Με ποιό adventure ασχολείστε αυτό τον καιρό?
- Castledoque
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Κι εκεί που χάρηκα ότι το έλυσα σε χρόνο ρεκόρ χωρίς καθόλου walkthrough ανακάλυψα ότι η εκδοχή του παιχνιδιού που έπαιξα ήταν bugged και έκανε by-pass τους δύο τελευταίους (και πιο δύσκολους) γρίφους του παιχνιδιού, δύο συνδυασμούς για πόρτα και χρηματοκιβώτιο, που λόγω του bug ανοίγουν ότι κωδικό και να βάλεις. Μ'αρέσει που όταν πέρασα αυτά τα δύο σημεία είχα σκεφτεί τι κουλό που ήταν που το παιχνίδι δεχόταν ότι κωδικό μου κατέβαινε, αλλά θεώρησα πως ήταν μέρος του χιούμορ του. Πραγματικά αμφιβάλλω αν θα κατάφερνα να λύσω χωρίς βοήθεια τους δύο συγκεκριμένους γρίφους και τώρα δυστυχώς δε θα το μάθω ποτέ. Αργκρρρ...
Πάντως μετά από (ένα λεπτό να μπω σε "cover") την απογοήτευση του απλώς καλού Dig, ήρθε αυτό το δικαίως ιστορικό παιχνίδι να ανανεώσει την πίστη μου στην Lucasarts του παρελθόντος.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
Πάντως παιδάκια μου η λύση είναι απλή:
Κάθε φορά που θα αναρωτιέστε για τη Lucasarts θα γυρίζετε το τροχό στο ποντίκι σας μέχρι που να φτάσατε στο λογότυπο του Adv_adv....... και θα μετρήσετε: Πόσοι ήρωες (παιχνίδια) είναι από τη Lucas; και πόσοι από ΟΛΕΣ τις υπόλοιπες; (Δεν λέω πόσα από τη Sierra για να μην γίνω κακός )
Ευχαριστώ πολύ....
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Τα Monkey Island 1 και 2 τα είχα παίξει πολύ παλιά επί εποχής Curse of Monkey Island, όταν το είχα μόλις τελειώσει το 3, που με είχε ενθουσιάσει με το τρελλό του χιούμορ και τα καρτουνίστικα γραφικά του. Επομένως τα έπαιξα με ανάποδη σειρά και κάπως καθυστερημένα. Τέλος πάντων, τα θυμάμαι ελάχιστα (εκτός από την ανατροπή στο τέλος του 2 που με είχε εκπλήξει δυσάρεστα) και δεν μπορώ να πω ότι σήμερα έχω σαφή άποψη για αυτά τα παιχνίδια. Πάντως ο κακομοίρης δεν αναφέρθηκα στην ποιότητα των συγκεκριμένων παιχνιδιών, αλλά στο θέμα κατά πόσο ήταν καινοτόμα. Μπορεί βέβαια να μην θυμάμαι καλά, αλλά στην εποχή τους είχαν εισάγει κάτι καινούργιο στο χώρο των adventure σε σχέση με προηγούμενα παιχνίδια; Το λέω σαν ερώτηση, όχι σαν σχόλιο, αφού όπως είπα τα θυμάμαι ελάχιστα και τα είχα παίξει και εκτός εποχής, οπότε τις όποιες ενδεχόμενες καινοτομίες μπορεί και να τις προσπέρασα τότε χωρίς να τις προσέξω. Και μια και άρχισα τις απορίες, για πείτε μου και μια γνώμη: Ανάμεσα στα τόσα παιχνίδια που έχω στη στοίβα προς παίξιμο είναι και τα Monkey Island Special Edition (τα remake της Lucasarts), που όπως κατάλαβα εκτός από την προσθήκη voice-overs, δίνουν την επιλογή να παίξεις τα παιχνίδια είτε στην αρχική τους μορφή με την προσθήκη μόνο των voice-over είτε με τα νέα βελτιωμένα γραφικά. Ποια από τις δύο εκδοχές προτείνετε να παίξω, όταν αποφασίσω να ξαναασχοληθώ;
Τέλος, άσχετο αλλά δεν μπορώ με τίποτα να θυμηθώ: ο τύπος με την κουκούλα στο logo από ποιο παιχνίδι είναι;
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
LOOMCastledoque wrote: Τέλος, άσχετο αλλά δεν μπορώ με τίποτα να θυμηθώ: ο τύπος με την κουκούλα στο logo από ποιο παιχνίδι είναι;
Edit:
Παίξε την Special Edition και που και που πάτα το κουμπάκι που αλλάζει στην αυθεντική να δεις πως ήταν... η αλλαγή γίνεται on the fly, δεν χρειάζεται να ξεκινήσεις με κάποια συγκεκριμένα. Οι ιστορία και οι γρίφοι είναι ολόιδιοι.
