δυστυχώς δε θα το μάθω ποτέ. Αργκρρρ...

Πάντως μετά από (ένα λεπτό να μπω σε "cover") την απογοήτευση του απλώς καλού Dig, ήρθε αυτό το δικαίως ιστορικό παιχνίδι να ανανεώσει την πίστη μου στην Lucasarts του παρελθόντος.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Ιουλ 2012 09:12 #38599 by crocark
Άκου φιλαράκι ... ό,τι και να πεις πλέον, το ξύλο δεν το γλιτώνεις. Άσε που στην υπεράσπιση του εαυτού σου, μισές δουλειές κάνεις. Πας να πεις μια καλή κουβέντα (βασικά σωστή κουβέντα) και το σακατεύεις μόνος σου. Τι σχόλιο πάλι ήταν αυτό για το Monkey Ιsland; Δεν τη γλιτώνεις σου λέω ...

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Ιουλ 2012 10:40 #38600 by Constantine_R
Άστον, άστον.... προσπαθεί να μας ρίξει στάχτη στα μάτια αλλά δεν συγκρατιέται και όλο του ξεφεύγουν... :lol:

Πάντως παιδάκια μου η λύση είναι απλή:
Κάθε φορά που θα αναρωτιέστε για τη Lucasarts θα γυρίζετε το τροχό στο ποντίκι σας μέχρι που να φτάσατε στο λογότυπο του Adv_adv....... και θα μετρήσετε: Πόσοι ήρωες (παιχνίδια) είναι από τη Lucas; και πόσοι από ΟΛΕΣ τις υπόλοιπες; (Δεν λέω πόσα από τη Sierra για να μην γίνω κακός :twisted: :twisted: )
Ευχαριστώ πολύ.... :rolleyes:

“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
26 Ιουλ 2012 11:08 #38602 by Castledoque
Ουφ, πάλι ξύλο... :cry: :cry: :cry:
Τα Monkey Island 1 και 2 τα είχα παίξει πολύ παλιά επί εποχής Curse of Monkey Island, όταν το είχα μόλις τελειώσει το 3, που με είχε ενθουσιάσει με το τρελλό του χιούμορ και τα καρτουνίστικα γραφικά του. Επομένως τα έπαιξα με ανάποδη σειρά και κάπως καθυστερημένα. Τέλος πάντων, τα θυμάμαι ελάχιστα (εκτός από την ανατροπή στο τέλος του 2 που με είχε εκπλήξει δυσάρεστα) και δεν μπορώ να πω ότι σήμερα έχω σαφή άποψη για αυτά τα παιχνίδια. Πάντως ο κακομοίρης δεν αναφέρθηκα στην ποιότητα των συγκεκριμένων παιχνιδιών, αλλά στο θέμα κατά πόσο ήταν καινοτόμα. Μπορεί βέβαια να μην θυμάμαι καλά, αλλά στην εποχή τους είχαν εισάγει κάτι καινούργιο στο χώρο των adventure σε σχέση με προηγούμενα παιχνίδια; Το λέω σαν ερώτηση, όχι σαν σχόλιο, αφού όπως είπα τα θυμάμαι ελάχιστα και τα είχα παίξει και εκτός εποχής, οπότε τις όποιες ενδεχόμενες καινοτομίες μπορεί και να τις προσπέρασα τότε χωρίς να τις προσέξω. Και μια και άρχισα τις απορίες, για πείτε μου και μια γνώμη: Ανάμεσα στα τόσα παιχνίδια που έχω στη στοίβα προς παίξιμο είναι και τα Monkey Island Special Edition (τα remake της Lucasarts), που όπως κατάλαβα εκτός από την προσθήκη voice-overs, δίνουν την επιλογή να παίξεις τα παιχνίδια είτε στην αρχική τους μορφή με την προσθήκη μόνο των voice-over είτε με τα νέα βελτιωμένα γραφικά. Ποια από τις δύο εκδοχές προτείνετε να παίξω, όταν αποφασίσω να ξαναασχοληθώ;

Τέλος, άσχετο αλλά δεν μπορώ με τίποτα να θυμηθώ: ο τύπος με την κουκούλα στο logo από ποιο παιχνίδι είναι;