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Offline
- Master of Dimensions
- Posts: 1577
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- outcry
- Offline
- Walker Survivor
- Posts: 437
Κι επειδή έχουμε γεμίσει φανμπόης εδώ μέσα τι πα να πει?Constantine_R wrote: Πόσοι ήρωες (παιχνίδια) είναι από τη Lucas; και πόσοι από ΟΛΕΣ τις υπόλοιπες;
Έβγαλε δέκα παιχνίδια κι αυτή και κάτι έκανε.
[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Ε καλά μην πάμε και στο άλλο άκρο. H Lucasarts κι η Sierra ήταν πρωτοπόροι και καθόρισαν το είδος.outcry wrote: Έβγαλε δέκα παιχνίδια κι αυτή και κάτι έκανε.
(Σου αρέσει να παίζεις με τη φωτιά πάντως βλέπω! Πρόσεχε γιατί θα σε πιάσουν και σένα οι φανμπόιδες και θα το φας και συ το ξύλο σου σαν και μένα. )
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- moumiaq
- Offline
- Spammer
- Posts: 246
Η υπερανάλυση σκοτώνει το gaming πόσο μάλλον το adventuring το οποίο απο την φύση του έχει ψεγάδια που δεν πρόκειται ποτέ να διορθωθούν.
Αν έχουμε λύσει ολα μας τα προβλήματα και είμαστε έτοιμοι να εξαντλήσουμε την αυστηρότητα μας σε κάτι που προορίζεται για την διασκέδαση μας τότε έχουμε χάσει το νόημα.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- outcry
- Offline
- Walker Survivor
- Posts: 437
Πάμε στη sierra τώρα. Ανέκαθεν η αγαπημένη μου εταιρεία, μιας που τα παιχνίδια της είναι μεγάλα, δύσκολα, με ποικιλία. Πρωτοπόρα κι αυτή, γραφικά, ήχος κλπ. αλλά με κάποια απαράδεκτα μειονεκτήματα,dead ends κυρίως (και οι θάνατοι σε κάθε μονοπάτι αλλά αυτό με ενοχλούσε λιγότερο). Στα πρώτα της βήματα μπορείς να πεις ότι το κανε λόγω απειρίας, μετά όμως ήταν καθαρά λόγω ατιμίας, μιας που ήθελαν να πουλήσουν κανα hint book παραπάνω. Δε θα ξεχάσω στο GK 1 στη τελευταία μέρα που είχα κατέβει εκεί στα υπόγεια που διαδραματίζεται το φινάλε και δεν είχα κάνει κάτι στο πάνω κόσμο κι είχα κολλήσει για βδομάδες, μέχρι που το ξανάπαιξα από πιο πριν και βρήκα τη λύση.
Θέλω να πω ότι, καθόρισαν το είδος όχι λόγω της ποιότητας των παιχνιδιών αλλά, πολύ απλά, επειδή ήταν οι πρώτοι που τα φτιαξαν. Όπως τα myst καθόρισαν τα first person (και πολλοί τα χαρακτηρίζουν όλα συλλήβδην, θου κύριε, myst clones), με τον ίδιο τρόπο οι lucas sierra (και τούμπαλιν) καθόρισαν τα third person. Συμφωνώ ότι αν η πλειοψηφία των παιχνιδιών τους δεν ήταν αξιέπαινα, δύσκολα θα χε εξελιχθεί το είδος τόσο πολύ και, μάλλον, θα χε σταματήσει η παραγωγή. Τώρα που το σκέφτομαι όμως, εξελίχθηκε όντως τόσο?
Αφορμή για αυτό το χείμαρρο στάθηκε η εμπειρία που δοκιμάζω τούτες τις μέρες. Έπαιξα 3 ώρες για να μαζέψω 38 πόντους (από τους 1.000 συνολικά) σε κάθε προσπάθεια που έκανα να λύσω ένα γρίφο δε νευρίαζα, γελούσα με τις απαντήσεις. Έκανα examine σε κάθε τι απλώς για να δω τι σκέφτηκαν πάλι. Και όταν, μετά τις 3 ώρες και τη πετυχημένη μου έμπνευση για τη λύση του γρίφου, είδα το μήνυμα Chapter 2, σχηματίστηκε στο πρόσωπό μου ένα χαμόγελο μέχρι τ αυτιά (παρόλο που ήξερα ότι δεν είχα λύσει παρά το, περίπου, 1/30 του παιχνιδιού). Μετά όλη μέρα ανυπομονούσα πότε θα ξαναπαίξω. Έτσι πρέπει να είναι τα παιχνίδια. Και το όνομα αυτού? Spellcasting 101. Και το όνομα της εταιρείας? Legend. Είναι η πρώτη μου επαφή μαζί της (που να φτάσω στο Death Gate τι έχει να γίνει) και πιστεύω ότι αν πάει έτσι το πράγμα θα προδώσω τη sierra μια για πάντα.