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Ιουλ 2012 11:18 #38604 by Constantine_R

Castledoque wrote: Τέλος, άσχετο αλλά δεν μπορώ με τίποτα να θυμηθώ: ο τύπος με την κουκούλα στο logo από ποιο παιχνίδι είναι;

LOOM

Edit:
Παίξε την Special Edition και που και που πάτα το κουμπάκι που αλλάζει στην αυθεντική να δεις πως ήταν... η αλλαγή γίνεται on the fly, δεν χρειάζεται να ξεκινήσεις με κάποια συγκεκριμένα. Οι ιστορία και οι γρίφοι είναι ολόιδιοι.

“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
26 Ιουλ 2012 11:24 #38605 by tsampikos
Tα δυο πρώτα Monkey Island μαζί με το Day of the Tentacle και το Indiana Jones and the Fate of Atlantis είναι τα απόλυτα adventure games. Αν θες να εξηγήσεις σε κάποιον τι είναι τα adventures φέρνεις αυτά ως παράδειγμα.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Ιουλ 2012 14:20 #38606 by outcry

Constantine_R wrote: Πόσοι ήρωες (παιχνίδια) είναι από τη Lucas; και πόσοι από ΟΛΕΣ τις υπόλοιπες;

Κι επειδή έχουμε γεμίσει φανμπόης εδώ μέσα τι πα να πει?
Έβγαλε δέκα παιχνίδια κι αυτή και κάτι έκανε.

[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
26 Ιουλ 2012 16:20 #38609 by Castledoque

outcry wrote: Έβγαλε δέκα παιχνίδια κι αυτή και κάτι έκανε.

Ε καλά μην πάμε και στο άλλο άκρο. H Lucasarts κι η Sierra ήταν πρωτοπόροι και καθόρισαν το είδος.
(Σου αρέσει να παίζεις με τη φωτιά πάντως βλέπω! Πρόσεχε γιατί θα σε πιάσουν και σένα οι φανμπόιδες και θα το φας και συ το ξύλο σου σαν και μένα. :D :D :D )

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Ιουλ 2012 17:58 #38610 by moumiaq
ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ

Η υπερανάλυση σκοτώνει το gaming πόσο μάλλον το adventuring το οποίο απο την φύση του έχει ψεγάδια που δεν πρόκειται ποτέ να διορθωθούν.

Αν έχουμε λύσει ολα μας τα προβλήματα και είμαστε έτοιμοι να εξαντλήσουμε την αυστηρότητα μας σε κάτι που προορίζεται για την διασκέδαση μας τότε έχουμε χάσει το νόημα.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Ιουλ 2012 18:02 #38611 by outcry
Κοίτα η lucas έχει το grim που είναι εύκολα στα 10 αγαπημένα μου παιχνίδια όλων των εποχών. Έχει και το monkey 2 που θα ήταν εξίσου εύκολα στη δεκάδα αλλά το φαγαν τα κυκλώματα. Έχει παιχνίδια με τα οποία πέρασα πάρα πολύ καλά και επειδή έχουν σχετική πλάκα και επειδή κάποια (day of the tentacle) είναι πανέξυπνα. Έχει όμως και παιχνίδια που δε μου είπαν απολύτως τίποτα (full throttle, loom, monkey 4) και τα οποία πιστεύω ότι αν έβγαιναν σήμερα θα ήταν κόκκινο πανί για μένα. Τέλος έχει κι ένα παιχνίδι που δε το χω παίξει ακόμα (Labyrinth). Σαφώς και είναι πρωτοπόρα σε κάποια πράγματα, σύστημα χειρισμού, χρήση πολλών χαρακτήρων, τρελλά σενάρια, μαιμούδες κλπ. Είναι όμως πολύ λίγα τα παιχνίδια της, και, εντέλει, καθόλου πρωτότυπα. Είναι πρωτότυπα αν τα δεις αυτόνομα αλλά, στη πράξη, ήταν όλα ίδια, αμερικάνικο χιούμορ κι άγιος ο θεός.

Πάμε στη sierra τώρα. Ανέκαθεν η αγαπημένη μου εταιρεία, μιας που τα παιχνίδια της είναι μεγάλα, δύσκολα, με ποικιλία. Πρωτοπόρα κι αυτή, γραφικά, ήχος κλπ. αλλά με κάποια απαράδεκτα μειονεκτήματα,dead ends κυρίως (και οι θάνατοι σε κάθε μονοπάτι αλλά αυτό με ενοχλούσε λιγότερο). Στα πρώτα της βήματα μπορείς να πεις ότι το κανε λόγω απειρίας, μετά όμως ήταν καθαρά λόγω ατιμίας, μιας που ήθελαν να πουλήσουν κανα hint book παραπάνω. Δε θα ξεχάσω στο GK 1 στη τελευταία μέρα που είχα κατέβει εκεί στα υπόγεια που διαδραματίζεται το φινάλε και δεν είχα κάνει κάτι στο πάνω κόσμο κι είχα κολλήσει για βδομάδες, μέχρι που το ξανάπαιξα από πιο πριν και βρήκα τη λύση.

Θέλω να πω ότι, καθόρισαν το είδος όχι λόγω της ποιότητας των παιχνιδιών αλλά, πολύ απλά, επειδή ήταν οι πρώτοι που τα φτιαξαν. Όπως τα myst καθόρισαν τα first person (και πολλοί τα χαρακτηρίζουν όλα συλλήβδην, θου κύριε, myst clones), με τον ίδιο τρόπο οι lucas sierra (και τούμπαλιν) καθόρισαν τα third person. Συμφωνώ ότι αν η πλειοψηφία των παιχνιδιών τους δεν ήταν αξιέπαινα, δύσκολα θα χε εξελιχθεί το είδος τόσο πολύ και, μάλλον, θα χε σταματήσει η παραγωγή. Τώρα που το σκέφτομαι όμως, εξελίχθηκε όντως τόσο?

Αφορμή για αυτό το χείμαρρο στάθηκε η εμπειρία που δοκιμάζω τούτες τις μέρες. Έπαιξα 3 ώρες για να μαζέψω 38 πόντους (από τους 1.000 συνολικά) σε κάθε προσπάθεια που έκανα να λύσω ένα γρίφο δε νευρίαζα, γελούσα με τις απαντήσεις. Έκανα examine σε κάθε τι απλώς για να δω τι σκέφτηκαν πάλι. Και όταν, μετά τις 3 ώρες και τη πετυχημένη μου έμπνευση για τη λύση του γρίφου, είδα το μήνυμα Chapter 2, σχηματίστηκε στο πρόσωπό μου ένα χαμόγελο μέχρι τ αυτιά (παρόλο που ήξερα ότι δεν είχα λύσει παρά το, περίπου, 1/30 του παιχνιδιού). Μετά όλη μέρα ανυπομονούσα πότε θα ξαναπαίξω. Έτσι πρέπει να είναι τα παιχνίδια. Και το όνομα αυτού? Spellcasting 101. Και το όνομα της εταιρείας? Legend. Είναι η πρώτη μου επαφή μαζί της (που να φτάσω στο Death Gate τι έχει να γίνει) και πιστεύω ότι αν πάει έτσι το πράγμα θα προδώσω τη sierra μια για πάντα.

Σημείωση. Αδυναμία μου, ήταν και θα είναι, τα 1st person γι αυτό και, κατά πάσα πιθανότητα, δεν είμαι τόσο αντικειμενικός για τα 3d.

edit: Έχουμε λύσει όλα μας τα προβλήματα για να μπαίνουμε εδώ (και όπου αλλού) να λέει ο καθένας τη μαλ.. εε την άποψή του. Και αυτό αρκεί προς το παρόν.

[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Ιουλ 2012 18:12 #38612 by crocark
:lol:

ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • tsampikos
  • tsampikos's Avatar
  • Offline
  • Master of Dimensions
  • Master of Dimensions
More
26 Ιουλ 2012 19:07 #38614 by tsampikos

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

  • Castledoque
  • Castledoque's Avatar
  • Offline
  • Adventure Draic Kin
  • Adventure Draic Kin
More
26 Ιουλ 2012 19:36 #38615 by Castledoque

tsampikos wrote: pellcasting 101. Και το όνομα της εταιρείας? Legend.