Σημείωση. Αδυναμία μου, ήταν και θα είναι, τα 1st person γι αυτό και, κατά πάσα πιθανότητα, δεν είμαι τόσο αντικειμενικός για τα 3d.
edit: Έχουμε λύσει όλα μας τα προβλήματα για να μπαίνουμε εδώ (και όπου αλλού) να λέει ο καθένας τη μαλ.. εε την άποψή του. Και αυτό αρκεί προς το παρόν.
[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- crocark
- Offline
- Adventure's Advocate
- Posts: 2929
ΑΠΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕΤΑΣΤΗΘΙ
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- tsampikos
- Offline
- Master of Dimensions
- Posts: 1577
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Castledoque
- Offline
- Adventure Draic Kin
- Posts: 977
Πρώτη φορά το ακούω. Για δώσε παραπάνω λεπτομέρειες. (Εποχή, είδος, κλπ).tsampikos wrote: pellcasting 101. Και το όνομα της εταιρείας? Legend.
Ναι, βρε παιδιά. Γκρινιάζουμε και συζητάμε για κάτι που μας ευχαριστεί και το αγαπάμε και έτσι ξεφεύγουμε και λίγο από την καθημερινότητα, αλλιώς απλώς θα αδιαφορούσαμε.outcry wrote: edit: Έχουμε λύσει όλα μας τα προβλήματα για να μπαίνουμε εδώ (και όπου αλλού) να λέει ο καθένας τη μαλ.. εε την άποψή του. Και αυτό αρκεί προς το παρόν.
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- outcry
- Offline
- Walker Survivor
- Posts: 437
1990, text parser με στατικές εικόνες και όλα τα ρήματα και ουσιαστικά που χρειάζεσαι στ αριστερά της οθόνης για να διαλέξεις. Δηλαδή παίζεται και σαν text adventure και σαν ιδιόμορφο-πρώιμο point and click. Τρελλό σενάριο με μαθητευόμενους μάγους, έρωτες και ωραία κορίτσια. Εκπληκτικές ατάκες σε ό,τι και να γράψεις.
[i:2dyt6cll]I'd like to be the Catcher in the Rye and all.[/i:2dyt6cll]
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.
- Constantine_R
- Offline
- Voodoo Priest
- Posts: 1373
Σοβαρά; και οι TOOL από το 1992 4 δίσκους έχουν βγάλει και 1 EP και αυτοί και κάτι έκαναν.outcry wrote:
Κι επειδή έχουμε γεμίσει φανμπόης εδώ μέσα τι πα να πει?Constantine_R wrote: Πόσοι ήρωες (παιχνίδια) είναι από τη Lucas; και πόσοι από ΟΛΕΣ τις υπόλοιπες;
Έβγαλε δέκα παιχνίδια κι αυτή και κάτι έκανε.
Μην πεις τίποτα......................
(Έλα και περιμένω το πέμπτο πως και πως!!!! )
Ακριβώς γι' αυτό και θεωρούνται "all time classics". Τόσο της Lucas όσο και της Sierra και δεν είναι τόσο "απλό" να είσαι πρωτοπόρος.outcry wrote: Θέλω να πω ότι, καθόρισαν το είδος όχι λόγω της ποιότητας των παιχνιδιών αλλά, πολύ απλά, επειδή ήταν οι πρώτοι που τα φτιαξαν.
Legend: Λοιπόν έχω μαζέψει κατά καιρούς μια σεβαστή συλλογή από abandonware adventures (και άλλα) και μέσα σε αυτά είναι και της Legend (όσοι τα έχετε αυθεντικά μπράβο σας ). Πάντα λέω να ξεκινήσω κάποιο και πάντα κάτι τυχαίνει (κάποιο άλλο παιχνίδι δηλαδή) και το αναβάλλω. Προσωπικά λέω να τα πιάσω ανάποδα, μιας και έχω βάλει ο Death Gate στο μάτι ούτε ξέρω και πόσο καιρό. Πάντως και χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω κάτι μου έβαλες την εξής σκέψη. Σε ένα παιχνίδι όπως το 101 που είναι ουσιαστικά text, είναι πολύ πιο (δεν θα πω εύκολο) "οικονομικό" να το γεμίσεις με τόνους "άχρηστων" πληροφοριών που δίνουν όμως στο παιχνίδι το κάτι παραπάνω. Ξέρω το είδος γραφής της Legend και ξέρω ότι μερικοί ούτε στον ύπνο τους δεν θα έγραφαν όπως αυτοί αλλά δεν αναφέρομαι σε αυτό. Αναφέρομαι στο τεχνικό κομμάτι του να εισάγεις πολλές ατάκες και gags ιδιαίτερα όταν δοκιμάζεις διάφορα...
@moumiaq
Moumiaq, τα "σοβαρά" τα λέμε μέσα από pm's....
“You know, the very powerful and the very stupid have one thing in common. They don’t alter their views to fit the facts. They alter the facts to fit their views.”
Please Σύνδεση or Create an account to join the conversation.