Πρώτη φορά το ακούω. Για δώσε παραπάνω λεπτομέρειες. (Εποχή, είδος, κλπ).

outcry wrote: edit: Έχουμε λύσει όλα μας τα προβλήματα για να μπαίνουμε εδώ (και όπου αλλού) να λέει ο καθένας τη μαλ.. εε την άποψή του. Και αυτό αρκεί προς το παρόν.

Ναι, βρε παιδιά. Γκρινιάζουμε και συζητάμε για κάτι που μας ευχαριστεί και το αγαπάμε και έτσι ξεφεύγουμε και λίγο από την καθημερινότητα, αλλιώς απλώς θα αδιαφορούσαμε.

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Ιουλ 2012 20:05 #38616 by outcry
Όχι tsampikos, spellcasting είπα όχι yesterday.
1990, text parser με στατικές εικόνες και όλα τα ρήματα και ουσιαστικά που χρειάζεσαι στ αριστερά της οθόνης για να διαλέξεις. Δηλαδή παίζεται και σαν text adventure και σαν ιδιόμορφο-πρώιμο point and click. Τρελλό σενάριο με μαθητευόμενους μάγους, έρωτες και ωραία κορίτσια. Εκπληκτικές ατάκες σε ό,τι και να γράψεις.

[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

More
26 Ιουλ 2012 20:41 #38617 by Constantine_R

outcry wrote:

Constantine_R wrote: Πόσοι ήρωες (παιχνίδια) είναι από τη Lucas; και πόσοι από ΟΛΕΣ τις υπόλοιπες;

Κι επειδή έχουμε γεμίσει φανμπόης εδώ μέσα τι πα να πει?
Έβγαλε δέκα παιχνίδια κι αυτή και κάτι έκανε.

Σοβαρά; και οι TOOL από το 1992 4 δίσκους έχουν βγάλει και 1 EP και αυτοί και κάτι έκαναν. :twisted:
Μην πεις τίποτα...................... :lol: :lol: :lol: :lol:
(Έλα και περιμένω το πέμπτο πως και πως!!!! :evil: )

outcry wrote: Θέλω να πω ότι, καθόρισαν το είδος όχι λόγω της ποιότητας των παιχνιδιών αλλά, πολύ απλά, επειδή ήταν οι πρώτοι που τα φτιαξαν.

Ακριβώς γι' αυτό και θεωρούνται "all time classics". Τόσο της Lucas όσο και της Sierra και δεν είναι τόσο "απλό" να είσαι πρωτοπόρος.

Legend: Λοιπόν έχω μαζέψει κατά καιρούς μια σεβαστή συλλογή από abandonware adventures (και άλλα) και μέσα σε αυτά είναι και της Legend (όσοι τα έχετε αυθεντικά μπράβο σας :P ). Πάντα λέω να ξεκινήσω κάποιο και πάντα κάτι τυχαίνει (κάποιο άλλο παιχνίδι δηλαδή) και το αναβάλλω. Προσωπικά λέω να τα πιάσω ανάποδα, μιας και έχω βάλει ο Death Gate στο μάτι ούτε ξέρω και πόσο καιρό. Πάντως και χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω κάτι μου έβαλες την εξής σκέψη. Σε ένα παιχνίδι όπως το 101 που είναι ουσιαστικά text, είναι πολύ πιο (δεν θα πω εύκολο) "οικονομικό" να το γεμίσεις με τόνους "άχρηστων" πληροφοριών που δίνουν όμως στο παιχνίδι το κάτι παραπάνω. Ξέρω το είδος γραφής της Legend και ξέρω ότι μερικοί ούτε στον ύπνο τους δεν θα έγραφαν όπως αυτοί αλλά δεν αναφέρομαι σε αυτό. Αναφέρομαι στο τεχνικό κομμάτι του να εισάγεις πολλές ατάκες και gags ιδιαίτερα όταν δοκιμάζεις διάφορα...

@moumiaq
Moumiaq, τα "σοβαρά" τα λέμε μέσα από pm's.... :D

“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”

Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.

Powered by Kunena Forum